ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۱۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

فروش دستگاه پرکن ارده

فروش دستگاه پرکن ارده

قیمت دستگاه پرکن ارده به عنوان یکی از ماشین آلات پرکن مایعات، در مجموعه صنعت کاران مهر بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. این دستگاه که کاربرد بسیاری در صنایع غذایی دارد، جهت پرکردن ظروف مختلف از ارده ( مایعات غلیظ ) به کار برده می شود.
جهت اطلاع از نحوه سفارش و قیمت دستگاه پرکن ارده با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه پرکن ارده

دستگاه پرکن ارده به صورت اتومات و نیمه اتومات با تعداد نازل های متفاوت به صورت تمام استیل با قابلیت شستشو و عملکرد بالا ساخته شده و این دستگاه در کارخانه ها و کارگاه های تولید ارده و حتی مغازه های که درحضور مشتری ارده را تولید می کنند ( در مدل کوچکتر ) بسیار مناسب و کارآمد می باشد.
در واقع، دستگاه پرکن ارده به عنوان یکی از دستگاه های پرکن مایعات ( غلیظ )، از تجهیزات خطوط تولید صنایع غذایی محسوب می شود که قابلیت پر کردن دیگر مایعات غلیظ مانند عسل، مربا، کشک، سس و... در ظروف مختلف را دارا می باشد.

 

قیمت دستگاه پرکن ارده

انواع دستگاه پرکن ارده

انواع دستگاه پرکن ارده، به صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و تولید می شوند. هر مدل از این دستگاه ها، با توجه به درخواست مشتری و نیاز خطوط تولید، تعداد متفاوتی از نازل های تزریق را دارا می باشند. که سرعت هریک از این نازل ها نیز متفاوت است.
بدنه دستگاه پرکن ارده، از استیل تمام ساخته شده به گونه ای که شست و شوی کامل این دستگاه ها به آسانی امکان پذیر می باشد.

عوامل موثر بر قیمت پرکن مایعات

تولید شیرینگ پک کفی دار

تولید شیرینگ پک کفی دار

ساخت شیرینگ پک کفی دار در مجموعه صنعت کاران مهر به صورت سفارشی قابل انجام است. این مجموعه ماشین سازی بهترین نوع دستگاه شیرینگ پک از جمله شیرینگ پک کفی دار طراحی و تولید می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه سفارش دستگاه، با شماره تلفن های درج شده در قسمت ارتباط با ما تماس حاصل نمائید.

شیرینگ پک کفی دار

منظور از واژه شیرینگ، نوعی بسته بندی می باشد که پوششی از جنس پلاستیک نازک و شفاف به نام نایلون شیرینگ بر روی محصول ایجاد می کند. این پوشش سبب می شود که چند محصول را بتوان کنار هم بسته بندی کرد و از گرد و خاک و رطوبت محفوظ داشت.
شیرینگ پک کفی دار یکی از انواع مدل های دستگاه شیرینگ پک می باشد که کاربرد فراوانی در بسته بندی محصولات دارد. دستگاه شیرینگ پک کفی دار را می توان برای بسته بندی انواع کارتن ها در کمترین زمان استفاده نمود.

 

ساخت شیرینگ پک کفی دار

کاربرد دستگاه شیرینگ پک کفی دار

به طور کلی دستگاه شیرینگ پک قابلیت شیرینگ کردن محصولات کفی دار و بدون کفی را نیز دارا می باشد. دستگاه شیرینگ پک کفی دار برای شیرینگ کردن محصولاتی که به صورت چندتایی بسته بندی می شوند، بسیار پر کاربرد می باشد.
به طور مثال قوطی های رب را در نظر بگیرید. این محصول اکثرا در تعداد 12 تایی بسته بندی می شود. و برای استحکام بهتر بسته بندی، کفی مقوایی یا از هر جنس دیگری، در زیر قوطی ها به کار می رود. تا به خوبی بسته بندی شوند. و ظاهر مناسبی داشته باشند.
به طور کلی از شیرینگ پک کف دار می توان در بسته بندی های محصولات زیر استفاده نمود:
مواد غذایی، کارتن، کنسرو، بطری و شیشه، محصولات شیمیایی مثل قوطی های رنگ و...، صنایع دارویی، لوازم خانگی و...

دستگاه شیرینگ پک اتومات

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

همان طور که گفتیم، از سری دستگاه های پرکن می توان به پرکن مایعات اشاره کرد که به دو صورت پرکن مایعات رقیق و پرکن مایعات غلیظ ساخته می شود. همان طور که از نام این دستگاه ها مشخص است، برای پر کردن ظروف از مایعات رقیق از دستگاه پرکن مایعات رقیق (ثقلی) استفاده می شود.
و همچنین از پرکن مایعات غلیظ برای تزریق و پر کردن مایعات غلیظ مثل عسل در ظروف استفاده می گردد.
به طور کلی باید گفت مایعات غلیظ، منظور مایعاتی هستند که دارای ویسکوزیته بالایی می باشند. منظور از ویسکوزیته، مقاومت بالای مایع در جاری شدن می باشد.
سیستم پرکن مایعات غلیظ، سیلندر پیستون است. که در بین سایر روش های پرکن ( ثقلی و پمپی )، بهترین روش برای پر کردن مایعات در ظروف می باشد.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ دستی

طرز کار پرکن مایعات غلیظ

همان طور که اشاره شد، روش پر کردن دستگاه پرکن مایعات غلیظ سیلندر-پیستون است. به این صورت که مایعات غلیظ بر اساس حجم سیلندر در ظروف پر می‌شوند یعنی بنا بر حجم ظروف حجم سیلندر تنظیم می‌شوند. 
سیلندری که در دستگاه تعبیه شده است باعث روان تر حرکت کردن مایعات غلیظ مانند عسل و ... می‌شود، در برخی از پرکن های مایعات غلیظ، مایعات مورد نظر در مخزن می‌توانند قبل از پر شدن گرم شوند که این به سریع حرکت کردن مایع بسیار کمک می‌کند.
پس از عملیات پر کردن، ظروف پر شده به وسیله نوار نقاله به سمت سایر دستگاه های بسته بندی مانند دستگاه دربند، لیبل زن، جت پرینتر یا تاریخ زن و ... هدایت می‌ گردند.

عوامل موثر بر قیمت پرکن مایعات

شیرینگ پک در تهراندشت

 شیرینگ پک در تهراندشت

از آن جا که مناطق صنعتی و شهرک های صنعتی مختلفی در اطراف استان البرز است، کارگاه های مختلفی نیز در دور و بر شهرهای این استان دیده می شود. تهراندشت یکی از مکان هایی است که ممکن است دارای کارگاه های بزرگ و کوچک در زمینه تولید موادغذایی و صنعتی و ... باشد.
مسلما این شرکت ها و کارگاه ها برای بسته بندی محصولات خود و عرضه آن ها در بازار، به دستگاه شیرینگ پک احتیاج پیدا می کنند.
از این رو مجموعه صنعت کاران مهر با فروش شیرینگ پک در تهراندشت به صورت مستقیم و بدون واسطه، کمک بزرگی به تولید کنندگان و مجموعه داران محصولات مختلف می کند.

 

فروش شیرینگ پک در تهراندشت

کاربرد دستگاه شیرینگ پک

از دستگاه شیرینگ پک در صنایع مختلف غذایی، شیمیایی، دارویی، پزشکی، صنعتی و... استفاده فراوان می شود. به طور مثال در صنایع غذایی برای بسته بندی محصولات گوناگونی چون، شیر و لبنیات، بیسکوییت، قوطی های چای، صنایع کنسرو و کمپوت سازی، انواع نوشابه و آب معدنی، شانه های تخم مرغ و... کاربرد بسیاری دارد.

مزایای دستگاه شیرینگ پک در بسته بندی

با استفاده از شیرینگ پک بسته بندی می توان مزایای خوبی برای محصولات و بسته بندی آن ها فراهم نمود.
جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت و همچنین گرد و خاک به درون بسته بندی.
حمل و نقل و جابه جایی سریع و راحت.
ایجاد یک بسته بندی مناسب و زیبا.
شفاف و قابل مشاهده بودن محصول در این بسته بندی.
جلوگیری کردن از شکسته شدن و یا ترک خوردگی محصولات
انبارداری راحت تر و ایجاد قابلیت نگهداری طولانی مدت محصول.
افزایش راندمان تولید و سرعت تولید و بسته بندی محصول.

 

شیرینگ پلی اتیلن

تولید دستگاه شیرینگ پک بزرگ

تولید دستگاه شیرینگ پک بزرگ

تولید کننده دستگاه شیرینگ پک بزرگ برای بسته بندی محصولات بزرگ و حجیم مثل قطعات خودرو، لوازم برقی های خانگی و... مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر می باشد. که با استفاده از قطعات استاندارد و بهترین شیوه های تولید این دستگاه را تولید می نماید.
جهت سفارش تولید دستگاه شیرینگ پک بزرگ با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه شیرینگ پک بزرگ

همان طور که می دانید، شیرینگ پک یکی از بهترین دستگاه های بسته بندی محصولات و کالا ها می باشد که با توجه به کالای مورد نظر، در ابعاد و اندازه های مختلف قابل سفارش ساخت می باشد. بنابراین مجموعه های تولیدی با در نظر گرفتن کالای تولید شده خود، این دستگاه بسته بندی را سفارش می دهند تا برای بسته بندی بسیار مناسب کار کند.
منظور از شیرینگ پک بزرگ، داشتن تونل بزرگ می باشد.  همان طور که از اسم دستگاه مشخص است فقط در ابعاد آن تغییرات ایجاد شده تا در بسته بندی محصولات یا کارتن های بزرگ از جمله کولر، بخاری، صندلی، انواع لوازم صوتی و تصویری، یخچال، قطعات بدنه خودرو و دیگر محصولات از آن استفاده شود.
از مشخصات فنی این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
از آن جا که شیرینگ پک بزرگ دارای ابعاد و اندازه بزرگی می باشد، برای سهولت در جابجایی آن، در زیر پایه های شیرینگ چرخ تعبیه شده است تا به توان به آسانی را حمل و نقل نمود.
شیرینگ پک با تونل بزرگ برای بسته بندی، برای جلوگیری کردن از هدر رفت دما، از تونل دو جداره استفاده می کند.
دستگاه، دارای نوار نقاله برای انتقال محصول از داخل کوره به همراه سیستم اینورتر می باشد و همچنین قابلیت کنترل سرعت نیز دارد.
ابعاد و اندازه شیرینگ پک بزرگ، متناسب با ابعاد کوره ساخته می شود.
سرعت این دستگاه نیز بسته به ابعاد محصول قابل تنظیم می باشد.
 

تولید کننده دستگاه شیرینگ پک بزرگ

کاربرد شیرینگ پک بزرگ

در زمان بسته بندی قطعات بزرگی چون سپر خودرو، کولر، صندلی، لوازم برقی و... می توان به خوبی از عملکرد شیرینگ پک بزرگ بهره برد.
این دستگاه با دارا بودن تونل حرارتی بزرگ و ابعاد حجیم دستگاه، به راحتی قادر است انواع محصولات بزرگ را بسته بندی نموده و روانه بازار کند.

بیشتر بدانید: شیرینگ پک دوخت از بغل چیست

دستگاه استرچ پالت اتومات چیست

دستگاه استرچ پالت اتومات چیست

بسته بندی محصولات و کالا با هم و به صورت چیدمانی دارای ارتفاع، فرآیند حمل و نقل را سهولت بخشیده و از خطرات احتمالی در جابجایی ها کم می کند. دستگاه استرچ پالت به کمک رول های پلاستیکی شفاف که به آن فیلم استرچ گفته می شود کار بسته بندی محصولات را آسان و با دقت انجام می دهد.
دستگاه استرچ پالت برای بسته بندی و سلفون کشی انواع پالت در ابعاد و اندازه های مختلف کاربرد دارد.

 

انواع دستگاه استرچ پالت

از انواع دستگاه استرچ پالت تولید شده در مجموعه صنعت کاران مهر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استرچ پالت دروازه ای
  • استرچ پالت صفحه گردان
  • استرچ پالت مرغکدار
  • استرچ پالت فرودگاهی
  • استرچ پالت حرارتی
  • استرچ پالت رولی
  • استرچ پالت اتومات
  • استرچ پالت نیمه اتومات
  • و...    

نایلون استرچ چیست

استرچ پالت ها از رول های شفافی برای بسته بندی و سلفون کشی به دور محصولات استفاده می کنند که نایلون استرچ یا فیلم استرچ نام دارند. این رول ها از جنس هایی نظیر پلی وینیل کلراید یا پلی وینیلیدین کلرید تولید می شوند. شفافیت و میزان استقامت کششی این فیلم ها در کیفیت نهایی کار تاثیر بسیار زیادی دارند.
ضخامت، طول و عرض رول ها از دیگر شاخصه های نایلون استرچ است که با توجه به نوع مصرف و توانایی دستگاه استرچ پالت انتخاب می شود.

تولید کننده دستگاه استرچ پالت در کرج

خرید استرچ پالت صنعتی

معرفی دستگاه میکسر پودر

معرفی دستگاه میکسر پودر

دستگاه میکسر پودر از جمله دستگاه های پر کاربرد در صنایع محسوب می شود که ویژگی های خوبی برای بدست آوردن محصول نهایی دارد. در واقع از میکسر پودر برای مخلوط کردن دو یا چند ماده پودری استفاده می شود. به طوری که با مخلوط کردن مواد اولیه پودری محصول مورد نظر، ترکیب نهایی به صورت یکنواخت و ایده آل به دست می آید. این مواد پودری با هر درجه سختی باشند مشکلی در روند میکس آن ها به دست نمی آید و هرگونه مواد با چگالی های مختلف قابل مخلوط شدن با این دستگاه می باشند. میکسر پودری بسیار پر کاربرد در صنایع مختلف غذایی، شیمیایی، دارویی، صنعتی، آرایشی و بهداشتی و... می باشد.

 

قیمت میکسر پودر در قزل حصار

اجزای میکسر پودر

دستگاه مخلوط کن میکسر پودری دارای اجزای برای فرآیند میکس مواد می باشد که با استفاده از آن ها قادر است بهترین ترکیب را فراهم کند. از جمله از این اجزای دستگاه میکسر پودر می توان به موارد زیر اشاره نمود:
مخزن دستگاه: مخزن، محفظه ای است در اشکال مخروطی یا قیفی یا U شکل یا هر اشکال مناسبی که استاندارد های لازم برای مخلوط کردن مواد درون خود را نیز داشته باشد، که انواع مواد پودری درون آن با یکدیگر مخلوط می شوند. مخزن دستگاه میکسر را می توان بنا به نیاز مشتری به صورت میکسر پودر با مخزن ثابت، مخزن متحرک و یا مخزن دو جداره طراحی کرد
پره های میکسر: پره یا تیغه های میکسر پودر که درون مخزن قرار دارند با متصل به محور اصلی دستگاه، به صورت مارپیچی به دور هم می چرخند. طراحی پره های میکسر به گونه ای مهندسی شده است که قادر باشد انواع مواد پودری را با دقت و کیفیت بالایی با هم مخلوط کند. انرژی به حرکت درآوردن پره های میکسر پودر از موتور و گیربکس دستگاه که در پشت مخزن تعبیه شده اند، نشات می گیرد.
پایه دستگاه: پایه های دستگاه میکسر پودر در زیر مخزن قرار دارد که می توان جهت سهولت در جابه جایی دستگاه، در زیر آن ها چرخ قرار داد تا بتوان به راحتی میکسر پودر را حمل و نقل نمود.
دریچه تخلیه: دریچه خروج مواد میکس شده درون مخزن دستگاه قرار دارد که مواد پودری پس از مخلوط شدن از طریق آن خارج می شوند و یا از طریق دستگاه اسکرو به مخزن دیگری انتقال می یابند و یا در ظرف دیگری قرار گرفته و جهت بسته بندی به مکان دیگری منتقل می شوند.

مخزن دستگاه میکسر صنعتی

مخزن دستگاه میکسر صنعتی

مخزن دستگاه میکسر صنعتی بخشی است که پودرهای در این قسمت قرار می گسرند و با یک دیگر آمیخته می شوند. دارای دریچه ورودی پودر و همچنین دریچه خروجی پودر می باشد. این دریچه خروجی در قسمت زیرین و در وسط مخزن می باشد تا مواد به صورت کامل از مخزن خارج شوند.

لازم به ذکر است که شرکت ابراماشین بنا به سفارش مشتریان گرامی قادر است این دریچه خروجی را به صورت دستی یا اتوماتیک (دارای جک پنوماتیک) طراحی و تولید نماید.

این مخزن می تواند اشکال مختلف داشته باشد برای مثال مخزن U شکل و مخزن V شکل، مخزن بشکه ای ، مخزن گردان و …

مخزن دستگاه با توجه به کاربرد آن و همچنین نیاز و سفارش مشتری، می تواند دارای ظرفیت متنوع باشد. شرکت ابرا ماشین تولید کننده دستگاه میکسر پودری با ظرفیت مخزن 100 الی 20000 لیتر می باشد.

پایه های دستگاه میکسر پودری

پایه های دستگاه که نگهدارنده مخزن می باشند. این پایه ها بستگی به ظرفیت مخزن دارند. برای سهولت در جابجایی دستگاه در زیر پایه ها می توان چرخ هایی قرار دارد.

 موتور گیربکس

موتور گیر بکس در بیرون از مخزن و در پشت آن قرار دارد. این موتور به شفت های داخل مخزن متصل است. موتور گیربکس با به چرخش در آوردن شفت ها و تیغه های و پره های متصل به آن، به مخلوط شدن مواد کمک می کند. نوع موتور گیربکس با توجه به ظرفیت و نوع کابرد دستگاه میکسر پودری متفاوت است.

پره های دستگاه میکسر پودر

پره های دستگاه می توانند اشکال مختلف داشته باشند که با توجه به نوع پره به کار رفته در دستگاه میکسر پودر، به دونوع کلی میکسر پدل بلندر و میکسر ریبون بلندر تقسیم می شود. 

 

میکسر هموژنایزر

میکسر پودری

میکسر پودری

میکسر پودری یا میکسر صنعتی یکی دیگر از محصولات شرکت صنعت کاران مهر می باشد. ولی کاربرد و نحوه عملکرد میکسر پودر چیست؟

امروزه در بسیاری از صنایع و کارخانه ها نیاز است که دو یا چند ماده پودری مختلف با نسبت مشخص، کاملا با هم ترکیب شوند. البته باید این ترکیب شدن به صورت کاملا یکنواخت باشد. در این صورت دستگاه میکسر پودری کارایی دارد.

مهمترین نکته در در مورد دستگاه میکسر صنعتی این است که مطمئن باشیم محصول نهایی در تمام قسمت ها به صورت کاملا یکنواخت و یک دست مخلوط شده است.

این دستگاه در ساخت و ساز، دارو سازی، تولید مواد غذایی، پودرهای شیمیایی و محصولات بهداشتی و … کاربردهای متنوعی دارد.

 

میکسر پودر

میکسر پودر برقی

فروش لیبل شیرینگ

فروش لیبل شیرینگ 

مجموعه صنعت کاران مهر با سابقه سال ها تجربه در زمینه ساخت ماشین آلان صنعتی بهترین و با کیفیت ترین دستگاه لیبل شیرینگ را می سازد که کاربرد بسیار در صنایع مختلف برای محصولات متنوع دارد. فروش لیبل شیرینگ در این مجموعه در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید با شماره تلفن های مجموعه تماس گرفته و از نحوه خرید لیبل شیرینگ و قیمت آن مطلع شوید.

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

09124617975  |  02634817497

 

چاپ لیبل شرینگ حرارتی 

لیبل شیرینگ حرارتی، روکش جمع شده ای است که برای سیم، کابل و... استفاده می شود؛ این لیبل ها به کمک حرارت چسبانده و محکم می شوند. البته نه هر حرارتی، با سشوار های صنعتی و همچنین دقت بالا در دادن حرارت به آن ها. با کمک دستگاه لیبل شیرینگ می توانید لیبل های خود را به خوبی به محصولات خود بچسبانید.
شرکت صنعت کاران مهر، با وجود تیمی مجرب و متخصص، بهترین و دقیق ترین دستگاه های لیبل شیرینگ را طراحی و تولید می کند. این شرکت، بادوام ترین دستگاه لیبل شیرینگ را تولید کرده که شما با خرید این دستگاه، دیگر احتیاجی به تعمیرات ندارید. 

قیمت چاپ لیبل شیرینگ

این دستگاه، کیفیت بالا و دوام عالی دارد. شما می توانید دستگاه لیبل شیرینگ را در شرکت صنعت کاران مهر، با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بی نظیر خریداری کنید.
دستگاه لیبل شیرینگ قیمت های متفاوتی دارد اما در شرکت صنعت  کاران مهر، قیمتی بسیار عالی و مناسب دارد.

نحوه ی کارکرد لیبل شیرینگ

در ابتدا، غلاف های نازک برش داده می شوند؛ به سه شکل، روی محصول، دور محصول یا قسمتی از محصول، بعد از برش دادن در کوره حرارتی یک لایه حرارت می بیند، آن را داخل دستگاه قرار داده و با حرارت دستگاه روی محصول جمع شده و به شکل محصول در می آید.
نحوه ی کارکرد دستگاه های لیبل شیرینگ مانند هم می باشند اما کیفیت قطعات آن ها با هم فرق می کنند؛ دستگاه لیبل شیرینگ شرکت صنعت کاران مهر، دارای قطعات بسیار با کیفیت و با دوام می باشد که خیال شما را راحت می کند و با استفاده ی طولانی از این دستگاه ها احتیاجی به تعمیر آن ها پیدا نمی کنید.
مزایای استفاده از لیبل شیرینگ
معرفی محصول شما
تبلیغ شرکت شما
معرفی برند شما
آسان سازی بسته بندی
قابل شکل دهی و حرارت
قابل طرح دادن به لیبل شما
قابل استفاده در محصولات متنوع

بهترین کاربرد لیبل شیرینگ