ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۶۳ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

فروش ریبون بلندر صنعتی در کرج

میکسر پودر 

فروش ریبون بلندر صنعتی

میکسر پودر | قیمت میکسر پودر
فروش ریبون بلندر صنعتی با بهترین کیفیت ساخت در مجموعه صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد. ریبون بلندر به عنوان یکی از بهترین دستگاه های صنعتی پر کاربرد در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.
جهت اطلاع از قیمت فروش ریبون بلندر صنعتی یا میکسر پودر می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

ریبون بلندر

برای ترکیب مواد یا همگن سازی مواد تا حد بالایی می توانید از یک مخلوط کن پودر یا یلندر استفاده کنید که در ظرفیت های مختلفی قابل تولید می باشد.
این دستگاه بر اساس نیاز مشتری طراحی و ساخته می شود. این دستگاه منحصر به فرد بوده و بهترین نوع میکسر در صنایع گوناگونی از جمله غذایی، دارویی، لوازم آرایشی و بهداشتی و صنعتی استفاده می شود.
این دستگاه بسته به نوع جنس آن می تواند از تمام استیل یا آهن ساخته شود.
انتقال نیرو در میکسر پودر از طریق موتور الکتریکی و گیربکس که مستقیماً به بلبرینگ متصل است انجام می شود که در طول عملیات اختلاط صورت می گیرد.
در قسمت پایین میکسر خروجی مواد با توجه به ظرفیت دستگاه در نظر گرفته می شود که پس از انجام عملیات اختلاط می توان آن را به خطوط تولید و قسمت بسته بندی هدایت کرد.

نام دیگر ریبون بلندر

  • میکسر پودری
  • مخلوط کن
  • همزن
  • همزن صنعتی
  • میکسر
  • مخلوط کن پودر

خرید اینترنتی (میکسر پودر)

میکسر پودر

خرید اینترنتی (میکسر پودر)

جهت خرید اینترنتی و بدون واسطه میکسر پودر صنعتی می توانید با خیالی آسوده از این سایت دیدن نمائید. البته نکته ای که مد نظر است چون میکسر پودر دستگاهی است که طبق نیاز مشتری و حجم و ابعاد و اندازه و یا جنس مورد نظر او ساخته می شود و اینکه نیاز به مشاوره های بیشتر با کارشناسان فنی برای انتخاب بهترین نوع دستگاه میکسر پودر است، می بایست با مشاوران ما تماس گرفته و پس از ارائه نیاز خود با توجه به محصول پودری مورد نظر، اقدام به خرید میکسر پودر صنعتی بنمائید.
به طور کلی باید گفت که میکسر پودر از بهترین دستگاه های پر کاربرد در صنایع مختلف به شمار می آید که قادر است انواع مواد پودری با چگالی های مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و محصول همگن و یکنواخت را نیز فراهم آورد.

انواع دستگاه میکسر پودر

این دستگاه برای ترکیب مواد پودری یا گرانولی برای اینکه به خاصیت های موردنظر برسند نیاز دارند که با هم ترکیب شوند، باید توجه داشت که بعضی از این پودرها باید به دقت انجام گیرد.
ریبون بلندر در واقع نام تیغه دستگاه میکسر پودر می باشد و سایز این تیغه به صورتی محاسبه شده است که به طور تقریبی همه ناحیه های مخزن دستگاه را پوشش می دهد.
پره ها و جنس مخزن بلندر به طوری طراحی شده است که قابل شستشو با آب را نیز داشته باشد.

دستگاه شیرینگ پک در رشت

شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک در رشت

دستگاه شیرینگ پک در رشت را می توانید از مجموعه صنعت کاران مهر سفارش دهید. تا بهترین بسته بندی را برای محصولات خود داشته باشید. 
فروش شیرینگ پک در این مجموعه علاوه در رشت در تمامی شهرهای کشور امکان پذیر می باشد.
دستگاه شیرینگ به عنوان یک وسیله کاربردی در صنعت بسته بندی محسوب می شود که می تواند انواع بسته بندی مواد را به طور کاملا بهینه بپیچد. در فروشگاه ها بسته بندی های مختلفی مانند بطری های آب معدنی یا نوشابه در بسته های 6 تایی یا بیشتر مونتاژ می شود. کار دستگاه شیرینگ دقیقاً به همین صورت است و می تواند این گونه بسته ها را به صورت مرتب و بهینه با هم ترکیب کرده و در بسته های متعدد فراهم آورد.
دستگاه شیرینگ پک از یک لایه پلاستیک برای انجام عملیات برش استفاده می کند که با اعمال گرمای کافی به آن می تواند بسته ها را کاملاً به یکدیگر ثابت و محکم کند.
دستگاه شیرینگ پک کاربردهای زیادی دارد و در صنایع مختلف قابل استفاده است. این صنایع می تواند شامل صنایع غذایی، بهداشتی و صنعتی و ... باشد که در هر یک می توان با استفاده از دستگاه بسته بندی شیرینگ پک به راحتی به بسته بندی کالاها نظم داد و شکل زیبایی به آن داد.

قیمت فروش شیرینگ پک 1401

شیرینگ پک

قیمت فروش شیرینگ پک 1401

قیمت فروش شیرینگ پک 1401 با بهترین کیفیت استاندارد و استفاده از قطعات مرغوب و مهندسی شده در مجموعه صنعت کاران مهر بسیار مناسب عرضه می گردد.
شیرینگ پک ساخت سال 1401 دارای بروز ترین تکنولوژی های روز می باشد به نحوی که بهترین نوع بسته بندی محصولات را فراهم می نماید.
جهت اطلاع از قیمت فروش شیرینگ پک 1401 می توانید با مشاوران ما در این مجموعه تماس حاصل نمائید و پس از مشاوره های لازم، مناسب ترین دستگاه شیرینگ پک را بسته بندی محصولات خود داشته باشید.

فروش شیرینگ پک بسته بندی

روی کار آمدن دستگاه شیرینگ پک به عنوان دستگاهی برای بسته بندی کردن انواع کالا ها و محصولات در کارخانجات و کارگاه های صنعتی و تولیدی، سبب تحولی در صنعت بسته بندی شد. این دستگاه بهترین و پر کاربرد ترین نوع بسته بندی محصولات را ارائه می دهد.
فروش شیرینگ پک بسته بندی توسط صنعت کاران مهر با خدمات پس از فروش و گارانتی شرکتی عرضه می گردد. از این رو مشتریان عزیز می توانند با خیالی آسوده بهترین دستگاه بسته بندی شیرینگ پک را از این مجموعه خریداری نمایند.

میکسر پودر 300 لیتری

میکسر پودر

میکسر پودر 300 لیتری

ماشین سازی صنعت کاران مهر در زمینه مشاوره، طراحی و ساخت ماشین آلات بسته بندی و سازنده انواع پرکن های رقیق، غلیظ، اسیدی، پرکن انواع پودر، کیسه پرکن، درب بند، میکسر پودر و مایع، نوار نقاله،شیرینگ،شیرینگ لیبل، سیل القای و ....... آماده همکاری میباشد. یکی از جدیدترین محصولات ما در مجموعه صنعتکاران مهر ماندگار،میکسر پودر 300 لیتری می باشد که دارای مخزنی به گنجایش 300 لیتر می باشد و برای کارگاه هایی با تولید متوسط به کار می رود و قیمتی مناسب دارد. شما عزیزان می توانید برای خرید میکسر پودر 300 لیتری در کرج می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و بهترین میکسر پودر 300 لیتری در کرج را خریداری نمایید.
 

قیمت استرچ پالت در کرج

استرچ پالت

قیمت استرچ پالت در کرج

در عصر امروز در اکثر کارخانجات جهت بسته بندی کلی محصول برای نظم بخشیدن و بسته بندی کلی محصولات از دستگاه های استرچ پالت مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه استرچ پالت یا دستگاه پالت پیچ که کمتر از 2 دهه از طول عمر آن نمیگذرد نوعی از دستگاه بسته بندی است که توسط نایلون استرچ یا همان پلاستیک استرچ که قابلیت کشسانی بالایی دارد توسط دستگاه استرچ پالت به دور پالت پیچیده میشود.و یکی از مقرون به صرفه ترین روش بسته بندی پالت به حساب می آید. ما در مجموعه صنعتکاران مهر ماندگار طراح و سازنده انواع دستگاه استرچ پالت در کرج می باشیم شما مشتریان عزیز می توانید برای دریافت قیمت استرچ پالت در کرج با ما در مجموعه صنعتکاران مهر ماندگار تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه استرچ پالت در کرج را خریداری نمایید.

 

 09124617975   |    02634817497
 

انواع دستگاه استرچ پالت

 استرچ پالت دوار

این نوع دارای یک بازو متحرک میباشد که فیلم استرچ در بالای بازو قرار گرفته و دستگاه محیط پالت را با فیلم میپوشاند. معمولا به این نوع دستگاه پالت استرچ پرتابل می گویند.
 

استرچ پالت ستونی 

این نوع دارای صفحه ای به شعاع نیم متر تا یک متر بوده و پالت هایی با وزن حداکثر دو تن روی ان قرار میگیرند و فیلم استرچ ان روی ستون قرار میگیرد و تا ارتفاع حداکثر دومتر میتواند بسته بندی نماید.
 

قیمت لیبل شیرینگ 1401

 لیبل شیرینگ

لیست قیمت لیبل شیرینگ 1401

لیست قیمت لیبل شیرینگ 1401 که یکی از بهترین دستگاه های صنعتی به شمار می آید در مدل دستی و نیمه اتوماتیک در صنعت کاران مهر قابل عرضه می باشد. قیمت این دستگاه صنعتی به پارامتر های مختلفی بستگی دارد که در زمان سفار مشتری تعیین می گردد.
صنعت کاران مهر از بهترین تولیدکنندگان لیبل شیرینگ حراریت می باشد. این دستگاه امروزه در صنایه مختلفی برای چسباندن لیبل یا برچسب محصولات مختلفی کارایی دارد.
جهت اطلاع از نحوه سفارش و دریافت لیست قیمت لیبل شیرینگ 1401 با مشاوران ما در صنعت کاران مهر تماس حاصل نمائید.

دستگاه لیبل شیرینگ

همان طور که اشاره شد، لیبل شیرینگ دستگاهی برای چسباندن لیبل ها و برچسب ها به بدنه بطری توسط گرما می باشد. دستگاه لیبل شیرینگ( Shrink Label)جهت نصب لیبل بر روی ظروف بکار می رود.
از این دستگاه برای پلمپ کردن انواع شیشه های مربا، سس، عسل و یا بطری های آب، شیر، دوغ، نوشابه، دلستر، روغن، انواع روغن ترمز، کود، سم و محصولات بهداشتی و… کاربرد داشته و مقرون به صرفه نیز می باشد.
غلاف دستگاه لیبل شیرینگ به دوصورت یک پارچه و برش خورده در ضخامت ها و اندازه های گوناگون موجود می باشد. همچنین این نوع غلاف ها قابلیت چاپ را دارا بوده و معمولا اسم، لوگو و نام محصول بر روی آن چاپ می شود.
بسته بندی در واقع زبان، هویت و شخصیت محصول است پس هرچه گویا تر عرضه گردد بهتر خواهد توانست محصول را معرفی نماید. این امکان با دستگاه لیبل شیرینگ برای محصول مقدور می شود.

نوار نقاله تونل شیرینگ در کرج

 شیرینگ پک

نوار نقاله تونل شیرینگ

نوار نقاله تونل شیرینگ از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا بسته بندی محصولات و کالاها را آسانتر کرده و فرآیند بسته بندی را سرعت می بخشد.

نوار نقاله های تونلی شیرینگ پک در انواع مختلفی از جمله نوار نقاله پلاستیکی، نوار نقاله فولادی ضد زنگ، نوار نقاله غلتکی و غیره موجود می باشد.

نوار نقاله تسمه پلاستیکی

این نوع نوار نقاله کالاها را از طریق خط بسته بندی جابجا می کند. یک نوار نقاله پلاستیکی کالاها را بین دو مکان جابجا می کند. تسمه ها به قسمتی به نام مسیر متصل می شوند و مسیر حرکت توسط موتور مشخص می شود. با روشن کردن تسمه نقاله کالا از جایی به مکان دیگر منتقل می شود.
تسمه نقاله در این مدل از نوارهای پلاستیکی ساخته شده است که در حین حرکت به صورت حلقه ای در اطراف مسیر، قابلیت خم شدن را دارند. بسته به کارایی نوار نقاله، شکل مسیر و طول نوار نقاله تعیین می شود. در صورتی که تسمه نقاله های پلاستیکی به صورت سفارشی و به صورت ویژه تولید شوند، می توانند در جهات مختلف حرکت کنند.
در صورت نیاز به تعویض تسمه نقاله شیرینگ با توجه به قیمت شیرینگ پک باید تسمه نقاله مناسب برای دستگاه خریداری شود.
به عبارت دیگر به دلیل هزینه ای که برای خرید دستگاه شیرینگ پک پرداخت کرده اید، لازم است یک تسمه نقاله خوب برای دستگاه خریداری کنید تا هزینه ای که برای خرید دستگاه صرف کرده اید هدر نرود و کار شما به خوبی انجام 

فروش ریبون بلندر صنعتی

میکسر پودر

فروش ریبون بلندر صنعتی

میکسر پودر | قیمت میکسر پودر
فروش ریبون بلندر صنعتی با بهترین کیفیت ساخت در مجموعه صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد. ریبون بلندر به عنوان یکی از بهترین دستگاه های صنعتی پر کاربرد در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.
جهت اطلاع از قیمت فروش ریبون بلندر صنعتی یا میکسر پودر می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

ریبون بلندر

برای ترکیب مواد یا همگن سازی مواد تا حد بالایی می توانید از یک مخلوط کن پودر یا یلندر استفاده کنید که در ظرفیت های مختلفی قابل تولید می باشد.
این دستگاه بر اساس نیاز مشتری طراحی و ساخته می شود. این دستگاه منحصر به فرد بوده و بهترین نوع میکسر در صنایع گوناگونی از جمله غذایی، دارویی، لوازم آرایشی و بهداشتی و صنعتی استفاده می شود.
این دستگاه بسته به نوع جنس آن می تواند از تمام استیل یا آهن ساخته شود.
انتقال نیرو در میکسر پودر از طریق موتور الکتریکی و گیربکس که مستقیماً به بلبرینگ متصل است انجام می شود که در طول عملیات اختلاط صورت می گیرد.
در قسمت پایین میکسر خروجی مواد با توجه به ظرفیت دستگاه در نظر گرفته می شود که پس از انجام عملیات اختلاط می توان آن را به خطوط تولید و قسمت بسته بندی هدایت کرد.

فروش انواع شیرینگ پک

شیرینگ پک

فروش انواع شیرینگ پک

فروش انواع شیرینگ پک در مدل های مختلف در صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد. این دستگاه با بهترین کیفیت ساخت و در ابعاد و اندازه های گوناگون در این مجموعه تولید می گردد.
انواع شیرینگ پک در بسته بندی محصولات بسیاری کارایی نیز دارند. جهت اطلاع از نحوه فروش انواع شیرینگ پک با مشاوران ما در صنعت کاران مهر تماس بگیرید.
شیرینگ پک دستگاه بسته بندی به شمار می آید که در مدل های زیر قابل ساخت است:

شیرینگ نیمه اتومات

اکثر کارخانجات کشور به دلیل سهولت در اجرای کار از دستگاه های شیرینگ پک نیمه اتوماتیک استفاده می کنند که در سایزها و متریال های مختلفی تولید می شوند.
این دستگاه عمدتا برای کارتن و قطعات صنعتی، محصولات خانگی، سرامیک و سایر اقلام بزرگ و فیلم پلی اتیلن می باشد.
تونل انقباض حرارتی از یک موتور گردش هوای گرم استفاده می کند که سبب می شود هوای گرم در تونل یکنواخت و دمای ثابتی داشته باشد.
این دستگاه شامل تجهیزات خنک کننده برای خنک سازی محصول می باشد که در بسته بندی نقش بسزایی دارد
از مزایای دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک می توان به سهولت کارکرد و قیمت مناسب آن اشاره کرد.
و از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به میانگین سرعت بسته بندی و خرابی و استهلاک کم دستگاه اشاره کرد.