ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

دستگاه شیرینگ پک اتومات

دستگاه شیرینگ پک اتومات

دستگاه شیرینگ پک اتومات از مهم ترین دستگاه های بسته بندی می باشد که به دلیل سرعت بالایی که در بسته بندی کالا ها دارد، در صنایع بزرگ و با تولید انبوه بسیار به کار برده می شود.

دستگاه شیرینگ پک اتومات، یکی از انواع دستگاه های شیرینگ محسوب می شود که در بسته بندی محصولات مختلفی به کار می رود. شیرینگ پک که در دسته ماشین آلات بسته بندی قرار دارد، در مدل ها و کاربری های متفاوتی ساخته شده است. از انواع مختلف دستگاه عبارتند از شیرینگ پک تونلی، شیرینگ پک گازسوز، شیرینگ دستی، شیرینگ اتومات، شیرینگ نیمه اتومات، شیرینگ پالت و... .
در واقع می توان گفت شیرینگ پک از مهم ترین دستگاه های بسته بندی به شمار می رود. استفاده از شیرینگ پک اتومات در صنایع ای که تولیدات انبوه روزانه دارند، بسیار ضروری می باشد.

عملکرد شیرینگ پک اتومات

در دستگاه شیرینگ پک اتومات، برای کاربردی دستگاه، نیازی به اپراتور نیست. و عملیات کشیدن فیلم، مرتب کردن بسته ها و فرستادن به سمت تونل حرارتی، توسط دستگاه انجام می شود. از این رو به این نوع شیرینگ پک، اتومات یا اتوماتیک می گویند.
نحوه کار شیرینگ پک به این صورت می باشد که، به وسیله نوار نقاله شیرینگ، بسته ها به قسمت جلوی تیغه دوخت منتقل می شوند و پس از ورود به داخل پرده شیرینگ، تیغه دوخت و برش به صورت اتومات، فرآیند باز کردن رول، برش فیلم و دوخت مجدد بسته بندی را انجام می دهد.

 

دستگاه شیرینگ پک اتومات

مزیت شیرینگ پک اتومات

همان طور که ذکر کردیم، شیرینگ پک می تواند در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته و به مشتریان عرضه شود. یکی از مزیت های برجسته دستگاه پک اتوماتیک سرعت بالای دستگاه در شیرینگ کردن کالاها است. تفاوت عمده دستگاه پک اتوماتیک با مدل دستی و حتی نیمه اتوماتیک نیاز نداشتن آن به وجود و کمک یک نیروی انسانی است.
این دستگاه قادر است تک به تک مراحل لازم برای بسته بندی را به صورت خودکار و به تنهایی به انجام برساند. دستگاه پک اتوماتیک به دلیل سرعت بالا و قابلیتی که در بسته بندی چند کالا با یکدیگر دارد، معمولا مورد توجه  دارندگان کارخانجات بزرگ  با حجم تولیدی بالا می باشد.
تنظیمات پیشرفته ایی در دستگاه پک اتوماتیک شیرینگ لحاظ شده است که می توان با استفاده از پنل های قرار گرفته بر روی دستگاه زمان لازم برای بسته بندی هر کالا و همچنین زمان سپری کردن آن درون تونل حرارتی، درجه حرارت تونل در مدل تونلی و یا کابین در مدل کابینی، میزان سرعت نوار نقاله دستگاه در منتقل کردن بسته ها به داخل کوره و یا خارج کردن آن بعد از اتمام مراحل شیرینگ تنظیم و کنترل کرد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی