ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۳۷ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

فروش لیبل شیرینگ در تهران

فروش لیبل شیرینگ در تهران

فروش دستگاه لیبل شیرینگ در تهران و سایر نقاط کشور توسط مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر انجام می شود. لیبل شیرینگ که امروزه یکی از بهترین دستگاه های پر کاربرد در صنایع مختلف محسوب می شود، با کارایی که دارد سبب افزایش راندمان تولید می گردد.
لیبل شیرینگ با چسباندن برچسب هایی بر روی بسته بندی محصول، اطلاعات مورد نیاز مشتری را به او انتقال می دهد.

فروش لیبل شیرینگ حرارتی

شیرینگ pvc نوعی روکش حرارتی است که در صنایع بسته بندی کاربرد فراوان دارد. لیبل شیرینگ در واقع قشایی نازک و پلاستیکی است که در اثر حرارت جمع و به دور کالای مورد نظر پیچیده می شود. این نوع بسته بندی در صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی و… بسیار پر کاربرد است.
فروش دستگاه لیبل شیرینگ حرارتی برای لیبل گذاری بر روی محصول با قیمت مناسبی انجام می شود که بسیار مقرون به صرفه است.

 

فروش لیبل شیرینگ در تهران

فیلم لیبل شیرینگ چه ویژگی دارد

همانطور که متوجه شدید، دستگاه لیبل شیرینگ برای چسباندن برچسب بر روی محصولات، از فیلم های چاپ شده استفاده می کند که دارای کیفیت مناسبی برای نمایش در بازار می باشند. از مجموعه ویژگی های فیلم لیبل شیرینگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • داشتن بوی مطبوع
  • شفافیت بالا
  • براقیت بالا
  • چاپ پذیری با کیفیت
  • قابلیت بسته بندی درب و خود محصول به طور همزمان
  • درخشندگی و در چشم بودن کالا در قفسه فروشگاه ها

عوامل موثر در انتخاب صحیح پرکن مایعات

عوامل موثر در انتخاب صحیح پرکن مایعات

دستگاه پرکن باید متناسب با مواد قابل تزریق مورد نظر و حجم و غلظت آن طراحی و ساخته می شود.
به طور کلی می توان گفت، انتخاب صحیح نوع پرکن مایعات برای محصولی که می خواهید تولید کنید وابسته به مقدار تولید روزانه (لیتر)، حجم ظرف ها (لیتر) می باشد و نوع محصولی که باید بسته بندی شود از لحاظ غلظت و میزان خورندگی باید مشخص شود.
 یکی از اصلی ترین عوامل خطوط تولید بهره وری از دستگاه پرکن مایعات در مدت زمان بسته بندی و پرکردن مایعات رقیق و غلیظ در ظروف یا بطری های مربوطه می باشد.
 استفاده از این دستگاه ضمن بالا بردن دقت و سرعت عمل بخشیدن به طور میسر انجام می گردد که بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.
برای اینکه یک مکانیزم مناسب و اصولی برای محصول خود انتخاب نمایید لازم است بدانید که محصول شما از چه حالت و ویسکوزیته ایی برخوردار است.
و برای مشخص شدن جنس و نوع متریال استفاده شده در دستگاه باید مقدار اسیدی بودن مواد را تعیین کرد.

مرکز فروش دستگاه پرکن دونازله

همانطور که گفته شد مجموعه صنعت کاران مهر مرکز فروش دستگاه پرکن دو نازله مواد رقیق و یا مواد غلیظ می باشد. این مجموعه با تجه به سفارش مشتری، پرکن مایعات را در ابعاد و حجم مورد نظر مشتری با تعداد نازل های درخواستی طراحی و تولید می کند. امکان تغییر تعداد نازل های دستگاه از قابلیت های خوب این دستگاه محسوب می شود.

برچسب ها : دستگاه پرکن دو نازل مواد رقیق ، دستگاه پرکن مایعات تمام اتومات ، قیمت دستگاه پر

فروش دستگاه میکسر پودر 800 لیتری

فروش دستگاه میکسر پودر 800 لیتری

فروش دستگاه میکسر پودر 800 لیتری در تمام شهر های کشور توسط مجموعه صنعت کاران مهر انجام می شود. فروش بهترین دستگاه های صنعتی قابل استفاده در صنایع مختلف، در این مرکز ماشین سازی امکان پذیر می باشد.
این مجموعه در راستای کمک به صنایع کوچک و بزرگ، محصولات صنعتی خود را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای عرضه می کند. میکسر پودر از بهترین و پر کاربرد ترین دستگاه های صنعتی است که در ظرفیت های مختلفی در بازار عرضه می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش ساخت انواع ظرفیت های دستگاه میکسر پودر با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

 

فروش دستگاه میکسر پودر 800 لیتری
 

ساخت میکسر پودر با ظرفیت های مختلف

ساخت دستگاه میکسر پودر در ظرفیت های مختلف در صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد. این مجموعه با بکارگیری دانش فنی و استفاده از متخصصین ساخت در امر تولید دستگاه های صنعتی پیشرفته، همواره در تلاش بوده که با طراحی و تولید دستگاه های صنعتی مختلف، و عرضه آن ها با قیمت مقرون به صرفه در بازار، کمکی با مجموعه های تولیدی کرده باشد.
طراحی و ساخت دستگاه میکسر پودر در ظرفیت های مختلف 100 لیتری تا 5000 لیتری در جنس استیل یا آهن با بالاترین کیفیت و مرغوبیت در صنعت کاران مهر انجام می گردد.

کاربرد میکسر پودر 800 لیتری

معمولا برای میکسر های پودر با ظرفیت های 800 لیتری به بالا از موتور های بسیار قوی استفاده می شود تا قادر باشند حجم بالایی از مواد پودری را با یکدیگر مخلوط کنند.
از این رو از این دستگاه در صنایع بزرگ برای مخلوط سازی موادی مانند بتن استفاده می شود. زیرا در صورت پایین بودن توان یا اسب موتور و استفاده از مواد سنگین برای ترکیب موتور دچار آسیب دیدگی زودرس خواهد شد.

خرید شیرینگ پک خشکبار

خرید شیرینگ پک خشکبار

خرید شیرینگ پک خشکبار برای بسته بندی انواع کارتن های خشکبار بسیار مناسب می باشد. این دستگاه در مجموعه صنعت کاران مهر با شرایط ویژه و قیمت مقرون به صرفه به فروش می رسد. انواع دستگاه شیرینگ پک خشکبار اتومات و یا نیمه اتومات را می توانید با توجه به نیاز بسته بندی مجموعه خود انتخاب نمائید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه و نحوه خرید آن با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

شیرینگ پک خشکبار

به طور کلی از دستگاه شیرینگ پک در بسته بندی انواع محصولات از جمله خشکبار و کارتن های خرما نیز استفاده می کنند. در واقع این دستگاه برای سلفون کشی محصولات با نایلون شیرینگ یا نایلکس به کار می رود.
دستگاه شیرینگ پک از دو بخش تونل حرارتی، دوخت و برش پلاستیک تشکیل شده است. دستگاه شیرینگ پک خشکبار همواره به دلیل کاربرد گسترده ای که دارد، از متقاضیان زیادی برخوردار است و در اغلب کارگاه های بسته بندی از آن استفاده می شود.

 

خرید شیرینگ پک خشکبار

استرچ پالت بسته بندی

استرچ پالت بسته بندی

دستگاه استرچ پالت بسته بندی از دستگاه های کاربردی در بسته بندی صنایع مختلف به شمار می رود. که مجموعه صنعت کاران مهر این دستگاه را در انواع مدل ها طراحی و تولید می کند.
تولید کنندگان صنایع مختلف می توانند با خرید دستگاه استرچ پالت سبب حفظ و نگهداری محصولات در جابجایی و انبار داری کالا ها شوند.
جهت سفارش انواع دستگاه استرچ پالت مورد نیاز مجموعه خود با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

استرچ پالت

استرچ پالت در صنعت، با نام های دیگری مانند سلفون کش، یا دستگاه بسته بندی مواد و نایلون پیچ شناخته می شود که به منظور بسته بندی محصولات در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
برای استفاده از این دستگاه، می بایست محصول را روی بخش پایه ای که به آن پالت می گویند قرار می دهند و به کمک دستگاه، چند لایه محکم سلفون به دور آن کشیده می شود.

 

استرچ پالت بسته بندی

ساختار استرچ پالت

جنس و ساختار استرچ پالت متناسب با نیاز کارخانه ها متفاوت می باشد و ممکن است بنا به درخواست مشتری، از چوب، فلز و پلاستیک ساخته شود. این محصول چند اجزای اصلی به نام صفحه، ستون و کشش نایلون دارد. 
استرچ پالت های فلزی معمولا وزن بالایی دارند و از نظر اقتصادی هم به صرفه نیستند. از طرفی هم نوع پلاستیکی آن بدلیل عدم استحکام کافی و عدم مقاومت لازم پیشنهاد نمی شود.
بنابراین می توان گفت نوع چوبی آن بدلیل استحکام بالا از بهترین انواع استرچ پالت ها به شمار می رود.

نایلون استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت با استفاده از نایلون استرچ پالت، فرآیند سلفون کشی را نیز انجام می دهد. نایلون استرچ پالت یک محصول پلی اتیلنی است که در صنعت بسته بندی و حمل و نقل کالا تحولی عظیم بوجود آورده است و به عنوان یکی از اصلی ترین لوازم مصرفی کارخانه ها شناخته می شود.
این کالا در بازار دارای عناوین دیگری از جمله فیلم استرچ، نایلون پالت بند و استرچ پالت بند نیز می باشد. متداول ترین ماده تشکیل دهنده فیلم استرچ، پلی اتیلن با چگالی خطی کم یا به اختصار LLDPE است.

شرکت فروش شیرینگ پک در کرج

شرکت فروش شیرینگ پک در کرج

ماشین سازی صنعت کاران مهر، شرکت فروش شیرینگ پک در کرج می باشد که بهترین دستگاه بسته بندی شیرینگ پک را طراحی و تولید می کند.
شیرینگ پک که از شاخص ترین دستگاه های صنعتی می باشد در تمامی مجموعه های تولیدی و صنعتی کاربرد دارد. جهت سفارش دستگاه شیرینگ پک با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

فروش شیرینگ پک در کرج 

دستگاه شیرینک پک، مناسب جهت پک کردن انواع جعبه و کارتن (شیرینی، شکلات، چای، محصولات آرایشی و بهداشتی، دارو و غیره) کتاب و مجلات، بسته بندی ظروف یکبار مصرف، مواد غذایی، قطعات خودرو، محصولات صنعتی و غیره می باشد.
این دستگاه محصولات را به صورت تک عددی و یا چند عددی به وسیله نایلون شیرینک، برای منظورهای حفاظتی و بهداشتی، سهولت حمل و نقل برای تولید کنندگان، افزایش نفوذ ناپذیری و ماندگاری بهتر محصولات برای مصارف داخلی جهت عرضه به فروشگاه ها و یا صادرات محصولات بسته بندی می نماید. این دستگاه معمولا در پایان خط تولید و بسته بندی محصولات، برای پک کردن بسته های پر شده از مواد مورد نظر جهت زیبایی و محافظت هر چه بیشتر و تمام تر از محصولات و آماده نمودن آنها جهت ورود به بازار مصرفی با نایلون شیرینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

 

شرکت فروش شیرینگ پک در کرج
 

انواع دستگاه های شیرینگ پک در کرج

انواع دستگاه های شیرینک پک ساخته شده در شرکت فروش شیرینگ پک در کرج در نمونه های زیر قابل ارائه می باشند:
دستگاه شرینک پک رومیزی: مناسب برای پک کردن محصولات کوچک
دستگاه شرینک پک کابینی یا صندوقی: مناسب برای پک کردن محصولات کوچک
دستگاه شرینک پک تونلی: مناسب برای پک کردن محصولات بزرگ و کوچک
دستگاه شرینک پک دوخت دستی نیمه اتوماتیک: مناسب برای پک کردن محصولات کوچک و متوسط
دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک (دوخت به همراه تونل حرارتی): مناسب برای پک کردن محصولات بزرگ و کوچک
دستگاه لیبل شرینک: مناسب برای شیرینک کردن لیبل بر روی بطری به وسیله ی تونل حرارتی

دستگاه شیرینگ پک اتومات

دستگاه شیرینگ پک اتومات

دستگاه شیرینگ پک اتومات از مهم ترین دستگاه های بسته بندی می باشد که به دلیل سرعت بالایی که در بسته بندی کالا ها دارد، در صنایع بزرگ و با تولید انبوه بسیار به کار برده می شود.

دستگاه شیرینگ پک اتومات، یکی از انواع دستگاه های شیرینگ محسوب می شود که در بسته بندی محصولات مختلفی به کار می رود. شیرینگ پک که در دسته ماشین آلات بسته بندی قرار دارد، در مدل ها و کاربری های متفاوتی ساخته شده است. از انواع مختلف دستگاه عبارتند از شیرینگ پک تونلی، شیرینگ پک گازسوز، شیرینگ دستی، شیرینگ اتومات، شیرینگ نیمه اتومات، شیرینگ پالت و... .
در واقع می توان گفت شیرینگ پک از مهم ترین دستگاه های بسته بندی به شمار می رود. استفاده از شیرینگ پک اتومات در صنایع ای که تولیدات انبوه روزانه دارند، بسیار ضروری می باشد.

عملکرد شیرینگ پک اتومات

در دستگاه شیرینگ پک اتومات، برای کاربردی دستگاه، نیازی به اپراتور نیست. و عملیات کشیدن فیلم، مرتب کردن بسته ها و فرستادن به سمت تونل حرارتی، توسط دستگاه انجام می شود. از این رو به این نوع شیرینگ پک، اتومات یا اتوماتیک می گویند.
نحوه کار شیرینگ پک به این صورت می باشد که، به وسیله نوار نقاله شیرینگ، بسته ها به قسمت جلوی تیغه دوخت منتقل می شوند و پس از ورود به داخل پرده شیرینگ، تیغه دوخت و برش به صورت اتومات، فرآیند باز کردن رول، برش فیلم و دوخت مجدد بسته بندی را انجام می دهد.

 

دستگاه شیرینگ پک اتومات

مزیت شیرینگ پک اتومات

همان طور که ذکر کردیم، شیرینگ پک می تواند در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته و به مشتریان عرضه شود. یکی از مزیت های برجسته دستگاه پک اتوماتیک سرعت بالای دستگاه در شیرینگ کردن کالاها است. تفاوت عمده دستگاه پک اتوماتیک با مدل دستی و حتی نیمه اتوماتیک نیاز نداشتن آن به وجود و کمک یک نیروی انسانی است.
این دستگاه قادر است تک به تک مراحل لازم برای بسته بندی را به صورت خودکار و به تنهایی به انجام برساند. دستگاه پک اتوماتیک به دلیل سرعت بالا و قابلیتی که در بسته بندی چند کالا با یکدیگر دارد، معمولا مورد توجه  دارندگان کارخانجات بزرگ  با حجم تولیدی بالا می باشد.
تنظیمات پیشرفته ایی در دستگاه پک اتوماتیک شیرینگ لحاظ شده است که می توان با استفاده از پنل های قرار گرفته بر روی دستگاه زمان لازم برای بسته بندی هر کالا و همچنین زمان سپری کردن آن درون تونل حرارتی، درجه حرارت تونل در مدل تونلی و یا کابین در مدل کابینی، میزان سرعت نوار نقاله دستگاه در منتقل کردن بسته ها به داخل کوره و یا خارج کردن آن بعد از اتمام مراحل شیرینگ تنظیم و کنترل کرد.

قیمت میکسر پودر زردچوبه در کرج

قیمت میکسر پودر زردچوبه در کرج

صنایع ماشین سازی صنعت کاران مهر عرضه کننده بهترین قیمت میکسر پودر زردچوبه در کرج می باشد. این مجموعه صنعتی با طراحی و تولید انواع دستگاه میکسر پودر بهترین و مرغوب ترین دستگاه را برای مخلوط کردن مواد پودری شما ارائه می دهد. جهت اطلاع از قیمت میکسر پودر زردچوبه در کرج با شماره تماس های مندرج در سایت تماس حاصل نمائید.

 

قیمت میکسر پودر زردچوبه در کرج
 

بهترین قیمت میکسر پودر زردچوبه در کرج

دستگاه میکسر پودر در مجموعه های تولیدی مختلفی برای مخلوط کردن دو یا چند ماده پودری با هم به کار برده می شود. دستگاه میکسر پودر دارای طراحی مهندسی شده ای است که به خوبی قادر است انواع مواد پودری با چگالی های مختلف را با هم مخلوط کرده و یک ترکیب یکنواخت فراهم آورد. بهترین قیمت میکسر پودر زردچوبه در کرج با بالاترین کیفیت در قطعات و متد های جدید تولید ساخته می شود.
 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

09124617975 | 026-34817497

میکسر پودر زردچوبه

ادویه ها برای این که به پودر نهایی برسند لازم است با مواد پودری اولیه ای ترکیب شده تا یک ترکیب همگن و یکنواختی به دست آورند. زردچوبه یکی از این ادویه هاست. دستگاه میکسر پودر با دقت و سرعت بالایی مواد پودری زردچوبه را با هم مخلوط کرده و ترکیب یکدستی به دست می آورد. از دستگاه میکسر پودر زردچوبه می توان در انواع کارگاه های خانگی و کوچک و یا کارخانجات بزرگ نیز استفاده نمود.

نحوه عملکرد میکسر پودر زردچوبه

پره ها یا تیغه های میکسر پودری: دو پره بزرگ و کوچک تیغه های دستگاه را تشکیل می دهند. طراحی مهندسی شده این پره ها بسیار تاثیر گذار در عملکرد میکس مواد است. مکانیزم به کار رفته در پره های دستگاه سبب به دست آمدن ترکیبی یکنواخت می شود.
موتور و گیربکس: این اجزا که در پشت مخزن دستگاه میکسر قرار دارند سبب انتقال قدرت به سایر اجزا می شوند که متناسب با نوع مواد پودری و ظرفیت دستگاه، قدرت موتور مشخص می گردد. 
پایه دستگاه میکسر: پایه دستگاه متصل به مخزن است که زیر دستگاه قرار دارد. جهت سهولت در جابجایی دستگاه، زیر پایه های آن چرخ تعبیه شده است. پایه دستگاه متناسب با ظرفیت مخزن دستگاه ساخته میشود.
شفت دستگاه: شفت یا محور دستگاه میکسر پودری که در میان مخزن قرار دارد و پره ها به آن متصل هستند از قطر های متفاوتی ساخته می شوند که بستگی به چگالی و دانه بندی و نوع مواد اندازه قطر تعیین می شود.
اسانس پاش: در مواقعی که برخی ترکیبات نیاز دارند که با مایع اسانسی مخلوط شوند، دستگاه میکسر پودری این قابلیت را دارد که با نصب اسانس پاش بر روی مخزن دستگاه، مایع اسانسی را بر روی مواد پودری مورد نظر به صورت کاملا یکنواخت اسپری کند.
تمامی قطعات به کار رفته در این دستگاه، با وظایف مشخص شده خود سبب بدست آمدن مخلوطی همگن و یکنواخت می شوند که از کیفیت بالایی برخورد است.

کاربرد دستگاه میکسر پودر

از قابلیت این دستگاه می توان در صنایع و محصولات مختلفی از قبیل مخلوط کردن پودر در صنایع غذایی و خوراکی مانند میکس کردن ادویه ها و پودر های ژله، محصولات شیمیایی و پودر های شوینده، صنایع دارویی و پودر های مکمل، صنایع آرایشی و بهداشتی و پودر های آرایشی و دیگر محصولات گوناگونی نام برد.

استرچ پیچ افقی

استرچ پیچ افقی چیست

یکی از دستگاه هایی که می توان گفت در زیر مجموعه استرچ پالت قرار می گیرد، استرچ پیچ افقی است. همانطور که می دانید دستگاه استرچ پالت به صورت عمودی، محصولات قرار گرفته بر روی پالت های چوبی و پلاستیکی و یا فلزی را بسته بندی می نماید.
اما عملکرد این دستگاه متفاوت است. در واقع بهترین و مقرون به صرفه ترین حالت بسته بندی کالاهای طویل استفاده از دستگاه استرچ پیچ افقی است. ضمن به صرفه بودن مواد بسته بندی، سرعت کار به کمک این نوع دستگاه استرچ بسیار بالا می رود. بخش تغییر میزان هم پوشانی نایلون استرچ نیز در دستگاه مهیا است.

مزایای دستگاه استرچ پیچ افقی

این دستگاه مخصوص بسته بندی محصولات با طول بلند بدون محدودیت می باشد.
به دلیل شفافیت فیلم استرچ، بسته بندی محصولات زیباتر انجام می شود و امکان نصب بروشور روی محصول با شفافیت زیاد وجود دارد. مصرف انرژی دستگاه بسیار ناچیز بوده و نسبت به دستگاه شیرینگ پک و … غیر قابل مقایسه می باشد.
به دلیل ماهیت پیچشی سلفون به دور محصول، بسته بندی از استحکام بالا و کشش بسیار مناسبی برخوردار است که یکی از ویژگی های خوب این ماشین است. با این نوع استرچ امکان استفاده از پلاستیک با لوگوی شرکت مربوطه نیز وجود دارد.
همچنین سرعت بسته بندی این دستگاه با موارد مشابه آن قابل مقایسه نیست.
برای کار با استرچ پیچ افقی، فقط به یک اپراتور نیاز است تا کالا ها را بسته بندی نماید.

کاربرد استرچ پیچ افقی

در صنایع مختلف به خصوص موارد زیر، دستگاه استرچ پیچ افقی کارایی بسیاری دارد.

  • صنایع پروفیل سازی
  • پروفیل های UPVC 
  • صنایع چوبی
  • مصنوعات چوبی
  • مصنوعات ساختمانی
  • وسایل تزئینی بلند

استرچ پیچ افقی به دلیل عملکرد خوبی که در بسته بندی محصولات دارد، از اولویت های چنین مجموعه هایی می باشد.

استرچ پالت صنعتی در کمال آباد

 استرچ پالت صنعتی در کمال آباد

فروش استرچ پالت صنعتی در کمال آباد در مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر می باشد که با توجه به کاربرد و قابلیت های ویژه این دستگاه در امر بسته بندی کالا ها، قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ای دارد. این مجموعه تولیدی با ساخت انواع مدل های دستگاه استرچ پالت گام مهمی در صنعت بسته بندی کشور برداشته و امکانات خوبی را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید.

 

فروش استرچ پالت صنعتی در کمال آباد

دستگاه استرچ پالت صنعتی در کمال آباد

دستگاه استرچ پالت صنعتی در کمال آباد که با نام های دیگری چون سلفون پیچ، نایلون پیچ، استرچر شناخته می شود از جمله دستگاه های قدرتمند محسوب می شود که برای سلفون کشی انواع کارتن ها، جعبه ها، رول های بزرگ پارچه و کاغذ، بسته های سیمان و گچ، باکس های آب معدنی و نوشابه و هر نوع محصول با شکل منظم و نا منظم به کار می رود. استرچ پالت صنعتی از مهم ترین نیاز های بسته بندی در خطوط تولید کارخانجات مختلف می باشد که نقش مهمی در جابه جایی ها و حمل و نقل راحت محصولات ایفا می کند
عملکرد دستگاه استرچ پالت را می توان این گونه شرح داد که محصولات چیدمان شده بر روی پالت که صفحه ای مسطح می باشد و از جنس فلز، چوب و یا پلاستیکی است، توسط جک پالت و یا لیفتراک بر روی صفحه گردان دستگاه استرچ قرار می گیرد و با گیر دادن قسمتی از رول نایلون استرچ بر پالت و چرخانده شدن صفحه گردان دستگاه، عملیات سلفون کشی انجام می شود.
 نایلون یا پلاستیک مخصوص دستگاه استرچ که به دور محصولات جهت بسته بندی آن ها کشیده می شود. از محصولات پلی اتینی می باشد که می توان آن را در ابعاد و اندازه و ضخامت های مختلفی تولید کرد. استفاده از این نایلون استرچ ها بسیار کاربردی می باشد زیرا علاوه بر اینکه شفاف می باشند و محصولات از زیر آن کاملاً مشهود هستند جهت محافظت از محصولات سوار بر پالت بسیار مفید می باشند. استرچ پالت ها را می توان با توجه به نوع مدل آن در تمامی صنایع به کار برد.

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

09124617975  |  02634817497

 

انواع دستگاه استرچ پالت صنعتی در کمال آباد

استرچ پالت صفحه گردان
استرچ پالت دروازه ای
استرچ پالت مرغکدار
استرچ پالت فرودگاهی
استرچ پالت رولی
استرچ پالت حرارتی

مدل استرچ پالت صنعتی دستی

استرچ پالت دستی یکی از زیر مجموعه های دستگاه بسته بندی استرچ پالت می باشد که با کاربرد خوبی که در صنایع مختلف دارد استفاده از آن بسیار رواج پیدا کرده است. استرچ پالت دستی در صنایع و کسب و کار های کوچک کاربرد خوبی دارد. استفاده از استرچ پالت دستی در تعداد محصولات کم امکان پذیر می باشد. منظور از دستی بودن در این دستگاه یعنی عدم استفاده از تکنولوژی خاصی که بدون برق نیز کار می کند. در واقع استرچ پالت دستی را می توان نوعی نگهدارنده فیلم استرچ دانست. استرچ پالت دستی قابلیت تغییر ابعاد با توجه به عرض رول استرچ را دارا می باشد. از کاربرد استرچ پالت دستی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
کاربری آسان برای اپراتور
قابلیت تنظیم ارتفاع متناسب با فیلم نایلون استرچ
قابلیت تنظیم میزان کشش فیلم استرچ
مناسب برای استرچ کردن دستی انواع کارتن، پالت، جعبه، مبلمان اداری و...
بسیار مناسب برای انواع واحد های تولیدی کوچک و کارگاه ها
ایجاد تعادل در محصولاتی که بر روی پالت قرار دارند که مانع ریزش آن ها می شود