ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۱۰ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

ساخت نوار نقاله غلطکی

ساخت نوار نقاله غلطکی 

قیمت نوار نقاله غلطکی با توجه به کارایی آن در سیستم انتقال بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. بهترین نوار نقاله های غلطکی را می توانید از مجموعه صنعت کاران مهر بخواهید که با استفاده از دانش فنی و تجربه بالایی که در ساخت انواع نوار نقاله ها دارد، نوار نقاله با کیفیت متناسب با نیاز شما را طراحی و تولید می کند  و در سراسر کشور به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت نوار نقاله ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.
 

09124617975 | 026-34817497
 

تعریف نوار نقاله

نوار نقاله ها که با نام تجاری کانوایر شناخته می شود، جزئی از سیستم حمل و نقل و انتقال در کارخانجات و مجموعه های تولیدی و هر مکانی که نیاز به جابجایی دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. نوار نقاله ها امکان حمل و جابجایی آسان محصولات را فراهم می کند. سیستم نوار نقاله ها به صورت یکپارچه می باشد از این رو روشی سریع و ایمن برای حمل حجم زیادی از مواد می باشند. عملکرد نوار نقاله ها را به طور کلی در انتقال مواد با استفاده از چارچوبی که شامل تسمه، باکت، غلطک و دیگر اجزای متحرک نوار نقاله ها می شود، می دانند که با استفاده از نیروی مکانیکی و یا جاذبه، از نقطه ای به نقطه ای دیگر منتقل می کند. با این عملکرد ثابت، می توان نوار نقاله ها را با توجه به کارایی آن ها در مدل های مختلفی طراحی کرد و ساخت که هر کدام نقش ویژه ای در سیستم جابجایی دارند. نوار نقاله غلطکی یکی از انواع نوار نقاله ها محسوب می شود.

 

قیمت نوار نقاله غلطکی در کرج

 

مجموعه صنعت کاران مهر سازنده انواع نوار نقاله صنعتی با متد جدید روز

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

مهندس دارابی

09124617975

02634817497

 

نوار نقاله غلطکی چیست

نوار نقاله غلطکی نوعی تسمه نوار نقاله به شمار می آید که با استفاده از غلطک ها و سیلندر های دوار با فاصله یکسان، می توان شاهد عبور اشیا و اجسام و مواد از سطح آن ها شد. این تجهیزات مکانیکی سبب انتقال مواد از جایی به جای دیگر می شوند که برای این هدف از موتور های کوچک و نیروی جاذبه بهره می گیرند. کاربرد نوار نقاله غلطکی در انتقال و حمل مواد بسته بندی سبک و سنگین می باشد که همچنین می توان بدون استفاده از برق محصولات را انتقال داد. نوار نقاله های غلطکی را می توان به صورت مستقیم، زاویه دار و همچنین قوس دار طراحی کرد و ساخت.

قابلیت نوار نقاله غلطکی

نوار نقاله غلطکی از استوانه های فلزی ساخته شده است که از نوع فولاد یا استیل ضد زنگ می باشند.
استوانه های فلزی به کار رفته در نوار نقاله های غلطکی قابلیت تعویض و یا تعمیر دارند و در صورت اسیب دیدن می توان به راحتی آن ها را با رول های سالم جا به جا کرد.
رول های استوانه ای فلزی بسیار محکم می باشند از این رو برای حمل کالای سنگین و نیمه سنگین استفاده می شوند.
نوار نقاله غلطکی دارای ساختاری می باشد که به نحوی طراحی شده که به منظور استفاده در هر مسیر طولانی و منحنی و شیبدار بسیار کاربردی بوده و خوب عمل می کند.

قیمت نوار نقاله غلطکی در کرج ، نوار نقاله غلطکی ارزان ، فروش نوار نقاله غلطکی ، قیمت نوار نقاله در کرج ، انواع نوار نقاله در صنعت ، مرکز فروش نوار نقاله ، خرید نوار نقاله در تهران ، نوار نقاله غلطکی 

فروش دستگاه بلندر پودری

فروش دستگاه بلندر پودری

قیمت دستگاه ریبون – پودر با توجه به قابلیت خوبی که در تولید محصولات در صنایع مختلف دارد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. با یک بار خرید دستگاه ریبون – پودر می توانید محصولات مورد نیاز پودری خود را تولید نمایید و از کاربرد خوب این دستگاه بهره مند شوید. ما در تیم صنعت کاران مهر با استفاده از دانش فنی و سال ها تجربه در زمینه ساخت دستگاه های صنعتی، بهترین دستگاه ریبون – پودر را طراحی و تولید می کنیم و در سراسر کشور عرضه می نماییم. جهت خرید و سفارش با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید.
 

09124617975 | 026-34817497
 

دستگاه ریبون – پودر چیست

دستگاه ریبون – پودر که با نام تجاری ریبون بلندر یا میکسر پودر شناخته شده است به منظور مخلوط کردن دو یا چند ماده پودری استفاده می شود که قادر است ترکیبی یکنواخت و همگن را به دست آورد. استفاده از مواد اولیه پودری در تولید و به دست آوردن ترکیب های محصولات امری است که با استفاده از دستگاه ریبون بلندر آسان گشته است. ترکیباتی که از با استفاده از این دستگاه تولید می شوند باید با نهایت دقت دارای یکنواختی مطلوبی نیز باشند، از این رو دستگاه ریبون بلندر از اجزایی تشکیل شده است که طی فرآیندی با هماهنگی این اجزا قادر است انواع مواد پودری با چگالی های مختلف را با هم مخلوط نماید. در واقع ریبون بلندر به دلیل این که پره های دستگاه را حول محور شفت وسط در دو جهت مخالف یکدیگر حرکت می دهد سبب مخلوط شدن و میکس یکدست مواد در زمان کوتاه و در سرعت بالایی می شود. دستگاه ریبون بلندر را می توان در جنس های مختلف آهن یا استیل بنا به سفارش مشتری طراحی کرد و ساخت.

 

قیمت دستگاه ریبون – پودر

سیستم انتقال قدرت میکسر پودر

سیستم انتقال قدرت دستگاه میکسر پودر از طریق موتور و گیربکس تعبیه شده در پشت مخزن دستگاه میکسر پودر می باشد. میکسر پودر در مخزن خود دریچه تخلیه دارد که از وسط یا کنار می باشد و همچنین می توان مواد پودری را پس از میکس کردن از طریق دستگاه اسکرو یا سیستم پنوماتیک بدون نیاز به اپراتور منتقل کرد. به طور کلی توان و قدرت موتور دستگاه میکسر پودری بر اساس حجم دستگاه می باشد. زیرا دستگاه میکسر پودر را می توان در حجم های متفاوت و در ظرفیت های مختلف 100 لیتری تا 5000 لیتری طراحی و تولید کرد.

