ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۳۴ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

ساخت شیرینگ پک کفی دار

شیرینگ پک 

ساخت شیرینگ پک کفی دار

ساخت شیرینگ پک کفی دار در مجموعه صنعت کاران مهر به صورت سفارشی قابل انجام است. این مجموعه ماشین سازی بهترین نوع دستگاه شیرینگ پک از جمله شیرینگ پک کفی دار طراحی و تولید می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه سفارش دستگاه، با شماره تلفن های درج شده در قسمت ارتباط با ما تماس حاصل نمائید.

شیرینگ پک کفی دار

منظور از واژه شیرینگ، نوعی بسته بندی می باشد که پوششی از جنس پلاستیک نازک و شفاف به نام نایلون شیرینگ بر روی محصول ایجاد می کند. این پوشش سبب می شود که چند محصول را بتوان کنار هم بسته بندی کرد و از گرد و خاک و رطوبت محفوظ داشت.
شیرینگ پک کفی دار یکی از انواع مدل های دستگاه شیرینگ پک می باشد که کاربرد فراوانی در بسته بندی محصولات دارد. دستگاه شیرینگ پک کفی دار را می توان برای بسته بندی انواع کارتن ها در کمترین زمان استفاده نمود.

 

ساخت شیرینگ پک کفی دار

کاربرد دستگاه شیرینگ پک کفی دار

به طور کلی دستگاه شیرینگ پک قابلیت شیرینگ کردن محصولات کفی دار و بدون کفی را نیز دارا می باشد. دستگاه شیرینگ پک کفی دار برای شیرینگ کردن محصولاتی که به صورت چندتایی بسته بندی می شوند، بسیار پر کاربرد می باشد.
به طور مثال قوطی های رب را در نظر بگیرید. این محصول اکثرا در تعداد 12 تایی بسته بندی می شود. و برای استحکام بهتر بسته بندی، کفی مقوایی یا از هر جنس دیگری، در زیر قوطی ها به کار می رود. تا به خوبی بسته بندی شوند. و ظاهر مناسبی داشته باشند.
به طور کلی از شیرینگ پک کف دار می توان در بسته بندی های محصولات زیر استفاده نمود:
مواد غذایی، کارتن، کنسرو، بطری و شیشه، محصولات شیمیایی مثل قوطی های رنگ و...، صنایع دارویی، لوازم خانگی و...

دستگاه (پرکن مایعات) غلیظ دستی

پرکن مایعات

دستگاه (پرکن مایعات) غلیظ دستی

دستگاه پرکن مایعات غلیظ دستی، یکی از انواع دستگاه های زیر مجموعه پرکن مایعات می باشد که توسط مجموعه صنعت کاران مهر با کیفیت بالایی طراحی و تولید شده و با قیمت مناسبی در بازار عرضه می شود.
پرکن مایعات، از دستگاه های پر کاربرد در صنایع مختلف به کار می رود. که سبب افزایش راندمان کار در تولید و بسته بندی محصولات می گردد.
جهت اطلاع از نحوه خرید پرکن مایعات غلیظ با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

همان طور که گفتیم، از سری دستگاه های پرکن می توان به پرکن مایعات اشاره کرد که به دو صورت پرکن مایعات رقیق و پرکن مایعات غلیظ ساخته می شود. همان طور که از نام این دستگاه ها مشخص است، برای پر کردن ظروف از مایعات رقیق از دستگاه پرکن مایعات رقیق (ثقلی) استفاده می شود.
و همچنین از پرکن مایعات غلیظ برای تزریق و پر کردن مایعات غلیظ مثل عسل در ظروف استفاده می گردد.
به طور کلی باید گفت مایعات غلیظ، منظور مایعاتی هستند که دارای ویسکوزیته بالایی می باشند. منظور از ویسکوزیته، مقاومت بالای مایع در جاری شدن می باشد.
سیستم پرکن مایعات غلیظ، سیلندر پیستون است. که در بین سایر روش های پرکن ( ثقلی و پمپی )، بهترین روش برای پر کردن مایعات در ظروف می باشد.

تولید کننده دستگاه شیرینگ پک بزرگ

شیرینگ پک

تولید کننده دستگاه شیرینگ پک بزرگ

تولید کننده دستگاه شیرینگ پک بزرگ برای بسته بندی محصولات بزرگ و حجیم مثل قطعات خودرو، لوازم برقی های خانگی و... مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر می باشد. که با استفاده از قطعات استاندارد و بهترین شیوه های تولید این دستگاه را تولید می نماید.
جهت سفارش تولید دستگاه شیرینگ پک بزرگ با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه شیرینگ پک بزرگ

همان طور که می دانید، شیرینگ پک یکی از بهترین دستگاه های بسته بندی محصولات و کالا ها می باشد که با توجه به کالای مورد نظر، در ابعاد و اندازه های مختلف قابل سفارش ساخت می باشد. بنابراین مجموعه های تولیدی با در نظر گرفتن کالای تولید شده خود، این دستگاه بسته بندی را سفارش می دهند تا برای بسته بندی بسیار مناسب کار کند.
منظور از شیرینگ پک بزرگ، داشتن تونل بزرگ می باشد.  همان طور که از اسم دستگاه مشخص است فقط در ابعاد آن تغییرات ایجاد شده تا در بسته بندی محصولات یا کارتن های بزرگ از جمله کولر، بخاری، صندلی، انواع لوازم صوتی و تصویری، یخچال، قطعات بدنه خودرو و دیگر محصولات از آن استفاده شود.
از مشخصات فنی این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
از آن جا که شیرینگ پک بزرگ دارای ابعاد و اندازه بزرگی می باشد، برای سهولت در جابجایی آن، در زیر پایه های شیرینگ چرخ تعبیه شده است تا به توان به آسانی را حمل و نقل نمود.
شیرینگ پک با تونل بزرگ برای بسته بندی، برای جلوگیری کردن از هدر رفت دما، از تونل دو جداره استفاده می کند.
دستگاه، دارای نوار نقاله برای انتقال محصول از داخل کوره به همراه سیستم اینورتر می باشد و همچنین قابلیت کنترل سرعت نیز دارد.
ابعاد و اندازه شیرینگ پک بزرگ، متناسب با ابعاد کوره ساخته می شود.
سرعت این دستگاه نیز بسته به ابعاد محصول قابل تنظیم می باشد.
 

ساخت دستگاه استرچ پیچ پالت

استرچ پالت

ساخت دستگاه استرچ پیچ پالت

ساخت دستگاه استرچ پیچ پالت با استفاده از قطعات استاندارد و کیفیت ساخت بالا توسط مهندسین مجموعه صنعت کاران مهر انجام می گیرد. استرچ پیچ پالت که از قدرتمندترین دستگاه ها در زمینه بسته بندی محصولات بزرگ می باشد، کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارد.
جهت سفارش ساخت دستگاه استرچ پیچ پالت با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه استرچ پیچ پالت

دستگاه استرچ پیچ پالت که با نام دستگاه سلفون پیچ یا استرچ پالت نیز در بازار صنعتی شناخته می‌شود، از سری دستگاه‌های بسته‌بندی خط تولید کارخانه‌ها محسوب می‌شود و نقش مهمی در جابجایی و حمل و نقل راحت محصولات دارد. استرچ پالت در مجموعه های تولیدی بسیار پر کاربرد می باشد.

 

ساخت دستگاه استرچ پیچ پالت

نحوه کار استرچ پیچ پالت

عملکرد دستگاه استرچ پیچ پالت به این صورت است که پک محصول بر روی صفحه پالت قرار می‌گیرد و سپس با پیچاندن نایلون یا سلفون به دور محصول آن‌ها را بسته‌بندی می‌کند. استرچ پالت‌ها در تمامی صنایع کاربرد دارد.
مصارف دستگاه استرچ پیچ پالت زیاد است و با سلفون‌کشی محصول قبل از جابجایی آن را از هر گونه خطر احتمالی حفظ می‌کند. امروزه استرچ پیچ پالت‌ها در انواع مدل‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. که هریک کارایی مناسبی برای بسته بندی انواع کالا ها فراهم می کنند.

