ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۴۶ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

خدمات پس از فروش پرکن مایعات

پرکن مایعات

خدمات پس از فروش پرکن مایعات

خدمات پس از فروش پرکن مایعات و گارانتی این دستگاه توسط ماشین سازی صنعت کاران مهر صورت می پذیرد. پرکن مایعات که یکی از بهترین دستگاه های صنعتی پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد برای پر کردن انواع مایعات رقیق و غلیظ کاربرد ویژه ای دارد.
گارانتی پرکن مایعات یکساله و خدمات پس از فروش آن ده ساله می باشد که توسط مجموعه صنعت کاران مهر ارائه می شود.
جهت سفارش خرید پرکن مایعات متناسب با محصول و حجم تولید خود می توانید از راهنمایی مشاوران ما کمک بگیرید.

دستگاه پرکن مایعات

همان طور که متوجه شدید، دستگاه پرکن مایعات از بهترین دستگاه هایی است که در انواع صنایع مختلف قابل استفاده می باشد. با دستگاه پرکن مایعات می تواند انواع مایعات رقیق و یا غلیظ را در ظروف مختلفی پر کرد. این دستگاه از دقت بالا در تزریق مایعات برخوردار است و دارای سنسور های پیشرفته می باشد.
به طور کلی می توان گفت جهت ریختن مایعات در بطری و ظروف مختلف نیازمند این دستگاه می باشد تا در کنار برخورداری از دقت و سرعت بالا، به سادگی قابل استفاده باشد.

شرایط فروش شیرینگ پک در کرج

شیرینگ پک

شرایط فروش شیرینگ پک در کرج

شرایط فروش شیرینگ پک در کرج برای مشتریان محترمی که سفارش خود را در مجموعه صنعت کاران مهر ثبت می کنند، به گونه ای می باشد که مشتریان و تولید کنندگان بیشترین کارایی را از دستگاه داشته باشند و از گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه، بهره مند شوند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش شیرینگ پک در کرج می توانید با مشاوران این مجموعه تماس حاصل نمائید.

فروش شیرینگ پک در کرج

فروش شیرینگ پک در کرج در مجموعه صنعت کاران مهر با کیفیت بالایی انجام می شود. شیرینگ پک ( شرینگ + شیرینک ) shrink ، نام دستگاهی است که  به معنی کشیده شدن و یا جذب شدن می باشد. و پک به معنا بسته بندی می باشد. بنابراین دستگاه شیرینگ پک نوعی دستگاه بسته بندی می باشد.که نایلون دور محصولات کشیده و جذب محصول می شود.
از دستگاه شیرینگ پک در انتها خط تولید به منظور بسته بندی استفاده می شود.
از این رو زمانی که قصد داشته باشید تا چند محصول را در کنار یکدیگر قرار بدهید و از آن ها نگهداری کنید، شیرینگ پک به کمک شما می آید.
معمولا  90 درصد خط تولید های به دستگاه بسته بندی شیرینگ پک نیاز دارند.
همچنین با استفاده از نایلون شیرینگ می توانید محصولات خود را در برابر مواردی مانند آب، گرد و غبار و دیگر عوامل محیطی و جانبی محافظت کنید.

ساخت پرکن ظروف لیوانی روتاری

پرکن مایعات

ساخت پرکن ظروف لیوانی روتاری

ساخت پرکن ظروف لیوانی روتاری در مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر با کیفیت بالایی قابل انجام است. طراحی و تولید این دستگاه پرکن ظروف لیوانی روتاری توسط کارشناسان خبره این مجموعه و با استفاده از قطعات استاندارد و شیوه های نوین تولید قابل انجام است.
دستگاه پرکن ظروف لیوانی روتاری پس از گزینش در کنترل کیفیت مجموعه، به بازار عرضه می شود و با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد.
جهت سفارش ساخت دستگاه پرکن ظروف لیوانی روتاری با مجموعه صنعت کاران مهر تماس حاصل نمائید.

دستگاه پرکن لیوانی روتاری

دستگاه پرکن ظروف لیوانی روتاری، به دو صورت اتومات و نیمه اتومات قابل ساخت می باشد. اکثر کارخانه های تولیدی، برای تولید و بسته بندی محصولات خود نیازمند دستگاه پرکن لیوانی روتاری می باشند تا بتوانند با رعایت بهداشت، ظروف خود را پر کنند.
این دستگاه پرکن دارای انواع مختلفی می باشد، که برخی از آن ها به صورت خطی و برخی دیگر به صورت روتاری طراحی شده اند. در مدل خطی، ظروف پشت سر هم توسط نوار نقاله دستگاه حرکت می کنند و زیر نازل های تزریق با دقت کافی پر می شوند و سبب به سمت دستگاه درب بند هدایت می گردند.
اما در دستگاه روتاری، ظروف توسط میز گردان برای تزریق هدایت می شوند. سرعت پر شدن در دستگاه های پرکن روتاری بیشتر است. مهم ترین ویژگی مدل روتاری این می باشد که ظروف در حال تزریق، فضای کمتری اشغال می کنند.

قیمت دستگاه شیرینگ قاشق و چنگال

شیرینگ پک

قیمت دستگاه بسته بندی قاشق و چنگال

قیمت دستگاه بسته بندی قاشق و چنگال که همان دستگاه شیرینگ پک می باشد، بسیار مناسب است و برای بسته بندی کردن اقلامی مانند قاشق و چنگال یکبار مصرف و یا چاقو و یا اقلام این چنینی، بسیار گزینه خوبی است.
مجموعه صنعت کاران مهر با ساخت انواع دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی کردن محصولات و اقلام مختلف، بهترین دستگاه را با ویژگی هی مطلوب ارائه می دهد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه بسته بندی قاشق و چنگال با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید. 

 

دستگاه بسته بندی قاشق و چنگال

همان طور که می دانید، بسته بندی یکی از مراحل مهم در تولید محصولات است که باید به شیوه درستی انجام شود تا قابل عرضه در بازار باشد. بسته بندی محصولات و اقلام متفاوت به روش های مختلفی صورت می پذیرد. که یکی از این روش ها، بسته بندی با استفاده از دستگاه شیرینگ پک می باشد. در ادامه به بررسی این دستگاه و کاربردی که در صنایع مختلف دارد، می پردازیم.

استرچ پالت بسته بندی در اشتهارد

استرچ پالت

استرچ پالت بسته بندی در اشتهارد

دستگاهی که نایلون استرچ را با بالاترین میزان استرچ به دور پالت محصولات می پیچد دستگاه استرچ پالت نام دارد. تیم صنعت کاران مهر سازنده دستگاه استرچ پالت در اشتهارد می باشد که با طراحی و کیفیت خوبی که در ساختار دستگاه استرچ پالت به کار برده، بهترین نوع آن را عرضه می کند. جهت کسب اطلاعات فنی دستگاه استرچ پالت می توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و از خدمات خوب صنعت کاران مهر بهره مند شوید.

 

استرچ پالت بسته بندی در اشتهارد

استرچ پالت چیست

استرچ پالت که در نحوه بسته بندی محصولات روی پالت از تونل حرارتی استفاده نمی کند، همین تفاوت بارز را در دستگاه شیرینگ پک بسته بندی دارد.
 به طور کلی فرآیند  کشیدن فیلم استرچ بر روی محصولاتی که روی پالت قرار گرفته توسط دستگاه استرچ پالت انجام می شود. به این صورت که پالت چوبی یا فلزی و یا پلاستیکی از محصولات بر روی سینی مخصوص دستگاه استرچ پالت قرار می گیرد که با چرخیدن این سینی، فیلم استرچ که بر روی جای مخصوص خود در دستگاه قرار دارد، به دور محصولات کشانده می شود و به خوبی آن ها را پوشش می دهد.
 این نایلون استرچ که از رول های شفافی می باشد با چرخش به مقدار لازم به دور محصولات به خوبی آن ها را در بر می گیرد. جنس این نایلون استرچ از PVC و یا PVDC می باشد که کیفیت نهایی این نحوه بسته بندی با استرچ پالت با شفافیت و میزان استقامت کششی نایلون استرچ مشخص می شود.
 

