ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۲۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

قیمت استرچ پالت 1402

استرچ پالت

قیمت استرچ پالت

قیمت استرچ پالت که دستگاهی برای بسته بندی انواع کالا ها و محصولات بر روی پالت می باشد، بسیار مناسب و اقتصادی است که در ماشین سازی صنعت کاران مهر با بهترین کیفیت ارائه می شود.
استرچ پالت با توجه با کارایی مورد نیاز در مدل های متنوعی تولید شده و به فروش می رسد. قیمت استرچ پالت نسبت به کارایی که در صنایع مختلف دارد، بسیار مقرون به صرفه است.
جهت تهیه استرچ پالت برای مجموعه های تولیدی خود می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه استرچ پالت

در بسته بندی های مختلف کارخانجات متوجه می شوید که بیشتر آن ها به وسیله ی سلفون پیچیده شده اند. دستگاه استرچ پالت با کاربرد سلفون کشی انواع محصول در سایز و اندازه های متفاوت تعادل محصولات را حفظ کرده و از بهم ریختگی آن ها جلوگیری کرده است.
حفظ تعادل و جلوگیری از بهم ریختگی محصولات همواره یکی از دغدغه‌ی کارخانجات تولیدی بوده است و برای حمل و نقل محصولات کوچک همواره سختی های وجود داشته است که به لطف این دستگاه، بسته بندی محصولات آسانتر شده و سبب می شود چند محصول کوچک با یک بسته بندی مرتب عرضه شود و محصول در پروسه تولید تا عرضه دچار آسیب دیدگی نشود.
در بحبوحه ی تولید انواع محصولات و دغدغه های بسته بندی این دستگاه کاربردی ،راه حلی دقیق و هوشمندانه می باشد تا با استفاده از رول پلاستیکی شفاف یا رول استرچ محصولات مرتب تر به دست مشتری برسند.

نوار نقاله 3 متری

نوار نقاله

قیمت نوار نقاله 3 متری

قیمت نوار نقاله 3 متری با بهترین کیفیت ساخت را می توانید از شرکت تولید کننده نوار نقاله صنعت کاران مهر استعلام بگیرید. این مجموعه صنعتی با دارا بودن سابقه ای طولانی در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی و سایز تجهیزات صنعتی مانند نوار نقاله و کانوایر های مختلف، بهترین نوار نقاله های کاربردی را تولید می کند.
جهت اطلاع از نحوه خرید و قیمت نوار نقاله 3 متری با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

نوار نقاله 3 متری

نوار نقاله 3 متری با توجه به نیاز مشتریان ساخته می شود. در واقع مقدار متراژ این نوار نقاله ها با توجه به کاربردی که از آن ها انتظار هست، تعیین می گردد.
در تعریف نوار نقاله یا کانوایر می توان گفت که از جمله تجهیزاتی هستند که برای جابجایی و حمل و نقل مواد اولیه، قطعات، کالا ها و... مورد استفاده قرار می گیرند.
استفاده از نوار نقاله در تمامی کارگاه ها و کارخانجات و مراکز بارگیری و حمل و نقل و انبار ها به چشم می خورد. گستردگی این تجهیزات صنعتی سبب ساخت بهترین کیفیت نوار نقاله ها توسط تولید کنندگان می شود.
لازم به ذکر است که با استفاده از نوار نقاله ها، کمترین دخالت نیروی انسانی و همچنین بکار بردن کمترین هزینه صورت می گیرد.

قیمت انواع شیرینگ پک در 1402

شیرینگ پک

قیمت انواع شیرینگ پک در 1402

قیمت انواع دستگاه شیرینگ پک بسته بندی در سال 1402 با بهترین کیفیت ساخت را می توانید از شرکت صنعت کاران مهر استعلام بگیرید.
شیرینگ پک بسته بندی با دارا بودن بهترین قابلیت ها در زمینه بسته بندی کردن انواع محصولات، سبب افزایش راندمان کاری و عرضه یک پک بسته بندی ایده آل می شود.
دستگاه شیرینگ پک در صنعت بسته بندی به عنوان یک دستگاه کلیدی محصوب می شود.
در دستگاه شیرینگ برای بسته بندی معمولا از یک نایلون پلاستیکی جهت محافظت از محصول، زیباتر کردن محصول، دادن چیدمان مرتب و یکپارچه برای کنار هم قرار گرفتن محصولات و به عنوان محافظ در برابر اتفاقات ناگهانی در حمل نقل و ... استفاده می‌شود.
جهت استعلام قیمت انواع شیرینگ پک مدل 1402 با ما در صنعت کاران مهر در ارتباط باشید.

 

نوار نقاله غلطکی 1402

نوار نقاله

نوار نقاله غلطکی

-نوار روکش غلطک-دور غلطکی غلطکها ورولیکهای نوار نقاله در صنایع مختلف جهت به گردش در آوردن نوار نقاله و یا تسمه مورد نظر در خطوط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .(Roller conveyor) نوار نقاله و کانوایرها برای حمل و جابه جایی در کارخانجات و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.
استفاده از نوار نقاله، باعث افزایش راندمان کاری و در نتیجه افزایش تولید می شوند،کانوایر و یا همان نوار نقاله متناسب با کاربردهای متفاوت دارای انواع و اقسام مختلفی هستند، که هرکدام مزایا و ویژگی های خاص خودشان را دارند.
نوار نقاله غلطکی نوعی کانوایر است که برای جابه جایی اجسام سنگین و بزرگ در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نوار نقاله غلطکی از استوانه های رولی فلزی که به صورت غلطک در کنار هم قرار گرفته اند تشکیل شده است که به صورت دستی و یا گرانشی تولید می شوند.

کاربرد نوار نقاله های غلطکی با محرک و بدون محرک

1- برای انتقال و حمل مواد بسته بندی سنگین و سبک
2- برای انتقال کارتن های بزرگ در داخل سالن
3- بدون استفاده از برق محصولات را انتقال می دهد
4 - به صورت مستقیم و زاویه ها و قوس دار

نوار نقاله زنجیری (Chain conveyor)

نوار نقاله

نوار نقاله زنجیری (Chain conveyor)

این نوع کانوایر ها برای جابجایی مواد غذایی  برروی مسیرهای افقی یا شیبدار استفاده میگردد که در داخل این تجهیزات زنجیره های به هم پیوسته که در طرح و شکل های مختلف ساخته میشود و عمدتا این نوع کانوایر در حمل و تخلیه و بارگیری مواد  غذایی ،انواع کارتن ،بسته های سنگین ،.....  کاربرد دارد. جنس این نوار بر حسب سفارش(  استیل و یا  پلاستیکی )  می باشد . مورد استفاده در ماشین آلات پرکن مایعات، لیبل زن، دربندو .........

نوار نقاله(کانوایر) چیست

 نوار نقاله، تسمه ای است برای حمل و نقل و جابه جایی کالا در سراسر کارخانه و کارگاه،که توسط نیروی جاذبه و یا هیدرولیک کار می کند. بارها را در یک نقطه بر نوار نقاله سوار می کنند و در مسیر جا به جا می شود و در نقطه ی پایانی تحویل داده می شود. از نوار نقاله در ساخت انواع ماشین آلات که در آن نیاز به جا به جایی موجود دارد استفاده می شود. نوار نقاله و یا همان کانوایر بخشی جدانشدنی از خط تولید است که باعث راحتی و تسهیل انجام کارها در کارخانجات می شود. 

جنس تسمه نوار نقاله (کانوایر) 

نوار نقاله و یا همان تسمه نقاله از تسمه هایی با جنس های مختلف ساخته و تولید می شوند که هرکدام برای فعالیتی مخصوص می باشند. جنس تسمه ها می تواند لاستیکی و یا فلزی باشند که بنابر شرایط کاری جنس آن انتخاب می شود.

کانوایر، ساده اما پر کاربرد

نوار نقاله

کانوایر، ساده اما پر کاربرد

از پر استفاده ترین تجهیزات مکانیکی که در هر جایی ممکن است به چشم تان بخورد و کارایی بالای خود را به نمایش بگذارد کانوایر ها هستند. کانوایرها همان نوار نقاله هایی هستند که از یک نقطه به نقطه ای دیگر در حال جابجایی می باشند. ما در شرکت صنعت کاران مهر با طراحی و ساخت بهترین و متنوع ترین نوار نقاله ها، به دنبال این هدف هستیم که روند کار تولید را برای همه تولید کنندگان عزیز به سهولت برسانیم و به سرعت تولید و افزایش بازدهی آن ها کمک ویژه ای کرده باشیم.
 

09124617975 | 026-34817497

کانوایر چیست؟

همان طور که عنوان کردیم، از سیستم های حمل و نقل می توان به نوار نقاله ها اشاره کرد. نوار نقاله ها از مهم ترین بخش انتقال می باشند. کارایی این سیستم به این صورت است که با جابجایی از یک نقطه به نقطه دیگر، کار تولید را سهولت می بخشد. این نوار نقاله ها با سرعت بالایی که در جابجایی دارند و کاهش زمان در انتقال، در میان تولیدکنندگان و فروشندگان، انبار داری ها، و همچنین تخلیه و بارگیری کالا و خیلی از صنایع دیگری که نیاز دارند مواد و یا اجسام را از مکانی به مکان دیگر جا به جا کنند، مورد استفاده زیادی قرار می گیرد.

تولید کننده سیل القایی

سیل القایی

تولید کننده سیل القایی

تولید کننده سیل القایی که برای پلمپ درب ظروف مختلف به کار می رود، مجموعه صنعت کاران مهر می باشد.
دستگاه سیل القایی از ماشین آلات بسته بندی بسیار کاربردی است که برای سیل کردن و پلمپ درب انواع قوطی و شیشه و... به کار می رود.
در صورت نیاز به این دستگاه می توانید با تماس با مجموعه صنعت کاران مهر سفارش خود را ثبت نموده و سیل القایی را خریداری نمائید.

فروش سیل القایی

فروش سیل القایی در شرکت صنعت کاران مهر با گارانتی یک ساله شرکتی و خدمات پس از فروش ده ساله همراه است. این دستگاه در سراسر کشور به فروش می رسد. 
فقط کافیست با تماس با مشاوران ما سفارش خود را به ثبت برسانید.

دستگاه سیل القایی

همان طور که گفته شد از دستگاه سیل القایی برای سیل کردن و پلمپ درب انواع قوطی ها و شیشه ها و... استفاده می شود.
در روش سیل القایی ورقه ای از جنس آلومینیوم درون درب بطری یا قوطی قرار گرفته و سپس درب قوطی بسته می شود.
سپس با قرار گرفتن هد دستگاه بر روی درب، به دلیلی وجود میدان مغناطیسی هد، لبه های ورق آلومینیوم نام برده گرم شده و به دور دهانه درب قوطی می چسبد.
نکته ای که مطرح است، برای این که ورق آلومینیوم درون درب به قسمت بالایی درب نچسبد، از روکش های مقوا مانند یا فوم بر روی ورق آلومینیوم استفاده می کنند.
دستگاه سیل القایی در صنعت بسته بندی، از دستگاه های پر کاربرد محسوب می شود که در مدل های دستی، اتوماتیک و نیمه اتومات تولید می شود. صنعت کاران مهر از بهترین تولید کننده های این دستگاه می باشد که با کیفیت بالایی آن را در بازار عرضه می کند.

لیست قیمت نوار نقاله 6 متری

نوار نقاله

لیست قیمت نوار نقاله 6 متری

لیست قیمت نوار نقاله 6 متری را می توانید درصورت نیاز از مشاوران ما در شرکت صنعت کاران مهر دریافت نمائید.
در واقع قیمت انواع نوار نقاله در متراژ های مختلف مورد نیاز خود را از ما بپرسید تا با بهترین کیفیت ساخت و طبق نیاز شما تولید کرده و به فروش برسانیم.
نوار نقاله به عنوان یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات صنعتی، در مدل های مختلف با بهترین متریال اولیه طراحی و تولید شده و با گارانتی و خدمات پس از فروش، در بازار عرضه می گردد.

نوار نقاله 6 متری

نوار نقاله در دسته تجهیزات به روز و کاربرد به شمار می آید که در انواع متراژ، اندازه ها و کارایی های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود.
نوار های نقاله ۶ متری از جمله بهترین و پرکاربرد ترین مدل ها و اندازه های ساخته شده این دستگاه می باشد که در صنایع مختلف و همچنین انبار ها و بارگیری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تسمه کانوایر

کانوایر

تسمه کانوایر

نوار کانوایر که به آن نوار نقاله یا تسمه نقاله نیز می گویند. تسمه های صنعتی می باشند که کاربرد بسیاری در صنایع مختلف در امر حمل و نقل و جابجایی کالا ها و مواد اولیه و همچنین بارگیری ها دارند

تسمه کانوایر یک تسمه هدایت کننده است که در نقاله های صنعتی استفاده می شود.
تسمه‌های کانوایر استانداردهای ابعادی متفاوتی دارند، اما اغلب در عرض‌های بین 500 تا 1400 میلی‌متر به بازار عرضه می‌شوند.
کانوایر ها در تماس با مواد دارای اشکال، اجزا و ظرفیت های متفاوتی هستند.
به طور کلی از کانوایر در صنایع پیوسته یک تکه، چند تکه و زنجیره ای استفاده می شود که اغلب از پلاستیک ساخته می شوند.
طراحی سطح بیرونی تسمه کانوایر در برخی موارد دارای برجستگی هایی از نوع عاج و در برخی موارد کاملاً مسطح است که بستگی به نوع کانوایر و البته زاویه قرار گرفتن آن بر روی نوار نقاله دارد.
در موارد کاربرد نوار کانوایر در اختلاف سطح، اغلب از نوار کانوایر های دندانه دار برای انتقال مواد از یک سطح به سطح دیگر استفاده می شود.

مشخصات فنی تسمه کانوایر

روش های مختلفی برای دسته بندی تسمه کانوایر وجود دارد که می توان بر اساس نوع مواد استفاده شده در تولید کانوایر، با توجه به صنایع مصرف کننده کانوایر یا شکل ها و استانداردهای نوار کانوایر تولیدی، دسته بندی کرد.
اما از منظر فنی تر، اکثر تولید کنندگان تسمه کانوایر نیز محصولات خود را بر اساس ترکیبی از این ویژگی ها، یعنی مواد، صنعت و کاربرد طبقه بندی می کنند.

قیمت نوار نقاله 3 متری

نوار نقاله

قیمت نوار نقاله 3 متری

قیمت نوار نقاله 3 متری با بهترین کیفیت ساخت را می توانید از شرکت تولید کننده نوار نقاله صنعت کاران مهر استعلام بگیرید. این مجموعه صنعتی با دارا بودن سابقه ای طولانی در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی و سایز تجهیزات صنعتی مانند نوار نقاله و کانوایر های مختلف، بهترین نوار نقاله های کاربردی را تولید می کند.
جهت اطلاع از نحوه خرید و قیمت نوار نقاله 3 متری با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

نوار نقاله 3 متری

نوار نقاله 3 متری با توجه به نیاز مشتریان ساخته می شود. در واقع مقدار متراژ این نوار نقاله ها با توجه به کاربردی که از آن ها انتظار هست، تعیین می گردد.
در تعریف نوار نقاله یا کانوایر می توان گفت که از جمله تجهیزاتی هستند که برای جابجایی و حمل و نقل مواد اولیه، قطعات، کالا ها و... مورد استفاده قرار می گیرند.
استفاده از نوار نقاله در تمامی کارگاه ها و کارخانجات و مراکز بارگیری و حمل و نقل و انبار ها به چشم می خورد. گستردگی این تجهیزات صنعتی سبب ساخت بهترین کیفیت نوار نقاله ها توسط تولید کنندگان می شود.
لازم به ذکر است که با استفاده از نوار نقاله ها، کمترین دخالت نیروی انسانی و همچنین بکار بردن کمترین هزینه صورت می گیرد.