ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

میکسر پودر صنعتی در مازندران

میکسر پودر

ما در مجموعه صنعت کاران مهر طراح و سازنده انواع دستگاه میکسر صنعتی در مازندران می باشد برای خرید میکسر صنعتی در مازندران با ما در مجموعه صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید.امروزه در اکثر صنایع برای مخلوط کردن انواع پودر ها از دستگاه میکسر پودر استفاده می شود.ما در مجموعه صنعت کاران مهر انواع  میکسر پودر را طراحی و تولید می کنیم.برای خرید میکسر پودر با تخفیفات ویژه با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.ماشین سازی صنعت کاران مهر طراح و سازنده انواع دستگاه میکسرپودر ( ریبون بلندر )با متد های جدید در ظرفیتهای ،100، 300 ،200، 400، 600 ، 800 ، 1000، 1500، 2000 ،3000  5000، لیتری می باشد.

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید   09124617975

میکسر صنعتی در مازندران

 

اجزای دستگاه میکسر پودر

اجزای دستگاه میکسر پودر را می‌توان به چند قسمت کلی تقسیم نمود. شرح بخش‌های مختلف با قطعاتی که در هر بخش وجود دارد به صورت فهرست زیر می‌باشد.

مخزن میکسر پودر

مخزن دستگاه که از بزرگترین اجزای یک دستگاه میکسر است شامل دریچه خروجی پودر و درب ورودی پودر است. مخزن U شکل از متداول ترین مخزن هایی‌ست که در دستگاه میکسر پودر به کار میرود.

شفت میکسر پودر

شفت دستگاه میکسر یکی از مهم ترین اجزای دستگاه میکسر پودر است که باید با بهترین کیفیت ممکن تجهیز شده باشد. این بدین معنا نیست که شفت های ضخیم تر را به صورت غیر استاندارد استفاده کنیم. بلکه باید نوع فلز آن و درصد آلیاژش را به شکل صحیح و استاندارد به کار بگیریم.

پایه میکسر پودر

پایه میکسر که به مخزن دستگاه متصل است در انواع میکسر پودر می‌تواند متفاوت باشد و تا حد زیادی به اندازه دستگاه مرتبط است. این یعنی پایه دستگاه میکسر پودر 2000 لیتری با پایه دستگاه میکسر 600 لیتری متفاوت است.

موتور گیربکس میکسر پودر

موتور و گیربکس دستگاه معمولا در پشت مخزن نصب می‌شوند و باید به شفت دستگاه که در درون مخزن آن می‌باشد متصل شوند. نوع تیپ و مقدار قدرت این دو قطعه مهم باید نسبت به نوع پودر و ظرفیت دستگاه تعیین شوند.

پره میکسر پودر

پره‌های میکسر پودر مهم ترین بخش دستگاه است که باید با دقت خاصی طراحی شود. پره های مارپیچی شکل، نوعی از پروانه های صنعتی ست که مخصوص پودر خشک است. مهندسی صحیح و اصولی پره های دستگاه میکسر پودر، نیاز به تخصص و تجربه فراوانی دارد.

قیمت میکسر صنعتی در مازندران


بلندر یا مخلوط کن دستگاهی است که برای ترکیب و لِه کردن هر ماده غذایی کاربرد دارد. این دستگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات کافی شاپ در کنار دستگاه آبمیوه گیری برای درست کردن انواع اسموتی، کوکتل، شِیک و سس استفاده می‌شود.برای کار با بلندر کافی است مواد غذایی مورد نظر خود را درون پارچ دستگاه ریخته و با روشن کردن آن ترکیب یک دستی از مواد دلخواه خود به دست آورید، همچنین با استفاده از دستگاه مخلوط کن می‌توان میزان لِه شدن مواد را نیز تنظیم کرد.ما در مجموعه صنعت کاران مهر طراح و سازنده انواع ماشین آلات بسته بندی در مازندران می باشیم برای دریافت قیمت میکسر پودر در مازندران با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

میکسر صنعتی ارزان در مازندران

میکسر پودر صنعتی در کرمانشاه

میکسر پودر صنعتی

امروزه در صنایع مختلف برای مخلوط سازی یکسان انواع مواد پودری با یکدیگر از انواع دستگاه های میکسر پودر استفاده می شود ما در مجموعه صنعت کاران مهر انواع میکسر پودر در کرمانشاه را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم برای خرید میکسر پودر در کرمانشاه با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.دستگاه میکسر پودر در کارخانه ها و کارگاه های تولید مواد غذایی که نیازمند میکس کردن چندین ادویه مانند: زردچوبه، دارچین، فلفل، زنجبیل، پودر موسیر، کاری و یا هم زدن و مخلوط کردن پودر های خوراکی مانند: نشاسته، جوش شیرین، قهوه، نسکافه هستند کاربرد فراوانی دارد.از دستگاه ریبون بلندر در خط تولید و بسته بندی ادویه جات، خط تولید گیاهان داروئی، خط تولید انواع طعم دهنده ها و چاشنی ها و همچنین در خطوط تولید صنایع لبنی و شیر خشک استفاده می شود. برای سفارش میکسر پودر در کرمانشاه با ما در صنعت کاران مهر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

ویژگی دستگاه میکسر پودر

جنس بدنه دستگاه میکسر پودر بلندر به گونه ای انتخاب شده است که می توان آن را در تماس با آب قرار داد و به راحتی شستشو و تمیز کرد. از این رو مخزن می تواند بر اساس فاکتورهایی نظیر جنس پودر از متریالی مانند ورق آهنی یا استیل انتخاب شود. قدرت الکتروموتور و گیربکس مخلوط کن بستگی به حجم مخزن بلندر و وزن پودر دارد. هر چقدر مخزن بزرگتری انتخاب شود طبیعتا قدرت موتور نیز افزایش می یابد.بهترین دستگاه میکسر پودر در کرمانشاه را از ما در صنعت کاران مهر بخواهید.

   میکسر پودر در کرمانشاه

فروش ریبون بلندر در کرمانشاه

میکسر پودر، بلندر، ریبون بلندر، ساخت ماشین سازی صنعت کاران مهر تماما از جنس استیل  304 (st) و یا 316 (st) میباشد که( ضدزنگ و ضدخش می باشد)  که بنا بر سفارش مشتری از جنس آهن نیز ساخته می‌شود. برای جابجایی دستگاه و سهولت حرکت دادن آن از چرخ در زیر پایه ها استفاده شده است.جهت ترکیب پودر با مایعات اسانسی این دستگاه قابلیت نصب نازلها ی مه پاش  جهت مایعات رقیق و با توجه به تغییر ویسکوزیته مواد در نوع نازل و نوع پمپ می توان تغییراتی ایجاد کرد تا بتوان به نخوه اسانس پاشی به صورت افشان و اسپری  رسید.همچنین قابلیت نصب سنسور به منظور ایجاد ایمنی بیشتر در هنگام کار و اینورتور جهت کنترل سرعت را دارا می باشد.سیستم اسانس پاش در تمامی مدل های میکسر  قابلیت نصب را دارد که با یک مخزن مواد تغذیه می شود و توسط یک پمپ مواد به داخل مخزن بلندر پمپاژ می گردد تا با پودر داخل دستگاه میکس شود.

قیمت میکسر پودر در کرمانشاه

ریبون بلندر و یا همان دستگاه میکسر پودری در کارخانجات صنعتی تولیدی جهت مخلوط کردن انواه پودرها با یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. میکسر های پودری دارای پره هایی کوچک و بزرگ که به صورت موازی در داخل مخزن قرار گرفته تشکیل شده است. این پره ها با نیروی موتور که از طریق شفت به آن ها انتقال می یابد حرکت می کند و با حرکت کردن پره ها موجب مخلوط شدن یکنواخت انواع پودرها با یکدیگر می شود.برای دریافت قیمت میکسر پودر در کرمانشاه با ما در صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه میکسر پودر در کرمانشاه را خریداری نمایید.

 

شیرینگ پک تونلی در شیراز

شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک در صنعت بسته بندی به عنوان یک دستگاه کلیدی محصوب می شود. معنی لغوی شیرینگ به معنی کوچک شدن است. در دستگاه شیرینگ برای بسته بندی معمولا از یک روکشی پلاستیکی جهت محافظت از محصول، زیباتر کردن محصول، دادن چیدمان مرتب و یکپارچه برای کنار هم قرار گرفتن محصولات و به عنوان محافظ در برابر اتفاقات ناگهانی در حمل نقل و .. استفاده می‌شود.ما در مجموعه صنعت کاران مهر طراح و سازنده انواع دستگاه شیرینگ پک در شیراز می باشیم برای خرید دستگاه شیرینگ پک در شیراز می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه شیرینگ پک در شیراز را خریداری نمایید.

فروش دستگاه شیرینگ پک در شیراز

این دستگاه نیز مانند دستگاه های بسته بندی دیگر، بسته به نوع محصول ، ابعاد و زمان بسته بندی طراحی و تولید می شود. شرکت ماشین سازی صنعت کاران مهر با سالها تجربه در زمینه طراحی و تولید دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک، آماده ثبت سفارشات دستگاههای اختصاصی می باشد.تمامی دستگاههای ساخته شده توسط ماشین سازی صنعت کاران مهر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد .شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از قسمت تماس با ما اطلاعات فنی مورد نظر خود را دریافت نمایید.
 

شیرینگ پک در شیراز

انواع دستگاه شیرینگ پک

  • شیرینگ پک تونلی
  • شیرینگ پک کابینی

شیرینگ پک تونلی در شیراز

شیرینگ پک تونلی بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار گرفته و در واقع در کارخانجات و کارگاه های بزرگ به کار برده می شود این دستگاه بیشتر در صنایع غذایی طرفداران زیادی دارد چون به راحتی می توان توسط این دستگاه کالا ها را در کنار هم محکم و بسته بندی کرد.شیرینگ پک تونلی از نظر مصرف سوخت به دو نوع تقسیم می شود شیرینگ پک برقی و شیرینگ پک گازی.

نحوه عملکرد شیرینگ پک تونلی

شیرینگ پک تونلی به نسبت شیرینگ پک کابینی اندازه بزرگتری دارد و تفاوت این دستگاه با نمونه کابینی داشتن کانوایر و تونل حرارتی است.شیرینگ پک تونلی به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و ساخته می شود.

مزایای استفاده از شیرینگ پک تونلی

  • به دلیل وجود تونل حرارتی می توان از فیلم شیرینگ با ضخامت بالا استفاده کرد که همین امر موجب می شود بسته بندی کالا عایق ضربه باشد و کالا ها در حین حمل آسیب نبینند
  • با توجه به درخواست مشتری می توان شیرینگ پک تونلی را طوری طراحی کرد که به برق سه فاز نیز متصل شود.
  • نظم و ترتیب محصولات پس از شیرینگ شدن 
  • سرعت عملکرد بالا در نتیجه موجب بالای راندمان بالاتر در تولید و بسته بندی کالا می شود
  • عایق رطوبت و هرگونه آلودگی 

شیرینگ پک حرارتی در قم

شیرینگ پک 

شیرینگ پک دستگاهی است که در بخش بسته بندی کالا ها در صنایع مختلف کاربرد دارد،شیرینگ در لغت به معنی جمع شدن و پک به معنای بسته بندی است در نتیجه شرینگ پک به معنای کوچک کردن بسته بندی هاست به این صورت که پلایستیکی نازک در اطراف بسته بندی ها قرار می گیرد و موجب کنار هم قرار گرفتن چند کالا می شود در نتیجه حمل و نگهداری کالا شیرینگ شده به مراتب آسان تر می شود.ما در مجموعه صنعت کاران مهر  طراح و سازنده انواع دستگاه شیرینگ پک در قم می باشیم شما عزیزان می توانید برای دریافت شیرینگ پک در قم و خرید شیرینگ پک با مشاوران ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه شیرینگ پک در قم را خریداری نمایید.

 

نحوه و روش کارکرد دستگاه شیرینگ پک

عملکرد دستگاه شیرینگ پک به این صورت است که کالا بر روی کانوایر دستگاه قرار می گیرد و کانوایر حرکت می کند در اولین قدم پلاستیک بر روی کالا قرار می گیرد و سپس به دون کوره ی شیرینگ پک هدایت می شود در کوره با گرمادهی مناسب پلاستیک کاملا اطراف کالا را پوشانده و محکم می شود سپس با هوادهی مناسب این پلاستیک سرد شده و به صورت محکم کالاها را در کنار هم نگه می دارد.

شیرینگ پک در قم

 

انواع دستگاه شیرینگ پک

  • شیرینگ پک تونلی
  • شیرینگ پک کابینی

شیرینگ پک تونلی

شیرینگ پک تونلی بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار گرفته و در واقع در کارخانجات و کارگاه های بزرگ به کار برده می شود این دستگاه بیشتر در صنایع غذایی طرفداران زیادی دارد چون به راحتی می توان توسط این دستگاه کالا ها را در کنار هم محکم و بسته بندی کرد.شیرینگ پک تونلی از نظر مصرف سوخت به دو نوع تقسیم می شود شیرینگ پک برقی و شیرینگ پک گازی.

نحوه عملکرد شیرینگ پک تونلی

شیرینگ پک تونلی به نسبت شیرینگ پک کابینی اندازه بزرگتری دارد و تفاوت این دستگاه با نمونه کابینی داشتن کانوایر و تونل حرارتی است.شیرینگ پک تونلی به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و ساخته می شود.
 

مزایای استفاده از شیرینگ پک تونلی

  • به دلیل وجود تونل حرارتی می توان از فیلم شیرینگ با ضخامت بالا استفاده کرد که همین امر موجب می شود بسته بندی کالا عایق ضربه باشد و کالا ها در حین حمل آسیب نبینند
  • با توجه به درخواست مشتری می توان شیرینگ پک تونلی را طوری طراحی کرد که به برق سه فاز نیز متصل شود.
  • نظم و ترتیب محصولات پس از شیرینگ شدن 
  • سرعت عملکرد بالا در نتیجه موجب بالای راندمان بالاتر در تولید و بسته بندی کالا می شود
  • عایق رطوبت و هرگونه آلودگی 

خرید دستگاه شیرینگ پک در قم

قیمت شیرینگ پک در قم