ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

آسیاب پودری

همانطور که از نام دستگاه مشخص است دستگاه آسیاب پودری به منظور پودر کردن،مورد  استفاده قرار میگیرد .دستگاه آسیاب پودری متشکل از دو قسمت مجزا می باشد. قسمت بدنه و قسمت روتور که هر قسمت قطعات جدا دارند .

دستگاه آسیاب پودری

جنس بدنه با در نظر گرفتن نوع موادی که برای کوبیده شدن میباشد انتخاب می شود که معمولا از آلیاژهای ضدسایش استفاده می شود ،بدنه این آسیاب با در نظر گرفتن جنس وموادی که باید عمل کوبش روی آن انجام شود انتجاب می شود که در صورت لزوم از آلیاژهای ضد سایش استفاده می شود. بدنه این آسیاب یکپارچه و مقاوم در برابر لرزش و ضربات آسیاب می باشد و برای سهولت در تعمییرات و بازدید درب آسیاب از جلو باز می شود شایان ذکر است برای جلوگیری از آلودگی محیط ومهار گرد وغبار در این مکانیزم از فیلتر و غبارگیر استفاده شده است.

 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید   09124617975

آسیاب پودری

میکسر پودر ژله 

میکسر پودر لباسشویی

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

همانطوری که از اسم این دستگاه  پیداست مکانیزم کارکرد این دستگاه پرکردن مواد توسط  سلیندر پیستون می‌باشد.دستگاههای  پرکن های سیلندر پیستونی  ماشین سازی صنعت کاران مهر  به صورت  خطی به تعداد سیلندرهای زوج از دوسیلندر تا ده سیلندر بنا به سفارش  مشتری  ویا به صورت روتاری ساخته می‌ شود .کاربرد پرکن سلیندر پیستونی جهت مایعات غلیظ می‌باشد.



جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید   09124617975

 

مکانیسم دستگاه پرکن مایعات غلیظ

در دستگاه پرکن مایعات غلیظ بر خلاف مایعات رقیق ، بهترین مکانیسم در درجه اول مکانیسم سیلندر پیستون است. این دستگاه دارای قابلیت پر کردن مایعات غلیظ بر اساس حجم سیلندر می باشد.
دستگاه پرکن مایعات غلیظ دارای 4 نوار نقاله می باشد و سیستم دکل و باز و بسته شدن نازل ها پنوماتیک است . همچنین این دستگاه قابلیت پر کردن مایعات رقیق را نیز دارند و در صورت کف نکردن به دلیل آب بند بودن نازل ها چکه نمی کند.
پرکن مایعات غلیظ برحسب نیاز از دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید میشود.

مکانیسم دستگاه پرکن مایعات غلیظ

 

دستگاه پرکن پمپی

دستگاه پرکن مایعات غلیظ  سیلندر پیستونی

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

دستگاه پرکن مایعات رقیق

 

دستگاه پرکن  مایعات ماشین سازی صنعت کاران مهر بسیار  متنوع می‌باشد.تعداد نازلهای پرکن مایعات ازیک نازل تا ده نازل بصورت خطی بنا به سفارش مشتری قابل تغییر می‌باشد .و به دو صورت اتومات و نیمه اتومات ساخته می‌شوند. پرکن های مایع اتومات دارای سه متر نوارنقاله مجهز به اینورتر و تمامی اجزاء در تماس با مواد از جنس استیل 304 نگیر می‌باشد.
دراین سیستم یک مخزن روی دستگاه تعبیه شده که مواد باثقلیت و وزن خود به داخل نازلها هدایت میشود در مسیر خروجی شیرقرارداده شده و توسط شیر برقی میزان حجم مواد از داخل تابلو برق PLC کنترل میشود که دقت تزریق و یکنواختی پرکردن را بسیاربالا می‌برد.
مخزن دستگاه پرکن دارای کنترلر سطح بوده و تابلو برق ازجنس پلی استر ضدجرقه و مجهز به PLC بوده و سیستم دکل و بازو بسته شدن نازلها پنوماتیک می باشد.نازلها طوری طراحی شده که کاملا آب بند بوده و بدون چکه عمل می‌کند . دستگاه پرکن قابلیت پرکردن مایعات رقیق از 150 سیسی الی 20000 سی سی را دارامی‌باشد.



جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید   09124617975

دستگاه پرکن مایعات رقیق -پرکن الکل

 

 

دستگاه پر کن مایعات به روش ثقلی

دستگاه پرکن آب معدنی

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید.

09124617975

 

 

دستگاه میکسر پودر

دستگاه های میکسرپودر یکی از ماشین آلات پر کاربرد در صنایع مختلف است. از دستگاه میکسرپودر (Ribbon Blender) به منظور مخلوط و ترکیب چند نوع پودر استفاده می شود. پره های دستگاه میکسرپودر جوری طراح شده اند که دامنه حرکت آن تمام نقاط را پوشش داده و در زمانی کوتاه سبب مخلوط شدن یک دست مواد با درصد بالا می گردد.دامنه کاربرد دستگاه ریبون بلندر در صنایع دارویی، غذایی، شیمیایی و … خواهد بود. ما در مجموعه صنعتکاران مهر ماندگار دستگاه های میکسرپودر در ابعاد و با حجم های مختلف را طراحی و تولید کرده ایم برای اطلاع از قیمت ها و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص میکسرپودر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

دستگاه میکسر پودر

 

دستگاه ریبون بلندر

میکسرپودر دوجداره

میکسر پودر صنعتی

دستگاه میکسرپودر

خرید دستگاه میکسر پودر ارزان

قیمت دستگاه میکسر پودر ارزان 

خرید ریبون بلندر در کرج

دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک ساخته شده توسط ماشین سازی صنعت کاران مهر دارای طراحی جدید و منحصر به فرد بوده است . و تمامی قطعات ساخته شده و بکار رفته در  این دستگاه از بروز ترین و  و با کیفیت ترین قطعات در نوع خود می باشد.دستگاه شیرینگ به دلیل سبک ساختاری، می تواند در صنایع مختلف در قسمت بسته بندی کاربرد داشته باشد.

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید   09124617975

دستگاه شیرینگ پک

 

دستگاه شیرینگ پک در کرج

دستگاه شیرینگ پک اتومات

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتومات

دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز