ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۹ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

قیمت میکسر پودر صنعتی

میکسر پودر

قیمت میکسر پودر صنعتی

میکسر پودر صنعتی که همان میکسر پودر یا همزن پودری یا ریبون بلندر و... شناخته می شود، جهت مخلوط کردن انواع مواد اولیه پودری با درصد چگالی های مختلف در صنایع متعددی به کار گرفته می شود. میکسر صنعتی دارای تیغه یا پره هایی از جنس استیل بوده که به دلیل طراحی مهندسی شده ای که در آن به کار رفته، با قدرت و با دقت بالا به فرآیند میکس کردن مواد می پردازد. میکسر پودر صنعتی این قابلیت را دارد که در صورت درخواست مشتری مبنی بر ایجاد مخلوطی همگن و یکنواخت، ( به ویژه در صنعت دارو سازی ) سیستم اسانس پاش در مخزن دستگاه نصب نموده تا با اسپری اسانس های مایع بر روی مواد در حال میکس، نتیجه نهایی مطلوب و رضایت بخش حاصل شود.

سفارش شیرینگ پک تونلی بزرگ

شیرینگ پک

شیرینگ پک تونلی بزرگ

شیرینگ پک تونلی از بهترین و پر کاربرد ترین ماشین آلات بسته بندی می باشد که برای بسته بندی نمودن کالا ها در صنایع مختلف کارایی دارد.

در دستگاه شیرینگ پک تونلی، برای تولید گرما و حرارت درون دستگاه شیرینگ پک، یک المنت فرم دار و برنر های گازی تعبیه شده است، برای تولید حرارت داخل تونل ابتدا برنرهای گازی با استفاده از مشعل داخل شبکه های آهنی می شوند و با تولید حرارت، گرمای مورد نیاز مجموعه را تامین می کنند. حرارت دستگاه به وسیله یک ترموستات که درون شیرینگ پک قرار دارد تعیین می شود. و کاربر می تواند مقدار حرارت را کنترل نماید.

پرکن تک نازله مایعات غلیظ

 پرکن مایعات

پرکن تک نازله مایعات غلیظ

پرکن تک نازله مایعات غلیظ، از ماشین آلات بسیار پر کاربرد در صنایع به خصوص صنایع غذایی به شمار می آید که جهت تزریق مایعات غلیظ مانند مربا، عسل و... درون ظروف مختلف استفاده می شود. با استفاده از پرکن تک نازله،می توان مایعات را درون ظروف مشخص شده بسته بندی نمود.
شرکت صنعت کاران مهر به عنوان تولید کننده انواع دستگاه پرکن مایعات، پرکن مایعات غلیظ را با متریال مرغوب تولید کرده تا علاوه بر این که در برابر آسیب های محیطی و خوردگی مقاوم باشد بتواند طول عمر بالایی را نیز داشته باشد. همچنین تمامی قطعات به کار رفته در ساختار پرکن مایعات تمامی استاندارد های لازم را دارا می باشد تا مصرف کنندگان عزیز با خیالی راحت بتوانند از عملکرد دستگاه پرکن مایعات غلیظ بهره مند شوند.

شیرینگ پک دوگانه سوز اتومات

شیرینگ پک

شیرینگ پک دوگانه سوز اتومات

شیرینگ پک دوگانه سوز اتومات از دستگاه های بسته بدی شیرینگ محسوب می شود که به صورت اتومات با کمترین دخالت دست کار می کند

از انواع دستگاه شیرینگ پک بسته بندی می توان به مدل شیرینگ پک دوگانه سوز اتومات اشاره کرد. این دستگاه که جهت بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف نیز به کار می رود، با سوخت دوگانه ( برقی و گازی) بهترین گزینه برای استفاده در مناطقی است که قطعی برق یا نبود برق خللی در کسب و کار ایجاد می کند و مانع بازدهی کار توسط شیرینگ پک می شود.

گرمای مورد نیاز در تونل دستگاه شیرینگ، توسط سوخت آن که گاز یا گازوئیل است تامین شده که به طور کلی استفاده از سوخت گازی در این دستگاه، در برابر مصرف برق، بسیار ارزان تر و به صرفه تر تمام می شود.

دستگاه [میکسر پودر] در کرج

میکسر پودر 

دستگاه [میکسر پودر] در کرج

دستگاه میکسر پودر یکی از دستگاه های مهم در صنعت است که برای مخلوط کردن مواد پودری مورد استفاده قرار می گیرد . مجموعه صنعت کاران مهر قادر به طراحی و تولید انواع دستگاه های میکسر پودر با متد های جدید و در ظرفیت های مختلف که شامل میکسر پودر100، میکسر پودر200، میکسر پودر300، میکسر پودر400، میکسر پودر600، میکسر پودر800، میکسر پودر1000، میکسر پودر1500، میکسر پودر2000، میکسر پودر3000 و میکسر پودر5000 لیتری می باشد. از این دستگاه به نام های دیگری چون ریبون بلندر، همزن صنعتی، مخلوط کن پودری، دستگاه بلندر و ... نامبرده می شود.

دستگاه شیرینگ پک صنعتی

شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک

دستگاهی است که طی آن یک نایلون به روی محصول مورد نظر کشیده می شود  که می تواند از محصولات در مقابل ضربه احتمالی ، آلودگی و بهم ریختگی محافظت نمایند .

دستگاه شیرینگ پک، به عنوان یک دستگاه بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد. شیرینگ پک به بهترین نحو محصولات و کالاهای مورد نیاز شما را بسته بندی نموده و با ایجاد یک بسته بندی شیک و مناسب، آن ها را روانه بازار می کند. ورود دستگاه شیرینگ پک به صنعت بسته بندی سبب تحول عظیمی شد. این دستگاه جهت سلفون کشی محصولات از نایلون و فیلم شیرینگ استفاده می کند.

دستگاه [پر کن مایعات]

پرکن مایعات

دستگاه [پر کن مایعات]

دستگاه پرکن مایعات غلیظ نوعی از سری ماشین آلات پرکن است که برای انتقال مایعات غلیظ و پر کردن ظروف آن ها و مایعاتی که مقاومت آنها برای جاری شدن زیاد است در صنایع بسته بندی کاربرد دارد.

استفاده از ماشین آلات پرکن نه تنها باعث افزایش و سرعت بهره وری می شود، بلکه کمک زیادی به دقت بسته بندی می کند . مایعات برای بسته بندی نیاز به مکانیزمی مطمئن و ثابت برای صرفه جویی در وقت و هزینه دارند که بهترین نتیجه ، استفاده از دستگاه [پرکن مایعات] می باشد.

شیرینگ پک در گلستان

شیرینگ پک

شیرینگ پک در گلستان

شیرینگ پک در گلستان جهت استفاده در شهرک های صنعتی مختلف و کارخانجات تولید و بسته بندی با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رسد. دستگاه شیرینگ پک به بهترین نحو محصول مورد نظر شما را بسته بندی کرده و عرضه آن به بازار را راحت می کند.

فروش شیرینگ پک در گلستان

فروش دستگاه بسته بندی شیرینگ پک در گلستان در انواع مختلف این دستگاه می باشد که شامل موارد زیر است:

  • دستگاه شیرینگ پک تونلی
  • دستگاه شیرینگ پک کابینی
  • دستگاه شیرینگ پک رومیزی

مشخصات [استرچ پالت]

 استرچ پالت

مشخصات [استرچ پالت]

بررسی مشخصات استرچ پالت به عنوان یکی از دستگاه های قدرتمند در زمینه بسته بندی می تواند این امکان را به شما بدهد تا با آگاهی بیشتری بتوانید این ماشین صنعتی را جهت بسته بندی و سلفون کشی محصولات و بار های خود انتخاب نمائید. در ادامه این مطلب به معرفی این دستگاه و ویژگی ها و انواع مدل های آن می پردازیم.
دستگاه استرچ پالت جهت عملکرد خود از نایلون استرچ استفاده می کند. این نایلون با ضخامت های مختلف تولید می شود که می توانید متناسب با نیاز خود از آن استفاده نمائید. نایلون استرچ حالت کشسانی دارد و می تواند به خوبی به دور کالا ها بچسبد.