ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۱۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

فروش میکسرپودر صنعتی در اراک

میکسر صنعتی در اراک

صنعت کاران مهر با چندین سال سالقه درخشان در امر طراحی و ساخت انواع دستگاه میکسر پودر آماده ی خدمت رسانی به شما تولیدکنندگان گرامی می باشد. همانطور که می دانید دستگاه میکسر پودر یکی از مهم ترین دستگاه های صنعتی در امر مخلوط سازی پودر ها با یکدیگر می باشد که بنا به نیاز مشتری در ابعاد و گنجایش های مختلف و با قابلیت های متفاوت قابل طراحی و ساخت است. ما به دلیل فروش بالای دستگاه میکسر صنعتی در اراک تخفیفات ویژه ای را برای شما صنعت کاران این شهر در نظر گرفته ایم برای اطلاع از قیمت میکسر پودر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید تا مشاوران ما شما را در امر خرید و قیمت میکسر پودر یاری نمایند.

 مشخصات فنی میکسر صنعتی

دستگاه میکسر پودر یا دستگاه ریبون بلندر با پره های پروانه ای شکل مخصوص، برای ترکیب چند نوع مواد گرانولی و پودری با یکدیگر به کار می رود. استفاده از این مخلوط کن برای صنایع خوراکی، شیمیایی و صنعتی بلامانع است. سیستم تعیین و قطع پر کردن در این ماشین آلات به وسیله حسگر وزن ( لودسل ) و یا مکانیزم کانتر به کمک ماردون صورت می پذیرد. پره های میکسر پودر تمام محیط مخزن بلندر را پوشش می دهد. طراحی این پره ها به گونه است که مواد را از دور به مرکز و از مرکز به دور مخزن هدایت می کند تا همه محتویات به صورت یکنواخت با یکدیگر در هم آغشته شوند. یعنی حرکت این پره ها به صورت شعاعی و جانبی است.برای خرید دستگاه میکسر پودر در اراک  با ما در مجموعه صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید و بهترین میکسر پودر در اراک را خریداری نمایید.همچنین ارزانترین قیمت میکسر صنعتی را با ما می توانید تجربه کنید.

 

میکسر صنعتی در اراک

میکسر پودر چیست

از پر اهمیت ترین دستگاه ها در فرآیند تولید مواد غذایی و اعم محصولات پودری شکل،میکسر پودر است که به آن میکسر صنعتی نیز گفته می شود و به دلیل این که این قبیل دستگاه ها نقش مخلوط کردن و طعم دهی به محصولات غذایی را دارد این دستگاه ها در ظرفیت ها و ابعاد متنوعی تولید می شودند. ساخت مواد مختلف بدون مخلوط کردن چند ماده با یکدیگر تقریبا غیر ممکن است. هر ماده ایی برای ساخت و تولید نیازمند مخلوط کردن چندین ماده ی دیگر ، همگن شدن و در صورت عدم پراکندگی ، اجزای جامد در مایعات شسته میشوند و مواد جامد با هم مخلوط میشوند. فرایند مخلوط کردن یکی از مهمترین و اساسی ترین اعمال در همه ی زمینه های دارو سازی ( که بیشترین حساسیت در مقدار مواد را داراست ) ، شیمیایی ، مواد غذایی و… است.

خرید میکسر صنعتی در اراک

همانطور که خدمتتان اعلام شد ما در مجموعه صنعت کاران مهر انواع میکسر پودر ارزان و با کیفیت در ابعاد و گنجایش های مختلف را به صورت برقی،گاز سوز و دو گانه طراحی و تولید می کنیم شما مشتریان عزیز می توانید برای دریافت قیمت میکسر پودر در اراک و همچنین خرید میکسر پودر در اراک با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

بهترین میکسر پودر در اراک

خرید میکسر پودر در اراک

 

میکسر پودر

شیرینگ پک

لیبل شیرینگ

پرکن مایعات

نوار نقاله

سیل القایی

استرچ پالت

 

برچسب ها : میکسر صنعتی در اراک ، قیمت میکسر صنعتی در اراک ، فروش میکسر صنعتی در اراک ، خرید میکسر صنعتی در اراک ، میکسر پودر در اراک ، قیمت میکسر پودر ، دستگاه میکسر پودر ارزان ، ریبون بلندر ، قیمت ریبون بلندر 

فروش استرچ پالت مرغکدار

فروش استرچ پالت مرغکدار

دستگاه استرچ پالت مرغکدار از مدل های دستگاه استرچ پالت بسته بندی می باشد که در مجموعه صنعت کاران مهر با طراحی خوبی ساخته شده و به فروش می رسد. از استرچ پالت مرغکدار می توان در بسته بندی و سلفون پیچی محصولات بر روی پالت بهره گرفت.
 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید
09124617975 | 026-34817497

دستگاه استرچ پالت مرغکدار

دستگاه استرچ پالت مرغکدار از ایجاد تغییرات جزئی در دستگاه استرچ پالت فراهم شده که سبب کاربرد های مختلف این دستگاه در صنایع گوناگون شده است. دستگاه استرچ پالت مرغکدار دارای یک شاسی اصلی، صفحه گردان به منظور حرکت محصول، یک دکل و نگهدارنده استرچ برای حرکت عمودی نایلون استرچ و همچنین یک شاخک مرغک دار برای نگهداری محصول از بالا که نصب آن بر روی دکل انجام شده، می باشد. استرچ پالت به منظور بسته بندی بهتر و ایده آل دارای تنظیماتی می باشد که می توان بنا به نیاز خود دستگاه را تنظیم نمود. از این تنظیمات دستگاه می توان به کنترل سرعت صفحه گردان، کنترل سرعت حرکت عمودی نایلون استرچ، تنظیم ارتفاع استرچ، تنظیم ارتفاع مرغک، تنظیم تعداد پیچش نایلون و... اشاره کرد.
 

استرچ پالت مرغکدار

کاربرد استرچ پالت مرغکدار

استرچ پالت مرغکدار به منظور بسته بندی پالت هایی که خیلی طویل بوده و احتمال دارد بر اثر فشار وارده در زمان استرچ، دچار ریزش شوند به کار برده می شود. همچنین در سلفون پیچی محصولاتی که سطح اتکای پایینی بر روی صفحه گردان دارند این امکان را فراهم می آورد که از مرغک استفاده نموده و مانع مشکل شود.

عملکرد دستگاه استرچ پالت مرغک دار

در فرآیند استرچ پیچی با استرچ پالت مرغک دار، با توجه به ارتفاع محصولات پالت، باید ارتفاع شاسی مرغک و ارتفاع میکروسوئیچ قطع کن مکث بالای استرچ پالت را تنظیم نمود. همچنین تنظیم سرعت دستگاه ضروری بوده، سپس با قرار دادن محصول بر روی صفحه گردان و فشار کنترل پنوماتیک، جک مرغک عمل می کند و سبب نگه داشتن محصول می شود. بعد از گره زدن نایلون به پالت و شروع به کار دستگاه، عملیات استرچ پیچی انجام می شود.

 

میکسر پودر

شیرینگ پک

لیبل شیرینگ

پرکن مایعات

نوار نقاله

سیل القایی

استرچ پالت

 

برچسب ها : استرچ پالت مرغکدار ، فروش استرچ پالت مرغکدار ، کاربرد استرچ پالت مرغکدار ، استرچ پالت مرغکدار در کرج ، نمایندگی فروش استرچ پالت مرغکدار ، استرچ پالت مرغکدار ارزان در کرج 

دستگاه پرکن پمپی چیست

دستگاه پرکن پمپی چیست

پرکن مایعات برای پر کردن مایعات رقیق و غلیظ، ساختار متفاوتی دارد و از مکانیزم های مختلفی برای پر کردن مایعات در ظروف استفاده می کند.
به طور کلی سه مکانیزم پرکن پمپی، پرکن ثقلی و پرکن سیلندر پیستونی برای تزریق مایعات با هر نوع گرانروی ای وجود دارد. هر کدام از این روش ها ممکن است برای مایعی مناسب و برای مایعی دیگر کارا نباشد. از این جهت انتخاب درست مکانیزم تزریق اهمیت ویژه ای دارد.
 مکانیزم پمپی برای انواع مایعات قابل استفاده است. اما به دلیل ماهیت کارکرد برای موادی همچون گریس سرد که چسبندگی زیادی دارند بسیار گزینه مطلوبی حساب می شود. پرکن پمپی جهت تامین انرژی برای تزریق مواد از پمپ استفاده می کند و دستگاه پرکن مایعاتی که از این مکانیزم بهره می برد را دستگاه پرکن پمپی می نامند.
 معمولا برای دستگاه پرکن عرقیات، دوغ، انواع شوینده ها و سایر مایعات از سیستم ثقل استفاده می شود. این سیستم ارزان قیمت ترین روش تزریق است و به کمک جاذبه و وزن خود مایعات عملیات پر کردن صورت می گیرد. این روش در بیشتر مایعات رقیق استفاده می شود.
پر کن سیلندر پیستون نیز روشی دیگر است که در ماشین آلات اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد و دقت بالایی دارد. به دلیل ثابت بودن حجم تعیین و تنظیم شده ،خطای مقدار تزریق مواد خیلی کم می باشد به همین علت در مایعات با غلظت زیاد از این روش استفاده می شود.

نحوه کار دستگاه پرکن مایعات پمپی

عملکرد دستگاه های پرکن مایعات به روش اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می شود و این موضوع جدا از نوع مکانیزم دستگاه می باشد. دستگاه پرکن پمپی نیز از این قاعده مستثنی نیست. دستگاه های پرکن پمپی اتوماتیک عموما بر اساس زمان کار می کنند. به این صورت که ظرفیت های مختلف از 450 سی سی تا عموما 20 لیتر را با استفاده از تعریف کردن زمان در سیستم یکپارچه دستگاه پرکن پمپی، به کار می گیرند.
به طور مثال دستگاه در طول ۵ ثانیه ۵۰۰ سی سی از مواد شما را می تواند در بطری تزریق کند. و هر چه زمان تزریق را بالاتر ببرید، دستگاه می تواند ظرفیتی بیشتر از ۵۰۰ سی سی را تزریق کند. از این رو از دستگاه پرکن پمپی، بجز پر کردن چند محصول با یک دستگاه، می توان در پر کردن محصولات در ظروف و بطری های مختلف با ظرفیت متفاوت نیز استفاده نمود.

کاربرد دستگاه پرکن پمپی

جهت تزریق مایعات غلیظ نظیر روغن، گریس، عسل و … از دستگاه پرکن پمپی استفاده می شود. پرکن پمپی در تزریق مایعات حباب دار و چسبنده به دلیل فشار و قدرت بالا بیشترین کاربرد را دارد. این نوع مکانیزم به دلیل کاربردهای بسیار زیادی که دارد عموما بیشترین طرفدار را نیز دارد. از طرفی قیمت پرکن پمپی باعث بالا رفتن کارایی این دستگاه شده است.

 

میکسر پودر

شیرینگ پک

لیبل شیرینگ

پرکن مایعات

نوار نقاله

سیل القایی

 

 

برچسب ها : پرکن پمپی ، قیمت دستگاه پرکن تک نازله ، قیمت دستگاه پرکن مایعات ، نازل پرکن مایعات ، قیمت دستگاه پرکن مایعات دست دوم ، سازنده دستگاه پرکن مایعات غلیظ ، قیمت دستگاه پرکن مایعات کوچک ، دستگاه پرکن مایعات تمام اتومات ، دستگاه پرکن مایعات خانگی 

دستگاه شیرینگ پک کابینی رومیزی در کرج

دستگاه شیرینگ پک کابینی رومیزی در کرج

دستگاه شیرینگ رومیزی ساده ترین و کوچک ترین دستگاه شیرینگ پک می‌باشد. شیرینگ پک رومیزی شامل دو بخش می‌شود. این دو بخش عبارتند از: دستگاه برش شیرینگ و سشوار صنعتی. این دستگاه جهت شیرینگ از سلفون حرارتی تغذیه می‌نماید.
ابعاد دستگاه شیرینگ پک رومیزی کوچک بوده و یکی از مزیت های آن قابلیت جابه‌جایی و حمل راحت آن است. از طرفی این دستگاه مناسب استفاده در مکان‌های کوچک با فضای کم نیز می‌باشد. که این خود نیز مزیت دیگری برای این دستگاه شیرینگ به حساب می‌آید.
از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به توان بالای سشوار صنعتی اشاره نمود. همچنین ابعاد این سشوار بسیار مناسب است. سشوار صنعتی ابعادی به اندازه یک سشوار معمولی دارد. این ویژگی باعث شده که این دستگاه به راحتی در دست قرار بگیرد و توسط آن اقدام به شیرینگ محصول نمود.
دیگر ویژگی این دستگاه، تعبیه یک تیغه حرارتی در دستگاه برش دستی است. این تیغه حرارتی باعث سهولت در برش قسمت های اضافی سلفون می‌شود. که خود مزیت دیگری برای این دستگاه شیرینگ به حساب می‌آید.
دستگاه بسته بندی شیرینگ پک رومیزی با استفاده از لفاف سلفون به دور کالا به صورت وکیوم بسته بندی محصول را انجام می دهد. این دستگاه با توجه به سایز کوچکی که دارد به راحتی در محیط های کوچک مانند فروشگاه ها، رستوران ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قیمت شیرینگ پک رومیزی در کرج

مشخصات فنی شیرینگ پک کابینی رومیزی

مجهز به تایمر جهت تنظیم مدت زمان شیرینگ و درجه حرارت
نوع سیستم دستگاه : پنوماتیک
نوع عملکرد دستگاه: حرارتی
برق دستگاه: تک فاز/ سه فاز
قابلیت دوخت فیلم های: POF و PVC
سایز کابین : بر حسب نیاز مصرف کنندهقیمت فروش شیرینگ پک رومیزی

قیمت فروش دستگاه شیرینگ پک رومیزی بر حسب پارامتر هایی تعیین می شود. از جمله این پارامتر ها می توان به این موضوع اشاره کرد که ابعاد و اندازه آن حائز اهمیت است که مشتری به چه ابعادی این دستگاه رو نیاز داشته باشد تا بتواند محصولات خود را بسته بندی نماید.

دستگاه شیرینگ پک دستی رومیزی

دستگاه شیرینگ پک دستی رومیزی در واقع همان دستگاه کابینی می باشد که بدون پایه مورد استفاده قرار می گیرد.
سایز کابین این دستگاه مطابق با نیاز خریدار ساخته می شود.
این دستگاه قابلیت کار کردن با برق تک فاز و سه فاز را دارند.

کاربرد شیرینگ پک دستی رومیزی

دستگاه شیرینک پک (شرینگ پک) جهت بسته بندی با لفاف فیلم سلفون به دور کالا یا محصول مورد استفاده می گیرد. در این روش بسته بندی، پلاستیک سلفون به صورت وکیوم به دور کالا بسته بندی می گردد. جهت بسته بندی انواع جعبه، کارتن، کتاب و مجلات، بسته بندی ظروف یکبار مصرف مواد غذایی، قطعات و ... کاربرد دارد.
نمونه های این بسته بندی را می توان در بسته بندی جعبه شیرینی و شکلات، چای و.. دید.

برچسب ها : قیمت شیرینگ پک رومیزی در کرج ، شیرینگ پک حرارتی ، دستگاه شیرینگ پک دستی و ارزان ، قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی ، خرید دستگاه شیرینگ خانگی ، قیمت دستگاه شیرینگ پک دستی 

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

مکانیسم پرکن های سیلندر پیستونی اتوماتیک به این صورت می باشد که اپراتور ظروف را روی نوار نقاله قرار می دهد. دستگاه ظروف را به صورت2 تا 6 تایی (بسته به تعداد نازل ها) جدا کرده و در زیر نازل متوقف می کند.با حرکت پیستون بطرف جلو مواد داخل سیلندر به داخل ظرف تزریق می گردد.

هر کدام از نازل های دستگاه شامل یک محفظه استوانه ای (سیلندر) بوده که یک پیستون درون آن حرکت میکند.در دهانه پیستون شیری سه طرفه وجود دارد که در هنگام عقب رفتن پیستون مسیر مخزن به داخل سیلندر را باز میکند و در هنگام جلو آمدن پیستون مسیر سیلندر به نازل را باز میکند، تا مواد داخل سیلندر، به داخل ظرف تزریق گردد.

بعد از تخلیه سیلندر و پر شدن ظرف، پیستون به طرف عقب برگشته و خلا ایجاد شده در سیلندر باعث وارد شدن مواد از مخزن تغذیه به داخل سیلندر می گردد و سیکل بعد آغاز می گردد.
برای به حد اقل رساندن خطا اندازه و حجم سیلندر ها بستگی به اندازه ظروف داشته و برای هر ظرف از سیلندر پیستون مخصوص آن وزن استفاده می گردد.
این دستگاه دارای قابلیت پرکردن مایعات غلیظ براساس حجم سیلندر میباشد.دارای هد دربند جهت پرکردن مایع ظرفشویی می باشد کلیه قسمت های درگیر با مواد از جنس استنلس استیل می باشد نازل ها از استیل 316 ضد خورندگی با مواد اسیدی می باشد.

ساخت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

ساخت دستگاه  پرکن مایع ظرفشویی، بسته به نوع بسته بندی نهایی، شکل ظاهری ظرف مایع ظرفشویی و ظرفیت مورد نیاز مشتری  قابل ساخت است. تمامی دستگاههای ساخته شده توسط ماشین سازی صنعت کاران مهر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد .

 



دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات رومیزی

قیمت دستگاه پرکن مایعات کوچک

برچسب ها : پرکن مواد شوینده ، پرکن شامپو ، پرکن ، دستگاه پرکن مایعات غلیظ ، پرکن مایع دستشویی ، پرکن مایع ظرفشویی ، پرکن پت ، دستگاه پرکن مایعات ، دستگاه پرکن چسب مایع ، دستگاه پرکن مایعات رومیزی ، دستگاه پرکن مایعات خانگی ، قیمت دستگاه پرکن مایعات کوچک 

دستگاه پرکن پمپی

دستگاه پرکن پمپی

پرکن مایعات برای پر کردن مایعات رقیق و غلیظ، ساختار متفاوتی دارد و از مکانیزم های مختلفی برای پر کردن مایعات در ظروف استفاده می کند.
به طور کلی سه مکانیزم پرکن پمپی، پرکن ثقلی و پرکن سیلندر پیستونی برای تزریق مایعات با هر نوع گرانروی ای وجود دارد. هر کدام از این روش ها ممکن است برای مایعی مناسب و برای مایعی دیگر کارا نباشد. از این جهت انتخاب درست مکانیزم تزریق اهمیت ویژه ای دارد.
 مکانیزم پمپی برای انواع مایعات قابل استفاده است. اما به دلیل ماهیت کارکرد برای موادی همچون گریس سرد که چسبندگی زیادی دارند بسیار گزینه مطلوبی حساب می شود. پرکن پمپی جهت تامین انرژی برای تزریق مواد از پمپ استفاده می کند و دستگاه پرکن مایعاتی که از این مکانیزم بهره می برد را دستگاه پرکن پمپی می نامند.
 معمولا برای دستگاه پرکن عرقیات، دوغ، انواع شوینده ها و سایر مایعات از سیستم ثقل استفاده می شود. این سیستم ارزان قیمت ترین روش تزریق است و به کمک جاذبه و وزن خود مایعات عملیات پر کردن صورت می گیرد. این روش در بیشتر مایعات رقیق استفاده می شود.
پر کن سیلندر پیستون نیز روشی دیگر است که در ماشین آلات اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد و دقت بالایی دارد. به دلیل ثابت بودن حجم تعیین و تنظیم شده ،خطای مقدار تزریق مواد خیلی کم می باشد به همین علت در مایعات با غلظت زیاد از این روش استفاده می شود.

نحوه کار دستگاه پرکن مایعات پمپی

عملکرد دستگاه های پرکن مایعات به روش اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می شود و این موضوع جدا از نوع مکانیزم دستگاه می باشد. دستگاه پرکن پمپی نیز از این قاعده مستثنی نیست. دستگاه های پرکن پمپی اتوماتیک عموما بر اساس زمان کار می کنند. به این صورت که ظرفیت های مختلف از 450 سی سی تا عموما 20 لیتر را با استفاده از تعریف کردن زمان در سیستم یکپارچه دستگاه پرکن پمپی، به کار می گیرند.
به طور مثال دستگاه در طول ۵ ثانیه ۵۰۰ سی سی از مواد شما را می تواند در بطری تزریق کند. و هر چه زمان تزریق را بالاتر ببرید، دستگاه می تواند ظرفیتی بیشتر از ۵۰۰ سی سی را تزریق کند. از این رو از دستگاه پرکن پمپی، بجز پر کردن چند محصول با یک دستگاه، می توان در پر کردن محصولات در ظروف و بطری های مختلف با ظرفیت متفاوت نیز استفاده نمود.

کاربرد دستگاه پرکن پمپی

جهت تزریق مایعات غلیظ نظیر روغن، گریس، عسل و … از دستگاه پرکن پمپی استفاده می شود. پرکن پمپی در تزریق مایعات حباب دار و چسبنده به دلیل فشار و قدرت بالا بیشترین کاربرد را دارد. این نوع مکانیزم به دلیل کاربردهای بسیار زیادی که دارد عموما بیشترین طرفدار را نیز دارد. از طرفی قیمت پرکن پمپی باعث بالا رفتن کارایی این دستگاه شده است.

 

 

برچسب ها : پرکن پمپی ، قیمت دستگاه پرکن تک نازله ، قیمت دستگاه پرکن مایعات ، نازل پرکن مایعات ، قیمت دستگاه پرکن مایعات دست دوم ، سازنده دستگاه پرکن مایعات غلیظ ، قیمت دستگاه پرکن مایعات کوچک ، دستگاه پرکن مایعات تمام اتومات ، دستگاه پرکن مایعات خانگی 

ساخت نوار نقاله صنعتی

ساخت نوار نقاله صنعتی

نوار نقاله به صفحات متحرکی از جنس لاستیک و فلز گفته می‌شود که به وسیله یک موتور و گیربکس به حرکت درمی‌آید. از این وسیله برای جابه‌ جایی و انتقال وسایل، محصولات و بسته‌ها استفاده می‌ گردد. با توجه به نحوه کاربرد، طول مسیر جابه‌ جایی، وزن کالا و محصول انواع نوار نقاله متفاوت است.
نوار نقاله در ساده ترین حالت از یک جفت غلطک تشکیل شده که به یکی از آنها نیرو اعمال می شود و بین آنها یک تسمه نقاله بی انتها کشیده شده است. ساخت دستگاه نوار نقاله برای باربری در مسافت های کوتاه طراحی شده است. ولی برای نوار های با طول بیشتر، از قرقره هایی در طول نوار استفاده می شود.
بخش محرک، معمولا از یک موتور الکتریکی و یک جعبه دنده و کوپلینگ تشکیل شده است.

ترتیب های مختلف نوار نقاله

نوار نقاله می تواند پروفیل و مسیرهای متفاوتی داشته باشد. برای ساخت نوار باید به اطلاعات زیر دسترسی داشته باشیم.

ساختمان نوار نقاله
ویژگی های مواد حمل شونده
پارامترهای پایه طراحی
محاسبات نوار نقاله

ساختمان نوارنقاله

نوار
قرقره ها
تجهیزات محرک نوارنقاله
غلطک ها
وسایل کشیدن نوار نقاله
تمیز کننده ها
بارگیری نوار نقاله

 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید   09124617975

طراحی نوار های نقاله

پس از تعیین شرایط کارکرد و جنس نوار نقاله، پارامتر های اصلی که باید تعیین شوند عبارتند از:

سرعت نوار نقاله

سرعت نوار نقاله یا سرعت انتقال مواد بر حسب متر بر ثانیه بیان شده و باید بر اساس ترکیب مواد انتقالی و نیز شرایط کارکرد سیستم نوار نقاله انتخاب شود. تعیین سرعت مناسب نوار بیان می کند که هرچه سرعت نوار بالاتر باشد، پهنای نوار کمتر، کشش نوار کمتر و احتمال سایش و پارگی بیشتر است و برعکس. بدیهی است از نظر اقتصادی باید از بیشترین سرعت ممکن برای انتقال مواد استفاده کرد.

پهنای نوار نقاله

در مورد پهنای نوار مورد نیاز نیز باید از مقادیر استاندارد استفاده کرد که بر حسب میلی متر عبارتند از 300، 400، 500، 650، 800، 1000، 1200، 1400، 1600، 1800، 2000، 2200 .
در مورد مواد انتقالی که اندازه بزرگترین قطعاتشان مشخص نیست، لازم است بر اساس میزان چسبندگی ذرات و قطعات، یک طول مشخصه را تخمین زد.

الگوی توزیع رولیک ها

ساختار و الگوی استفاده از رولیک ها بستگی به نوع کاربرد در نظر گرفته شده برای آن ها داشته و تعداد زاویه هریک از رولیک ها در یک ردیف نگهدارنده نوار بر اساس سطح مقطع بار انتقالی و ظرفیت انتقال مواد بستگی دارد.
فاصله رولیک های نگهدارنده از یکدیگر به بار قابل تحمل هریک از رولیک ها، کشش قابل تحمل نوار و میزان شکم دادگی مجاز نوار نقاله در حد فاصل بین دو رولیک بستگی دارد و بار در دست بودن سرعت انتقال نوار، می توان به سرعت دورانی رولیک ها دست یافت.

سطح مقطع بار انتقالی

با توجه به زاویه لبه های نوار و زاویه انباشتگی مواد روی نوار، می توان سطح مقطع باز انتقالی را تخمین زد.

ظرفیت انتقال نوار نقاله

ظرفیت انتقال نوار نقاله به سطح مقطع بار روی نوار، سرعت انتقال مواد بستگی مستقیم دارد.

 

میکسر پودر 

پرکن مایعات

شیرینگ پک

لیبل شیرینگ

برچسب ها : طراحی و ساخت نوار نقاله ، طراحی و ساخت کانوایر ، ساخت نوار نقاله فلزی ، ساخت نوار نقاله با ارمیچر ، نوار نقاله بارگیری ، ساخت رولیک نوار نقاله ، فروش نوار نقاله ، انواع نوار نقاله زنجیری ، ساخت نوار نقاله رباتیک 

ساخت میکسر تولید پودر لباسشویی در کرج

ساخت میکسر تولید پودر لباسشویی در کرج

اگر به پودر لباسشویی و رخت شویی دقت کرده باشید، این پودر شوینده از چند ماده پودری ترکیب شده که سبب شستشوی بهتر لباس می شود. به منظور مخلوط کردن این چند ماده پودری در پودر های شوینده، از میکسر تولید پودر لباسشویی استفاده می کنند. میکسر تولید پودر لباسشویی نوع جدیدی از مخلوط کن های پودر لباسشویی می باشد که کارایی بالایی دارد و سبب افزایش بهره وری در واحد های تولیدی می شوند.

 

میکسر تولید پودر لباسشویی

صنعت کاران مهر سازنده میکسر پودر

 

مشخصات فنی میکسر تولید پودر لباسشویی

دستگاه میکسر تولید پودر لباسشویی برای مخلوط کردن مواد پودری از اجزایی تشکیل شده است که با هماهنگی یکدیگر سبب مخلوط شدن انواع مواد پودری با درجه سختی های متفاوتی می شود. میکسر پودر لباسشویی دارای پره های بزرگ و کوچک می باشد که حول یک محور به صورت ماردونی می چرخد و با دقت بالایی سبب میکس شدن مواد پودری می شود.
میکسر تولید پودر لباسشویی این قابلیت را دارد که با استفاده از نصب سیستم اسانس پاش درون مخزن دستگاه میکسر پودر، اسانس های مایع را می توان با مواد پودری مخلوط کرد و با سیستم اسانس پاش روی مواد پودری در حال مخلوط اسپری نمود. میکسر تولید پودر لباسشویی در ظرفیت های 100 لیتری تا 5000 لیتری بنا به درخواست مشتری ساخته می شود.

قابلیت های میکسر تولید پودر لباسشویی

دستگاه میکسر پودر جهت میکس کردن پودر لباسشویی دارای قابلیت ها و ویژگی هایی است که سبب بدست آوردن بهترین ترکیب با درصد یکنواختی بالایی می شود.
جهت بهتر مخلوط شدن مواد پودری شوینده پره های میکسر حول یک محور شافت در دو مسیر کشیده می شوند.
دستگاه میکسر پودر لباسشویی قابلیت نصب اسانس پاش دارد که برای موادی که نیاز دارند با اسانس های مایع ترکیب شوند کاربرد دارد. اسانس در مخزن بلندر از طریق پمپ یا فشار باد بر روی مواد در حال میکس، اسپری می شود.

طراحی پره های میکسر پودر لباسشویی به گونه ای است که سبب یکنواختی در مواد پودری می شود و محصول را به صورت ترکیبی همگن و یکدست به نمایش می گذارد.
مواد میکس شده در داخل مخزن دستگاه ، پس از خروج از طریق دریچه تخلیه که در انتهای مخزن میکسر پودر لباسشویی تعبیه شده است، قابلیت انتقال مواد از اسکرو یا انتقال مواد پودری با سیستم پنوماتیک را دارد که بدون اپراتور انجام می شود.

قیمت میکسر تولید پودر لباسشویی

میکسر تولید پودر لباسشویی جز پرطرفدارترین محصولات صنایع ماشین سازی می باشد زیرا این دستگاه اکثرا برای مصارف صنعتی و مواد شوینده استفاده می گردد و جنس استیل جهت ضد زنگ بودن و بهداشتی بودن محصول بسیار مهم می باشد. ماشین آلات میکسر پودر لباسشویی دارای بهترین کیفیت محصولات استیل با بیش از نیم قرن تجربه در این زمینه می باشد.
قیمت میکسر تولید پودر لباسشویی با توجه به کارایی خوبی که در ترکیب کردن انواع مواد شوینده پودری دارد بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد. میکسر تولید پودر لباسشویی با قیمت مناسبی که دارد در خطوط تولید پودر های شوینده و تاید دستی بسیار استفاده می گردد.

دستگاه میکسر پودر شوینده 

پرکن مایعات

شیرینگ پک

لیبل شیرینگ

برچسب ها : میکسر تولید پودر لباسشویی ، دستگاه میکسر پودر ، قیمت میکسر صنعتی ، مرکز فروش میکسر پودر لباسشویی ، نمایندگی فروش میکسر در کرج ، قیمت خرید میکسر پودر در کرج ، تولید کننده میکسر پودری 

قیمت استرچ پالت دروازه ای

قیمت استرچ پالت دروازه ای

از دستگاه استرچ پالت دروازه ای برای سلفون پیچی پالت های بزرگ و سنگین محصولات استفاده می شود. در واقع استرچ پالت دروازه ای همان مدل دکل گردان استرچ پیچ است که با چرخیدن سینی دستگاه، فیلم استرچ بر روی محصولات کشیده می شود. مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر با طراحی انواع دستگاه استرچ پالت و عرضه آن با قیمت مناسب بهترین امکان خرید را برای شما مشتریان عزیز فراهم می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

09124617975 | 026-34817497

دستگاه استرچ پالت

دستگاه کاربردی که جهت سلفون کشی برای انواع پالت های فلزی، چوبی و پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه استرچ پالت نام دارد که می توان انواع محصولات بزرگ را با آن سلفون پیچی نمود. با استفاده از دستگاه استرچ پالت می توان تعادل محصولات بر روی پالت را حفظ نمود و از بهم ریختگی آن جلوگیری نمود. فرآیند سلفون کشی در این دستگاه به وسیله رول های پلاستیکی شفاف می باشد که فیلم استرچ نام دارد و محصولات را به صورت دقیقی سلفون پیچی می نماید. دستگاه استرچ پالت را می توان یکی از پر استفاده ترین دستگاه های بسته بندی دانست زیرا قیمت مناسب و استهلاک کمی دارد و مقرون به صرفه می باشد.



 

قیمت استرچ پالت دروازه ای

استرچ پالت دروازه ای چیست

مدل دروازه ای یکی از مدل های استرچ پالت می باشد که چرخش ستون آن به دور پالت می باشد. استرچ پالت دروازه ای دارای یک فضای بسته می باشد که پالت های محصولات توسط لیفتراک و یا جک پالت وارد قسمت مرکزی دستگاه می شود و پالت در جای مخصوص خود قرار می گیرد. به دلیلی اینکه این نوع استرچ پالت حالت بسته و درب ورودی دارد به آن دروازه ای می گویند. در استرچ پالت دروازه ای می توان سرعت دکل گردان را تنظیم کرد و همچنین سرعت حرکت سلفون به بالا و پایین  و تعداد لایه هایی که به دور محصولات می پیچد را کنترل نمود. به طور کلی چون امکان حمل و نقل و جابجایی محصولات سنگین و بزرگ با استرچ پالت معمولی وجود ندارد از استرچ پالت دروازه ای استفاده می کنند. از این رو جهت استفاده از استرچ پالت دروازه ای اپراتور دستگاه پالت های محصولات را به کمک لیفتراک درون چهارچوب دستگاه گذاشته و عملیات استرچ کشی محصول به صورت 360 درجه خواهد شد. غالبا محصولات با ارتفاع بالاتر از 2.5 متر را می توان با این دستگاه بسته بندی نمود.

ویژگی های استرچ پالت دروازه ای

عدم محدودیت در وزن پالت هایی که با این دستگاه سلفون پیچی می شوند مانند پالت های فوق سنگین انواع سنگ و سرامیک.
استفاده از استرچ پالت دروازه ای برای استرچ پالت های قوطی ها، نوشابه های خانواده و...
بسته بندی مناسب محصولات و استرچ کشی بر روی پالت ها که از نفوذ نور آفتاب، باران، گرد و غبار و رطوبت جلوگیری می کند و حمل و نقل محصولات را بسیار آسان تر می کند.
می توان بنا به نیاز مشتری، نوار نقاله ای تعبیه کرد که دستگاه استرچ پالت دروازه ای را به خط تولید وصل کرد و به راحتی عملیات سلفون کشی بر روی پالت های محصولات را انجام داد.

برچسب ها : قیمت استرچ پالت دروازه ای ، دستگاه استرچ پالت ، قیمت استرچ پالت ، استرچ پالت دروازه ای ارزان ، مرکز فروش استرچ پالت دروازه ای ، استرچ پالت در کرج ، خرید استرچ پالت با کیفیت 

پرس درب ظروف شیشه ای

پرس درب ظروف شیشه ای

جهت پرس درب ظروف شیشه ای و پت می توان از دستگاه سیل القایی استفاده نمود که فرآیند آن سیل و بسته بندی درب ظروف می باشد که روشی بسیار کاربردی است که در صنایع بسیاری رواج یافته است. ما در تیم صنعت کاران مهر با طراحی و ساخت دستگاه سیل القایی و عرضه آن در سراسر کشور بهترین نوع سیل القایی را برای شما مشتریان عزیز فراهم می کنیم. کافیست جهت کسب اطلاعات فنی بیشتر در مورد سیل القایی و نحوه خرید آن با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

 

09124617975 | 026-34817497

سیل القایی چیست

در واقع دستگاه سیل القایی با گرما و حرارت کنترل شده ای که توسط هد دستگاه به فویلی که بر روی دهانه ظروف قرار می گیرد انتقال می دهد سبب پرس درب ظروف می شود. سیل کردن و پرس درب انواع ظروف شیشه ای، پلی اتیلن، پت و... سبب عدم نفوذ هوا و گرد و غبار به درون ظروف می شود. از دیگر ویژگی های  سیل القایی می توان به جلوگیری از نشت و بهداشتی بودن اشاره کرد.

 

پرس درب ظروف شیشه ای

نحوه کار سیل القایی

دستگاه سیل القایی جهت سیل کردن از فویل آلومینیومی استفاده می کند که طی فرآیندی باید این فویل بر روی درب بطری یا ظروف قرار گیرد . سپس با استفاده از هد دستگاه سیل القایی که توسط امواج الکترومغناطیسی فویل را گرم می کند و به دهانه ظرف می چسباند. دلیلی استفاده از فویل آلومینیومی به این دلیل است که الکترو مغناطیس فقط بر روی فلزات تاثیر دارد. با این روش دیگر هوا به داخل ظرف نفوذ نمی کند و مواد نیز از داخل به سمت بیرون نشت پیدا نمی کند.

مزایای استفاده از سیل القایی

  • این روش افزایش سرعت در بسته بندی را به همراه دارد.
  • با مهر و موم شدن درب ، ماندگار محصول افزایش پیدا می کند.
  • با پرس درب ظروف در برابر فساد محصول محافظت انجام می شود.
  • سیل القایی با استفاده از فویل آلومینیومی سبب پرس درب ظروف می شود که عدم نفوذ هوا به داخل ظرف را در پی دارد.
  • محصولی که با روش سیل القایی پرس درب آن انجام شده است با اطمینان بیشتری به دست مشتری می رسد.

کاربرد استفاده از سیل القایی

همان طور که گفتیم، از سیل القایی در صنایع مختلفی استفاده می شود که به معرفی مختصری از آن ها می پردازیم.

  • در صنعت کشاورزی جهت بسته بندی کود ها و حشره کش ها و مواد شیمیایی دیگر در بطری و یا ظروف شیشه ای و پت استفاده می شود.
  • برای بسته بندی روغن موتور و ضد یخ در صنعت ماشین آلات استفاده بهینه ای می شود.
  • جهت بسته بندی اسید ها و سفید کننده ها نیز می توان در صنعت تولید مواد شیمیایی استفاده نمود.
  • در صنعت دارویی جهت بسته بندی قوطی های دارویی که نباید در معرض هوا باشند از دستگاه فویل سیل القایی استفاده بسیار می شود.
  • در صنعت مواد غذایی نیز از سیل القایی در ابعاد و اندازه بزرگتر استفاده می نمایند که در جهت سیل کردن ظروف ماست، شیر، روغن و... استفاده می شود.

برچسب ها : پرس درب ظروف شیشه ای ، نحوه کار سیل القایی ، سیل القایی ارزان ، خرید سیل القایی ، فویل سیل القایی ، قیمت سیل القایی ، پرس ظروف با سیل القایی ، مرکز فروش سیل القایی ، خرید سیل القایی ارزان