ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۱۰ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

[استرچ پالت] در اردبیل

استرچ پالت

[استرچ پالت] در اردبیل

استرچ پالت در اردبیل در کارگاه های و شرکت های تولیدی و صنعتی جهت بسته بندی انواع کالا های چیدمان شده بر روی انواع پالت، مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه استرچ پالت در اردبیل توسط شرکت صنعت کاران مهر طراحی و تولید شده و با بهترین قیمت مناسب به فروش می رسد.
 

دستگاه استرچ پالت در اردبیل

دستگاه استرچ پالت که در اردبیل به فروش می رسد، یک نوع دستگاه بسته بندی محسوب می شود که با استفاده از نایلون استرچ، محصولات و کالاهای چیدمان شده بر روی انواع پالت را سلفون پیچی کرده و آماده ارسال می کند.
 

[نوار نقاله] در بوشهر

نوار نقاله

[نوار نقاله] در بوشهر

نوار نقاله در بوشهر به عنوان یک تجهیزات صنعتی پر کاربرد توسط شرکت صنعت کاران مهر در متراژ های مختلف به فروش می رسد. نوار نقاله که در میان صنایع با نام کانوایر نیز شناخته می شود، در صنایع متعددی قابل استفاده است. نوار نقاله های تولید شرکت صنعت کاران مهر را می توانید با بهترین کیفیت خریداری نمائید.
 

فروش نوار نقاله در بوشهر

[لیبل شیرینگ] در زنجان

لیبل شیرینگ

[لیبل شیرینگ] در زنجان

لیبل شیرینگ در زنجان جهت لیبل زنی به بدنه محصولات و بطریه ای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه لیبل شیرینگ با استفاده از نایلون یا لیبل های چاپ شده محصولات را لیبل زنی می کند. فیلم لیبل شیرینگ دارای نشانه و ویژگی هایی است از جمله:

  • دارا بودن بوی مطبوع
  • شفافیت بالا
  • براق بودن
  • چاپ پذیری با کیفیت
  • درخشندگی و در چشم بودن

پرکن 20 لیتری

پرکن مایعات

پرکن 20 لیتری

پرکن مایعات 20 لیتری به صورت سفارشی توسط صنعت کاران مهر طراحی و تولید شده که دارای یک نازل تزریق بوده و جهت پر کردن انواع مایعات مانند محلول های 20 لیتری قابل استفاده است.

پرکن مایعات در اردبیل

پرکن مایعات

پرکن مایعات در اردبیل

پرکن مایعات در اردبیل توسط شرکت صنعت کاران مهر طراحی و تولید می شود. این دستگاه یکی از پر کاربرد ترین ماشین آلات صنعتی بوده که جهت پر کردن انواع مایعات رقیق و یا غلیظ در ظروف مختلف در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

در مورد عملکرد دستگاه پرکن مایعات می توان گفت که تزریق مایعات به درون بطری ها و ظروف مخصوص با توجه به گرانروی یا ویسکوزیته با مکانیزم های متفاوتی مانند مکانیزم پرکن پمپی، پرکن ثقلی و پرکن سیلندر پیستونی انجام می شود. که نوع مایع مشخص کننده انتخاب مکانیزم تزریق مایعات است.

نوار نقاله بارگیری کیسه

نوار نقاله

نوار نقاله بارگیری کیسه

نوار نقاله بارگیری کیسه یا همان کانوایر در شرکت صنعت کاران مهر به صورت سفارشی طراحی و ساخته می شود. مشتریان عزیزمی توانند بنا به عملکرد نوار نقاله و نیاز وکسب و کار خود بهترین کیفیت نوار نقاله را در متراژ مورد نظر با بهترین تسمه خریداری نمایند.

موارد استفاده از نوار نقاله بارگیری کیسه

  1. کارخانجات تولید آرد و کنسانتره.
  2. انبار های دپوی مواد و مصالح ساختمانی.
  3. کارخانجات تولید شکر و نیشکر.
  4. کارخانجات سیمان و گچ
  5. کارخانجات بسته بندی و دپوی غلات.
  6. و سایر صنایع.

شیرینگ پک در بابلسر

شیرینگ پک 

شیرینگ پک در بابلسر

شیرینگ پک در بابلسر به عنوان یکی از بهترین ماشین آلات بسته بندی با بهترین کیفیت ساخت به فروش می رسد. دستگاه شیرینگ پک چندین سال است که در مجموعه های تولیدی و کارخانجات مختلف جهت بسته بندی انواع محصولات بزرگ و کوچک کاربرد دارد

فروش دستگاه شیرینگ پک در بابلسر جهت بسته بندی انواع محصولات بزرگ و کوچک، همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش توسط شرکت صنعت کاران مهر انجام می گیرد. این مجموعه صنعتی بهترین نوع شیرینگ پک، یعنی شیرینگ پک تونلی را همراه با کوره حرارتی عرضه می کند.

شیرینگ پک در قشم

شیرینگ پک

شیرینگ پک در قشم

شیرینگ پک در قشم، مسلما مجموعه های تولیدی بسیاری هستند که نیازمند آن می باشند. این دستگاه بسته بندی با بهترین کیفیت محصولات شما را بسته بندی کرده و روانه بازار می کند. اگر در قشم دارای کارگاه یا کارخانه تولیدی می باشید و جهت عرضه محصولات خود به بازار نیازمند یک دستگاه بسته بندی با بهترین کیفیت هستید تا قادر باشد به خوبی محصول شما را بسته بندی کرده و علاوه بر ظاهری زیبا، از آن محافظت کند می توانید شیرینگ پک را خریداری نمائید.

فروش شیرینگ پک در قشم می تواند بهترین گزینه برای کارخانجاتی باشند که نیازمند دستگاه بسته بندی برای عرضه محصول خود به بازار هستند. جهت اطلاع از نحوه سفارش و فروش شیرینگ پک در قشم می توانید با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید.

 

میکسر پودر در بیرجند

میکسر پودر 

میکسر پودر در بیرجند

میکسر پودر در بیرجند در ظرفیت های مختلف 100 لیتری تا چند هزار لیتری توسط شرکت صنعت کاران مهر به فروش می رسد. دستگاه ریبون بلندر یا همان میکسر پودر، به عنوان یکی از ماشین آلات صنعتی که برای مخلوط کردن مواد پودری یا دانه‌ای مورد استفاده قرار می گیرد در برخی صنایع مانند داروسازی، خوراک دام و طیور، شیمیایی، صنایع غذایی و غیره کاربرد دارد.

قیمت میکسر پودر در بیرجند را می توانید از واحد فروش صنعت کاران مهر استعلام بگیرید. این دستگاه صنعتی با توجه به نوع مدل و ظرفیت مخزن دارای قیمت های متفاوتی است. بدیهی است که قیمت میکسر پودر با مخزن 200 لیتری متفاوت از میکسر با مخزن 2000 لیتری می باشد. 

شیرینگ پک در رفسنجان

شیرینگ پک

شیرینگ پک در رفسنجان

شیرینگ پک در رفسنجان از ماشین آلات بسته بندی به شمار می آید که از پر استفاده ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه ها است. با استفاده از شیرینگ پک همراه با روکشی از پلاستیک شفاف و نازک که فیلم شیرینگ نام دارد، می توان یک بسته بندی ویژه برای محصول فراهم نمود.

خرید شیرینگ پک در رفسنجان برای بسته بندی کردن محصولات مختلف می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد که می توان به این موارد اشاره نمود:
با استفاده از شیرینگ کردن محصولات می توان از ورود رطوبت به داخل محصول جلوگیری نمود.
با نایلون شیرینگ که به دور محصول کشیده می شود می توان امکان مشاهده محصول را در بسته بندی فراهم نمود.
حمل و نقل و قرار دادن آسان تر محصولات در کنار یکدیگر با شیرینگ پک فراهم می شود.