ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

قیمت میکسر پودر زردچوبه در کرج

قیمت میکسر پودر زردچوبه در کرج

صنایع ماشین سازی صنعت کاران مهر عرضه کننده بهترین قیمت میکسر پودر زردچوبه در کرج می باشد. این مجموعه صنعتی با طراحی و تولید انواع دستگاه میکسر پودر بهترین و مرغوب ترین دستگاه را برای مخلوط کردن مواد پودری شما ارائه می دهد. جهت اطلاع از قیمت میکسر پودر زردچوبه در کرج با شماره تماس های مندرج در سایت تماس حاصل نمائید.

 

قیمت میکسر پودر زردچوبه در کرج
 

بهترین قیمت میکسر پودر زردچوبه در کرج

دستگاه میکسر پودر در مجموعه های تولیدی مختلفی برای مخلوط کردن دو یا چند ماده پودری با هم به کار برده می شود. دستگاه میکسر پودر دارای طراحی مهندسی شده ای است که به خوبی قادر است انواع مواد پودری با چگالی های مختلف را با هم مخلوط کرده و یک ترکیب یکنواخت فراهم آورد. بهترین قیمت میکسر پودر زردچوبه در کرج با بالاترین کیفیت در قطعات و متد های جدید تولید ساخته می شود.
 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

09124617975 | 026-34817497

میکسر پودر زردچوبه

ادویه ها برای این که به پودر نهایی برسند لازم است با مواد پودری اولیه ای ترکیب شده تا یک ترکیب همگن و یکنواختی به دست آورند. زردچوبه یکی از این ادویه هاست. دستگاه میکسر پودر با دقت و سرعت بالایی مواد پودری زردچوبه را با هم مخلوط کرده و ترکیب یکدستی به دست می آورد. از دستگاه میکسر پودر زردچوبه می توان در انواع کارگاه های خانگی و کوچک و یا کارخانجات بزرگ نیز استفاده نمود.

نحوه عملکرد میکسر پودر زردچوبه

پره ها یا تیغه های میکسر پودری: دو پره بزرگ و کوچک تیغه های دستگاه را تشکیل می دهند. طراحی مهندسی شده این پره ها بسیار تاثیر گذار در عملکرد میکس مواد است. مکانیزم به کار رفته در پره های دستگاه سبب به دست آمدن ترکیبی یکنواخت می شود.
موتور و گیربکس: این اجزا که در پشت مخزن دستگاه میکسر قرار دارند سبب انتقال قدرت به سایر اجزا می شوند که متناسب با نوع مواد پودری و ظرفیت دستگاه، قدرت موتور مشخص می گردد. 
پایه دستگاه میکسر: پایه دستگاه متصل به مخزن است که زیر دستگاه قرار دارد. جهت سهولت در جابجایی دستگاه، زیر پایه های آن چرخ تعبیه شده است. پایه دستگاه متناسب با ظرفیت مخزن دستگاه ساخته میشود.
شفت دستگاه: شفت یا محور دستگاه میکسر پودری که در میان مخزن قرار دارد و پره ها به آن متصل هستند از قطر های متفاوتی ساخته می شوند که بستگی به چگالی و دانه بندی و نوع مواد اندازه قطر تعیین می شود.
اسانس پاش: در مواقعی که برخی ترکیبات نیاز دارند که با مایع اسانسی مخلوط شوند، دستگاه میکسر پودری این قابلیت را دارد که با نصب اسانس پاش بر روی مخزن دستگاه، مایع اسانسی را بر روی مواد پودری مورد نظر به صورت کاملا یکنواخت اسپری کند.
تمامی قطعات به کار رفته در این دستگاه، با وظایف مشخص شده خود سبب بدست آمدن مخلوطی همگن و یکنواخت می شوند که از کیفیت بالایی برخورد است.

کاربرد دستگاه میکسر پودر

از قابلیت این دستگاه می توان در صنایع و محصولات مختلفی از قبیل مخلوط کردن پودر در صنایع غذایی و خوراکی مانند میکس کردن ادویه ها و پودر های ژله، محصولات شیمیایی و پودر های شوینده، صنایع دارویی و پودر های مکمل، صنایع آرایشی و بهداشتی و پودر های آرایشی و دیگر محصولات گوناگونی نام برد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی