ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

استرچ پالت در سبزوار

استرچ پالت

استرچ پالت در سبزوار

دستگاه استرچ پالت (که به نام پالت پیچ نیز شناخته می‌شود) نوعی دستگاه بسته‌بندی است که برای بسته‌بندی و سلفون‌کشی انواع پالت در ابعاد و اندازه‌های مختلف به کار می‌رود. این دستگاه از رول استرچ برای پیچیدن به دور پالت و محکم کردن بار استفاده می‌کند. مزایای استفاده از دستگاه استرچ پالت عبارتند از:
محافظت از بار: استرچ پالت با ایجاد یک لایه محافظ، بار را در برابر گرد و غبار، رطوبت، اشعه UV و آسیب‌های فیزیکی محافظت می‌کند.
ثبات بار: استرچ پالت با فشردن بار، آن را روی پالت ثابت نگه می‌دارد و از جابجایی و تکان خوردن آن در حین حمل و نقل جلوگیری می‌کند.
کاهش هزینه‌ها: استفاده از استرچ پالت به جای روش‌های سنتی مانند تسمه و طناب، به صرفه‌تر و اقتصادی‌تر است.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی