ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

عوامل موثر در انتخاب صحیح پرکن مایعات

عوامل موثر در انتخاب صحیح پرکن مایعات

دستگاه پرکن باید متناسب با مواد قابل تزریق مورد نظر و حجم و غلظت آن طراحی و ساخته می شود.
به طور کلی می توان گفت، انتخاب صحیح نوع پرکن مایعات برای محصولی که می خواهید تولید کنید وابسته به مقدار تولید روزانه (لیتر)، حجم ظرف ها (لیتر) می باشد و نوع محصولی که باید بسته بندی شود از لحاظ غلظت و میزان خورندگی باید مشخص شود.
 یکی از اصلی ترین عوامل خطوط تولید بهره وری از دستگاه پرکن مایعات در مدت زمان بسته بندی و پرکردن مایعات رقیق و غلیظ در ظروف یا بطری های مربوطه می باشد.
 استفاده از این دستگاه ضمن بالا بردن دقت و سرعت عمل بخشیدن به طور میسر انجام می گردد که بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.
برای اینکه یک مکانیزم مناسب و اصولی برای محصول خود انتخاب نمایید لازم است بدانید که محصول شما از چه حالت و ویسکوزیته ایی برخوردار است.
و برای مشخص شدن جنس و نوع متریال استفاده شده در دستگاه باید مقدار اسیدی بودن مواد را تعیین کرد.

مرکز فروش دستگاه پرکن دونازله

همانطور که گفته شد مجموعه صنعت کاران مهر مرکز فروش دستگاه پرکن دو نازله مواد رقیق و یا مواد غلیظ می باشد. این مجموعه با تجه به سفارش مشتری، پرکن مایعات را در ابعاد و حجم مورد نظر مشتری با تعداد نازل های درخواستی طراحی و تولید می کند. امکان تغییر تعداد نازل های دستگاه از قابلیت های خوب این دستگاه محسوب می شود.

برچسب ها : دستگاه پرکن دو نازل مواد رقیق ، دستگاه پرکن مایعات تمام اتومات ، قیمت دستگاه پر

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی