ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

استرچ پالت بسته بندی

استرچ پالت بسته بندی

دستگاه استرچ پالت بسته بندی از دستگاه های کاربردی در بسته بندی صنایع مختلف به شمار می رود. که مجموعه صنعت کاران مهر این دستگاه را در انواع مدل ها طراحی و تولید می کند.
تولید کنندگان صنایع مختلف می توانند با خرید دستگاه استرچ پالت سبب حفظ و نگهداری محصولات در جابجایی و انبار داری کالا ها شوند.
جهت سفارش انواع دستگاه استرچ پالت مورد نیاز مجموعه خود با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

استرچ پالت

استرچ پالت در صنعت، با نام های دیگری مانند سلفون کش، یا دستگاه بسته بندی مواد و نایلون پیچ شناخته می شود که به منظور بسته بندی محصولات در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
برای استفاده از این دستگاه، می بایست محصول را روی بخش پایه ای که به آن پالت می گویند قرار می دهند و به کمک دستگاه، چند لایه محکم سلفون به دور آن کشیده می شود.

 

استرچ پالت بسته بندی

ساختار استرچ پالت

جنس و ساختار استرچ پالت متناسب با نیاز کارخانه ها متفاوت می باشد و ممکن است بنا به درخواست مشتری، از چوب، فلز و پلاستیک ساخته شود. این محصول چند اجزای اصلی به نام صفحه، ستون و کشش نایلون دارد. 
استرچ پالت های فلزی معمولا وزن بالایی دارند و از نظر اقتصادی هم به صرفه نیستند. از طرفی هم نوع پلاستیکی آن بدلیل عدم استحکام کافی و عدم مقاومت لازم پیشنهاد نمی شود.
بنابراین می توان گفت نوع چوبی آن بدلیل استحکام بالا از بهترین انواع استرچ پالت ها به شمار می رود.

نایلون استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت با استفاده از نایلون استرچ پالت، فرآیند سلفون کشی را نیز انجام می دهد. نایلون استرچ پالت یک محصول پلی اتیلنی است که در صنعت بسته بندی و حمل و نقل کالا تحولی عظیم بوجود آورده است و به عنوان یکی از اصلی ترین لوازم مصرفی کارخانه ها شناخته می شود.
این کالا در بازار دارای عناوین دیگری از جمله فیلم استرچ، نایلون پالت بند و استرچ پالت بند نیز می باشد. متداول ترین ماده تشکیل دهنده فیلم استرچ، پلی اتیلن با چگالی خطی کم یا به اختصار LLDPE است.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی