ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۱۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

فروش دستگاه پرکن دو نازل مواد رقیق

فروش دستگاه پرکن دو نازل مواد رقیق

مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر از بهترین تولدی کننده های دستگاه پرکن مایعات می باشد که انواع مدل های مختلف این دستگاه را بنا به سفارش و درخواست مشتری در تعداد نازل های متفاوتی طراحی و تولید می کند.
فروشد دستگاه پرکن دو نازل مواد رقیق، برای تزریق انواع مواد مایعی که گرانروی کمتری نسبت به گرانروی روغن زیتون دارند، در ظروف و بطری های مختلف شیشه ای و پلاستیکی استفاده می شود.

 

دستگاه پرکن دو نازل مواد رقیق

ویژگی پرکن دو نازل مواد رقیق

دستگاه پرکن مواد رقیق یا دستگاه 2 نازله یک دستگاه پرکن مایعات رقیق می باشد. این دستگاه نیمه اتوماتیک می باشد و در صنایع غذایی و پرکن و صنایع مربوطه جهت پرکردن مایعات کاربرد دارد.  ازد یگر ویژگی های این دستگاه می توان به کارایی ساده و آسان آن، مصرف انرژی بهینه، جنس بدنه استیل، تنظیم جداگانه حجم مواد برای هر نازل و... نام برد.
ازاین دستگاه می توان در بسته بندی و پر کردن مایعات در ظروف در کسب و کار خانگی و همچنین در تولیدی ها و کارگاه هایی که حجم کمی از مایعات مانند آبلیمو و آبغوره، روغن گیاهی و عرقیات گیاهی و... تولید می کنند، استفاده شود.

عوامل موثر در انتخاب صحیح پرکن مایعات

دستگاه پرکن باید متناسب با مواد قابل تزریق مورد نظر و حجم و غلظت آن طراحی و ساخته می شود.
به طور کلی می توان گفت، انتخاب صحیح نوع پرکن مایعات برای محصولی که می خواهید تولید کنید وابسته به مقدار تولید روزانه (لیتر)، حجم ظرف ها (لیتر) می باشد و نوع محصولی که باید بسته بندی شود از لحاظ غلظت و میزان خورندگی باید مشخص شود.
 یکی از اصلی ترین عوامل خطوط تولید بهره وری از دستگاه پرکن مایعات در مدت زمان بسته بندی و پرکردن مایعات رقیق و غلیظ در ظروف یا بطری های مربوطه می باشد.
 استفاده از این دستگاه ضمن بالا بردن دقت و سرعت عمل بخشیدن به طور میسر انجام می گردد که بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.
برای اینکه یک مکانیزم مناسب و اصولی برای محصول خود انتخاب نمایید لازم است بدانید که محصول شما از چه حالت و ویسکوزیته ایی برخوردار است.
و برای مشخص شدن جنس و نوع متریال استفاده شده در دستگاه باید مقدار اسیدی بودن مواد را تعیین کرد.

مرکز فروش دستگاه پرکن دونازله

همانطور که گفته شد مجموعه صنعت کاران مهر مرکز فروش دستگاه پرکن دو نازله مواد رقیق و یا مواد غلیظ می باشد. این مجموعه با تجه به سفارش مشتری، پرکن مایعات را در ابعاد و حجم مورد نظر مشتری با تعداد نازل های درخواستی طراحی و تولید می کند. امکان تغییر تعداد نازل های دستگاه از قابلیت های خوب این دستگاه محسوب می شود

طراحی قطعات نوار نقاله

طراحی قطعات نوار نقاله

طراحی و ساخت قطعات نوار نقاله های کوچک و بزرگ در صنایع مختلف از جمله صنایع فولاد، شرکت های گنداله سازی، صنایع تولید کنسانتره، صنایع سیمان، آهک و گچ، مس، آسفالت، صنایع غذایی، قند، گندم و برنج، نوار نقاله های بارگیر کشتی، معادن، صنایع بازیافت زباله، صنایع کاغذ سازی، صنایع نفت و پتروشیمی، نوار نقاله های چند کیلومتری تونل های مترو و تونل های انتقال آب، نوار نقاله های شرکت های نمک و محصولات شیمیایی و . . . می باشد.

 

 

طراحی قطعات نوار نقاله

ساخت نوار نقاله

نوار نقاله به صفحات متحرکی از جنس لاستیک و فلز گفته می‌شود که به وسیله یک موتور و گیربکس به حرکت درمی‌آید. از این وسیله برای جابه‌ جایی و انتقال وسایل، محصولات و بسته‌ها استفاده می‌ گردد. با توجه به نحوه کاربرد، طول مسیر جابه‌ جایی، وزن کالا و محصول انواع نوار نقاله متفاوت است.
نوار نقاله در ساده ترین حالت از یک جفت غلطک تشکیل شده که به یکی از آنها نیرو اعمال می شود و بین آنها یک تسمه نقاله بی انتها کشیده شده است. ساخت دستگاه نوار نقاله برای باربری در مسافت های کوتاه طراحی شده است. ولی برای نوار های با طول بیشتر، از قرقره هایی در طول نوار استفاده می شود.
بخش محرک، معمولا از یک موتور الکتریکی و یک جعبه دنده و کوپلینگ تشکیل شده است.

ترتیب های مختلف نوار نقاله

نوار نقاله می تواند پروفیل و مسیرهای متفاوتی داشته باشد. برای ساخت نوار باید به اطلاعات زیر دسترسی داشته باشیم.

ساختمان نوار نقاله
ویژگی های مواد حمل شونده
پارامترهای پایه طراحی
محاسبات نوار نقاله

ساختمان نوارنقاله

نوار
قرقره ها
تجهیزات محرک نوارنقاله
غلطک ها
وسایل کشیدن نوار نقاله
تمیز کننده ها
بارگیری نوار نقاله

طراحی نوار های نقاله

پس از تعیین شرایط کارکرد و جنس نوار نقاله، پارامتر های اصلی که باید تعیین شوند عبارتند از:

سرعت نوار نقاله

سرعت نوار نقاله یا سرعت انتقال مواد بر حسب متر بر ثانیه بیان شده و باید بر اساس ترکیب مواد انتقالی و نیز شرایط کارکرد سیستم نوار نقاله انتخاب شود. تعیین سرعت مناسب نوار بیان می کند که هرچه سرعت نوار بالاتر باشد، پهنای نوار کمتر، کشش نوار کمتر و احتمال سایش و پارگی بیشتر است و برعکس. بدیهی است از نظر اقتصادی باید از بیشترین سرعت ممکن برای انتقال مواد استفاده کرد.

پهنای نوار نقاله

در مورد پهنای نوار مورد نیاز نیز باید از مقادیر استاندارد استفاده کرد که بر حسب میلی متر عبارتند از 300، 400، 500، 650، 800، 1000، 1200، 1400، 1600، 1800، 2000، 2200 .
در مورد مواد انتقالی که اندازه بزرگترین قطعاتشان مشخص نیست، لازم است بر اساس میزان چسبندگی ذرات و قطعات، یک طول مشخصه را تخمین زد.

الگوی توزیع رولیک ها

ساختار و الگوی استفاده از رولیک ها بستگی به نوع کاربرد در نظر گرفته شده برای آن ها داشته و تعداد زاویه هریک از رولیک ها در یک ردیف نگهدارنده نوار بر اساس سطح مقطع بار انتقالی و ظرفیت انتقال مواد بستگی دارد.
فاصله رولیک های نگهدارنده از یکدیگر به بار قابل تحمل هریک از رولیک ها، کشش قابل تحمل نوار و میزان شکم دادگی مجاز نوار نقاله در حد فاصل بین دو رولیک بستگی دارد و بار در دست بودن سرعت انتقال نوار، می توان به سرعت دورانی رولیک ها دست یافت.

سطح مقطع بار انتقالی

با توجه به زاویه لبه های نوار و زاویه انباشتگی مواد روی نوار، می توان سطح مقطع باز انتقالی را تخمین زد.

ظرفیت انتقال نوار نقاله

ظرفیت انتقال نوار نقاله به سطح مقطع بار روی نوار، سرعت انتقال مواد بستگی مستقیم دارد.

شیرینگ پک یعنی چی

شیرینگ پک یعنی چی

شیرینگ پک عبارتی شناخته شده است به خصوص در میان جوامع صنعتی. اگر بخواهیم به معانی لغوی این عبارت رجوع کنیم، واژه شیرینگ که ریشه ای انگلیسی دارد به معنای کشیده شدن است . کلمه پک به معنی بسته می باشد. بدین ترتیب عبارت شیرینگ پک که در حوزه بسته بندی به کار می رود، به نوعی از بسته بندی اطلاق می شود که پوششی به دور بسته ها کشیده می شود.
به عبارت دیگر، شیرینگ پک نوعی از بسته بندی است که پوششی از جنس نایلون نازک و شفاف که نایلون شیرینگ یا رول شیرینگ، نام دارد به دور محصول یا کالا کشیده می شود.
این بسته بندی به ظاهر ساده علاوه بر این که از محصول در برابر آب و گرد و خاک محافظت می کند، با نگهداری از کالا یک بسته بندی مناسب جهت عرضه کالا به بازار را نیز فراهم می نماید.

 

شیرینگ پک یعنی چی

دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک از شاخص ترین دستگاه های بسته بندی محصولات به شمار می رود که نقش مهمی در فرآیند بسته بندی کالا های مختلف ایفا می کند.
دستگاه شیرینگ پک در انواع مختلف و با کارایی های گوناگونی ساخته می شود که برای بسته بندی کردن محصولات تولید شده به کار می رود. این روش بسته بندی شیرینگ پک به دلیل ارزان ، سریع و باکیفیت بودن و همچنین حمل ونقل امن تر بسیار مورد توجه و اقبال قرار گرفت.
از مکانیزم شیرینگ پک می توان گفت، عملیات شیرینک پک در صنعت توسط تونل حرارتی که در آن جریان هوای گرم جاری است صورت می پذیرد با توجه به نوع فیلم و ماهیت فیلم شیرینگ، در اثر برخورد جریان هوای گرم به فیلم دور محصول، فیلم شرینک دچار کشش شده و محصول را بصورت کاملا فشرده و بدون لق خوردن دربر می گیرد و باعث حفاظت محصول می گردد.

نایلون شیرینگ پک چیست

هر نوع فیلم شیرینگ خصوصیات مختص به خود دارد بطور مثال فیلم پلی اتیلن شیرینگ دارای شفافیت کمتر و استحکام بیشتر و فیلم پی وی سی شفافیت و زیبایی بیشتر و استحکام کمتری دارد. امروزه در کلیه صنایع از صنعت غذایی تا کاشی و سرامیک و صنایع هواپیمایی از دستگاه بسته بندی شیرینگ استفاده می گردد که نایلون شیرینگ پک در ضخامت های مختلف بنا به محصول مورد نظر، در این بسته بندی استفاده می گردد.

اهمیت استفاده از دستگاه شیرینگ پک

استفاده از دستگاه شیرینگ پک در بسته بندی کردن محصولات مختلف سبب مزایای بسیاری می شود که در این جا به چند نمونه اشاره می کنیم:
1-جلوگیری از نفوذ رطوبت و تخریب کارتن و افت قیمت محصول
2-حمل و نقل و جابجای سریعتر، راحت تر و امن تر 
3-زیبا و شکیل تر شدن بسته بندی
4-جلوگیری ازشکستن ، ترک خوردگی و یا لب پر شدن محصول (به جهت کیپ شدن و ایجاد یک پارچگی در بسته بندی)
5-انبارداری راحت تر و ایجاد قابلیت نگهداری طولانی مدت بدون افت کیفیت 
6-قابلیت چاپ و تبلیغ بر روی فیلم شیرینگ

قیمت دستگاه شیرینگ پک

قیمت دستگاه شیرینگ پک با توجه به کارایی و مدل آن تعیین می شود. در صورتی که شرکت سازنده دستگاه شیرینگ در مورد دستگاه های خود سیستم مهندسی ارزش را پیاده کرده باشد پس حتما به نیازهای اساسی توجه کرده و چیزهایی که ارزش کمتر و یا برای مشتری ایجاد ارزش نمی نماید را از دستگاه های خود حذف نموده است.
پس بهتر است دستگاهی خریداری کنیم که با ارزش های ما تطابق بیشتری دارد و لزوما دستگاه ساده تر و با متریال ضعیف تر و طراحی ضعیف دستگاه مناسب شما نیست.
از این رو می توان گفت قیمت دستگاه شیرینگ پک با توجه به کاربردی که ارائه می دهد بسیار مقرون به صرفه است.

لیبل شیرینگ چیست

لیبل شیرینگ چیست

در کنار ویژگی هایی که بسته بندی و لیبل زنی به کمک دستگاه لیبل شرینگ دارد، استفاده از فیلم های چاپ شده برتری ویژه ای ایجاد نموده است. به طوری که این فیلم ها ضمن بسته بندی و محافظت از محصول نقش تبلیغ کالا را هم ایفا می کند. معمولا بر خلاف شیرینگ دسته ای محصولات به منظور بسته بندی و محافظت، لیبل شرینگ جهت بسته بندی تکی روی ظروف و بطری استفاده می شود.
چاپ به روی لیبل شرینگ به کمک فناوری چاپ فلکسو و یا چاپ دیجیتال انجام می گیرد. و به راحتی این رول ها با نماد و تصاویر دلخواه قابل سفارش هستند.
امروزه برای پلمپ کردن درب ظروف نیز از لیبل شرینگ استفاده می کنند. در این حالت که خیلی هم مرسوم شده غلاف تنها به دور در محصول انداخته می شود و بعد از هدایت از تونل حرارتی دستگاه شیرینگ پک درب کالا مهر و موم می گردد.

 

چاپ لیبل شیرینگ

چاپ لیبل شیرینگ حرارتی بطری

لیبل شیرینگ حرارتی نوعی روکش‌های جمع شونده است که بیشتر از آن برای عایق سیم، کابل، اتصالات و … استفاده می‌شود. این نوع روکش‌ها در برابر علائم محیطی بسیار زیادی همچون فرسودگی، تغییرات آب وهوایی و… مقاومت بسیار زیادی دارند.
در چاپ لیبل شیرینگ حرارتی نوعی لیبل روی جسم به کمک حرارت چسبانده می‌شود. البته برای حرارت دادن شیرینگ لازم است از یک وسیله مطمئن مانند سشوار صنعتی استفاده کرد. 