قیمت خرید شیرینگ پک حرارتی

شیرینگ پک

قیمت خرید شیرینگ پک حرارتی

قیمت خرید شیرینگ پک حرارتی با توجه به کیفیت و استانداردی که در ساخت قطعات و تجهیزات آن به کار رفته، بسیار مقرون به صرفه در مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر طراحی و تولید می شود.
شیرینگ پک حرارتی بسیار کاربردی بوده و در صنایع مختلفی در امر بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از قیمت شیرینگ پک حرارتی و نحوه خرید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

 

قیمت خرید شیرینگ پک حرارتی
 

شیرینگ پک حرارتی چیست

شیرینگ پک نوعی بسته بندی تلقی می شود که مستقیماً بر روی یک محصول و یا چند محصول که قبلاً پلاستیک پیچی شده اند و یا بسته بندی جدا دارند، اعمال می شود. این فرآیند که با عنوان بست بندی کوچک کننده یا همان شیرینگ پک شناخته می شود، با استفاده از نایلون شیرینگ که از جنس پی وی سی، پلی الفین، پلی اتیلن و پلی پروپیلن است، بسته بندی می گردد. در واقع از دو ماده پلی اتیلن و پلی پروپیلن در نایلون شیرینگ برای کاربرد های بسته بندی شیرینگ سنگین تر استفاده می گردد.
اما از دو ماده پی وی سی و پلی الفین در نایلون شیرینگ بسته بندی های خرده استفاده می شود. هر محصولی که برای بست بندی از شیرینگ پک استفاده می کند باید برای جمع شدن و مطابقت با محصول حرارت و گرما ببیند.
 

قیمت کاپ سیل حرارتی لیبل شیرینگ

لیبل شیرینگ

قیمت کاپ سیل حرارتی لیبل شیرینگ

واژه کاپ سیل حرارتی همان القا کننده غلافی از لیبل حرارتی است که برای پلمپ کردن و بستن درب بطری ها و قوطی ها در بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع کاربرد کاپ سیل ها بسیار مناسب برای بستن انواع بطری های مایع و بطری های شربت و انواع بطری های دیگر می باشد. کاپ سیل ها که از جنس پلاستیک می باشند وزن کمی دارند و می توان لگو یا هر طرح مورد نظر را بر روی آن هک کرد. این غلاف سر بطری بسیار مناسب برای بست بندی محصولات می باشد.

 
 

غلاف گذار لیبل شیرینگ

دستگاه لیبل شیرینگ دستگاهی است که با استفاده از غلافی از لیبل یا برچسب ها که از جنس PVC می باشند همانند کاپ سیل به دور درب بطری قرار می گیرد و سبب پلمپ شدن محصول می گردد. 
این ویژگی بسیار مهمی می باشد زیرا مشتری در هنگام خرید از بسته بودن محصول مطمئن می شود و با اطمینان خاطر کالا را خریداری می نماید.
 لیبل شیرینگ که یکی از دستگاه های صنعتی جدید روز می باشد در بسته بندی و غلاف گذاری محصولات مختلف در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع می توان گفت لیبل شیرینگ نوعی روکش حرارتی به محصول می بخشد که علاوه بر اینکه سبب محافظت از محصول می شود ظاهر زیبایی به آن می بخشد و جنبه تبلیغاتی و بازاریابی محصول را به دنبال دارد. 
برچسب های نازک و پلاستیکی بر اثر حرارت به دور کالای مورد نظر پیچیده می شود و سبب ایجاد ویژگی های مناسب برای محصول می گردد. از ویژگی های لیبل شیرینگ PVC می توان به موارد زیر اشاره نمود:
قابلیت تولید لیبل شیرینگ در ابعاد مختلف
دارای چاپ پذیری بالا و براقیت و شفافیت عالی
قابلیت سفارش با مواد درجه 1 و2
چاپ تصویر روی لیبل ها با کیفیت بالا

قیمت مخلوط کن پودری در هشتگرد

 میکسر پودر

قیمت مخلوط کن پودری در هشتگرد

قیمت مخلوط کن پودری در هشتگرد بسیار اقتصادی می باشد. ما در تیم صنعت کاران مهر بهترین و با کیفیت ترین مخلوط کن پودری را با متده ای جدید روز طراحی و تولید می کنیم. مخلوط کن پودری در دسته پر کاربرد ترین دستگاه های صنعتی به شمار می رود که در اکثر صنایع همانند صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع دارویی و... مورد استفاده قرار می گیرد.
جهت اطلاع از قیمت مخلوط کن پودری و نحوه خرید، با شماره تلفن های مجموعه صنعت کاران مهر تماس حاصل نمائید.

بهترین مخلوط کن پودری در هشتگرد

مخلوط کن پودری، که با نام های دیگری چون میکسر پودر و یا ریبون بلندر شناخته می شود، جهت مخلوط کردن دو یا چند ماده پودری مورد استفاده قرار می گیرد. مخلوط کن پودری را می توان از دستگاه های قدرتمند دانست که با قدرت بالایی و با کمک قطعات با کیفیت، هر مواد پودری را با هم مخلوط کرده و یک ترکیب همگن و یکنواخت پدید می آورد. بهترین مخلوط کن پودری در هشتگرد را می توانید با خیالی آسوده از مجموعه صنعت کاران مهر تهیه کرده و بهترین کارایی را از آن داشته باشید.
 
 

اجزای مخلوط کن پودری

دستگاه مخلوط کن پودری یا همان میکسر پودر از اجزایی تشکیل شده است که به خوبی با هماهنگی هم قادر به میکس کردن مواد پودری می باشند. از این اجزا می توان به مخزن دستگاه میکسر، دریچه تخلیه، تیغه یا پره های میکسر، شفت دستگاه، موتور و گیربکس اشاره کرد. 
اجزای دستگاه میکسر از استاندارد ترین قطعات ساخته شده اند. مخزن دستگاه میکسرپودر که عملیات میکس کردن مواد درون آن انجام می شود، بنا به نیاز می توان به صورت مخزن ثابت یا مخزن متحرک و یا همچنین مخزن دوجداره ساخته شود. 
پره های ماردونی میکسر پودر که متصل به شفت اصلی دستگاه هستند درون مخزن می چرخند و مواد پودری را با هم میکس می کنند. حرکت مداوم و پیوسته پره های میکسر سبب بدست آمدن مخلوطی با دقت بالا و همگن می شود. نیروی به حرکت در آمدن پره های میکسر از موتور و گیربکس دستگاه که در پشت مخزن قرار دارند، تامین می شود.
مواد پس از مخلوط شدن از طریق دریچه خروجی میکسر که در انتها یا کنار مخزن دستگاه قرار دارد خارج می شود.

قیمت استرچ پالت

استرچ پالت

قیمت استرچ پالت

قیمت استرچ پالت که دستگاهی برای بسته بندی انواع کالا ها و محصولات بر روی پالت می باشد، بسیار مناسب و اقتصادی است که در ماشین سازی صنعت کاران مهر با بهترین کیفیت ارائه می شود.
استرچ پالت با توجه با کارایی مورد نیاز در مدل های متنوعی تولید شده و به فروش می رسد. قیمت استرچ پالت نسبت به کارایی که در صنایع مختلف دارد، بسیار مقرون به صرفه است.
جهت تهیه استرچ پالت برای مجموعه های تولیدی خود می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه استرچ پالت

در بسته بندی های مختلف کارخانجات متوجه می شوید که بیشتر آن ها به وسیله ی سلفون پیچیده شده اند. دستگاه استرچ پالت با کاربرد سلفون کشی انواع محصول در سایز و اندازه های متفاوت تعادل محصولات را حفظ کرده و از بهم ریختگی آن ها جلوگیری کرده است.
حفظ تعادل و جلوگیری از بهم ریختگی محصولات همواره یکی از دغدغه‌ی کارخانجات تولیدی بوده است و برای حمل و نقل محصولات کوچک همواره سختی های وجود داشته است که به لطف این دستگاه، بسته بندی محصولات آسانتر شده و سبب می شود چند محصول کوچک با یک بسته بندی مرتب عرضه شود و محصول در پروسه تولید تا عرضه دچار آسیب دیدگی نشود.
در بحبوحه ی تولید انواع محصولات و دغدغه های بسته بندی این دستگاه کاربردی ،راه حلی دقیق و هوشمندانه می باشد تا با استفاده از رول پلاستیکی شفاف یا رول استرچ محصولات مرتب تر به دست مشتری برسند.

دستگاه استرچ پالت چطور کار می کند

زمانی که از دستگاه استرچ پالت اتوماتیک استفاده می کنید باید فیلم استرچ یا همان سلفون را به پایه پالت گره بزنید و دکمه استارت را بزنید. پس از شروع عملکرد دستگاه با توجه به پارامترهایی است که دریافت می کند مانند پیچش فیلم استرچ در قسمت پایین و یا قسمت بالا و تعداد رفت و برگشت عمودی سلفون روی پالت.
پس از آن با تنظیمات دو دستگاه اینورتر و میکروسوئیچ اورلپ و کنترل سیستم مکانیکی کشش فیلم، دستگاه شروع به استرچ پیچی می کند و تا انتهای عملیات استرچ پالت مشغول است.
پس از پایان کار و متوقف شدن دستگاه، فیلم به وسیله ی اپراتور دستگاه پاره می شود و با استفاده از لیفتراک، پالت انتقال داده می شود و دستگاه برای عملکرد دوباره راه اندازی می شود.

فروش ویژه لیبل شیرینگ دستی

 لیبل شیرینگ 

فروش ویژه لیبل شیرینگ دستی

فروش ویژه دستگاه لیبل شیرینگ دستی در مجموعه صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد. لیبل شیرینگ دستی، دستگاهی کاربردی برای بسته بندی و لیبل زنی محصولات و کالا ها می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمائید.

لیبل شیرینگ دستی

اگر می‌خواهید یک لیبل شیرینگ دستی را خریداری کنید، لازم است بدانید می‌توانید به صورت همزمان از یک سشوارصنعتی و یک دستگاه برش دستی استفاده کنید. با ترکیب این دودستگاه می‌توانید محصولات را در بسته بندی‌های کوچکی لیبل گذاری کنید.
دقت کنید قبل از این که فرایند لیبل شیرینگ دستی را انجام دهید، لازم است رول شیرینگ را به صورت دقیق و هم اندازه برش دهید. بدین ترتیب مراحل لیبل گذاری را به صورت دقیق انجام دهید. این نوع دستگاه‌ها تنها برای تیراژه پایین محصول استفاده می‌شود.

ویژگی دستگاه شیرینگ دستی

از مهم ترین ویژگی‌های دستگاه شیرینگ دستی ارزان بودن و مقرون به صرفه بودن آن است. دستگاه شیرینگ دستی در انواع بسیارزیادی در بازار موجود است که یکی از آن ها به شکل یک سشوار است و با نام سشوارصنعتی شناخته می‌شود. کارکردن با این دستگاه بسیارساده است و اما لازم است زمان استفاده از آن تمامی نکات مربوط به آن را به خوبی یادبگیرید.
کارکرد سشوارصنعتی شباهت بسیارزیادی به سشوارهای آرایشی دارد و اما می‌تواند چندین برابر سشوارهای معمولی باد و حرارت تولیدکند. حرارت این نوع سشوار بین ۵۰ تا ۷۰۰ سانتی گراد متغیر است. این محصول به هیچ عنوان آتش تولید نمی‌کند به همین دلیل نیز می‌توانید به راحتی برای شیرینگ کردن از آن‌ها استفاده کرد.