ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۱۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

میکسر پودر 700 لیتری

میکسر پودر 

میکسر پودر 700 لیتری

میکسر پودر 700 لیتری یکی از انواع دستگاه میکسر پودر می باشد که توسط ماشین سازی صنعت کاران مهر با کیفیت بالایی ساخته می شود. بدنه این نوع میکسر ممکن است بنا به نیاز مشتری از جنس آهن ساخته شود، اما به طو کلی بدنه میکسر پودر را از استیل می سازند. تا زمانی که در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، کاملا بهداشتی باشد.
میکسر پودر را می توانید در حجم های مختلف 100 لیتری، 200 لیتری تا حدود 5000 لیتری سفارش ساخت دهید تا با کیفیت بالا و رعایت استاندارد های تولید ساخته شود.
جهت استعلام قیمت میکسر پودر 700 لیتری با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه میکسر پودر

دستگاه میکسر پودر که امروزه در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد در حجم های مختلفی ساخته می شود تا بنا به نیاز مشتریان قادر باشد انواع مواد پودری را در چگالی های مختلفی با یکدیگر ترکیب نموده و یک ترکیب یکنواخت پدید آورد.
میکسر پودر که در صنایع با نام ریبون بلندر شناخته می شود، در صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی، بهداشتی و... کاربرد دارد.

(شیرینگ پک) قیمت 1401

شیرینگ پک 

(شیرینگ پک) قیمت 1401

شیرینگ پک قیمت 1401 با بهترین کیفیت ساخت بسیار مناسب و مقرون به صرفه در ماشین سازی صنعت کاران مهر عرضه می شود. بهبود استاندارد های تولید در ساخت شیرینگ پک 1401، روند استفاده از این دستگاه را به بهترین نحو در بسته بندی محصولات مختلف گسترش داده است.
جهت استعلام قیمت انواع شیرینگ پک مدل 1401 می توانید با کارشناسان ما در صنعت کاران مهر تماس حاصل نمائید.

دستگاه شیرینگ پک بسته بندی

دستگاه شیرینگ پک از قدرتمند ترین دستگاه های بسته بندی محسوب می شود که در آن از یک نوع پوشش یا روکش برای محافظت از کالا استفاده می شود. استفاده از نایلون یا سلفون شیرینگ برای محصولات، سبب زیباتر شدن محصولات می گردد. همچنین سبب عدم نفوذ گرد و خاک به درون بسته بندی می گردد.

دستگاه شیرینگ چیست

شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ چیست

دستگاه شیرینگ چیست؟ شاید این سوال خیلی از تولیدکنندگان و مجموعه های تولیدی کالاها و محصولات مختلف می باشد. بهترین دستگاه برای بسته بندی کردن کالا های مختلف، همین شیرینگ پک است که امروزه کاربرد گسترده ای در بسته بندی صنایع مختلف دارد.
دستگاه شیرینگ پک، دستگاهی است که در بخش بسته بندی کالا ها در صنایع مختلف کاربرد دارد،
شیرینگ در لغت به معنی جمع شدن و پک به معنای بسته بندی است در نتیجه شیرینگ پک به معنای کوچک کردن بسته بندی است به این صورت که پلاستیکی نازک که نایلون شیرینگ نام دارد، در اطراف بسته بندی قرار می گیرد و موجب کنار هم قرار گرفتن چند کالا می شود.
که این امر، حمل و نگهداری کالای شیرینگ شده را آسانتر می کند.
ما در مجموعه صنعت کاران مهر  طراح و سازنده انواع دستگاه شیرینگ پک می باشیم. شما عزیزان می توانید برای سفارش دستگاه شیرینگ پک با مشاوران ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه شیرینگ پک بسته بندی را خریداری نمایید.

قیمت دستگاه لیبل شیرینگ ارزان

لیبل شیرینگ

قیمت دستگاه لیبل شیرینگ ارزان

قیمت دستگاه لیبل شیرینگ ارزان با کیفیت بالا را می توانید از شرکت صنعت کاران مهر استعلام بگیرید.
دستگاه لیبل شیرینگ که برای چسب زنی لیبل به بدنه محصولات مختلفی به کار می رود می تواند بهترین گزینه برای معرفی محصول به بازار باشد.
زیرا چسباندن لیبل ها به بدنه محصول، سبب معرفی آن در ویترین فروشگاه ها به مشتری می گردد.

دستگاه لیبل شیرینگ ارزان

مجموعه صنعت کاران مهر به منظور کمک به مجموعه های کوچک و مشتریان عزیز، دستگاه لیبل شیرینگ را با قیمت ارزان عرضه می کند. البته لازم به ذکر است که قیمت ارزان و مناسب این محصول در صنعت کاران مهر، نشان دهنده کیفیت پایین آن نیست.
بلکه کیفیت دستگاه حفظ شده و به صورت اصولی و استاندارد تولید می شود.

تولید انواع نوار نقاله

نوار نقاله

تولید انواع نوار نقاله

تولید انواع نوار نقاله یا کانوایر که هر کدام دارای مدل های خاصی می باشد، در شرکت صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد.
نوار نقاله ها که تجهیزاتی برای جابجایی ها و حمل و نقل می باشد بهترین کارایی را در صنایع مختلف ایجاد می کنند.
جهت سفارش تولید انواع نوار نقاله می توانید با مهندسین ما در صنعت کاران مهر در ارتباط باشید تا پس از راهنمایی های لازم، نوار نقاله مناسب کار خود را انتخاب کرده و خریداری نمائید.

تولید نوار نقاله

تولید نوار نقاله برای هر شرکت و یا هر مرکزی به منظور حمل و نقل و جابجایی مواد و قطعات صورت می گیرد.
نکته ای که مطرح است مهم ترین وظیفه نوار نقاله می باشد که محصولات و کالا ها را از نقطه ای به نقطه دیگری انتقال داده و سبب سهولت در انجام کار ها می شود.
امروزه استفاده از نوار نقاله های صنعتی در مکان های مختلفی به چشم می خورد.

قیمت فروش نوار نقاله 3 متری

 نوار نقاله

قیمت فروش نوار نقاله 3 متری

قیمت فروش نوار نقاله 3 متری که از بهترین تولیدات مجموعه صنعت کاران مهر می باشد، با توجه به نوع و کارایی آن متفاوت از بقیه نوار نقاله ها می باشد. نوار نقاله 3 متری با بهترین کارایی برای انتقال و حمل و نقل و بارگیری در صنایع مختلفی کاربرد دارد. 
البته شایان ذکر است که مجموعه صنعت کاران مهر نوار نقاله را طبق نیاز مشتری در متراژ مختلفی طراحی و تولید می کند. فروش انواع نوار نقاله در این مجموعه با قیمت مناسب و همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش امکان پذیر می باشد.
جهت استعلام قیمت نوار نقاله 3 متری می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

نوار نقاله 3 متری

نوار نقاله 3 متری قابل ساخت در مدل ثابت و متحرک می باشد. خرید نوار نقاله 3 متری با بهترین متریال درجه یک از صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد. 
همان طور که می دانید، به طور کلی نوار نقاله ها از تجهیزات پر کاربرد در صنایع مختلف هستند که برای منتقل نمودن مواد و محصولات متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند. نوار نقاله ها از اجزای مختلفی شامل بدنه، پایه رولیک، الکتروموتور، درام و تسمه و... تشکیل شده اند. کالا های مختلف بر روی نوار نقاله قرار گرفته و جابه جا می شوند.
نوار نقاله 3 متری با توجه به نیاز مشتری و نسبت به کارایی مورد انتظار در این مجموعه ساخته شده و عرضه می شود. ساخت بهترین نوار نقاله 3 متری با بهترین کیفیت می تواند در بارگیری ها و انتقال مواد و کالا ها بسیار مثمرثمر باشد و سرعت و راندمان کار را نیز افزایش دهد.

میکسر پودر در شهرک صنعتی خوارزمی

میکسر پودر

میکسر پودر در شهرک صنعتی خوارزمی

میکسر پودر در شهرک صنعتی خوارزمی برای استفاده در شرکت های صنعتی تولید انواع مواد پودری کارایی دارد.
شهرک صنعتی خوارزمی که از شهرک های صنعتی استان تهران محسوب می شود، دارای شرکت های مختلفی است که به فعالیت مشغولند.
تولید کننده میکسر پودر شرکت صنعت کاران مهر است.
ماشین سازی صنعت کاران مهر مرکز فروش میکسر پودر در انواع مختلف و در ظرفیت های متفاوتی می باشد.
طراحی و ساخت بهترین و با کیفیت ترین میکسر پودر در این شرکت امکان پذیر است.
جهت استعلام قیمت دستگاه میکسر پودر که با نام های دیگری چون ریبون بلندر، بلندر صنعتی، مخلوط کن صنعتی، همزن پودری و... شناخته می شود، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

بهترین میکسر پودر در شهرک صنعتی خوارزمی

مجتمع صنعتی صنعت کاران مهر در صدد بهبود کیفیت دستگاه های صنعتی خود، بهترین میکسر پودر را  با طراحی مهندسی پیشرفته ای تولید کرده و در شهرک های صنعتی به فروش می رساند.
این دستگاه از کیفیت قطعات و استاندارد های لازم نیز برخوردار می باشد.
بهترین میکسر پودر، دستگاهی است که دارای بالاترین دقت در میکس کردن و همچنین سرعت بالایی در مخلوط کردن مواد با هم باشد.

تولید استرچ پالت بند

استرچ پالت 

تولید استرچ پالت بند

تولید استرچ پالت بند که دستگاهی قدرتمند برای بسته بندی محصولات مختلف می باشد در شرکت صنعت کاران مهر انجام می شود.
طراحی و تولید این دستگاه با روش های استاندارد تولید و قطعات مرغوب انجام می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد استرچ پالت بند بسته بندی می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

فروش استرچ پالت بند

شرکت صنعت کاران مهر به عنوان تولید کننده دستگاه استرچ پالت بند، انواع مختلفی از این دستگاه قدرتمند بسته بندی را طراحی و تولید کرده و برای کاربرد های مختلف در بازار عرضه می کند.
از انواع مدل های استرچ پالت بسته بندی می توان به این موارد اشاره نمود:

استرچ پالت صفحه گردان

در این دستگاه، بار مورد نظر بر روی صفحه گردان دستگاه قرار می گیرد.
سپس ماشین استرچ پالت همزمان با گردش بار فیلم استرچ را به دور آن می پیچد.
این نوع استرچ پالت از پر فروش ترین مدل های دستگاه محسوب می شود.

خرید استرچ پالت در کرج و تهران

 استرچ پالت

خرید استرچ پالت در کرج

این دستگاه به منظور بسته بندی کالاها و تولیدات کارخانجات استفاده می شود  و جهت کشیدن انواع نوار مخصوص استرچ بر روی محصولات متنوع اینگونه دستگاه ها بسیار کار آمد هستند . در کارخانجات و کارگاه هایی که خط تولید پر ترافیک دارند و لازم است که از محصولات به طور ویژه ای حفاظت شود ، از دستگاه استرچ پالت استفاده می گردد. ما در مجموعه صنعت کاران مهر طراح و سازنده انواع ماشین آلات بسته بندی در ایران می باشیم شما عزیزان می توانید برای خرید دستگاه استرچ پالت در کرج با مشاوران ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه استرچ پالت را خریداری نمایید.
 

 



خرید استرچ پالت در کرج

قیمت استرچ پالت در کرج

 در اکثر کارخانه های تولیدی محصولات مختلف به ویژه محصولات غذایی، شرینگ و بسته بندی پالت ها با اندازه و سایزهای متنوع بسیار حائز اهمیت می باشد . چونکه درجابجایی محصولات احتمال آسیب دیدن محصولات وجود دارد، بسته بندی به شکل استرچ پالت مناسب ترین روش جهت جلوگیری از آسیب دیدن محصول در برابر هرگونه ضربه احتمالی می باشد.

تولید کننده دستگاه استرچ پالت در کرج

تولید کننده دستگاه استرچ پالت در کرج

دستگاه استرچ پالت برای بسته بندی کلی چندین کالا مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که چندین کالا را بر روی پالت قرار می دهند و سپس پالت بر روی صفحه ی گردان استرچ پالت گذاشته می شود سپس با به حرکت در آمدن و چرخیدن دستگاه استرچ پالت،فیلم استرچ پالت که نوعی پلاستیک شفاف و بسیار محکم است دور کالا را می پوشاند و باعث حفاظت و کنار هم قرار گرفتن کالا بر روی پالت می شود.
شرکت صنعتکاران مهر ماندگار دستگاه های استرچ پالت را به صورت سفارشی و بنا به خواست هر مجموعه ای طراحی کرده و می سازد،تمامی دستگاههای ساخته شده توسط ماشین سازی صنعت کاران مهر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید   09124617975

 

دستگاه استرچ پالت

به کمک دستگاه استرچ پالت که جای کمی را اشغال می کند می توان پالت ها و اجسام سبک را تا  تعداد 25 پالت در هر ساعت سلفون پیچی نمود. کالا بر روی صفحه دوار دستگاه استرچ پالت مستقر می شود و با چرخش نایلون استرچ دور آن را احاطه می کند.