ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۱۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

قیمت دستگاه استرچ پالت

 استرچ پالت

قیمت دستگاه استرچ پالت

جهت خرید استرچ پالت می بایست به نیاز محصولات و مجموعه خود توجه نمود. چنانچه میزان تولید روزانه بالایی دارید و نیاز است که کالاهای شما همگی بسته بندی شده و تحویل انبار و بازار داده شوند، و اینکه به موقع باید به دست مشتری برسند، باید در امر بسته بندی آن ها سرعت را افزایش داد.

مرکز خرید نوار نقاله در تهران

نوار نقاله

مرکز خرید نوار نقاله در تهران

در خرید نوار نقاله ها می بایست دقت لازم انجام شود. زیرا با توجه به نحوه کاربرد و میزان استفاده از آن ها، انواع مختلفی تسمه نقاله در بازار تولید می گردد. از این رو با انتخاب درست و صحیح این تجهیزات صنعتی می توانید به بهترین شکل ممکن از کاربرد آن ها بهره مند شوید.
از این رو در خرید و انتخاب نوار نقاله مورد نیاز خود می بایست مواردی را در نظر بگیرید که تاثیر مستقیمی بر عملکرد صحیح این تجهیزات دارند، از جمله:

  • طول جا به جایی
  • وزن کالا یا مواد
  • عرض نوار نقاله
  • ارتفاع نوار نقاله

دستگاه میکسر پودر

 میکسر پودر 

دستگاه میکسر پودر 

صنعت کاران مهر طراح و سازنده انواع دستگاه میکسر پودر ( ریبون بلندر ) با متد های جدید در ظرفیتهای 100، 200 ،300 ، 400 ،600 ، 800 ، 1000، 1500، 2000، 5000 لیتری می باشد.

از انواع میکسر پودر می توان به دستگاه های زیر اشاره کرد:
میکسر پودر با مخزن ثابت 
میکسر پودر با مخزن گردان
میکسر پودر با مخزن دو جداره
میکسر پودر با سیستم اسانس پاش
میکسر پودر تیپ سنگین
میکسر پودر تیپ سبک
میکسر پودر توزینی 
اسکرو (بالابر پودر)

قیمت شیرینگ پک بسته بندی

شیرینگ پک

قیمت شیرینگ پک بسته بندی

مطمئنا می دانید بعد از کیفیت خود محصول، بسته بندی آن عامل مهمی در فروش محصول محسوب می شود. بسته بندی یک کالا با استفاده از شیوه های نوین از بهترین روش های ارائه محصول به بازار است.

از دستگاه بسته بندی شیرینگ پک در بسته بندی محصولات مختلفی مانند شیرینگ کارتن، مواد غذایی، مواد شیمیایی، آب معدنی و بطری های بزرگ و کوچک، قوطی های حاوی مواد صنعتی و هر گونه ماده و محصولی که قابل شیرینگ کردن با این دستگاه باشد می توان استفاده نمود.

فروش شیرینگ پک بسته بندی

قیمت دستگاه شیرینگ

شیرینگ پک

شیرینگ پک: قیمت دستگاه شیرینگ پک بسته به نوع و ساز و کار آن متفاوت است. دستگاه شیرینگ پک از نظر طرز کارکرد و مصرف برق به دو دسته دستگاه شیرینگ پک تونلی و دستگاه شرینک پک کابینی تقسیم می شوند. واژه انگلیسی شرینگ به معنای کشیده شدن است. 

قیمت روز دستگاه شیرینگ پک

قیمت روز دستگاه شیرینگ پک را می توانید از شرکت صنعت کاران مهر استعلام بگیرید. لازم به ذکر است قیمت دستگاه با توجه به نیاز شما در امر بسته بندی محصولات مورد نظر شما، و این که از چه مدل شیرینگ پک استفاده کنید، متفاوت می باشد.
البته بعضی از مجموعه های صنعتی اقدام به فروش دستگاه شیرینگ پک دست دوم در بازار می کنند که دارای قیمت های متفاوتی هستند.چنانچه قصد خرید دستگاه شیرینگ پک کارکرده را دارید می بایست از عملکرد درست و بی نقص دستگاه مطمئن شوید تاا پس از خرید و در حین استفاده به مشکل و یا خرابی از قبل بر نخورید.

ساخت دستگاه پرکن مایعات

پرکن مایعات 

ساخت دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات جهت پرکردن انواع مایعات رقیق در ظروف مختلف به کار می رود. ساخت این دستگاه بر اساس نیاز مشتری می تواند دارای پر کن تک نازله، دو نازله، چهار نازله و شش نازله و ... باشد.

نازل پر کن مایعات همان طور که متوجه شدید قسمتی از دستگاه پرکن مایعات می باشد که برای انتقال و کنترل مایع در هنگام خروج از پرکننده ها به درون ظرف به کار گرفته می شوند. در واقع نازل های این دستگاه از مهم ترین اجزای پرکن مایعات می باشد که به توسط آن مایعات درون ظرف تزریق می شوند.

قیمت پرکن مایعات

پرکن مایعات

قیمت دستگاه پرکن مایعات

مایعات مختلف به منظور ریخته شدن در ظروف و بطری ها نیازمند روشی هست که ضمن داشتن دقت و سرعت عمل، مکانیزم موثر، ساده و بدون درد سری داشته باشند. از این رو با به کارگیری دستگاه پرکن مایعات می توان این نیاز را رفع نمود. قیمت دستگاه پرکن مایعات برای استفاده در سالن های تولید در تزریق و بسته بندی مایعات را می توان از شرکت صنعت کاران مهر دریافت نمود

انواع مکانیسم پر شدن در پرکن مایعات

  1. پرکن مایعات به روش پمپی
  2. پرکن مایعات به روش سیلندر پیستون
  3. پرکن مایعات به روش ثقلی

قیمت شیرینگ پک ارزان

شیرینگ پک 

قیمت شیرینگ پک ارزان

شیرینگ پک به نوعی بسته بندی اطلاق می شود که پوششی از جنس پلاستیک نازک و شفاف به نام نایلون شیرینگ دور کالا کشیده می شود تا ضمن بسته بندی و نگهداری چند محصول در کنار هم، آن را هم از مواردی چون آب و گرد و خاک محافظت کند.

به کمک شیرینگ کردن می توان چندین محصول را که از جهت تعادل ناپایدار هستند در کنار یکدیگر قرار داد. شیرینگ بطری های آب نمونه بارز این استفاده است. پلاستیک عایق خوبی برای رطوبت است، با شیرینگ کردن از ورود خیسی و نم به کالا می توان جلوگیری نمود.

فروش دستگاه پرکن مایعات غلیظ در تهران

پرکن مایعات

فروش دستگاه پرکن مایعات غلیظ در تهران

دستگاه پرکن مایعات غلیظ صنعت کاران مهر از سری ماشین آلات پرکن است که برای پر کردن و انتقال مایعات غلیظ یا مایعاتی که ویسکوزیته بالایی دارند (مقاومت آنها برای جاری شدن زیاد است)، در صنایع بسته بندی کاربرد دارد. سیستم پرکن دستگاه پرکن مایعات غلیظ، سیلندر پیستون است و در بین روش های ثقلی و پمپی بهترین روش پر کردن برای این پرکن مایعات است. 

قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ

قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ با توجه به تجهیزات و امکانات این دستگاه ها تعیین می شود. به طور مثال اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک بودن دستگاه بر روی قیمت محصول تاثیر گذار است. این دستگاه جهت پر کردن انواع محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه شیرینگ پک بسته بندی قیمت

شیرینگ پک 

دستگاه شیرینگ پک بسته بندی قیمت


شیرینگ پک بسته بندی را می توانید در مدل ها و ابعاد و اندازه مختلفی از صنعت کاران مهر تهیه نمائید. 

بسته بندی شیرینگ پک

فرآیند بسته بندی را می توان شامل مراحل طراحی بسته بندی، ارزیابی بسته بندی، تولید بسته بندی و در آخر اجرای بسته بندی نامید.  جنس نایلون شیرینگ بسیار مهم است. این نایلون باید ماده مخصوص فشردگی نایلون را به مقدار لازم در خود داشته باشد. ضخامت و اندازه مورد استفاده را حتما باید لحاظ کرد. اگر نایلون بیش از حد نازک باشد طبیعتا دچار پارگی خواهد شد و دوام ان چنانی ندارد