پره یا تیغه میکسر پودر

یکی از اجزای مهم و اصلی دستگاه میکسر پودر، تیغه یا پره های آن می باشد که با طراحی مهندسی شده ای که در آن به کار رفته به صورت مارپیچی عمل کرده و با حرکت مداوم و پیوسته به خوبی مواد پودری را با هم مخلوط می کند. این پره ها قدرت به حرکت در آوردن خود را از موتور و گیربکس دستگاه تامین می کنند و از جنس استیل ضد زنگ می باشند که به راحتی شستشو می شوند. ابعاد و اندازه پره ها دارای ساختاری است که سبب می شود بهترین عملکرد را داشته و با توجه به اندازه مخزن میکسر پودر طراحی و ساخته می شوند تا کاملاً فضای مخزن را تحت پوشش قرار دهند.

 

فروش انواع دستگاه میکسر پودری در مجموعه صنعت کاران مهر با کیفیت بالا

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

 

مهندس دارابی

09124617975

02634817497

 

قیمت دستگاه ریبون – پودر ، میکسر پودر ارزان در کرج ، قیمت میکسر پودر ، ریبون بلندر ارزان ، فروش میکسر پودر ، قیمت ریبون بلندر ، مرکز فروش میکسر پودر در کرج ، صنعت کاران مهر ، انواع میکسر 

کانوایر زنجیری چیست

 

کانوایر زنجیری چیست

سازنده کانوایر زنجیری در کرج مجموعه صنعت کاران مهر می باشد که از سازندگان انواع کانوایر ها محسوب می شود. این مجموعه با طراحی و تولید انواع نوار نقاله یا کانوایر ها درصدد بهبود بخشیدن به سیستم های انتقال و حمل و نقل در کارخانجات و کارگاه های تولیدی و صنعتی می باشد. جهت اطلاع از قیمت های مختلف انواع کانوایر ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.


 

09124617975 | 026-34817497
 

کانوایر زنجیری استاندارد

نوار نقاله یا کانوایر زنجیری از سیستم های نقل و انتقال مواد فله به شمار می آید که به دلیل استفاده از یک زنجیر جهت انتقال مواد، با این نام شناخته می شود. این نوع از کانوایر از منعطف ترین نوار نقاله ها در طراحی و ساخت می باشد و دارای حالت مناسبی جهت انتقال و ایجاد فیکسر های مونتاژی به شمار می رود. سازنده های کانوایر زنجیری برای طراحی و تولید این نوع از کانوایر به مواردی مانند نوع زنجیر، نوع پدال، سرعت چرخش، شکل محفظه و... دقت می کنند تا بتوانند با ساخت یک کانوایر زنجیری استاندارد موجه بهبود در عملکرد آن و افزایش بهره وری تولید شوند و راندمان کاری را افزایش دهند. انتقال مقدار گسترده ای از مواد با استفاده از این کانوایر ها یکی از ویژگی های آن محسوب می شود. کانوایر زنجیری این امکان را فراهم می کند که بتوان مواد را در مسیر های غیر مستقیم و دارای زوایای چرخش طراحی نمود. به طور کلی کانوایر زنجیری، بکسلی نیز نام دارد که از یک زنجیر و تعدادی قرقره ساخته شده است که ساختار آن به گونه ای می باشد که به صورت هوایی و یا زیر زمینی نیز قادر به انتقال و حمل و نقل می باشد، که در کاربرد هوایی برای انتقال بدنه خودرو و قطعات بزرگ در صنعت خودرو سازی بکار می روند و در بخش زمینی برای انتقال خودرو یا بسته های بزرگ در دل زمین کار گذاشته می شوند و سبب انتقال آن ها می شوند.

 

سازنده کانوایر زنجیری در کرج


ویژگی های کانوایر زنجیری

از ویژگی های دستگاه کانوایر صنعتی که تجهیزات مکانیکی می باشد می توان به موارد زیر اشاره نمود:
استفاده از کانوایر زنجیری در صنایع سنگین بسیار است.
طول عمر کانوایر زنجیری از نظر فرسودگی و خرابی بسیار بالا می باشد.
این نوع کانوایر ها از مقاومت بالایی برخوردارند و سبب سهولت در انتقال مواد سنگین می شوند.
در انبار محصولات برای توزیع مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرند.
با کانوایر های زنجیری می توان مواد اولیه را برای تولید به خطوط تولید رسانید.
ساخت کانوایر های زنجیری را می توان به صورت ثابت یا متحرک دانست که در نوع متحرک آن دارای چرخ های لاستیکی هستند که به منظور تخلیه و بارگیری مورد استفاده قرار می گیرند. اما از مدل ثابت کانوایر زنجیری در خطوط تولید استفاده می شود.

 

مجموعه صنعت کاران مهر تولید کننده انواع نوار نقاله های صنعتی

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

 

مهندس دارابی

09124617975

02634817497

 

کاربرد کانوایر زنجیری در صنایع

از تجهیزات مکانیکی کانوایر زنجیری می توان در موارد زیر استفاده نمود:
صنایع فولاد، صنایع تولید کنسانتره، شرکت های گندله سازی، صنایع سیمان، آهک و گچ، مس، آسفالت، صنایع غذایی، قند، گندم و برنج، تخلیه و بارگیری کشتی، معادن، صنایع بازیافت زباله، صنایع کاغذ سازی، صنایع نفت و پتروشیمی، نمک، محصولات شیمیایی و...

 سازنده کانوایر زنجیری در کرج ، کانوایر صنعتی در کرج ، مرکز فروش کانوایر ، قیمت نوار نقاله صنعتی ، نمایندگی فروش نوار نقاله ، قیمت کانوایر زنجیری ، خرید کانوایر زنجیری ، صنعت کاران مهر ، فروش کانوایر 

میکسر پودر با کیفیت بالا

میکسر پودر با کیفیت بالا

بهترین گزینه برای مخلوط کردن مواد خود در زمان کوتاه دستگاه میکسر پودر است. ما توانسته ایم در شرکت صنعت کاران مهر با استفاده از با کیفیت ترین قطعات دستگاه میکسر پودری را تولید کنیم که مورد نیاز تمامی صنایع است. با انتخاب و خرید این دستگاه از این مجموعه به تمایز آن با سایر مخلوط کن های پودری پی می برید.
 

09124617975 | 026-34817497

میکسر پودری را بهتر بشناسید

به میکسر پودری، ریبون بلندر نیز گفته می شود. ریبون بلندر برای مخلوط کردن دو یا چند ماده پودری به کار می رود. این دستگاه این قابلیت را دارد که با قدرت موتوری که در آن به کار رفته، و مهندسی خوب طراحی آن، مواد را با دقت و کیفیت بالایی برهم زده و یک ترکیب یکسان و یکنواختی برای شما فراهم آورد. ریبون بلندر از پر استفاده ترین ماشین آلات صنعتی به شمار می آید.
 

میکسر پودر با کیفیت بالا

کاربرد فراوان ریبون بلندر

با گسترش صنایع و به وجود آمدن کارخانجات بسیار، تولید کننده ها محصولاتی تولید می کنند که برای ساخت مواد آن نیاز به مخلوط کردن چند ماده دارند، ریبون بلندر با مخلوط کردن دقیق مواد، نتیجه ای مطلوب به دست می آورد که بسیار مطابق میل تولید کننده و همچنین مشتری باشد. از محصولاتی که دستگاه ربیون بلندر در تولید آن ها استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محصولات غذایی و خوراکی مثل مخلوط کردن ادویه ها، پودرهای ژله، انواع کافی میکس ها، پودرهای کیک، انواع آرد ها و...
  • محصولات شیمیایی مانند ترکیب پودرهای شوینده و کودهای شیمیایی و رنگ های پودری و...
  • محصولات صنعتی مثل چسب های پودری و مکمل های بتن و...
  • محصولات بهداشتی و آرایشی مثل ترکیب انواع پودرهای آرایشی و...

اجزای ریبون بلندر

پره های میکسر: این دستگاه دارای تیغه و یا پره هایی است که در درون مخزن با اتصال به یک محور یا شفت حرکت دورانی دارند. این پره از دو پره بزرگ و کوچک تشکیل شده اند که هر کدام با حرکتی مخالف کار هم سبب مخلوط کردن بهتر مواد می گردند. طراحی درست این پره ها در کیفیت ترکیب و دقت بالای آن تاثیر مستقیمی دارد.
پایه دستگاه: برای جابجایی راحت این دستگاه در زیر پایه های آن چرخ قرار داده شده است. این پایه ها به مخزن متصل هستند که در زیر دستگاه بر روی زمین قرار می گیرند.
موتور و گیربکس: موتور تعبیه شده در دستگاه سبب انتقال سرعت به سایر اجزا شده و با به حرکت در آوردن محور اصلی سبب چرخاندن پره ها می گردد.
مخزن میکسر: میکسر های پودری شامل مخزنی می باشند که دارای حجم مناسب است که مواد برای ترکیب شدن وارد آن می شود. این مخزن ها دارای یک دریچه برای خروج مواد مخلوط شدن نیز می باشند.

برای خرید ریبون بلندر به چه نکاتی توجه کنیم

  • قوی بودن پره های دستگاه از قابلیت های مهم دستگاه است که باید به آن توجه شود، زیرا پره ها در مخلوط کردن نقش مهمی دارند و سبب بدست آوردن مخلوطی همگن و یکنواخت می گردند.
  • پره های دستگاه می توانند طراحی متفاوتی بنا به نوع مورد استفاده داشته باشند، می توان آن ها را طبق تولید محصول خود سفارش داد.
  • اگر برای مخلوط خود نیاز داریم که از اسانس های مایع استفاده کنیم، این دستگاه با قابلیت نصب نازل های مه پاش این قابلیت را فراهم کرده که در هنگام ترکیب کردن این اسانس ها افشان پاشی شوند.
  • با توجه به کاربردی که از دستگاه می خواهیم و نوع محصول خود، می توانیم ساخت دستگاه را دوجداره سفارش بدهیم.
  • به این توجه کنیم که قطر محور اصلی دستگاه با چگالی و نوع مواد و دانه بندی آن قابل تغییر است. این نکته را به خاطر داشته باشیم.
  • سازندگان این دستگاه صنعتی می توانند بنا به نیاز، ابعاد و اندازه و حجم مختلف دستگاه را تغییر دهند و طراحی مختص به مشتری را داشته باشند.

 

مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر سازنده انواع دستگاه میکسر پودر 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

 

مهندس دارابی

09124617975

02634817497

 

 

میکسر پودر با کیفیت بالا ، کاربرد ریبون بلندر ، اجزای ریبون بلندر صنعتی ، قیمت ریبون بلندر ، میکسر پودر در کرج ، مرکز فروش ریبون بلندر ، بهترین میکسر پودر در کرج ، میکسر صنعتی ، ریبون بلندر در تهران ، خرید همزن صنعتی ، محصولات پودری ، اجزای ریبون بلندر صنعتی ، محصولات خوراکی پودری ، میکس مواد پودری در کرج ، میکسرپودر ، بلندر 

کانوایر یا نوار نقاله تسمه ای چیست

کانوایر یا نوار نقاله تسمه ای چیست

سازنده کانوایر تسمه ای که کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارد، مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر می باشد که با استفاده از تکنیک و دانش نوین در مهندسی کنترل سبب شده که کانوایر ها جزئی از سیستم انتقال مواد باشد و در زمره فناوری های مدرن قرار گیرند و دامنه کاربرد بسیاری داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر کانوایر ها می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.
 

09124617975 | 026-34817497

کانوایر چیست

سیستم حمل و نقل کانوایر که با اسم نوار نقاله نیز شناخته شده است به دلیل قابلیت خوبی که دارد بسیار کاربردی در صنایع بزرگ و کوچک و سیستم های انتقال مختلف می باشد. اگر در کسب و کار خود نیاز به سیستم حمل و نقل و جابجایی اجسام، وسایل، مواد اولیه و محصولات نهایی دارید، کانوایر ها بهترین گزینه می باشند که قادرند در مدل های متنوع مطابق با نیاز شما در کارخانه و کارگاه و یا هر مکان دیگری که نیاز به جابجایی باشد، مورد استفاده قرار گیرند. کانوایر ها سبب کاهش زمان و کاهش نیروی کار در جابجایی ها می شود. همچنین کانوایر ها برای حمل و نقل اجسام سنگین بسیار کاربردی می باشند مانند استفاده در جابجایی سنگ معادن، کیسه های سیمان و...که به خوبی قادر به حمل کردن آن ها هستند.

 

سازنده کانوایر تسمه ای

مدل کانوایر تسمه ای

کانوایر یا نوار نقاله ها به دلیل کاربرد های بسیاری که در صنایع مختلف دارند، در انواع مختلفی ساخته می شوند که می توان به مدل کانوایر تسمه ای اشاره کرد که به دو دسته اصلی تقسیم می شوند، نوع ثابت و نوع متحرک آن. 
نوار نقاله ثابت: این نوع نوار نقاله در مواردی که باید در یک محل و ارتفاع ثابت باشند استفاده می شود.
نوار نقاله متحرک: در نوار نقاله متحرک، مکان و ارتفاع قرار گرفتن کانوایر متغییر می باشد.
در تولید نوار نقاله تسمه ای، از جنس پلاستیکی استفاده می شود. این گونه تسمه ها ضخامت و عرض گوناگونی دارند و به شکل اتوماتیک ساخته می شود. نوع کانوایر تسمه ای مغناطیسی از بهترین نوع این کانوایر می باشد.

از مزایای کانوایر تسمه ای

کانوایر های تسمه از پر کاربرد ترین نوع کانوایر ها می باشند که بسیار در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از مزایای کانوایر تسمه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کانوایر تسمه ای برای انتقال و جابجایی مواد فله مواد معدنی، مواد کشاورزی، شیمیایی و غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرند.
اسکلت دستگاه نوار نقاله تسمه ای به صورت لوله، قوطی و یا ناودانی می باشد. این نوار نقاله ها در طول و عرض های مختلف ساخته می شود.
علاوه بر افزایش کارایی در کل سیستم حمل و نقل، ایمنی حمل و نقل محصولات را افزایش می دهند که سبب جلوگیری از بروز حوادث و صدمات احتمالی به محصولات می گردد.
به دلیل تنوع در انتخاب سیستم نوار نقاله ها مانند نوار نقاله های هیدرولیکی، مکانیکی و تمام اتوماتیک بر اساس نیاز هر مجموعه، کارایی آن ها سازگار با محیط قابل استفاده می باشد که به خوبی وظیفه جابجایی ها را بر عهده دارند.

 

کانوایر یا نوار نقاله تسمه ای چیست

 

جهت هماهنگی سفارش و یا خرید از مجموعه صنعت کاران مهر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمائید.

09124617975

02634817497

 

سازنده کانوایر تسمه ای ، فروش کانوایر تسمه ای در کرج ، انواع کانوایر ثابت ، کانوایر متحرک در کرج ، مرکز فروش انواع کانوایر ، نوار نقاله مدولار ، قیمت نوار نقاله ارزان

فروش دستگاه بلندر صنعتی

فروش دستگاه بلندر صنعتی

نمایندگی فروش دستگاه بلندر در کرج، مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر می باشد که با استفاده از دانش روز و فناوری نوین استاندارد ترین دستگاه نمونه بلندر را به منظور مخلوط کردن مواد پودری، طراحی و تولید می کند و در اختیار مشتریان عزیز در سراسر کشور قرار می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.


 

09124617975 | 026-34817497

دستگاه بلندر چیست

دستگاه بلندر صنعتی همان میکسر پودر است که برای میکس و مخلوط کردن مواد پودری یا گرانول با چگالی های مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد. بلندر در میان تولید کنندگان با نام های دیگری همانند میکسر صنعتی، ریبون بلندر، مخلوط کن صنعتی، بلندر پودری، همزن صنعتی و... شناخته می شود با قابلیت خوبی که برای بدست آوردن ترکیب محصولات مختلف دارد، در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. قابلیت های ویژه میکسر پودر این امکان را فراهم می کند تا بتوان دستگاه بلندر را با ظرفیت های مختلف در ابعاد و اندازه های گوناگون طراحی کرد و ساخت که بسیار پر کاربرد می باشد. از نمونه بلندر های مختلف که در ظرفیت های کمتری طراحی می شوند می توان در کسب و کار های کوچک و خانگی استفاده نمود. به طور کلی بلندر در ظرفیت و حجم 100 لیتری تا 5000 لیتری ساخته می شود که بلندر های یا ظرفیت بالا از نوع بلندر تیپ سنگین می باشد که برای مخلوط کردن مواد در صنایع بزرگ مانند ساخت سیمان و گچ و... استفاده می شود.

نمایندگی فروش نمونه بلندر

اجزای نمونه بلندر

دستگاه بلندر به منظور مخلوط کردن مواد پودری با بالاترین کیفیت و سرعت و دقت بالا، از اجزای خوبی تشکیل شده است که با طراحی مهندسی شده ای که در آن ها به کار رفته، مواد را با هم میکس می کنند و یک ترکیب یکنواخت و یکدست را فراهم می کند. از این اجزای بلندر می توان به موارد زیر اشاره نمود:


مخزن دستگاه: مخزن بلندر، محفظه ای است که مواد پودری درون آن میکس می شوند. مخزن دارای ورودی و خروجی مواد پودری است. دریچه خروجی میکسر پودری در انتهای مخزن دستگاه قرار دارد و مواد پس از مخلوط شدن از آن جا خارج می شوند.
پره یا تیغه: پره های بلندر طراحی ویژه ای دارند و به صورت مارپیچی می چرخند و مواد را با دقت بالایی با هم مخلوط می کنند. این پره ها متصل به یک شفت اصلی هستند که درون مخزن قرار دارد و این پره ها را می چرخاند.
موتور گیربکس: موتور گیربکس در پشت مخزن قرار دارد و سبب انتقال نیرو به دیگر قسمت های میکسر می شود. نیروی به حرکت در آوردن پره های دستگاه جهت فرآیند میکس مواد از اینجا نشأت می گیرد.
پایه های بلندر: پایه های دستگاه بلندر در زیر مخزن قرار دارد. می توان جهت سهولت در جابجایی دستگاه بلندر در زیر پایه های آن چرخ قرار دارد تا بتوان به راحتی دستگاه را تکان داد.
اسانس پاش: در مواردی که بعضی محصولات نیاز به اسانس های مایع دارند، می توان با نصب سیستم اسانس پاش درون مخزن دستگاه بلندر، همزمان با میکس مواد، بر روی آن اسانس را اسپری کرد.

 

 

فروش دستگاه بلندر صنعتی

 

جهت خرید از صنعت کاران مهر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمائید.

09124617975

026-34817497

نمایندگی فروش نمونه بلندر ، قیمت میکسر پودر ، میکسر پودری تیپ سبک ، مرکز فروش ریبون بلندر ، میکسر صنعتی در کرج ، بهترین میکسر پودر ، انواع میکسر صنعتی ، خرید میکسر در تهران 

سازنده کانوایر در کرج

سازنده کانوایر در کرج

سازنده کانوایر در کرج مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر می باشد که با دانش فنی و قطعات بروز و استانداردی ساخته شده است که بسیار پر کاربرد در تمامی خطوط تولید کارخانجات می باشد. انواع کانوایر مورد نظر خود را می توانید از این مجموعه تهیه کرده و از نقش و کارایی خوبی که در سهولت بخشیدن به جابجایی کالاها و محصولات ایفا می کنند، بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمائید.
 

09124617975 | 026-34817497

کانوایر چیست

کانوایر که با نام دیگر تسمه نوار نقاله در میان تولید کنندگان شناخته شده است بهترین تجهیزات در جابجایی و حمل و نقل محصولات و کالا و وسایل مختلف محسوب می شوند که قادرند با ابعاد و اندازه و ظرفیت مختلف، کاربرد ویژه ای برای خطوط تولید و یا در امور حمل و نقل داشته باشند. این تجهیزات مکانیکی که امروزه دامنه کاربردشان بسیار گسترش یافته است در تمامی زمینه های انتقال کالا می توان شاهد حضور آن ها بود. کانوایر که جزئی از سیستم حمل و نقل و انتقال مواد در صنعت می باشند توسط یک الکتروموتور حرکت می کنند و با استفاده از تسمه یا زنجیر کالا ها را جابه جا می کنند نحوه عملکرد این کانوایر ها را می توان به این صورت عنوان کرد که تسمه نقاله که با چند قرقره کار می کند دائما روی یک حلقه بسته دور می زنند. تعدادی زیادی قلاب و چرخ دنده و کمربند لاستیکی پهن در کانوایر ها وجود دارد که این کمر بند ها توسط غلتک ها هدایت می شوند و در مسیر حرکت می کنند. به طور کلی استفاده از کانوایر ها را می توان دلیل افزایش راندمان در تولید و خطوط پیوسته دانست.

 

سازنده کانوایر در کرج

انواع مختلف نوار نقاله

کاناویر ها با توجه به کارایی و مدل های مختلفی که دارند در مدل های گوناگونی عرضه می شوند:
کانوایر تسمه ای
کانوایر رولیکی
کانوایر زنجیری
کانوایر غلتکی موتوری
کانوایر صفحه ای
کانوایر باربر سقفی
و دیگر مدل های مختلف کانوایر....

دلیل استفاده از کانوایر ها

استفاده از کانوایر ها در صنایع مختلف بر هیچ کسی پوشیده نیست. از دلایل استفاده از کانوایر ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
جابجایی انواع محصولات از نقطه ای به نقطه دیگر جهت جلوگیری از اتلاف زمان یا کاهش حرکات لیفتراک و...
حمل و نقل محصولاتی که جابجایی آن ها با استفاده از افراد و دستی بسیار سنگین است.
برای ذخیره سازی محصولات بین ایستگاه های فرآیندی یا در ایستگاه نهایی فرآیند
برای جلوگیری از آسیب به کارگران و محصولات تولیدی در حین انجام کارهای تکراری
جابجایی همزمان یک محصول که همزمان بر روی آن عملیاتی انجام می شود. مانند نوار نقاله مونتاژ نهایی در یک کارخانه اتومبیل
تحویل محصولات به یک روبات برای انجام عمل بعدی یا دریافت از یک روبات دیگر
جهت توالی بین ایستگاه های تولید، یکپارچه سازی و پیوسته سازی ایستگاه های آن
در واقع کانوایر ها را می توان از منعطف ترین تجهیزات صنعتی اعلام کرد که با استفاده درست و نصب صحیح آن می توان به طور چشمگیری بازدهی و ایمنی را افزایش داد و بهبود بخشید.

 

بهترین کانوایر ها را از صنعت کاران مهر بخواهید

 

شماره تماس  09124617975 | 026-34817497

 

خرید میکسر صنعتی در گوهردشت

خرید میکسر صنعتی در گوهردشت

میکسر صنعتی از پرکاربرد ترین ماشین آلات صنعتی محسوب می شود که با توجه به کارایی فوق العاده ای که دارد بسیار کاربردی می باشد. دستگاه میکسر صنعتی که برای مخلوط کردن انواع مواد پودری استفاده می شود به خوبی فرآیند میکس مواد را جهت رسیدن به محصول نهایی انجام می دهد.

خرید میکسر صنعتی

میکسر پودر صنعتی در ابعاد و اندازه های متفاوتی در مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر طراحی و تولید می شود که با استفاده از استاندارد ترین قطعات و روش های جدید تولید، پیش می رود. شما مشتریان عزیز می توانید جهت خرید میکسر صنعتی در سراسر کشور، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

 

09124617975 | 026-34817497

معرفی دستگاه میکسر پودر

دستگاه میکسر پودر به این صورت تعریف می شود که جهت مخلوط کردن انواع مواد پودری یا گرانول با چگالی های مختلف استفاده می شود. میکسر پودر به خوبی قادر است مواد پودری مختلف را با با سرعت و دقت بالایی با یکدیگر مخلوط کرده و یک ترکیب ایده آل که از یکنواختی بالایی برخوردار باشد پدید آورد. میکسر پودری جهت گذراندن فرآیند مخلوط کردن مواد از اجزایی تشکیل شده است که با هماهنگی یکدیگر مواد را ترکیب کرده و محصول اصلی را تشکیل می دهد. همچنین میکسر پودری که در ظرفیت های مختلفی سخته می شود هریک با توجه به نوع ماده پودری یا کارایی مد نظر در ظرفیت های 100 لیتری تا 5000 لیتری طراحی می شوند.

 

خرید میکسر صنعتی در گوهردشت

اجزای میکسر پودری

همان طور که گفتیم دستگاه میکسر صنعتی جهت مخلوط کردن مواد با هم از اجزای خوبی استفاده می کند که می توان از مخزن دستگاه، پره ها یا تیغه های میکسر، شفت اصلی دستگاه، موتور و گیربکس، پایه های مخزن و دریچه خروج مواد نام برد. هریک از این اجزا جهت وظیفه مخلوط کردن مواد، از طراحی مهندسی شده ای بهره مند می شوند که این امر سبب تولید ترکیبی با دقت بالا و یکنواختی بیشتری می شود. مخزن دستگاه میکسر پودر که می تواند دارای مدل های مخزن ثابت، مخزن گردان و یا مخزن دوجداره باشد که هریک در موارد گوناگونی کارایی دارد. پره های میکسر پودر که اصلی ترین جزء دستگاه می باشند با حرکت مارپیچی و دورانی خود به خوبی مواد پودری را با هم مخلوط می کنند. ای پره های دستگاه که متصل به محور اصلی دستگاه می باشند نیروی به حرکت در آوردن خود را از موتور و گیربکس میکسر که در پشت مخزن تعبیه شده اند می گیرند. مواد مخلوط شده بعد از رسیدن به درجه ای که کاملاً میکس شده و همگن می باشند از دریچه خروج مواد که در انتهای مخزن قرار دارد خروج می شوند. استفاده از چرخ زیر پایه های دستگاه میکسر پودر، سهولت در جابجایی و حمل و نقل را در پی دارد.
 

خرید میکسر صنعتی در گوهردشت

کاربرد میکسرپودر در صنعت

از کاربرد های خوب دستگاه میکسر پودر می تواند در میکس کردن انواع مواد غذایی و خوراکی، مواد شیمیایی، مواد دارویی و آرایشی، مواد صنعتی و... نام برد که با سرعت و دقت بالایی بهترین نوع ترکیب یکدست و یکنواختی را فراهم می آورد.

 

قیمت میکسر پودر در صنعت کاران مهر

فروش میکسر پودر در صنعت کاران مهر

سازنده سیل القایی با کیفیت

سازنده سیل القایی با کیفیت

سیل القایی از بهترین دستگاه های صنعتی می باشد که جهت پلمپ کردن انواع قوطی های پلاستیکی و شیشه ای استفاده نمود. از سیل القایی می توان در انواع کارخانه های بزرگ تا کارگاه های کوچک استفاده نمود. تیم صنعت کاران مهر سازنده سیل القایی با کیفیت در کرج می باشد که با استفاده از دانش فنی روز و بهترین نوع قطعات سیل القایی با کیفیت را طراحی و تولید می کند و در اختیار تمام تولید کنندگان عزیز قرار می دهد. شما مشتریان محترم می توانید جهت کسب اطالاعات بیشتر در مورد دستگاه سیل القایی با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمائید.
 

09124617975 | 026-34817497

سیل القایی چیست

می توان گفت سیل القایی دستگاهی است که با استفاده از آن می توان درب ظروف مختلف را پلمپ کرده و بسته بندی نمود. واشر سیل القایی از مهم ترین اجزای به کار گرفته شده در عملکرد دستگاه سیل القایی می باشد که جهت پوشش دهی و پک کردن درب شیشه ها و بطری های مختلف به کار گرفته می شود. سیل کردن درب ظروف قابلیت خوبی به بسته بندی ظروف می دهد.. به طور کلی می توان گفت که دستگاه سیل القایی از انواع دستگاه های بسته بندی و وکیوم محسوب می شود که کاربرد ویژه آن در صنایع مواد غذایی و دارویی می باشد. هدف سیل القایی را می توان محافظت از محتوی محصولات درون ظروف در برابر انواع آلودگی های محیط معرفی نمود. از پر کاربرد ترین دستگاه های سیل القایی، می توان به مدل دستی سیل القایی اشاره نمود که کاربرد آن در صنایع و کارگاه های کوچک بسیار است. جهت سیل نمودن ظروف از فویل آلومینیومی استفاده می کنند که هادی الکتریکی و انتقال حرارت القایی می باشند که آب بندی درب ظروف را به خوبی انجام می دهند.

 

سازنده سیل القایی با کیفیت

نحوه عملکرد سیل القایی

عملکرد سیل القایی را می توان این گونه توصیف نمود که ابتدا اپراتور دستگاه، واشر فویل را در ته درب ظروف قرار می دهد و پس از بستن درب، دستگاه سیل را بر روی درب قرار داده و سپس دکمه مربوطه دستگاه را فشار می دهد. در واقع میدان مغناطیسی ایجاد شده از دستگاه سیل القایی، سبب چسبیدن واشر به درب ظروف می شود. فرآیند پلمپ نمودن درب ظروف به صورت کاملاً بدون تماس بوده و بعد از مرحله پر کردن ظروف از محتویات انجام می شود. واشر زیر درپوش ظروف بر اثر حرارت و القای رسانای الکتریکی سبب بستن کامل درب می شود.

کاربرد سیل القایی

سیل القایی از پر کاربرد ترین دستگاه های صنعتی در صنایع بسته بندی به شمار می آید که جهت پلمپ انواع ظروف شیشه ای، بطری و پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از سیل القایی به دلیل ارزان بودن قیمت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. سیل القایی برای کسب و کار های کوچک بسیار مناسب می باشد. استفاده از سیل القایی و فویل آلومینیومی سبب ماندگاری بهتر محصول می شود. پلمپ کردن درب بطری و ظروف سبب عدم نفوذ اکسیژن و بخار آب و یا گرد و غبار به درون قوطی و ظروف می شود و با حفظ کیفیت محصولات و پیشگیری از نشت مواد، بهترین نوع محافظ و بسته بندی را برای محصولات فراهم می آورد.

 

نحوه عملکرد سیل القایی

در فرآیند پلمپ کردن ظروف با استفاده از دستگاه سیل القایی روند زیر انجام می شود:
جهت سیل کردن درب ظروف، با استفاده از فویل های آلومینیوم، با لامینت PV مورد استفاده قرار می گیرد. اپراتور پس از قرار دادن واشر فویل در ته درب و بستن درب ظرف یا بطری، دستگاه سیل را بر روی درب قرار داده و دکمه مربوطه که در بالای دسته دستگاه تعبیه شده را فشار می دهد. در زمان کوتاهی میدان مغناطیسی ایجاد شده باعث چسبیدن واشر فویل به درب ظرف می شود و بدین ترتیب عملیات پلمپ کردن انجام می پذیرد.

مزیت های سیل القایی

پلمپ کردن درب ظروف با استفاده از دستگاه سیل القایی فواید خوبی دارد از جمله:
باعث می شود مواد محصول تازه بماند.
از ورود اکسیژن، بخار آب، گرد و خاک و یا اشعه جلوگیری می کند.
کیفیت محصولات را حفظ می کند.
از نشت مواد پیشگیری می کند.
ماندگاری بالای محصول را سبب می شود.
به دلیل پلمپ شدن خوب درب محصول، از آسیب رسیدن به آن ممانعت می کند.
در بعضی از محصولات که نیاز است فشار هوای تعدیل شده و کنترل شده به خوبی حفظ شود، این امر را سبب می شود.
از مهم ترین مزیت های پلمپ کردن درب ظروف با سیل القایی، عدم نفوذ پذیری بسته بندی است.
از دستگاه سیل القایی دستی می توان در کارگاه های کوچک استفاده نمود.

مکانیزم سیل القایی

فرآیند بستن درب ظروف مورد نظر شما که درب دار هستند، بعد از پر کردن محتویات آن ها و کاملاً بدون تماس انجام می گیرد. با استفاده از واشر آلومینیوم که جنس آن از رسانای الکتریکی است و با حرارت دادن واشر زیر درب ظروف، درب ظروف کاملا پلمپ و بسته می شود. در طی رویه القای حرارت به واشر آلومینیومی، دستگاه یک میدان الکترو مغناطیسی قوی ایجاد می کند که سبب جذب درپوش می شود و جریان الکتریکی سبب القای حرارت به واشر زیر درپوش می گردد.

 

برچسب ها : پلمپ ظروف با سیل القایی ، سیل القایی چیست ، خرید سیل القایی در کرج ، قیمت سیل القایی در کرج ، مکانیزم سیل القایی ، مرکز فروش سیل القایی 

دستگاه میکسر پودر چیست

دستگاه میکسر پودر powder-mixer-machine

دستگاه بلندر یا میکسر پودر

امروزه در اکثر صنایع برای مخلوط کردن انواع پودر ها از دستگاه میکسر پودر استفاده می شود. میکسر پودر یکی از دستگاه های مهم در صنعت می باشد که به جهت مخلوط سازی مواد پودری مورد استفاده قرار می گیرد.ما در مجموعه صنعت کاران مهر انواع  میکسر پودر را طراحی و تولید می کنیم.برای خرید میکسر پودر با تخفیفات ویژه با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.ماشین سازی صنعت کاران مهر طراح و سازنده انواع دستگاه میکسرپودر ( ریبون بلندر )با متد های جدید در ظرفیتهای میکسر پودر 100،میکسر پودر  300 ، میکسر پودر 200، میکسر پودر 400،میکسر پودر  600 ،میکسر پودر  800 ، میکسر پودر 1000،میکسر پودر 1500، میکسر پودر 2000 ،میکسر پودر3000 و میکسر پودر 5000، لیتری می باشد.

09124617974

 

نحوه کارکرد دستگاه میکسر پودر ribbon belender

در این نوع میکسر ها دو نوع پره وجود دارد .بدلیل کشیده شدن دو جهت پره حول محور یک شفت در دو مسیر جداگانه جهت ترکیب دو یا چند نوع پودر در زمان کوتاه باعث میکس دقیق مواد می‌شود . در این نوع میکسر ها به دلیل پره کشی بصورت مارپیچی و رفت و برگشتی در تمام جهات حرکت کرده و مواد مختلف را  با درصد بالا و در زمان کوتاه به صورت کاملا یکنواخت با هم ترکیب نموده تا در نهایت یک مخلوط همگن و خمیری شکل بدست آید .قطر شافت اصلی حامل پره ها بسته به عواملی مانند چگالی، دانه بندی و نوع مواد دارد

دستگاه میکسر پودر ( ریبون بلندر ) 

 میکسرپودر ، ریبون بلندر ، ساخت ماشین سازی صنعت کاران مهر تماما  از جنس استیل 316 (st) و یا 304 (st )  است . که ( ضدزنگ و ضدخش می باشد)  که بنا به سفارش مشتری از جنس آهن نیز ساخته می‌شود. برای جابجایی دستگاه و سهولت حرکت دادن آن از چرخ در زیر پایه ها استفاده شده است .جهت ترکیب پودر با مایعات اسانسی این دستگاه قابلیت نصب نازلها ی مه پاش  جهت مایعات رقیق را داشته و با توجه به تغییر ویسکوزیته مواد و نوع و حجم مایع  در نوع نازل و نوع پمپ می توان تغییراتی ایجاد کرد تا بتوان به مرحله  اسانس پاشی به صورت افشان رسید.

سیستم اسانس پاش در تمامی مدل های میکسر  قابلیت نصب را دارد که با یک مخزن مواد تغذیه می شود و توسط یک پمپ مواد به داخل مخزن بلندر پمپاژ می گردد تا با پودر داخل دستگاه میکس شود.

  1. دریچه تخلیه دستگاه میکسر به دو صورت  (دستی ) و یا  اتوماتیک (دارای جک پنوماتیک ) می باشد.
  2. در صورت سفارش و نیاز مشتری این دستگاه به صورت دوجداره ساخته می شود .
  3. همچنین قابلیت نصب سنسور به منظور ایجاد ایمنی بیشتر در هنگام کار و اینورتور جهت کنترل سرعت را دارا می باشد .
  4. پره های کوچکتر جهت بهتر مخلوط کردن کلوخها و پودرهای بهم چسبیده  در داخل دستگاه قرار دارد  .
  5. دستگاه  فاقد هرگونه سر و صدای اضافی و لرزش می باشد .
  6. ضمانت نامه این دستگاه شامل تمامی قطعات از جمله موتور و گیربکس می باشد .
  7. از کاربرد دستگاه میکسر پودر (ریبون بلندر ) می توان در خط تولید محصولات زیر اشاره کرد :
  8. صنایع غذایی ، مواد دارویی ، خوراکی ،  مواد  شیمیایی ، پودر های گیاهی ، پودر های  صنعتی  ، پودر های شیمیایی  و محصولات  بهداشتی ، پودر های خمیری ، کودهای شیمیایی ، پودرهای مختلف با  چگالی های متنوع  ...

میکسر پودر

انواع دستگاه های میکسر پودر (ریبون بلندر )

این دستگاه در مدلهای زیر ساخته ساخته می شود :

  • میکسر افقی با مخزن U شکل با پره های ریبونی و یا پدالی
  • میکسر افقی با مخزن بشکه ای
  • میکسر افقی مخصوص محیطهای آزمایشگاهی
  • میکسر V  شکل 
  • میکسر افقی با مخزن متحرک 

طرز کار میکسر پودر

دستگاه میکسر پودر، به کمک موتور گیر بکس قدرت را انتقال می دهد و در درون خود پره یا تیغه دارد. این دستگاه، دارای یک مخزن می باشد که پودر ها پس از یکنواخت شدن وارد آن می شوند. ابتدا پره های کوچک، سپس پره های بزرگ تر پودر را مخلوط می کنند. برای طراحی و ساخت میکسر پودر، باید تکنیک های ریز و تخصصی به کار گرفته شود که شرکت صنعت کاران مهر، با وجود متخصصین مجرب، با کیفیت ترین و بهترین میکسر پودر در هشتگرد و سراسر کرج و ایران را تولید می کند.

دستگاه میکسر پودر

ریبون بلندر افقی و عمودی

طراحی و تولید ریبون بلندر ها در دو نوع افقی و عمودی است که باعث می شود قابلیت های مختلفی داشته باشند. به طور مثال برای ترکیب مواد نیاز است که در هنگام مخلوط کردن دمای معین و کنترل شده ای به آن داده شود تا بهتر میکس شوند. تولید و ساخت ریبون بلندر های دوجداره به همین دلیل است. نوع دیگری است که ریبون بلندر با یک مخزن گردان طراحی و تولید می شود که با چرخشی که هنگام میکس به حرکت در می آورد مواد پودر و گرانولی به طور کامل مخلوط شده و در ته مخزن چیزی باقی نمی ماند.
 


 ریبون بلندر

نحوه عملکرد ریبون بلندر

جنس دستگاه ریبون بلندر از استیل است که بنا به نیاز شما می تواند از جنس آهن ساخته شود. همچنین جنس پایه های بلندر از آهن می باشد. این دستگاه مخزنی دارد که مواد پودری در داخل آن قرار گرفته و با چرخش پره یا تیغه های مخزن که حول یه شفت می چرخند، عمل میکس کردن انجام می شود. در قسمت زیرین میکسر پودری، دریچه ای جهت خروج مواد تعبیه شده است. از مهم ترین قسمت های این دستگاه می توان به پره های آن اشاره کرد که باید دارای طراحی اصلی و ویژه ای باشند زیرا درصد دقت بالا و میکس یکنواخت تر مواد به دلیل کارایی این پره ها است که به خوبی می توانند فرآیند مخلوط کردن مواد پودری را انجام دهند.

کاربرد ریبون بلندر در صنعت

از آنجا که صنایع مختلفی جهت به دست آوردن ترکیب و محصول خود، نیاز به مخلوط کردن مواد پودری دارند، کاربرد ریبون بلندر ها بسیار گسترده است. از صنایع مورد استفاده از ریبون بلندر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
صنایع غذایی و خوراکی مثل مخلوط کردن ادویه ها، پودر کیک، پودر ژله و...
صنایع آرایشی و بهداشتی مانند ترکیب پودر های آرایشی و مواد بهداشتی و...
صنایع شیمیایی مانند مخلوط کردن پودر های شوینده، پودر های شیمیایی، پودر های حشره کش و...
صنایع دارویی مانند میکس کردن پودر های دارویی، مکمل ها و...
و صنایع مختلفی که برای دست یابی به محصول نهایی مورد نظر خود، نیاز به یک ترکیب همگن و یکنواخت دارند که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و مطلوب مشتری و تولید کننده ها نیز باشد.

 

ویژگی های دستگاه میکسر پودری

  • ریبون بلندر از اجزای مختلفی چون پره های میکسر، موتور و گیربکس، پایه دستگاه، شفت یا محور دستگاه و... تشکیل شده است.
  • دریچه ای که جهت تخلیه مخزن دستگاه در آن تعبیه شده به صورت دستی و یا اتوماتیک است.
  • جهت سهولت بخشیدن به حمل و نقل در قسمت پایه این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که جابجایی آن را به راحتی انجام می دهد.
  • طراحی و ساخت این دستگاه در ابعاد و اندازه های متفاوت انجام می شود.
  • بنا بر نیاز مشتری می توان بدنه دستگاه میکسر پودری را دوجداره ساخت.
  • پره ها از دو دسته پره بزرگ و پره کوچک تشکیل شده است، پره کوچک برای مخلوط کردن مواد پودری از مرکز مخزن به سمت کناره ها و پره بزرگ جهت برهم زدن مواد از کناره ها به سمت مرکز مخزن استفاده می شوند.
  • از پره کوچکتر جهت ترکیب کردن کلوخ های بهم چسبیده و بهتر مخلوط کردن آن ها استفاده می شود.
  • از میکسر پودری در صنایع مختلفی چون غذایی و خوراکی، صنعتی، شیمیایی و... استفاده گوناگونی می شود.

میکسر پودری

 

فروش ریبون بلندر 

میکسر پودر، بلندر، ریبون بلندر، ساخت ماشین سازی صنعت کاران مهر تماما از جنس استیل  304 (st) و یا 316 (st) میباشد که( ضدزنگ و ضدخش می باشد)  که بنا بر سفارش مشتری از جنس آهن نیز ساخته می‌شود. برای جابجایی دستگاه و سهولت حرکت دادن آن از چرخ در زیر پایه ها استفاده شده است.جهت ترکیب پودر با مایعات اسانسی این دستگاه قابلیت نصب نازلها ی مه پاش  جهت مایعات رقیق و با توجه به تغییر ویسکوزیته مواد در نوع نازل و نوع پمپ می توان تغییراتی ایجاد کرد تا بتوان به نخوه اسانس پاشی به صورت افشان و اسپری  رسید.همچنین قابلیت نصب سنسور به منظور ایجاد ایمنی بیشتر در هنگام کار و اینورتور جهت کنترل سرعت را دارا می باشد.سیستم اسانس پاش در تمامی مدل های میکسر  قابلیت نصب را دارد که با یک مخزن مواد تغذیه می شود و توسط یک پمپ مواد به داخل مخزن بلندر پمپاژ می گردد تا با پودر داخل دستگاه میکس شود.

 

09124617975 | 02634817497