ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۶ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

دستگاه میکسر پودر 5000 لیتری

دستگاه میکسر پودر 5000 لیتری

میکسر پودر (ریبون بلندر) در مجموعه صنعت کاران مهر در ابعاد و گنجایش های مختلف قابل طراحی و تولید هستند که به صورت کلی دارای چند مدل هستند که شامل میکسر پودر دوجداره، میکسر پودر اسانس پاش، میکسر پودر V شکل، انواع میکسر پودر افقی است، نمونه ای از میکسر های پرکاربرد در صنعت میکسر پودری 5000 لیتری با متد جدید است که می توان به این میکسر اسانس پاش نیز اضافه کرد

https://skmsazan.ir/fa/ribbonbelendr.aspx

کاربرد میکسر پودر 2000 لیتری

میکسر پودر 

کاربرد میکسر پودر 2000 لیتری

میکسر پودر 2000 لیتری جهت مخلوط کردن و همگن نمودن انواع مواد پودری با درجه چگالی های متفاوت در حجم بالا استفاده می شود

در صنعت تولیدات پودری و مخلوط‌های پودری، استفاده از دستگاه میکسر پودر ۲۰۰۰ لیتری یکی از ابزارهای حیاتی است که بهبود کارایی و کیفیت تولید را فراهم می‌کند. این دستگاه با ظرفیت بالا و تکنولوژی مدرن، قادر است تا مواد پودری را به صورت یکنواخت و دقیق مخلوط کند و بهبود کارایی و بهره وری در خطوط تولید را فراهم می‌کند.دستگاه میکسر پودر 2000 لیتری با دارا بودن دو پره یا تیغه مهندسی شده قوی که بزرگ و کوچک می باشند عملیات مخلوط کردن مواد را انجام می دهد. این پره ها که ریبون نام دارند، می توانند موادی که داخل مخزن ریخته می شود را به صورت کاملا یکنواخت با هم مخلوط نمایند.

(میکسر پودر) صنعتی در زنجان

 میکسر پودر 

(میکسر پودر) صنعتی در زنجان

مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر با سابقه ای درخشان در امر طراحی و ساخت انواع دستگاه میکسر پودر آماده ی خدمت رسانی به شما تولیدکنندگان گرامی می باشد. همانطور که می دانید دستگاه میکسر پودر یکی از مهم ترین دستگاه های صنعتی در امر مخلوط سازی پودر ها با یکدیگر می باشد که بنا به نیاز مشتری در ابعاد و گنجایش های مختلف و با قابلیت های متفاوت قابل طراحی و ساخت است.

فروش میکسر پودر در زنجان، برای استفاده در صنایع غذایی، شیمیایی، بهداشتی، دارویی و... می باشد. در این صنایع جهت بدست آوردن و فراهم نمودن محصول نهایی، نیازمند ترکیب دو یا چند ماده پودری می باشد تا هم کلوخ آن ها باز شود و هم یک ترکیب یکنواخت از آن ها بدست آید. به عنوان مثال با مخلوط کردن دو یا چند ماده پودری دارویی می تواند یک داروی اصلی را فراهم نمود و یا در صنایع غذایی برای بدست آوردن ادویه نیازمند مخلوط نمودن و باز کردن کلوخ های ان ها از همدیگر است که تمامی این عملیات ها توسط دستگاه میکسر پودر صنعتی انجام می شود.

مزایای دستگاه میکسر پودر

میکسر پودر

مزایای دستگاه میکسر پودر

دستگاه میکسرپودر یک ابزار یا دستگاه است که برای مخلوط کردن و همزنی مواد پودری استفاده می شود. این دستگاه معمولا شامل یک ظرف یا کاسه که بدان مخزن نیز گفته می شود با ظرفیت مشخصی نیز هستند. یک موتور برقی و یک میله یا یک شفت، برای همزنی مواد است.
با استفاده از دستگاه میکسر پودر، می توانید مواد مختلفی مانند پودر رنگ، پودر قند، پودر شیرینی و... را به صورت یکنواخت و همجنس با هم مخلوط کنید. این دستگاه برای صنایع مختلفی از جمله صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی استفاده می گردد.

شیرینگ پک در شهریار

شیرینگ پک

شیرینگ پک در شهریار

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک یکی از بهترین ماشین آلات بسته بندی محسوب می شود که در سال های اخیر در کارخانجات و کارگاه های مختلف بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. این دستگاه در مدل شیرینگ پک تونلی همراه با کوره حرارتی می تواند بهترین گزینه برای بسته بندی کالا ها و محصولات مختلف در کارخانجات باشد. شیرینگ پک در شهریار برای استفاده در شهرک صنعتی و کارخانه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت دستگاه بسته بندی شیرینگ پک در شهریار به نوع مدل شیرینگ، نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک بودن آن و همچنین سفارشی بودن دستگاه بستگی دارد. 

میکسر پودر در گلستان

میکسر پودر

میکسر پودر در گلستان

میکسر پودر در گلستان و سایر شهرهای سراسر کشور به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه صنعتی جهت مخلوط کردن انواع مواد پودری با درجه چگالی های مختلف به کار گرفته می شود که قادر است ترکیبی همگن و یکنواخت ایجاد کند.
کاربرد میکسر پودر بسیار است و جهت مخلوط کردن مواد پودری در صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی و... استفاده می گردد.

از پر استفاده و رایج ترین دستگاه میکسر پودر می توان به این 3 موارد اشاره کرد:

  • میکسر پودر با قابلیت مخزن گردان
  • میکسر پودر با قابلیت مخزن ثابت
  • میکسر پودر با قابلیت اسانس پاشی