ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۵ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

میکسر پودر ژله در کرج

میکسر پودر

امروزه، ژله یکی از دسر هایی است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. کارخانه ها و صنایع، پودر های ژله را با دستگاه هایشان درست می کنند. یکی از مهم ترین این دستگاه ها، میکسر پودر ژله می باشد؛ این دستگاه با پودر کردن و هم زدن آن، دسر را یکسان می کند تا بهترین و با کیفیت ترین دسر را به ما ارائه دهد. شرکت صنعت کاران مهر، با طراحی و تولید دقیق این دستگاه ها، این امکان را به شما می دهد تا در تولید ژله ها، به بهترین شکل ممکن آن ها را یکسان و یکنواخت کنید.

نحوه عملکرد دستگاه میکسر پودر ژله:

پودر ژله، داخل یک مخزن ریخته می شود و پس از راه اندازی دستگاه، مواد پودری ای که مخلوط شده، از طریق دریچه ی آن آماده ی استفاده است.
مزایا ی استفاده از میکسر پودر ژله:
•    می توانید در قسمت زیرین دستگاه و کارد خودکار تخلیه بالابر نصب کنید.
•    جنس بدنه ی آن استیل می باشد.
•    دارای الکترو گیربکس حلزونی می باشد.
•    درب های درز گیر دارند.( برای جلوگیری از ورود گرد و غبار).
•    شاسی مقاوم دارند که باعث می شود هنگام استفاده، دستگاه نلرزد.
•    تابلو برق مجزا دارد که در آن اپراتور رعایت شده است.
•    انواع پودر در چگالی های مختلف را با هم ترکیب می کند.
•    دارای لیزر برش می باشد.
میکسر پودر ژله در کرج

خرید میکسر پودر ژله:

میکسر پودر ژله، دارای تیغه هایی با گردش خاص می باشد که مواد پودری را به خوبی به هم می زند. به دلیل اینکه مواد دسری مانند ژله، باید به خوبی هم بخورد تا مزه و خروجی بسیار خوبی داشته باشد، احتیاج به یک دستگاه میکسر پودر ژله ی دقیق و با کیفیت خوب داریم. شرکت صنعت کاران مهر، با فروش در سراسر ایران و بین الملل، رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کرده است.

قیمت میکسر پودر ژله:

در کرج، ایران و سراسر بین الملل، میکسر پودر های زیادی طراحی و تولید می شود، اما میکسر پودر های شرکت صنعت کاران مهر، با بهترین کیفیت و بهترین دوام به شما ارائه داده می شود.
 

میکسر صنعتی در وردآورد

میکسر پودر در وردآورد

 میکسرپودر ، ریبون بلندر ، ساخت ماشین سازی صنعت کاران مهر تماما  از جنس استیل 316 (st) و یا 304 (st )  است . که ( ضدزنگ و ضدخش می باشد)  که بنا به سفارش مشتری از جنس آهن نیز ساخته می‌شود.برای جابجایی دستگاه و سهولت حرکت دادن آن از چرخ در زیر پایه ها استفاده شده است .جهت ترکیب پودر با مایعات اسانسی این دستگاه قابلیت نصب نازلها ی مه پاش  جهت مایعات رقیق  را داشته و با توجه به تغییر ویسکوزیته مواد و نوع و حجم مایع  در نوع نازل و نوع پمپ می توان تغییراتی ایجاد کرد تا بتوان به مرحله  اسانس پاشی به صورت افشان رسید. انواع دستگاه های میکسر پودری صنعت کاران مهر  طبق آخرین متد روز دنیا فروش می رسد برای خرید دستگاه میکسر پودر ارزان در وردآورد با ما در ماشین سازی صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید و بهترین میکسر پودر صنعتی را خریداری نمایید.

برای اطلاع از قیمت با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.  09124617975

قیمت میکسر صنعتی در وردآورد

میکسرهای صنعتی در صنایع غذایی ،دارویی، بهداشتی و اکثر کارخانجات مورد استفاده است که در حداقل زمان مواد مورد نیاز را با یکدیگر مخلوط می کنند.در صنعت برای مخلوط کردن و همگن سازی مواد از میکسر های صنعتی استفاده می شود که بدون دخالت فرد انواع ماده ها را می توان با هم مخلوط نمود مانند مخلوط کردن انواع مایعات با هم،مخلوط جامد و مایع و مخلوط جامد با جامد.دستگاه ریبون بلندر به دلیل اینکه با خیلی از مواد شیمیایی در تماس مستقیم هستند باید مقاوم به خوردگی و از بین رفتن باشند به همین دلیل معمولا از جنس فولاد ضد زنگ تولید می شوند.دستگاه های میکسر پودر بنا به کارایی دارای تیغه های بلند تیز و یا پارویی پهن و کوتاه هستند. نام دیگر میکسر های صنعتی ریبون بلندر نیز می باشد.

 

فروش میکسر صنعتی در وردآورد

میکسر صنعتی ارزان در وردآورد

میکسر پودر

میکسر صنعتی در آمل

میکسر پودر در آمل

امروزه در صنایع مختلف برای مخلوط سازی یکسان انواع مواد پودری با یکدیگر از انواع دستگاه های میکسر پودر استفاده می شود ما در مجموعه صنعت کاران مهر انواع میکسر پودر در آملرا خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم برای خرید میکسر صنعتی در آمل با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.دستگاه میکسر پودر در کارخانه ها و کارگاه های تولید مواد غذایی که نیازمند میکس کردن چندین ادویه مانند: زردچوبه، دارچین، فلفل، زنجبیل، پودر موسیر، کاری و یا هم زدن و مخلوط کردن پودر های خوراکی مانند: نشاسته، جوش شیرین، قهوه، نسکافه هستند کاربرد فراوانی دارد.از دستگاه ریبون بلندر در خط تولید و بسته بندی ادویه جات، خط تولید گیاهان داروئی، خط تولید انواع طعم دهنده ها و چاشنی ها و همچنین در خطوط تولید صنایع لبنی و شیر خشک استفاده می شود. برای سفارش میکسر پودر در آمل با ما در صنعت کاران مهر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

   09124617975  |   02634817497

ویژگی دستگاه میکسر پودر

جنس بدنه دستگاه میکسر پودر بلندر به گونه ای انتخاب شده است که می توان آن را در تماس با آب قرار داد و به راحتی شستشو و تمیز کرد. از این رو مخزن می تواند بر اساس فاکتورهایی نظیر جنس پودر از متریالی مانند ورق آهنی یا استیل انتخاب شود. قدرت الکتروموتور و گیربکس مخلوط کن بستگی به حجم مخزن بلندر و وزن پودر دارد. هر چقدر مخزن بزرگتری انتخاب شود طبیعتا قدرت موتور نیز افزایش می یابد.بهترین دستگاه میکسر پودر در کرمانشاه را از ما در صنعت کاران مهر بخواهید.

   میکسر صنعتی در آمل

فروش ریبون بلندر در آمل

میکسر پودر، بلندر، ریبون بلندر، ساخت ماشین سازی صنعت کاران مهر تماما از جنس استیل  304 (st) و یا 316 (st) میباشد که( ضدزنگ و ضدخش می باشد)  که بنا بر سفارش مشتری از جنس آهن نیز ساخته می‌شود. برای جابجایی دستگاه و سهولت حرکت دادن آن از چرخ در زیر پایه ها استفاده شده است.جهت ترکیب پودر با مایعات اسانسی این دستگاه قابلیت نصب نازلها ی مه پاش  جهت مایعات رقیق و با توجه به تغییر ویسکوزیته مواد در نوع نازل و نوع پمپ می توان تغییراتی ایجاد کرد تا بتوان به نخوه اسانس پاشی به صورت افشان و اسپری  رسید.همچنین قابلیت نصب سنسور به منظور ایجاد ایمنی بیشتر در هنگام کار و اینورتور جهت کنترل سرعت را دارا می باشد.سیستم اسانس پاش در تمامی مدل های میکسر  قابلیت نصب را دارد که با یک مخزن مواد تغذیه می شود و توسط یک پمپ مواد به داخل مخزن بلندر پمپاژ می گردد تا با پودر داخل دستگاه میکس شود.

قیمت میکسر پودر در آمل

ریبون بلندر و یا همان دستگاه میکسر پودری در کارخانجات صنعتی تولیدی جهت مخلوط کردن انواه پودرها با یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. میکسر های پودری دارای پره هایی کوچک و بزرگ که به صورت موازی در داخل مخزن قرار گرفته تشکیل شده است. این پره ها با نیروی موتور که از طریق شفت به آن ها انتقال می یابد حرکت می کند و با حرکت کردن پره ها موجب مخلوط شدن یکنواخت انواع پودرها با یکدیگر می شود.برای دریافت قیمت میکسر پودر در آمل با ما در صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه میکسر پودر در آمل را خریداری نمایید.

میکسر پودر ارزان

میکسر پودر در عظیمیه کرج

میکسر پودر

امروزه، در بسیاری از صنایع برای میکس کردن پودر ها از دستگاهی به نام میکسر پودر استفاده می شود. البته پودر کردن این مواد، چون کار راحتی نیست، باید با دستگاهی انجام شود که آن ها را درست میکس کند. شرکت صنعت کاران مهر با طراحی  و تولید دستگاه های مختلف میکسر پودر، این امکان را به وجود آورده تا بتوانید با مناسب ترین قیمت، بادوام ترین دستگاه میکسر پودر را خریداری کنید.

قطعات میکسر پودر در عظیمیه کرج

  • مخزن
  • پایه ها
  • بدنه استیل
  • موتور گیر بکس
  • پره های دستگاه
  • افزودن قابلیت اسانس پاش

میکسر پودر صنعتی

مخزن میکسر پودر
مخزن میکسر پودر، جایی است که پودر ها در آن قرار می گیرند. دارای دریچه ی ورودی و دریچه ی خروجی پودر می باشد که در قسمت زیرین یا وسط قرار می گیرد. 
پایه های میکسر پودر
پایه های میکسر پودر اندازه های متفاوتی دارند و این پایه ها به اندازه مخزن آن بستگی دارد. 
بدنه استیل میکسر پودر
بدنه میکسر پودر در عظیمیه کرج، از جنس استیل درجه یک می باشد و به علت جنس استیل آن زنگ نمی زند.
موتور گیر بکس میکسر پودر
این قطعه، در پشت مخزن قرار دارد و به داخل مخزن متصل می باشد و با به چرخش در آوردن شفت ها و تیغه ها و پره ها باعث ترکیب شدن پودر می شود.
افزودن قابلیت اسانس پاش
گاهی اوقات، هنگام مخلوط کردن پودر ها، احتیاج به یک مواد اسانسی داریم. برای این کار، شرکت صنعت کاران مهر، یک قابلیت اضافه کرده که هنگام کار کردن دستگاه انجام این کار ممکن است.
این به سهولت کار شما و سریع تر پیش بردن روند تان کمک شایانی می کند.

میکسر پودر در عظیمیه کرج

توضیحات میکسر پودری

  1. از جنس استیل ضد زنگ می باشد
  2. با توجه به درخواست مشتری و نوع پودر، طراحی می شود
  3. مخازن آن در ابعاد مختلف تولید می شود.
  4. بدون ایجاد سر و صدا و لرزش کار میکس را انجام می دهد.
  5. قابلیت این را دارد که در زیر آن برای جابجایی راحت، چرخ نصب کنید.
  6. قابلیت این را دارد که اسانس پاش روی آن نصب کنید.

شرکت صنعت کاران مهر، با طراحی و ساخت بهترین و با کیفیت ترین میکسر های پودر، همچنین، گارانتی و خدمات پس از فروش نیز دارد. 

مهم ترین شاخص دستگاه میکسر پودر

محصولی مانند بیسکوییت، باید به صورت کاملا یکنواخت ترکیب شود تا بتوان طعم های مختلفی از این بیسکویت ها تولید کرد، همچنین این بیسکویت ها پس  از تولید باید از نظر دولت و سازمان بهداشت تایید شود، پس یک دستگاه با کیفیت عالی و ترکیب یکنواخت مهم ترین شاخص دستگاه میکسر پودر است. شرکت صنعت کاران مهر، با ساخت بهترین میکسر پودر در عظیمیه کرج و همچنین سراسر کشور، رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کرده است.

میکسر پودر ژله در کرج

میکسر پودر 

امروزه، ژله یکی از دسر هایی است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. کارخانه ها و صنایع، پودر های ژله را با دستگاه هایشان درست می کنند. یکی از مهم ترین این دستگاه ها، میکسر پودر ژله می باشد؛ این دستگاه با پودر کردن و هم زدن آن، دسر را یکسان می کند تا بهترین و با کیفیت ترین دسر را به ما ارائه دهد. شرکت صنعت کاران مهر، با طراحی و تولید دقیق این دستگاه ها، این امکان را به شما می دهد تا در تولید ژله ها، به بهترین شکل ممکن آن ها را یکسان و یکنواخت کنید.

نحوه عملکرد دستگاه میکسر پودر ژله:

پودر ژله، داخل یک مخزن ریخته می شود و پس از راه اندازی دستگاه، مواد پودری ای که مخلوط شده، از طریق دریچه ی آن آماده ی استفاده است.
مزایا ی استفاده از میکسر پودر ژله:
•    می توانید در قسمت زیرین دستگاه و کارد خودکار تخلیه بالابر نصب کنید.
•    جنس بدنه ی آن استیل می باشد.
•    دارای الکترو گیربکس حلزونی می باشد.
•    درب های درز گیر دارند.( برای جلوگیری از ورود گرد و غبار).
•    شاسی مقاوم دارند که باعث می شود هنگام استفاده، دستگاه نلرزد.
•    تابلو برق مجزا دارد که در آن اپراتور رعایت شده است.
•    انواع پودر در چگالی های مختلف را با هم ترکیب می کند.
•    دارای لیزر برش می باشد.
میکسر پودر ژله در کرج

خرید میکسر پودر ژله:

میکسر پودر ژله، دارای تیغه هایی با گردش خاص می باشد که مواد پودری را به خوبی به هم می زند. به دلیل اینکه مواد دسری مانند ژله، باید به خوبی هم بخورد تا مزه و خروجی بسیار خوبی داشته باشد، احتیاج به یک دستگاه میکسر پودر ژله ی دقیق و با کیفیت خوب داریم. شرکت صنعت کاران مهر، با فروش در سراسر ایران و بین الملل، رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کرده است.

قیمت میکسر پودر ژله:

در کرج، ایران و سراسر بین الملل، میکسر پودر های زیادی طراحی و تولید می شود، اما میکسر پودر های شرکت صنعت کاران مهر، با بهترین کیفیت و بهترین دوام به شما ارائه داده می شود.