ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۲۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

خرید شیرینگ پک اتوماتیک در البرز

 شیرینگ پک

خرید شیرینگ پک اتوماتیک در البرز

بسته بندی محصولات از دیرباز مورد توجه تمامی تولید کنندگان بوده و همواره در صدد این بوده اند تا روشی نوین جهت بسته بندی و عرضه محصول خود به بازار رقابتی داشته باشند. سازندگان ماشین آلات صنعتی با طراحی و ساخت دستگاه بسته بندی شیرینگ پک بهترین ابزار جهت بسته بندی محصول را برای تولیدکنندگان ارائه می دهند. ما در تیم صنعت کاران مهر با ساخت و طراحی دستگاه بسته بندی شیرینگ پک امکان یک بسته بندی خوب و راحت را برای محصولات شما فراهم می آوریم و به راحتی آن را در البرز و سایر مناطق کشور برای مشتریان عزیز عرضه می کنیم.

دستگاه شیرینگ پک

با استفاده از این دستگاه می توان بسته بندی محصول را به سهولت انجام داد. دستگاه شیرینگ پک از تکنولوژی نایلون شیرینگ جهت پک کردن محصولات استفاده می نماید. نایلون شیرینگ سلفونی است شفاف و براق و نازک که زمانی که به دور محصول کشیده می شود، کالا به خوبی قابل مشاهده است که این مزیت خوبی به شمار می آید. عملکرد شیرینگ پک به این صورت است که با استفاده از نوار نقاله که یک جزء حمل کننده محسوب می شود و به دستگاه شیرینگ پک متصل است کالا ها به سمت داخلی دستگاه شیرینگ پک هدایت می شوند، در آنجا با گذر از زیر تیغه دوخت دستگاه که کار اصلی آن دوخت پلاستیک و نایلون شیرینگ محصور شده بر روی کالا است، کار دوخت انجام شده و سپس توسط نوار نقاله به سمت کوره حرارتی می روند. کوره حرارتی که شامل دمای کنترل شده ای است سبب جذب شدن نایلون شیرینگ به محصول گشته و خوب آن را پک می کند. در انتهای کوره فن خنک کننده ای تعبیه شده که گرمای نایلون حرارت دیده را می گیرد و آن را خنک می کند و در انتها یک بسته بندی خوب و مناسب جهت ارائه به بازار ارائه می کند.

شیرینگ پک اتوماتیک

شیرینگ پک

شیرینگ پک اتوماتیک

شیرینگ کردن کالاهای تولید شده به منظور بسته بندی و محافظت با دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک بسیار ساده شده است. بدون نیاز به اپراتور دایم توانایی بسته بندی انواع کالا مهیا شده است.

  • دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک مجهز به نوار نقاله ردیف کن بوده که با توجه به تعداد از پیش تعیین شده به ردیف کردن نمونه ها نظیر 5 در 3 پرداخته که از آن بیشتر در خطوط بسته بندی آب معدنی و دوغ و… استفاده می شود.
  • این دستگاه به واسطه برخورداری از قابلیت هایی چون اتوماسیون وبهینه سازی مصرف انرژی بر دیگر دستگاه ها برتری داشته و به نوعی دارای مزیت عملیاتی است

استرچ پالت در ایلام

استرچ پالت 

استرچ پالت در ایلام

استرچ پالت در ایلام توسط شرکت صنعت کاران مهر با بهترین کیفیت ساخت و در انواع مختلف این دستگاه به فروش می رسد. علاوه بر ایلام در سایر شهر های کشور این دستگاه بسته بندی عرضه می شود که دارای بهترین عملکرد جهت بسته بندی محصولات مختلف نیز می باشد.

سایر مزایای استرچ پالت عبارتند از:

  • بسته بندی شیک در پایان کار
  • اشغال فضای کمتر پس از بسته بندی
  • عدم نیاز به نیروی انسانی
  • افزایش سرعت عملیات در خط تولید
  • بسته بندی شیک تر

بلندر 7000 لیتری کود شیمیایی

 میکسر پودر 

بلندر 7000 لیتری کود شیمیایی

بلندر ۷۰۰۰ لیتری ساخته شده دارای تیغه های مهندسی شده فوق العاده قوی می باشد که نقش اصلی مخلوط کردن مواد کود شیمیایی را بر عهده دارند و بهترین عملکرد را در ترکیب کردن مواد اولیه کود تا رسیدن به محصول نهایی، ارائه می کنند. 
 

قیمت پرکن مایعات در کرج

 پرکن مایعات

قیمت دستگاه پرکن مایعات

مایعات مختلف به منظور ریخته شدن در ظروف و بطری ها نیازمند روشی هست که ضمن داشتن دقت و سرعت عمل، مکانیزم موثر، ساده و بدون درد سری داشته باشند. از این رو با به کارگیری دستگاه پرکن مایعات می توان این نیاز را رفع نمود. قیمت دستگاه پرکن مایعات برای استفاده در سالن های تولید در تزریق و بسته بندی مایعات را می توان از شرکت صنعت کاران مهر دریافت نمود

قیمت فروش دستگاه پرکن مایعات 

دستگاه پرکن مایعات برحسب گرانروی و چگالش مایع مورد نظر به دو نوع دستگاه پرکن مایعات غلیظ و دستگاه پرکن مایعات رقیق تقسیم بندی می شوند که هرکدام طراحی منحصر به فردی را دارا هستند.گرانروی مایع به نحوه و سرعت جاری شدن آن مایع گفته می شود که در مایع غلیظ و رقیق، سرعت جاری شدن متفاوت است به همین دلیل مکانیزم و عملکرد دستگاه های مربوط به آن ها هم نیز با هم تفاوت دارند. مزیتی که این مدل دارد ، چون به شکل تزریقی مایع را وارد بطری می کند، مناسب مایعاتی که چسبندگی بالایی دارند است. 

ساخت پرکن مایعات در کرج

پرکن مایعات 

ساخت دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات جهت پرکردن انواع مایعات رقیق در ظروف مختلف به کار می رود. ساخت این دستگاه بر اساس نیاز مشتری می تواند دارای پر کن تک نازله، دو نازله، چهار نازله و شش نازله و ... باشد. همچنین ظرفیت این دستگاه پرکن مایعات نسبت به ظرف مشتری و ظرفیت مورد نیاز مشتری در نظر گرفته می شود. دستگاه پرکن مایعات در پنج دسته کلی ثقلی ،سیلندر و پیستونی ،واکیوم،پیمانه ای و پمپ پریستالتیک موجود می باشد. تفاوت دستگاه های پرکن مایعات در ظرف ،حجم تزریق و دقت نوع پرکن می باشد.

دستگاه پرکن مایعات شیمیایی

پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات شیمیایی

در شرکت های صنعتی در فرآیند بسته بندی محصول از دستگاه پرکن مایعات جهت انتقال انواع مایعات اعم از غذایی مثل آب، روغن، خامه و رب و... و مایعات صنعتی و شیمیایی به بطری و ظروف استفاده می شود.پرکن ها انواع مختلفی دارند که می توان به پرکن مایعات رقیق، پرکن مایعات غلیظ، پرکن های پودری و جامد اشاره کرد.

از پرکن مایعات رقیق می توانید برای پرکردن آب معدنی ، دوغ ، آب باتری ، سفید کننده ها ، نوشیدنی های طمع دار، مایعات شیمیایی  غذایی ، دارویی و غیره استفاده کنید. معمولاً مایعات با 3 مکانیزم پرکن پمپی، پرکن سیلندر پیستونی و پرکن ثقلی داخل ظروف هدایت می شوند.

نوار نقاله زنجیری

نوار نقاله

نوار نقاله زنجیری 

این نوع کانوایر ها برای جابجایی مواد غذایی بر روی مسیرهای افقی یا شیبدار استفاده می گردد که در داخل این تجهیزات زنجیره های به هم پیوسته که در طرح و شکل های مختلف ساخته می شود و عمدتا این نوع کانوایر در حمل و تخلیه و بارگیری مواد  غذایی، انواع کارتن ،بسته های سنگین ،.....  کاربرد دارد.

نوار نقاله زنجیری  ساده ترین نوع، حمل و انتقال پالت ها و قطعات پالت شکلی، در حالت های افقی و یا شیب های خیلی کم 
نوار نقاله زنجیری دراگ

حمل و انتقال مواد فله ای مانند گرانول، مواد و غلات 

نوار نقاله زنجیری اسلت از منعطف ترین نوار نقاله ها، جهت انتقال و ایجاد فیکسر های مونتاژی جهت کارخانجات و خط تولید و مونتاژ 

شیرینگ پک تونلی

شیرینگ پک

خرید شیرینگ پک تونلی

خرید شیرینگ پک تونلی برای بسته بندی کردن انواع کالا و محصولات یک امر ضروری برای هر مجموعه تولیدی می باشد. انواع تولید کننده ها می توانند از دستگاه شیرینگ تونلی برای عرضه کالاهای خود به بازار استفاده نمایند. این دستگاه به گونه ای کالا را بسته بندی می نماید که علاوه بر این که پوششی برای کالا ایجاد می کند سبب تهیه یک بسته بندی ایده آل با قابلیت نمایش کالا به دور از نفوذ گرد و خاک می باشد. جهت خرید شیرینگ پک تونلی می توانید با مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر تماس گرفته و سفارش خود را نیز ثبت نمائید. این مجموعه با کیفیت ترین شیرینگ پک ها را نیز تولید می نماید.

شیرینگ پک تونلی

همان طور که گفته شد، دستگاه شیرینگ تونلی، از دستگاه های پرکاربرد محسوب می شود که جهت بسته بندی انواع محصولات مختلف مورد استفاده کارگاه های نیمه صنعتی و کارخانجات بزرگ صنعتی قرار می گیرد.
با قرار گرفتن محصول داخل تونل دستگاه، حرارت لازم بر روی نایلونی که دور تا دور محصول پیچیده شده است، هدایت می شود که این گرما سبب چسبیدن فیلم شیرینگ به محصول و بسته بندی آن می گردد.

قیمت شیرینگ پک اتومات در نیشابور

شیرینگ پک

قیمت شیرینگ پک اتومات در نیشابور

قیمت شیرینگ پک اتومات در نیشابور به عنوان یکی از بهترین دستگاه های صنعتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه عرضه می گردد.
شیرینگ پک که برای بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف در صنایع بسیاری کاربرد دارد، در مدل های مختلف به بازار عرضه می گردد.  

 دستگاه شیرینگ پک از نظر کاربری به دو شاخه اصلی دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک و دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک تقسیم می شوند که هر دو این دستگاه های شیرینگ پک جزو شیرینگ پک تونلی به شمار می روند. در این ماشین قسمتی اصلی به نام کوره وجود دارد که آن را می توان با مکانیسم حرارتی المنت یا گاز و یا ترکیبی از هر دو طراحی نمود.