عملکرد دستگاه لیبل شیرینگ

در شرح عملکرد دستگاه لیبل شیرینگ می توان گفت، تکه ای از این لیبل های نازک برش داده می شود و به فراخور نحوه کار، روی محصول، دور کل محصول و یا قسمتی از دور محصول (مثلا تنها بخش درب محصول) را به صورت یک غلاف درز دار می گیرد. عملیات برش و قرار دادن غلاف ها می تواند به صورت خودکار و یا دستی انجام گیرد. سپس محصول به کمک نوار نقاله به کوره حرارتی با طول 2-3 هدایت می شود. بعد از حرارت دهی این لایه دچار جمع شدگی می شود و مانند یک پوشش تمام یا بخشی از محصول را درون خود جای می دهد. استفاده از هوای داغ ، اشعه مادون قرمز و تونل‌های بخار روش هایی هستند که برای شیرینگ در دستگاه لیبل شیرینگ استفاده می‌‌شود. البته باید گفت که ضریب انقباض فیلم یا نایلون شیرینگ بسته به کیفیت و جنس آن متفاوت است.

انواع لیبل شیرینگ 

لیبل شیرینگ ها محصولات را در مدل های مختلفی لیبل زنی می کنند. از جمله موارد زیر:
تمام بدنه و درب 
وسط 
تمام بدنه
بسته بندی چندتایی
فقط درب 

برخی از لیبل شیرینگ ها به این صورت هستند که تنها قسمت میانی بطری یا شیشه را می پوشانند که در واقع پرکاربرد ترین نوع شرینگ محسوب می شوند. زمانی که برای درج توضیحات و استفاده از عکس ها یا معرفی دیگر مشخصات یک کالا نیاز به شرینگ باشد از چنین مدلی استفاده می‌شود. چنین لیبل شرینگی نقش محافظتی نداشته و تنها برای درج مشخصات کالا و درج نقش و نگار مورد نیاز برای طراحی روی آن استفاده می شود.

 

دستگاه لیبل شیرینگ بخار

دستگاه لیبل شیرینگ بخار

دستگاه لیبل شیرینگ بخار به منظور استفاده در صنایع مختلفی چون صنایع غذایی و همچنین انواع شرکت های صنایع شیمیایی طراحی شده است. از دستگاه لیبل شیرینگ بخار که قابلیت شیرینگ PVC به صورت دستی را دارا می باشد، می توان بر روی انواع ظروف و بطری با اشکال ساده و خاص و متنوع با جنس pet، شیشه و فلز و ... در این صنایع استفاده گردد. 
دستگاه لیبل شیرینگ بخار یکی از دستگاه های پر کاربرد در صنعت می باشد که ویژگی منحصر به فردی دارد.

دستگاه لیبل بخار

همان طور که می دانید، لیبل به برچسبی گفته می شود که برای معرفی و نمایش مشخصات محصول و درج اطلاعات مورد نیاز مشتری، کارایی دارد. برای انجام فرآیند لیبل زنی دستگاه های مختلفی در بازار موجود است که یکی از این دستگاه های قابل استفاده دستگاه لیبل بخار و یا شیرینگ لیبل بخار می باشد. که به منظور پلمپ کردن درب های انواع بطری ها در صنعت مواد غذایی و یا شیمیایی کاربرد دارد.
می توان از لیبل شیرینگ برای پوشاندن ارتفاع کل ظرف که حاوی مشخصات محصول است، استفاده نمود. زمانی که محصولی به بازار معرفی می شود در ابتدا لیبل و مشخصات ظاهری محصول جلب توجه می کند، از آنجایی که برای لیبل زدن ظروف دستگاه های متفاوتی از قبیل لیبل زن پشت چسب دار یا لیبل زن OPP  در بازار وجود دارد، یکی از مقرون به صرفه بودن دستگاههای لیبل زنی، دستگاه لیبل بخار (شیرینگ لیبل بخار) با ظاهری شکیل و قیمت مناسب برای تولید کننده می باشد.

 

دستگاه لیبل شیرینگ بخار

نحوه کار دستگاه لیبل شیرینگ بخار

نحوه عملکرد دستگاه لیبل بخار به این صورت می باشد که در این دستگاه، اپراتور لیبل برش خورده را روی محصول قرار می دهد و سپس محصول بر روی نوار نقاله هدایت تا با عبور از دهانه حرارتی (بخار) چسبانده شود .دستگاه، قابل استفاده برای ظروف با اشکال و ابعاد مختلف بوده و دارای ریل های قابل تنظیم برای انواع ظروف می باشد این دستگاه مناسب برای شیرینگ کردن تمام قد برای ظرف مورد نظر است.

ویژگی دستگاه لیبل بخار

دستگاه شیرینگ لیبل بخار اتومات دارای رول بازکن و مکانیک برش اتوماتیک لیبل به روش تشخیص ناحیه شفاف بین دو لیبل یا تعیین طول مورد نظر برای برش و هولدر جهت هدایت لیبل بر روی ظروف می باشد.
سیستم کنترل کاملا اتوماتیک بوده و مجهز به کنترل الکترونیکی، موتور، کنترل دور الکترونیکی با صفحه کلید لمسی می باشد.
دستگاه مجهز به خطایابی هوشمند بوده و با اعلام هشدار، اپراتور را از اشکالات و خطاهای پیش آمده آگاه می سازد تا با رفع سریع آنها باعث کمترین ضایعات در حین تولید گردد.
دستگاه لیبل شرینگ در سه مدل کاوردار، بدون کاور و پرتابل به همراه تونل حرارتی یا بخار به همراه ژنراتور تولید بخار ( در صورت نیاز ) قابل ارائه می باشد.
سرعت دستگاه شیرینگ اتومات و با تونل بخار متناسب با ابعاد ظرف، ارتفاع لیبل و محل نصب آن قابل تنظیم می باشد.

قیمت میکسر پودر ادویه کوچک

قیمت میکسر پودر ادویه کوچک

قیمت میکسر پودر ادویه کوچک در مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر به صورت با کیفیت و استاندارد طراحی و تولید می شود. کسب و کار های کوچک و خانگی از میکسر پودر ادویه استفاده فراوانی می کنند از این رو سفارش این دستگاه بسیار می باشد. جهت اطلاع از قیمت میکسر پودر ادویه کوچک با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمائید.
 

09124617975 | 026-34817497
 

میکسر پودری چیست

دستگاه میکسر پودر می تواند بهترین گزینه برای تولید مواد پودری شما باشد. با داشتن این دستگاه دیگر نیازی نیست نگران کیفیت یکنواختی ترکیبات پودری خود باشید. میکسر پودری این قابلیت را دارد تا هر گونه مواد پودری را به خوبی مخلوط کرده و نتیجه ای به دست بیاورد که مورد تایید تولید کننده و مشتری باشد. پس همان طور که متوجه شدید دستگاه میکسر پودری جهت مخلوط کردن دو یا چند ماده پودری استفاده می شود. از نام های دیگری که از میکسر پودری در جوامع تولیدی یاد می شود می توان به ریبون بلندر، مخلوط کن پودری، همزن صنعتی، بلندر صنعتی، میکسر صنعتی و... اشاره کرد.

میکسر پودر ادویه

حتما برای شما این سوال پیش آمده این همه ادویه های گوناگون که وجود دارد و مورد استفاده بسیاری در آشپزخانه های بزرگ و رستوران ها و آشپزخانه های خانگی قرار می گیرد و هرکدام شامل ترکیب چند پودر می باشد، چطور به این صورت پودری یکنواخت و یکسان در آمده است؟ در مقدار کیلوگرم بالا چطور مواد پودری مخصوص با هم مخلوط شده و ادویه مورد نظر مانند پودر کاری و پودر ادویه ماهی و... به دست می آید؟ مسلماً جهت این کار دستگاهی وجود دارد که به راحتی مخلوط کردن پودر ها را انجام دهد. سازندگان ماشین آلات صنعتی همواره به فکر راحت کردن کار برای تولید کنندگان بوده اند. در این زمینه با طراحی و تولید دستگاه میکسر پودر، میکس کردن مواد به سهولت انجام می پذیرد. میکسر پودر ادویه را می توان در اندازه و ابعاد کوچک و بزرگ برای کارگاه ها و کارخانه های مواد غذایی طراحی می کنند.

 

قیمت میکسر پودر ادویه کوچک
 

میکسر پودری چیست

دستگاه میکسر پودر می تواند بهترین گزینه برای تولید مواد پودری شما باشد. با داشتن این دستگاه دیگر نیازی نیست نگران کیفیت یکنواختی ترکیبات پودری خود باشید. میکسر پودری این قابلیت را دارد تا هر گونه مواد پودری را به خوبی مخلوط کرده و نتیجه ای به دست بیاورد که مورد تایید تولید کننده و مشتری باشد. پس همان طور که متوجه شدید دستگاه میکسر پودری جهت مخلوط کردن دو یا چند ماده پودری استفاده می شود. از نام های دیگری که از میکسر پودری در جوامع تولیدی یاد می شود می توان به ریبون بلندر، مخلوط کن پودری، همزن صنعتی، بلندر صنعتی، میکسر صنعتی و... اشاره کرد.

میکسر پودر با قابلیت اسانس پاش

بسیاری از محصولات هستند که جهت بدست آوردن ترکیب نهایی نیاز دارند که با اسانس های مایع مخلوط شوند از این رو در هنگام میکس کردن مواد اولیه این گونه محصولات، در مخزن دستگاه سیستم اسانس پاش نصب می شود که به صورت یکنواخت اسانس های مایع را بر روی مواد پودری اسپری کند و به طور یکنواخت پخش کند.

بهترین قیمت دستگاه استرچ پالت دروازه ای

بهترین قیمت دستگاه استرچ پالت دروازه ای

بهترین قیمت دستگاه استرچ پالت دروازه ای با توجه به کیفیت و نحوه عملکرد آن نیز تعیین می شود. در معرفی دستگاه استرچ پالت می توان به این نکته اشاره کرد که دستگاهی است قدرتمند در بسته بندی محصولات مختلفی که بر روی پالت قرار دارند. استرچ پالت به منظور بسته بندی نمودن بسته ها از فیلم نایلون استرچ استفاده می کند که علاوه بر این که ضخامت بالایی دارد، دارای خاصیت کشسانی و ارتجاعی می باشد که به خوبی به دور پالت محصولات کشیده می شود.
 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید 

09124617975 | 026-34817497

 

ویژگی دستگاه استرچ پالت دروازه ای

مدل استرچ پالت دروازه ای در بسته بندی و سلفون کشی قطعات بزرگ استفاده می شود که پالت ها به کمک لیفتراک داخل چهارچوب دستگاه قرار می گیرند و به صورت 360 درجه دور محصول استرچ کشی می شود. پالت نیز صفحه ای مسطح می باشد که از جنس چوب، فلز و یا پلاستیکی ساخته می شود که هریک دارای ویژگی هایی می باشند که در حمل و نقل و نگهداری انواع کالا ها مفید عمل می کنند. . فضای مورد نیاز این دستگاه باید بزرگ باشد تا بتوان به خوبی آن را جای داد. دستگاه استرچ پالت دروازه ای دارای یک فضای بسته می باشد که پالت ها از در ورودی دستگاه، وارد آن شده و پالت در محل مورد نظر قرار می گیرد. استرچ پالت دروازه ای از نظر قابلیت بسیار مجهز می باشد و قیمت بالاتری نیز دارد.

مشخصات دستگاه استرچ پالت دروازه ای

در وزن پالت محدودیتی نیست و هر وزنی را می توان بسته بندی نمود.
سرعت دستگاه استرچ پالت دروازه ای بسیار بالاتر از مدل های دیگر است.
استرچ پالت دروازه ای از نظر مکانیزم مانند دیگر مدل های استرچ پالت می باشد اما کارکرد متفاوتی دارد.
این مدل دستگاه باید به کف زمین متصل شود از این رو سطح مورد نظر باید مستحکم باشد و یا کف سازی مناسبی داشته باشد.

ویژگی های کلی استرچ پالت

استهلاک پایین
اشغال فضای کم
مصرف انرژی کم
بسته بندی با مواد اولیه ارزان
سلفون کشی سریع
حفاظت از محصولات از رطوبت
استفاده برای کالا ها در هر ابعاد و اندازه
امکان بسته بندی کالاها در هر نوع شکل ظاهری
مناسب برای پالت و قطعات سنگین و حجیم
جلوگیری از ریزش و بهم خورد تعادل محصولات 
تنظیم تعداد دور پیچش نایلون به دور کالا ها و بسته ها
قابلیت میزان کشش سلفون تا سه برابر در مدل دروازه ای
شفاف بودن بسته بندی و امکان تشخیص کالا از زیر پوشش

دستگاه شیرینگ پک جعبه

دستگاه شیرینگ پک جعبه

دستگاه شیرینگ پک جعبه برای بسته بندی محصولات مختلف کارایی دارد. دستگاه شیرینگ با استفاده از حرارت تونل خود، نایلون شیرینگ را به دور محصول جذب و فشرده می کند.
دستگاه شیرینگ پک جعبه برای بسته بندی کردن انواع محصولاتی که درون جعبه قرار می گیرند، کاربرد دارد.

انواع دستگاه های شیرینگ پک

انواع دستگاه های شیرینگ پک در نمونه های زیر قابل ارائه می باشند:
دستگاه شیرینگ پک رومیزی: مناسب برای پک کردن محصولات کوچک
دستگاه شیرینگ پک کابینی یا صندوقی: مناسب برای پک کردن محصولات کوچک
دستگاه شیرینگ پک تونلی: مناسب برای پک کردن محصولات بزرگ و کوچک
دستگاه شیرینگ پک دوخت دستی نیمه اتوماتیک: مناسب برای پک کردن محصودستگاه شیرینگ دستیلات کوچک و متوسط
دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک (دوخت به همراه تونل حرارتی): مناسب برای پک کردن محصولات بزرگ و کوچک
دستگاه لیبل شیرینگ: مناسب برای شیرینگ کردن لیبل بر روی بطری به وسیله ی تونل حرارتی

 

دستگاه شیرینگ پک جعبه

نحوه عملکرد دستگاه شیرینگ پک جعبه

نایلون شیرینگ مورد استفاده در این دستگاه از جنس پلی اتیلن سبک با ترکیب چند ماده دیگر از گروه پلی اتیلن می باشد. ویژگی بسیار مهم نایلون شیرینگ این است که این نوع نایلون به راحتی با حرارت جذب محصول می گردد، هوایی که در داخل تونل حرارتی دستگاه وجود دارد مانع از ایجاد حباب و برآمدگی در نایلون شیرینگ می شود.
نحوه عملکرد کلی این دستگاه در تمامی نمونه های آن به گونه ای است که ابتدا نایلون شیرینگ به دور محصول یا به وسیله دستگاه دوخت مجزا یا دستگاه دوخت خود دستگاه به دور محصول، دوخت می خورد. سپس محصول توسط نوار نقاله ی دستگاه وارد تونل حرارتی شیرینگ پک شده و نایلون را جذب محصول نموده و آن را پک می کند.

مزایای استفاده از شیرینگ پک جعبه

استفاده از شیرینگ پک جعبه مزایایی را به همراه دارد، زیرا این دستگاه توانایی دسته بندی کردن محصولات جعبه ای و نگهداری آن ها کنار هم را دارا می باشد. از مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمیز نگه داشتن محصول یا جعبه ها از گرد و خاک
  • حفظ بسته بندی محصول به عنوان مهر و موم که پلمپ بودن آن را نشان می دهد
  • نگه داشتن محصول با نام تجاری جدید و ارائه به بازار

نکات مهم در استفاده از شیرینگ پک جعبه

از دستگاه شیرینگ پک جعبه برای دوام محصول بسته بندی شده استفاده کنید.
از این نوع بسته بندی برای حفاظت محصول در برابر آفات استفاده کنید.
می توانید بر روی نایلون شیرینگ، مواردی مربوط به محصول و برند را چاپ کنید تا در هنگام بسته بندی محصول نمای زیبایی به آن بدهد.
از محصولاتی مانند جعبه مقوایی و نوشیدنی ها محافظت نمائید.
جعبه هایی با نایلون پلاستیکی ضخیم، مانع رطوبت برای محصولات غذایی است و اتلاف آب را در مواد غذایی به پایین ترین سطح می رساند.

میکسر صنعتی پودر

میکسر صنعتی پودر

میکسر صنعتی پودر را می توان وسیله ای برقی دانست که به منظور پودر کردن مواد، قدرت موتور دستگاه را به تیغه های تعبیه شده در آن انتقال خواهد داد. این دستگاه برای مخلوط نمودن انواع مواد پودری کاربرد دارد.
میکسر صنعتی پودر از رایج ترین دستگاه ها در فرآیند تولید مواد غذایی و یا دیگر محصولات پودری در صنایع گوناگون به شمار می آید.
طراحی و تولید میکسر صنعتی پودر در ابعاد و ظرفیت های متنوعی و استفاده از قطعات استاندارد و با کیفیت انجام می شود.
شرکت های تولید کننده میکسر صنعتی پودر برای حفظ و رعایت بهداشت در ساخت این دستگاه ها از استیل ضد زنگ استفاده می کنند.

 

میکسر صنعتی پودر

انواع دستگاه میکسرپودر صنعتی

به دلیل کارائی گسترده و متنوع این دستگاه در صنایع بسیار، انواع دستگاه میکسر صنعتی پودر در مدل های زیر طراحی و ساخته می شود:

•    میکسر پودر عمودی
•    میکسر بشکه ای
•    میکسر دایره ای
•    میکسر V شکل
•    توربو میکسر
•    میکسر های دبل شفت
•    میکسر آزمایشگاهی
•    ریبون بلندر یا میکسر افقی پودر

اجزای میکسر صنعتی پودر

دستگاه میکسر پودر صنعتی که با نام میکسر پودر در بین جوامع تولیدی شناخته شده است، همانند دیگر دستگاه های صنعتی دارای قسمت های مختلفی می باشد. بخش مهمی از دستگاه را مخزن آن تشکیل می دهد. که مواد درون آن قرار گرفته و با هم ترکیب می شوند. مخزن دستگاه دارای یک ورودی و یک خروجی مواد است. مخزن دستگاه میکسر صنعتی پودر به وسیله پایه هایی که متصل به پایین آن می باشند، نگهداری می شوند. برای سهولت در جابجایی دستگاه میکسر صنعتی پودر، در زیر پایه های آن چرخ هایی تعبیه شده است تا بتوان به راحتی آن را حرکت داد.
درون مخزن دستگاه میکسر صنعتی پودر یک شافت قرار دارد که دارای تیغه هایی می باشد که با حرکت دورانی شافت تیغه ها به حرکت در آمده و فرآیند میکسر مواد انجام می شود.
میکسر صنعتی پودر دارای موتور گیربکس نیز است. این موتور گیربکس متصل به شافت میانی است که سبب می شود آن را با دور مشخصی به حرکت در آورد.

کاربرد میکسر صنعتی پودر

یکی از مهم ترین نکات در رابطه با میکسر صنعتی پودر این نکته می باشد که محصول نهایی پودری در تمام قسمت ها به صورت کاملاً یکنواختی با یکدیگر مخلوط شده و یک ترکیب یک دستی را پدید آورد. دستگاه میکسر صنعتی پودر در ساخت و ساز، داروسازی، تولید مواد غذایی، پودرهای شیمیایی و محصولات بهداشتی و ... کاربرد های گوناگونی نیز دارد.

گارانتی دستگاه میکسر صنعتی پودر

دستگاه میکسر صنعتی پودر توسط شرکت هایسازنده این دستگاه گارانتی می شود تا در صورت به وجود آمدن مشکل فنی بتوان از خدمات مجموعه تولید شده استفاده نمود. ضمانت و گارانتی دستگاه شامل موتور و گیربکس نیز می شود. البته باید خاطر نشان کرد که گارانتی های دستگاه های صنعتی در صورتی اعتبار دارند که توسط کارشناسان فنی مجموعه تولید کننده، نصب و راه اندازی شده باشند.
به طور کلی دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش برای دستگاه های صنعتی از جمله میکسر صنعتی پودر این ویژگی را برای دستگاه به وجود می آورد. که مشتری با خیالی آسوده اقدام به خرید دستگاه مورد نیاز خود نماید و در صورت ایجاد هرگونه مشکلی بتواند از کمک شرکت تولید کننده استفاده نماید.

دستگاه پرکن رب

دستگاه پرکن رب

همان طور که اشاره کردیم، دستگاه پرک ن رب گوجه فرنگی یکی از انواع دستگاه های پرکن مایعات می باشد که با کیفیت بالایی تولید می شود. رب گوجه فرنگی که یکی از نیاز های هر روز در آشپزخانه ها می باشد شامل مواد معدنی و مقادیری از انواع ویتامین ها است. این فرآورده که قبل ها به صورت سنتی و خانگیس پخته و عرضه می شد. به دلیل تقاضای فراوان به صورت صنعتی در آمده و در کارخانه های بزرگ تولید و عرضه می گردد.
از این رو برای سرعت بخشیدن به خطوط تولید رب گوجه فرنگی، نیاز به ماشین آلاتی احساس شد که روند تولید و بسته بندی این ماده غذایی را بهبود ببخشد و راندمان کاری را افزایش دهد.
از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در خطوط تولید رب گوجه فرنگی می توان به دستگاه پرکن اشاره کرد که برای پر کردن ماده رب، به درون ظروف و یا شیشه های مختلف قابل استفاده است.

 

قیمت دستگاه پرکن رب
 

دستگاه های مختلف پرکن رب گوجه فرنگی

دستگاه پرکن مایعات که از پر کاربرد ترین دستگاه های صنعتی به شمار می آید، به دو دسته بندی پرکن مایعات رقیق و پرکن مایعات غلیظ تقسیم بندی می شود. رب گوجه فرنگی از نظر دسته بندی در رده مایعات غلیظ قرار دارد. برای پرکردن این مایعات از انواع دستگاه های پرکن می توان بهره برد.
دستگاه های پرکن رب را می توان در سه نوع دسته بندی نمود.
دستگاه های پرکن اتوماتیک، دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک و دستگاه پرکن رب گوجه فرنگی دستی، هر کدام از این تجهیزات موارد مصرف مختلفی دارند که مشتریان با توجه به نیاز خود می توانند آنها را تهیه نمایند.
مجموعه صنعت کاران مهر با تولید دستگاه های پرکن برای رب می تواند بهترین خطوط تولید و بسته بندی رب گوجه فرنگی را راه اندازی نماید.  شرکت با استفاده از بهترین قطعات مصرفی، دستگاه هایی با کیفیت بالا به بازار مصرف ارائه نموده است. تجهیزات تولید این شرکت مطابق با استاندارد های ملی و جهانی معتبر ساخته می شوند، که خود تضمینی بر کیفیت این محصولات می باشد.
دستگاه های پرکن برحسب مکانیزمی که در پرکردن ظروف مورد نظر به کار می برند دو نوع هستند، دستگاه های حجمی و وزنی، که دستگاه های پرکن رب گوجه فرنگی برحسب مکانیزم وزنی می باشند. 

عملکرد پرکن رب گوجه فرنگی

عملکرد دستگاه های پرکن رب گوجه فرنگی دو شکل متفاوت دارد، نوع اول پرکن های خطی بوده و نوع دوم پرکن های روتاری یا چرخشی هستند. این دستگاه های پرکن می توانند تعداد نازل ها مختلفی داشته باشند، تعداد نازل های دستگاه برحسب میزان حجم و ظرفیت تولید کارخانه، سرعت عمل دستگاه پرکن، از تک نازل تا هشت نازل انتخاب و مورد بهره برداری قرار گیرد.

فروش دستگاه پرکن رب گوجه فرنگی

دستگاه پرکن رب و دیگر مایعات غلیظ و رقیق را می توانید از این مجموعه خریداری کنید. دستگاه های پرکن می توانند با بالا ترین سرعت و استاندارد بسته بندی های مناسبی را ارائه دهند.
فروش این دستگاه ها با قیمت مناسبی انجام می شود. قیمت گذاری پرکن مایعات برای هر محصول بر اساس میزان تجهیزات و سیستم ها و قطعات بکار رفته می باشد.

 

 پرکن مایعات