ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

خرید بهترین میکسر پودر صنعتی

میکسر پودر چیست

دستگاه میکسر پودر که با نام های دیگری چون ریبون بلندر، دستگاه بلندر، بلندر صنعتی، همزن صنعتی، مخلوط کن صنعتی و... در میان تولیدکنندگان شناخته شده است، جهت مخلوط کردن دو یا چند ماده پودری یا گرانول مورد استفاده قرار می گیرد. میکسر پودر که در فراهم کردن ترکیب محصولات مختلفی نقش دارد، این قابلیت را دارد که به خوبی و با درصد دقت بالایی مواد پودری را با هم مخلوط کرده و یک ترکیب یک دست و یکنواخت تحویل دهد. این دستگاه که با توجه به مواد پودری و نیاز مشتری در ظرفیت های مختلفی طراحی و ساخته می شود، از اجزای مهندسی شده ای طراحی شده که همه اجزا با هماهنگی هم مواد مورد نظر را با کیفیت و دقت بالایی مخلوط می کنند.

 



شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و اطلاعات فنی مورد نظر خود را دریافت نمایید.
 سفارشات دستگاههای اختصاصی پذیرفته می شود.
تمامی دستگاههای ساخته شده توسط ماشین سازی صنعت کاران مهر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

 

09124617975 | 026-34817497

پره های قوی میکسر پودر

از اجزای مهم میکسر پودر که نقش کلیدی در میکس کردن انواع مواد پودری دارد، تیغه ها و یا پره های دستگاه میکسر پودر است که در طراحی آن ها دقت بالایی صورت گرفته است. پره های میکسر پودر می توانند به دو صورت بزرگ و کوچک و همچنین مارپیچی باشند که در طراحی جدید میکسر پودر ها به کار رفته است. پره های بزرگ و کوچک که درون مخزن دستگاه قرار دارند به محور اصلی دستگاه متصل اند که نیروی به حرکت در آمدن آن ها از طریق موتور و گیربکس میکسر پودر تامین می شود. پره های کوچکتر مواد پودری را از مرکز مخزن به سمت کنار ها هدایت می کند و پره های بزرگتر به صورت بالعکس عمل می کند و این فرآیند مداوم تکرار می شود که در نتیجه سبب مخلوط شدن دقیق و با کیفیت مواد پودری می شود و ترکیبی حاصل می شود که بسیار مطلوب تولید کننده و مشتری می باشد.

کاربرد میکسر پودر در صنعت

همان طور که ذکر شد، میکسر پودر در صنایع مختلفی برای ترکیب محصولات بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. در مخلوط کردن محصولات بسیاری در صنایع غذایی و خوراکی، دارویی، شیمیایی، صنعتی و... از دستگاه میکسر پودر استفاده فراوانی در کارخانجات می شود.

 

میکسر پودر 100 لیتری

صنایع زیادی نیاز دارند تا مواد اولیه خود را به نسبت‌های مختلف، با یکدیگر ترکیب کنند. اما به صورت یکنواخت و یکدست، زیرا فرمول‌هایی که برای محصولات گوناگون استفاده می‌شوند، معمولا به دقت و چگالی یکنواختی نیاز دارند. اگر این مواد اولیه پودری باشند، دستگاه میکسر پودر گزینه اصلی تولیدکنندگان است.ما در مجموعه صنعتکاران مهر بنا به نظر و سلیقه شما مشتریان عزیز انواع دستگاه میکسر پودر ارزان و با کیفیت را با بهترین قیمت در کرج طراحی و اجرا می کنیم.یک نمونه ی پر فروش میکسر پودر در کرج دستگاه میکسر پودر 100 لیتری می باشد که یکی از بهترین دستگاه میکسر پودر می باشد که حجم مخزن آن 100 لیتر می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید میکسر پودر 100 لیتری در کرج با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
 

شماره تماس ماشین سازی صنعتکاران مهر ماندگار

 09124617975  |   02634817497

مشخصات فنی دستگاه میکسر پودر 100 لیتری

  • ضخامت ورق 2 میل
  • دستگاه از طریق موتور گیربکس با دور پایین انتقال قدرت میکند و دریچه ای در قسمت زیرین میکسر جهت خارج کردن مواد تعبیه شده است.
  • توان و قدرت موتور 1 اسب مارک موتوژن.
  • گیربکس ایرانی 31.5 – 50 دور(بنا به سفارش ).
  • شفت اصلی و پره ها از جنس استیل.
  • تمامی اجزا و مجموعه یاتاقان بندی قابل تعویض.

دستگاه اسکرو در میکسر پودر 100 لیتری

برای انتقال پودر میکس شده از میکسر پودر 100 لیتری به جایگاه دیگری، از دستگاه اسکرو یا همان بالابر پودر استفاده می‌شود. دستگاه اسکرو جهت انتقال پودر، بر روی دریچه‌ خروجی میکسر نصب می‌شود و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌نمایید، دارای یک لوله قطور است که مواد پودری را به جایگاه دیگری انتقال می‌دهد. اما بسیاری، برای کاهش هزینه‌ها میکسر پودری را بدون اسکرو استفاده می‌کنند، به این شکل که با قرار دادن کیسه ای بر روی دریچه، پودرهای مخلوط شده را به داخل آن هدایت می‌کنند. 

 

 

میکسر پودر 100 لیتری

خرید دستگاه میکسر پودر 100 لیتری

ما در مجموعه صنعتکاران مهر ماندگار طراح و سازنده انواع دستگاه میکسر پودر 100 لیتری در کرج می باشیم شما عزیزان می توانید برای خرید دستگاه میکسر پودر 100 لیتری در کرج با ما در مجموعه صنعتکاران مهر ماندگار تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه میکسر پودر 100 لیتری در کرج را خریداری نمایید.

 

میکسر پودر500 لیتری

دستگاه های میکسر پودر یکی از ماشین آلات پر کاربرد در صنایع مختلف است. از دستگاه میکسر پودر (Ribbon Blender) به منظور مخلوط و ترکیب چند نوع پودر استفاده می شود. پره های دستگاه جوری طراح شده اند که دامنه حرکت آن تمام نقاط را پوشش داده و در زمانی کوتاه سبب مخلوط شدن یک دست مواد با درصد بالا می گردد. ما در مجموعه صنعتکاران مهر ماندگار طراح و سازنده انواع دستگاه میکسر پودر در کرج می باشیم یکی از پر فروش ترین میکسر پودر های تولیدی این مجموعه،میکسر پودر 500 لیتری می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید میکسر پودر 500 لیتری با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و بهترین میکسر پودر 500 لیتری در کرج را خریداری نمایید.
 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید   09124617975

میکسر پودر 500لیتری

 

ویژگی میکسر پودر 500 لیتری

جنس بدنه دستگاه میکسر پودر 500 لیتری به گونه ای انتخاب شده است که می توان آن را در تماس با آب قرار داد و به راحتی شستشو و تمیز کرد. از این رو مخزن می تواند بر اساس فاکتورهایی نظیر جنس پودر از متریالی مانند ورق آهنی یا استیل انتخاب شود. قدرت الکتروموتور و گیربکس مخلوط کن بستگی به حجم مخزن بلندر و وزن پودر دارد. هر چقدر مخزن بزرگتری انتخاب شود طبیعتا قدرت موتور نیز افزایش می یابد.برای خرید میکسر پودر 500 لیتری با ما در صنعتکاران مهر ماندگار تماس حاصل نمایید.

مشخصات فنی میکسر پودر 500 لیتری

  • دستگاه دارای موتور با قدرت5 اسب بخار
  • گیربکس کتابی ایرانی مارک سهند
  • تمامی اجزا در تماس با مواد از جنس استیل 304 نگیر.
  • ضخامت ورق2.5 میل استیل
  • دارای دریچه خروجی در قسمت زیرین مخزن که بصورت دستی میباشد.
  • دارای پره های ریبونی

قیمت میکسر پودر 500 لیتری

ما در مجموعه صنعتکاران مهر ماندگار انواع میکسر پودر 500 لیتری را با بهترین متریال طراحی و تولید می کنیم شما دوستان عزیز می توانید برای دریافت قیمت میکسر پودر 500 لیتری با ما در صنعتکاران مهر ماندگار تماس حاصل نمایید.

بهترین میکسر پودر 500 لیتری

دستگاه میکسر پودر ارزان

در صنعت برای مخلوط کردن و همگن سازی مواد از میکسر های صنعتی استفاده می شود که بدون دخالت فرد انواع ماده ها را می توان با هم مخلوط نمود مانند مخلوط کردن انواع مایعات با هم،مخلوط جامد و مایع و مخلوط جامد با جامد.میکسرهای صنعتی در صنایع غذایی ،دارویی، بهداشتی و اکثر کارخانجات مورد استفاده است که در حداقل زمان مواد مورد نیاز را با یکدیگر مخلوط می کنند. میکسرهای صنعتی به دلیل اینکه با خیلی از مواد شیمیایی در تماس مستقیم هستند باید مقاوم به خوردگی و از بین رفتن باشند به همین دلیل معمولا از جنس فولاد ضد زنگ تولید می شوند.دستگاه های میکسر صنعتی بنا به کارایی دارای تیغه های بلند تیز و یا پارویی پهن و کوتاه هستند.نام دیگر میکسر های صنعتی ریبون بلندر نیز می باشد. ما در مجموعه صنعتکاران مهر طراح و تولید کننده انواع میکسر پودر ارزان در کرج می باشیم برای خرید دستگاه میکسر پودر ارزان در کرج با ما در مجموعه صنعتکاران مهر تماس حاصل نمایید و بهترین میکسر پودر در کرج را خریداری نمایید.

 

09124617975   |   02634817497

دستگاه میکسر پودر ارزان

مزایای استفاده از میکسر پودر

  • کاهش زمان برای اختلاط مواد مختلف باهم
  • بالا رفتن راندمان تولید
  • کاهش تلفات ناشی از کارکردن با مواد خطرناک
  • مصرف پایین انرژی 
  • نصب و کارایی آسان

انواع دستگاههای میکسر پودر

  • دستگاه میکسر پارویی
  • دستگاه میکسر ساکن
  • دستگاه میکسر هموژنایز
  • دستگاه میکسر درام
  • دستگاه میکسر پودری
  • دستگاه استیل مایعات

دستگاه میکسر پودر پارویی

این نوع از میکسر صنعتی دارای تیغه های پارویی بزرگی است که حول محور افقی می چرخد.که بیشتر در صنایع غذایی و به خصوص نانوایی و قنادی ها استفاده می شود.
 

دستگاه میکسر پودر ساکن

این میکسر صنعتی دارای تیغه های صاف و نواری است که قدرت اختلاط بالایی دارد.
میکسر صنعتی هموژنایز:  این میکسر برای ترکیب کامل مواد با یکدیگر و تجزیه و شکستن آن ها مورد استفاده قرار می گیرد از این میکسر در کارخانجات لبنی بیشتر استفاده می شود.

 

میکسر پودر درام

این میکسر وظیفه ی ترکیب مواد با گرانروی های کم را برعهده دارد موادی مانند چسپ.

میکسر پودری

دستگاه های میکسر پودری از یک مخزن و یک ورودی و خروجی تشکیل شده اند که پودر از طریق اپراتور در مخزن ورودی ریخته می شوند و از طریق دو ردیف پره و یا تیغه ی بزرگ و کوچک با هم با نسبت های تعیین شده مخلوط می شوند و از قسمت خروجی داخل ظرف های تعیین شده ریخته می شوند 

میکسر پودر مایعات

از این دستگاه در مخلوط کردن موادی مانند آب که ویسکوزیته پایینی دارد استفاده می شود. عمدتاً از این میکسر، به منظور تسریع و افزایش کیفیت در بخش فرایند تولید استفاده می‌شود و نمی‌تواند به تنهایی عمل اختلاط را انجام دهد.

 

لیبل شیرینگ در زابل

لیبل شیرینگ

دستگاه لیبل شیرینگ، امروزه، یکی از پرکاربردترین دستگاه ها می باشد که برای طراحی انواع لیبل ساخته شده است. با کمک این دستگاه می توانید لیبل های خود را به محصولات تان بچسبانید تا این باعث شود هم محصول شما معرفی شود و هم کسب و کارتان تبلیغ شود. همچنین لیبل شیرینگ، باعث می شود تا محصول شما شکل و شمایل خاص و زیبایی بگیرد و نشان معرف شما باشد. شما می توانید لوگو ی خود را در لیبل ها، به محصولات تان بچسبانید تا برند خود را به همه معرفی کنید.

 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید   09124617975

 

خرید لیبل شیرینگ در زابل

لیبل شیرینگ حرارتی، روکش جمع شده ای است که برای سیم، کابل و... استفاده می شود؛ این لیبل ها به کمک حرارت چسبانده و محکم می شوند. البته نه هر حرارتی، با سشوار های صنعتی و همچنین دقت بالا در دادن حرارت به آن ها. با کمک دستگاه لیبل شیرینگ می توانید لیبل های خود را به خوبی به محصولات خود بچسبانید. شرکت صنعت کاران مهر، با وجود تیمی مجرب و متخصص، بهترین و دقیق ترین دستگاه های لیبل شیرینگ را طراحی و تولید می کند. این شرکت، بادوام ترین دستگاه لیبل شیرینگ را تولید کرده که شما با خرید این دستگاه، دیگر احتیاجی به تعمیرات ندارید. همچنین این شرکت بهترین لیبل شیرینگ در زابل را طراحی و تولید می کند.

لیبل شیرینگ در زابل

قیمت چاپ لیبل شیرینگ در زابل

این دستگاه، کیفیت بالا و دوام عالی دارد. شما می توانید دستگاه لیبل شیرینگ را در شرکت صنعت کاران مهر، با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بی نظیر خریداری کنید. دستگاه لیبل شیرینگ قیمت های متفاوتی دارد اما در شرکت صنعت  کاران مهر، قیمتی بسیار عالی و مناسب دارد.

نحوه ی کارکرد لیبل شیرینگ

در ابتدا، غلاف های نازک برش داده می شوند؛ به سه شکل، روی محصول، دور محصول یا قسمتی از محصول، بعد از برش دادن در کوره حرارتی یک لایه حرارت می بیند، آن را داخل دستگاه قرار داده و با حرارت دستگاه روی محصول جمع شده و به شکل محصول در می آید. نحوه ی کارکرد دستگاه های لیبل شیرینگ مانند هم می باشند اما کیفیت قطعات آن ها با هم فرق می کنند؛ دستگاه لیبل شیرینگ شرکت صنعت کاران مهر، دارای قطعات بسیار با کیفیت و با دوام می باشد که خیال شما را راحت می کند و با استفاده ی طولانی از این دستگاه ها احتیاجی به تعمیر آن ها پیدا نمی کنید.

فروش لیبل شیرینگ در زابل

معرفی دستگاه پرکن مایعات

پرکن مایعات

پرکن مایعات به دستگاهی اطلاق می شود که می توان ظروف مختلف را با مایعات گوناگون در خط تولید به کمک آن پر کرد. عملیات پر کردن ظروف توسط نازل های دستگاه انجام می شود که تعداد این نازل ها می تواند بنا به نیاز مشتری از دو تا ده نازل تغییر کند.  بعضی از دستگاه های پرکن مایعات در انتهای خط تولید خود دارای دستگاه دربند می باشند که سبب بهبود روند تولید شده و سرعت و کارایی دستگاه را بالا می برد. این دستگاه، دارای سه متر نوار نقاله هستند و ظروف خالی با قرار گیری بر روی این نوار نقاله ها به سمت نازل های دستگاه هدایت می شوند، پس از پر شدن ظروف توسط نازل ها چه به صورت اتوماتیک و یا به صورت دستی، عملیات پر شدن تمام شده و به سمت دربند ها کشانده می شوند.

از کاربردهای پرکن مایعات در صنعت

 

دستگاه پرکن مایعات؛ رقیق یا غلیظ

این دستگاه با توجه به نوع و حجم مایع مورد نظر به دو دسته پرکن مایعات رقیق و پرکن مایعات غلیظ دسته بندی می شوند، که هر کدام مکانیسم خاص خود را دارد. از روش های پرکن مایعات می توان به پرکن به صورت ثقلی، پمپی و پیستونی نام برد در ادامه به معرفی و نحوه عملکرد هریک از این دستگاه ها می پردازیم.

دستگاه پرکن مایعات رقیق

در فرآیند پرکردن مایعات این دستگاه از وزن خود مایعات در عملیات تزریق استفاده می شود، به طوری که مایعات با فشار وزن خودشان از طریق نازل ها از مخزن تخلیه می شوند که به این مکانیسم ثقل گفته می شود. به این دلیل است که دستگاه پرکن مایعات رقیق به دستگاه پرکن مایعات ثقلی هم معروف می باشند. از مشکلاتی که می توان برای این دستگاه در نظر گرفت، از آنجا که عمل تزریق با کمک وزن و ثقلیت خود مایعات انجام می شود اگر حجم مایعات موجود در مخزن دستگاه کم شود، عملیات تخلیه از نازل ها نیز به کندی صورت می پذیرد زیرا از فشار پشت نازل ها کاسته شده است. 
به طور کلی استفاده از این دستگاه پرکن مایعات رقیق ساده تر و مقرون به صرفه تر بوده و به راحتی تهیه می شود.
از کاربرد های دستگاه پرکن مایعات رقیق در صنعت می توان به مایعاتی چون:

  • انواع شوینده ها (مایعات شوینده، شیشه شورها و...)
  • انواع حلال ها (الکل، تینر، استون و...)
  • انواع مایعات شیمیایی (کودهای مایع، اسیدها و..)
  • انواع مایعات خوراکی (آب معدنی، نوشابه، دوغ و....) نام برد.

دستگاه میکسر پودر

میکسر پودر

در دنیای امروز و در بیشتر صنایع از دستگاه میکسر پودر جهت مخلوط کردن انواع پودرها استفاده می شود. دستگاه میکسر پودر یکی از دستگاه های مهم در صنعت است که برای مخلوط کردن مواد پودری مورد استفاده قرار می گیرد . مجموعه صنعت کاران مهر قادر به طراحی و تولید انواع دستگاه های میکسر پودر با متد های جدید و در ظرفیت های مختلف که شامل میکسر پودر100، میکسر پودر200، میکسر پودر300، میکسر پودر400، میکسر پودر600، میکسر پودر800، میکسر پودر1000، میکسر پودر1500، میکسر پودر2000، میکسر پودر3000 و میکسر پودر5000 لیتری می باشد. از این دستگاه به نام های دیگری چون ریبون بلندر، همزن صنعتی، مخلوط کن پودری، دستگاه بلندر و ... نامبرده می شود.
 

 09124617975  |   02634817497

نحوه کارکرد دستگاه میکسر پودر ribbon belender

در این دستگاه دو پره تعبیه شده است که با حرکت پره ها حول محور یک شفت و در دو مسیر جداگانه، سبب ترکیب و میکس شدن دقیق دو یا چند نوع پودر در زمان کوتاه می شود. به دلیل این که حرکت پره ها در این میکسر ها به صورت مارپیچی و رفت و برگشتی در تمامی جهات می باشد، مواد مختلف به صورت یکنواخت و در زمان کوتاه با هم ترکیب شده و در نهایت یک مخلوط همگن و خمیری شکل به دست می آید. اندازه قطر شافت اصلی دستگاه که حامل پره ها است به عوامل مانند چگالی، دانه بندی و نوع مواد بستگی دارد.

دستگاه میکسر پودر ارزان در کرج

این دستگاه، ساخته صنعت کاران مهر تماما از جنس استیل 316 و یا 304 است که ضد زنگ و ضدخش می باشد که با توجه به درخواست مشتری می توان آن را از جنس آهن ساخت. برای سهولت در جابجابی دستگاه از چرخ در زیر پایه ها استفاده شده است. جهت ترکیب شدن پودر با مایعات اسانسی، قابلیتی تعبیه شده که با نصب نازل های مه پاش جهت مایعات رقیق و ایجاد تغییر با توجه به مواد و نوع و حجم مایع در نوع نازل و نوع پمپ، بتوان مرحله اسانس پاشی را به صورت افشان انجام داد.تمامی مدل های دستگاه میکسر پودر این قابلیت را دارند که با نصب سیستم اسانس پاش که از یک مخزن مواد تغذیه می شود و توسط یک پمپ به داخل مخزن میکسر پمپاژ شده تا در نهایت با پودر داخل دستگاه میکس شود.

1.    دریچه تخلیه دستگاه میکسر پودر به دو صورت دستی یا نیمه اتوماتیک و اتوماتیک (دارای جک پنوماتیک) می باشد.
2.    در صورت درخواست مشتری می توان این دستگاه را به صورت دوجداره ساخت.
3.    این دستگاه قابلیت نصب سنسور برای ایمنی بیشتر در زمان کار و همچنین اینورتر جهت کنترل سرعت را دارا می باشد.
4.    در داخل این دستگاه پره های کوچکتری جهت بهتر مخلوط شدن کلوخ ها و پودرهای بهم چسبیده وجود دارد.
5.    دستگاه میکسر پودر فاقد لرزش و هرگونه سرو وصدای اضافی است.
6.    ضمانت نامه این دستگاه تمامی قطعات را شامل می شود از جمله موتور و گیربکس و...
7.    در خط تولید اکثر صنایع می توان از این دستگاه استفاده کرد. مانند:
صنایع غذایی، مواد شیمیایی،  مواد دارویی، خوراکی، پودر های صنعتی، پودر های گیاهی، پودر های شیمیایی و محصولات بهداشتی، پودر های خمیری، کود های شیمیایی، و پودر های متنوع با چگانی های مختلف...

انواع دستگاه های میکسر پودر

از انواع این دستگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    میکسر افقی با مخزن U شکل با پره های پدالی
•    میکسر افقی مخصوص محیط های آزمایشگاهی
•    میکسر افقی با مخزن بشکه ای
•    میکسر افقی با مخزن متحرک
•    میکسر V شکل

خرید میکسر پودر در کرج