شیرینگ پک سازی در تهران

شیرینگ پک

شیرینگ پک سازی در تهران

شیرینگ پک سازی در تهران با بهترین کیفیت و دارا بودن قطعات استاندارد، به صورت سفارشی در مجموعه صنعت کاران مهر طراحی و تولید شده و علاوه بر تهران در سراسر کشور قابل عرضه می باشد.
شیرینگ پک سازی صنعت کاران مهر، انواع مختلف دستگاه بسته بندی شیرینگ پک را طراحی و تولید کرده و با قیمت مناسبی به فروش می رساند.
جهت اطلاع از نحوه خرید و سفارش شیرینگ پک بسته بندی با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

شیرینگ پک

واژ شیرینگ معنای کشیده شدن است. پک به معنی بسته هست. شیرینگ پک به نوعی بسته بندی اطلاق می شود که پوششی از جنس پلاستیک نازک و شفاف به نام نایلون شیرینگ دور کالا کشیده می شود تا ضمن بسته بندی و نگهداری چند محصول در کنار هم، آن را هم از مواردی چون آب و گرد و خاک محافظت کند.

مکانیزم دستگاه شیرینگ پک

این روش بسته بندی شیرینگ پک به دلیل ارزان، سریع و باکیفیت بودن و همچنین حمل ونقل امن تر بسیار مورد توجه و اقبال قرار گرفت.
عملیات شیرینگ پک در صنعت توسط تونل حرارتی که در آن جریان هوای گرم جاری است صورت می پذیرد با توجه به نوع فیلم و ماهیت فیلم شیرینگ، در اثر برخورد جریان هوای گرم به فیلم دور محصول، فیلم شیرینگ دچار کشش شده و محصول را بصورت کاملا فشرده و بدون لق خوردن در بر می گیرد و باعث حفاظت محصول می گردد.
شیرینگ پک سازی در تهران بهترین نوع این دستگاه را با استفاده از قطعات استاندارد تولید کرده و در بازار به فروش می رساند.

مشخصات فنی دستگاه شیرینگ پک

شیرینگ پک

مشخصات فنی دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک می تواند با استفاده از یک سیستم حرارتی، نایلونی شفاف را بر روی محصولات تولید شده بکشد، که این پوشش می تواند مانع از ورود آلودگی و رطوبت به درون بسته ها شود.
 مجموعه تولیدی صنعت کاران مهر، طراح و تولید کننده انواع دستگاه شیرینگ پک، با استفاده از متریال عالی و قیمت های مقرون به صرفه می باشد.
 مشتریان محترم می توانند جهت مشاوره با کارشناسان و دریافت مشخصات فنی دستگاه شیرینگ پک، با شماره تلفن های سایت،  تماس حاصل نمایند.
انواع دستگاه های شیرینگ پک به شرح زیر می باشند. 

 

شیرینگ پک اتومات

به دلیل بسته بندی مناسب این نوع شیرینگ پک امکان ورود آلودگی به درون بسته ها وجود ندارد. 
این نوع شیرینگ پک دارای بسته بندی زیبایی نسبت به بقیه انواع دیگر شیرینگ پک می باشند.
شیرینگ پک اتومات برای سهولت در حمل ونقل، دارای یک فن خنک کننده می باشد.
شیرینگ پک اتومات دارای دو نوع سیستم اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است.
شیرینگ پک اتومات دارای انواع سیستم حرارتی با استفاده از برق و گاز و دوگانه سوز می باشد.
دسترسی شیرینگ پک اتومات به بخش گرمایشی بسیار ساده است.

شیرینگ پک تونلی نیمه اتومات

تونل در شیرینگ پک تونلی نیمه اتومات دارای سه جدار است تا از اتلاف انرژی در آن جلوگیری بشود.
شیرینگ پک تونلی نیمه اتومات در دهانه خروجی خود، دو فن خنک کننده دارد.
امکان تعویض المنت ها در شیرینگ پک تونلی نیمه اتومات وجود دارد.
شیرینگ پک تونلی نیمه اتومات را می توان براساس نیاز مصرف کننده در اندازه های متفاوتی ساخت.

فروش ویژه دستگاه ریبون بلندر

میکسر پودر

فروش ویژه دستگاه ریبون بلندر 

فروش ویژه دستگاه ریبون بلندر که در صنعت با نام میکسر پودر نیز شناخته می شود در نمایشگاه بین المللی صنایع بسته بندی توسط مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر با کیفیت بالا و قیمت مناسبی نیز عرضه خواهد شد.
فروش ویژه دستگاه ریبون بلندر برای تمامی مجموعه ها و کارگاه های بزرگ و کوچک به منظور مخلوط و میکس نموده انواع محصولات مواد پودری، انجام می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمائید.

دستگاه ریبون بلندر

استفاده از مواد پودری در تولید و ساخت و به دست آوردن ترکیب های نو امری بدیهی است. در این بین نیز ترکیب ها برای داشتن نهایت دقت می بایست یکنواختی مناسبی داشته باشند. به کمک این ماشین U شکل که دستگاه ریبون بلندر نام دارد می توان انواع پودر ها و مواد گرانولی را در هم آمیخته و به درصد یکنواختی قابل قبولی رسید. صنایع غذایی و خوراکی، شیمیایی، صنایع رزین و صنایع مرتبط با محصولات آرایشی و بهداشتی می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

 

فروش ویژه دستگاه ریبون بلندر 

میکسر پودر بلندر

مواد پودری قابل استفاده در دستگاه ریبون بلندر می تواند طیف گسترده ای از صنایع خوراکی نظیر پودر کیک، پودر میوه، آرد، شکر، نمک و انواع ادویه جات باشد. یا مواد شیمیایی نظیر بی کربنات سدیم، پودر های شوینده و سایر مواد از این دست را شامل شود. پودرها در صنایع پزشکی نیز وجود دارند که در آن دقت میکس اهمیت بسیاری خواهد داشت.

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

شیرینگ پک

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک، از بهترین دستگاه در صنعت بسته بندی می باشد که امروزه کارایی فراوانید ر صنایع مختلف نیز دارد. با استفاده از شیرینگ پک می تواند یک روکش بسته بندی جالب و خوبی برای محصول ایجاد نمود.
شیرینگ پک با استفاده از نایلون شیرینگ که شفاف است محصولات را به گونه ای بسته بندی می کند که هم قابل دیدن باشد و هم مانع نفوذ حشرات و گرد و غبار به درون بسته بندی می شود.

دستگاه شیرینگ پک

شیرینگ پک که از واژه شرینک به معنای کشیده شدن نشات گرفته شده است، به منقبض شدن اشاره می کند. به این صورت که با کشیدن نایلون شیرینگ به دور محصول، یک بسته بندی ایده آل پدید می آورد. از ویژگی های بسته بندی شیرینگ پک می توان به این موارد اشاره نمود:

  • جلوگیری از نفوذ رطوبت و تخریب کارتن و افت قیمت محصول
  • حمل و نقل و جابجای سریعتر، راحت تر و امن تر 
  • زیبا و شکیل تر شدن بسته بندی
  • جلوگیری ازشکستن ، ترک خوردگی و یا لب پر شدن محصول (به جهت کیپ شدن و ایجاد یک پارچگی در بسته بندی)
  • انبارداری راحت تر و ایجاد قابلیت نگهداری طولانی مدت بدون افت کیفیت 
  • قابلیت چاپ و تبلیغ بر روی فیلم شیرینگ

لیست قیمت (میکسر پودر)

میکسر پودر

لیست قیمت (میکسر پودر)

لیست قیمت میکسر پودر در مدل های مختلف را می توانید از ماشین سازی صنعت کاران مهر دریافت نمائید. این مجموعه با سابقه درخشانی که در تولید دستگاه های صنعتی دارد بهترین و استاندارد ترین دستگاه میکسر پودر را طراحی و تولید کرده و به فروش می رساند.
قابل ذکر است که قیمت میکسر پودر علی رغم کارایی و کاربردی که در صنایع بسیار دارد مناسب  و اقتصادی عرضه می شود.

قیمت فروش میکسر پودر

مجموعه صنعت کاران مهر میکسر پودر را با قیمت فروش مناسبی در بازار عرضه می کند که سبب استفاده فراوان آن در اکثر کارگاه های کوچک و مجموعه های تولیدی بزرگ می شود. این دستگاه برای مخلوط کردن انواع مواد پودری با چگالی های متفاوت نیز به کار می رود.
میکسر پودر این قابلیت را دارد که به خوبی دو یا چند ماده پودری را با یکدیگر مخلوط کرده و یک ترکیب همگن بدست آورد.

مکانیزم میکسر پودر

همان طور که اشاره شد، برخی از مواد پودری یا گرانولی برای رسیدن به خواص مورد نظر نیاز به ترکیب شدن دارند. نوع ترکیب برخی از پودرها باید به دقت انجام گیرد تا اجزای ترکیب با درصد قابل قبولی با هم آغشته شوند. دستگاه میکسر پودر از جمله ماشین های موثر در این زمینه است. به میکسر پودر، ریبون بلندر نیز گفته می شود.
میکسر پودر مجهز به تیغه مخلوط کن ویژه ای است. اندازه این تیغه به نحوی محاسبه شده است که تقریبا کل نواحی مخزن دستگاه را پوشش می دهد و با حرکات خطی و شعاعی تضمین به دست آمدن بهترین ترکیب را می دهد.
در واقع، پره های داخل مخزن میکسر دارای گردش خلاف یکدیگر هستند، یعنی برخی مواد را به داخل و برخی به بیرون می کشند که سبب ترکیب بهتر و دقیق تر مواد می شود.

مزایای انواع بلندر

میکسر پودر

مزایای انواع بلندر

ریبون بلندر بهترین دستگاه مخلوط کردن انواع مواد پودری است که دارای انواع مختلفی می باد که هریک مزایا و کارایی ویژه ای نیز دارند.

بلندر به دستگاه میکسر گفته می شود که کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارد. بلندر یا ریبون بلندر در مخلوط کردن انواع مواد پودری کارایی دارند. با استفاده از این دستگاه می توان انواع مواد پودری با چگالی های مختلفی را با یکدیگر مخلوط کرده و یک ترکیب یکنواخت و همگن را نیز بدست آورد.
دستگاه بلندر در انواع مختلف با کارایی های متفاوت ساخته می شوند که مزایای بسزایی نیز دارند. که در اینجا به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

مزایای بلندر مخزن ثابت

در میکسر پودر مخزن ثابت، مخزن دستگاه ثابت و روی پایه هایش قرار می گیرد و فقط پره داخل دستگاه به گردش در می آید و فاصله پره ها از بدنه مخزن به کمترین شکل ممکن قرار دارد تا تمام پودر به گردش در بیاید. ساختار درب و پره های این دستگاه به صورتی می باشد که هیچ گردو غباری به وجود نمی آید
این نوع میکسر پودر بیشتر مورد توجه تولید کنندگان محتم قرار دارد و بازدهی بیشتری برای تولید دارد. مزیتی که این نوع میکسر پودر ها نسبت به نوع دیگر دارند پودر را در کمترین زمان ممکن به صورت کاملا یکنواخت میکس می کند.

مزایای میکسر V بلندر

موارد کاربردی این دستگاه برای میکس انواع پودرهای سبک و فرار هستند که در مجاورت ( اکسیژن) دچار آسیب می گردد.
مهم ترین مزایای میکسر V بلندر، تخلیه کامل مواد از داخل مخزن دستگاه می باشد.
همگن کردن چند نوع پودر حساس (به عنوان مثال پودرهای دارویی)
با کمک دستگاه V بلندر می توان انواع پودرهای رنگی را به صورت یکنواخت در چند نوع پودر دیگر میکس کرد.
بهترین راه برای بدست آوردن به یک حجم پودر که یک نوع مزه در تمام آن حجم به صورت یکسان وجود داشته باشد توسط میکسر دوار انجام می گیرد. با استفاده از این دستگاه می توان از هرگونه گرد و غبار، دود و یا مواد خطرناک از فرار آن به محیط زیست جلوگیری نمود.