ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۱۹ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

دستگاه درب بند ارزان

 دستگاه درب بند

صنعت کاران مهر طراح و سازنده انواع دستگاه درب بند در کرج می باشد.دستگاه درب بند دارای انواع مختلفی می باشد و به دو صورت دستی و اتومات قابل طراحی و تولید است. از دستگاه درب بند در خط بسته بندی کارخانجات صنعتی به منظور درب گذاری استفاده می شود. برای سفارش دستگاه درب بند در با مشاوران و کارشناسان ما در صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید.

خرید دستگاه درب بند 

دستگاه درب بندی ظروف به صورت اتوماتیک از عوامل سرعت بخشیدن به این موضوع است. از این رو صنعتکاران مهر با ساخت دستگاهی که شامل نوار نقاله و یونیت درب بندی می باشد گام مهمی در برآورده کردن نیازهای مشتریان عزیز برداشته است.جک های پنوماتیکی جلو و پشت گیرنده ظروف نقش مهمی در سیر اتوماتیک بودن دستگاه دارد. امکان نصب انواع هد درب و تنظیم ارتفاع برای ظروف مختلف از محاسن دستگاه درب بند اتوماتیک است. برای خرید دستگاه درب بند با ما در صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه درب بند را خریداری نمایید.

فروش دستگاه درب بند

قیمت دستگاه درب بند 

قیمت این دستگاه بستگی به سایز دستگاه و میزان تعداد ظروفی که قرار در هر ساعت درب آن ها بسته شود دارند. و اینکه صنعت کاران مهر دستگاهی دارد هم قابلیت پرکن محصولات را دارد هم بستن درب آنها.پرکن مایعات و پرکن مایعات گازدار مانند نوشابه و بستن درب آنها به گونه ای که گاز درون شیشه یا پلاستیک محبوس گردد.دستگاه تمام اتومات این محصول نیز وجود دارد که بدون نیاز انسانی یا اپراتور کار میکند.برای دریافت قیمت دستگاه درب بند با ما در صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید.

ساخت دستگاه درب بند

فروش دستگاه سیل القایی در کرج

دستگاه سیل القایی

دستگاه سیل القایی از انواع دستگاه سیل وکیوم و از دستگاه‌های بسته بندی پرکاربرد است که برای بسته بندی محصولات به ویژه محصولات خوراکی در ظروف پلاستیکی و شیشه‌ای استفاده می‌شود. پر کاربرد ترین نوع دستگاه سیل القایی، دستگاه سیل القایی دستی است که برای بسته بندی محصولات در کارگاه‌ها و تولیدی‌های کوچک استفاده می‌شود. ما در مجموعه صنعت کاران مهر طراح و سازنده انواع ماشین آلات صنعتی و بسته بندی از جمله دستگاه سیل القایی می باشیم. شما عزیزان می توانید برای خرید دستگاه سیل القایی دستی با مشاوران و کارشناسان فنی ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.
 

قیمت دستگاه سیل القایی در کرج

دستگاه سیل القایی با انواع دستگاه سیل وکیوم و سیل متفاوت است. دستگاه سیل القایی مواد ترموپلاستیک را توسط حرارت القایی به همدیگر می‌چسباند. مواد ترموپلاستیک موادی هستند که در برابر حرارت قابل ارتجاع، منعطف یا نرمش پذیر هستند. معمولا از فویل آلومینیم به عنوان هادی الکتریکی و انتقال حرارت القایی برای سیل یا آب بندی کردن درب پوشش بکار می رود.
 

فروش دستگاه سیل القایی در کرج

خرید دستگاه سیل القایی در کرج

به طور معمول سرپوشش القایی چند لایه است و از کاغذ، موم چسب و فویل آلومینیم تشکیل شده که روی در ظروف سیل می‌شود که به آن سیل آلومینیومی گفته می شود و برای انواع ظروف از جنس های پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پت و شیشه کاربرد دارد.ما در مجموعه صنعت کاران مهر طراح و سازنده انواع دستگاه سیل القایی در کرج می باشیم شما عزیزان می توانید برای خرید دستگاه سیل القایی دستی با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

مزایای دستگاه سیل القایی دستی

  •  کیفیت بالا و قیمت مناسب
  •  کارکرد آسان
  •  جابجایی آسان
  • مقاوم در برابر رطو بت و سرما
  •  ایده ال برای مراکز تولیدی کوچک
  •  قابلیت سیل درب از قطر ۲۵ تا ۱۳۰ میلیمتر(طبق سفارش)

انواع دستگاه سیل القایی

انواع دستگاه سیل القایی به شکل های مختلف طراحی و ساخته می شوند. دستگاه های سیل القایی از جمله دستگاه های بسیار پرکاربرد در صنعت می باشند که با تکنولوژی جدیدتر و بهتری که دارند نسبت به دستگاه های سیل حرارتی مزیت های خاصی دارند.
از جمله مزایای دستگاه سیل القایی سیل کردن بدون تماس و با سرعت بسیار بالاست. مزیت دیگر آن عدم وجود قطعات مکانیکی زیاد در دستگاه و در نتیجه عمر بالای دستگاه و هزینه سرویس و نگهداری بسیار پایین آن است.مزیت دیگر دستگاه سیل القایی نسبت به دستگاه سیل حرارتی عدم التزام به قالب خاص است، به این معنی که شما با داشتن یک سیل القایی می توانید انواع ظروف و ابعاد را بسته بندی کنید، در حالی که سیل حرارتی کاملا به قالب ظرف محدود است.
 

میکسر پودر در آذربایجان شرقی

میکسر پودر 

امروزه در صنایع مختلف برای مخلوط سازی یکسان انواع مواد پودری با یکدیگر از انواع دستگاه های میکسر پودر استفاده می شود ما در مجموعه صنعت کاران مهر انواع میکسر پودر در آذربایجان شرقی را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم برای خرید میکسر پودر در آذربایجان شرقی با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.دستگاه میکسر پودر در کارخانه ها و کارگاه های تولید مواد غذایی که نیازمند میکس کردن چندین ادویه مانند: زردچوبه، دارچین، فلفل، زنجبیل، پودر موسیر، کاری و یا هم زدن و مخلوط کردن پودر های خوراکی مانند: نشاسته، جوش شیرین، قهوه، نسکافه هستند کاربرد فراوانی دارد.از دستگاه ریبون بلندر در خط تولید و بسته بندی ادویه جات، خط تولید گیاهان داروئی، خط تولید انواع طعم دهنده ها و چاشنی ها و همچنین در خطوط تولید صنایع لبنی و شیر خشک استفاده می شود. برای سفارش میکسر پودر در آذربایجان شرقی صنعت کاران مهر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

ویژگی دستگاه میکسر پودر

جنس بدنه دستگاه میکسر پودر بلندر به گونه ای انتخاب شده است که می توان آن را در تماس با آب قرار داد و به راحتی شستشو و تمیز کرد. از این رو مخزن می تواند بر اساس فاکتورهایی نظیر جنس پودر از متریالی مانند ورق آهنی یا استیل انتخاب شود. قدرت الکتروموتور و گیربکس مخلوط کن بستگی به حجم مخزن بلندر و وزن پودر دارد. هر چقدر مخزن بزرگتری انتخاب شود طبیعتا قدرت موتور نیز افزایش می یابد.بهترین دستگاه میکسر پودر در آذربایجان شرقی را از ما در صنعت کاران مهر بخواهید.

   میکسر پودر در آذربایجان شرقی

فروش ریبون بلندر در آذربایجان شرقی

میکسر پودر ، بلندر، ریبون بلندر ، ساخت ماشین سازی صنعت کاران مهر تماما از جنس استیل  304 (st) و یا 316 (st) میباشد که( ضدزنگ و ضدخش می باشد)  که بنا بر سفارش مشتری از جنس آهن نیز ساخته می‌شود. برای جابجایی دستگاه و سهولت حرکت دادن آن از چرخ در زیر پایه ها استفاده شده است.جهت ترکیب پودر با مایعات اسانسی این دستگاه قابلیت نصب نازلها ی مه پاش  جهت مایعات رقیق و با توجه به تغییر ویسکوزیته مواد در نوع نازل و نوع پمپ می توان تغییراتی ایجاد کرد تا بتوان به نخوه اسانس پاشی به صورت افشان و اسپری  رسید.همچنین قابلیت نصب سنسور به منظور ایجاد ایمنی بیشتر در هنگام کار و اینورتور جهت کنترل سرعت را دارا می باشد.سیستم اسانس پاش در تمامی مدل های میکسر  قابلیت نصب را دارد که با یک مخزن مواد تغذیه می شود و توسط یک پمپ مواد به داخل مخزن بلندر پمپاژ می گردد تا با پودر داخل دستگاه میکس شود.

قیمت میکسر پودر در آذربایجان شرقی

ریبون بلندر و یا همان دستگاه میکسر پودری در کارخانجات صنعتی تولیدی جهت مخلوط کردن انواه پودرها با یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. میکسر های پودری دارای پره هایی کوچک و بزرگ که به صورت موازی در داخل مخزن قرار گرفته تشکیل شده است. این پره ها با نیروی موتور که از طریق شفت به آن ها انتقال می یابد حرکت می کند و با حرکت کردن پره ها موجب مخلوط شدن یکنواخت انواع پودرها با یکدیگر می شود.برای دریافت قیمت میکسر پودر در آذربایجان شرقی با ما در صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه میکسر پودر در آذربایجان شرقی را خریداری نمایید.

خرید میکسر پودر در آذربایجان شرقی

شیرینگ پک در دماوند

شیرینگ پک 

 یکی از نیازهای اصلی در کارخانجات و شرکت های صنعتی بسته بندی محصولات می باشد.بسته بندی و به اصطلاح شیرینگ محصولات از طریق دستگاههای شیرینگ انجام می پذیرد. دستگاه های شیرینگ بنا به کارایی و وع شیرینگ کردن محصول دارای انواع و اقسام مختلفی هستند که یکی از پرکاربردترین آن ها دستگاه بسته بندی شیرینگ حرارتی و یا همان تونلی می باشد که در اکثر کارخانجات از این نوع دستگاه شیرینگ استفاده می شود.برای خرید شیرینگ پک در دماوند با ما در صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه شیرینگ پک در دماوند را خریداری نمایید.  

خرید شیرینگ پک در دماوند

شیرینگ کردن محصول به معنای کشیدن نوعی پلاستیک و رول بر روی کالا می باشد که از طریق حرارت دادن به نوار شیرینگ و یا همان پلاستیک کامل به دور کالا کشیده می شود و باعث محافظت از کالای مورد نظر می شود.رول یا فیلم دستگاه شیرینگ قشایی نازک از متریال پلاستیکی ست. زمانی که این رول در اطراف محصول بسته بندی قرار میگیرد و توسط دستگاه شیرینگ پک حرارت میبیند، مانند یک پک نایلونی به جداره بیرونی بسته بندی میچسبد و باعث محافظت کالا در برابر آلودگی های محیطی می شود.

قیمت شیرینگ پک در دماوند

جلوگیری از نفوذ رطوبت و تخریب کارتن و افت قیمت محصول حمل و نقل و جابجای سریعتر، راحت تر و امن تر زیبا و شکیل تر شدن بسته بندی جلوگیری ازشکستن ، ترک خوردگی و یا لب پر شدن محصول (به جهت کیپ شدن و ایجاد یک پارچگی در بسته بندی) انبارداری راحت تر و ایجاد قابلیت نگهداری طولانی مدت بدون افت کیفیت قابلیت چاپ و تبلیغ بر روی فیلم شیرینگ.برای خرید شیرینگ پک در دماوند با ما در مجموعه صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه شیرینگ پک در دماوند را خریداری نمایید.
 

شیرینگ پک در دماوند

فروش دستگاه شیرینگ پک در دماوند

شیرینگ پک حرارتی دارای یک تونل حرارتی می باشد که کالا بعد از قرار گرفتن بر روی نوار نقاله و پوشیده شدن توسط نایلون داخل تونل شده و با حرارت دهی نایلون و فیلم شیرینگ بر روی کالا و منعطف شدن نوار ،کالا به صورت کامل از نوار پوشیده شده و دوخت می شود و در آخر نوار نقاله به صورت آماده تحویل داده می شود،دستگاه شیرینگ حرارتی در شرکت صنعت کاران مهر در دو مدل نیمه اتومات و اتومات طراحی و تولید می شود که بنا به درخواست مشتری قابل تغییر است.

شیرینگ پک ارزان در دماوند

ما در مجموعه صنعت کاران مهر  طراح و سازنده انواع شیرینگ پک در دماوند می باشیم برای خرید شیرینگ پک در دماوند با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین شیرینگ پک را خریداری نمایید.

میکسر صنعتی در اراک

میکسر پودر

صنعت کاران مهر با چندین سال سالقه درخشان در امر طراحی و ساخت انواع دستگاه میکسر پودر آماده ی خدمت رسانی به شما تولیدکنندگان گرامی می باشد. همانطور که می دانید دستگاه میکسر پودر یکی از مهم ترین دستگاه های صنعتی در امر مخلوط سازی پودر ها با یکدیگر می باشد که بنا به نیاز مشتری در ابعاد و گنجایش های مختلف و با قابلیت های متفاوت قابل طراحی و ساخت است. ما به دلیل فروش بالای دستگاه میکسر صنعتی در اراک تخفیفات ویژه ای را برای شما صنعت کاران این شهر در نظر گرفته ایم برای اطلاع از قیمت میکسر پودر در هشتگرد با شماره های زیر تماس حاصل نمایید تا مشاوران ما شما را در امر خرید و قیمت میکسر پودر در هشتگرد یاری نمایند.

 مشخصات فنی میکسر صنعتی

دستگاه میکسر پودر یا دستگاه ریبون بلندر با پره های پروانه ای شکل مخصوص، برای ترکیب چند نوع مواد گرانولی و پودری با یکدیگر به کار می رود. استفاده از این مخلوط کن برای صنایع خوراکی، شیمیایی و صنعتی بلامانع است. سیستم تعیین و قطع پر کردن در این ماشین آلات به وسیله حسگر وزن ( لودسل ) و یا مکانیزم کانتر به کمک ماردون صورت می پذیرد. پره های میکسر پودر تمام محیط مخزن بلندر را پوشش می دهد. طراحی این پره ها به گونه است که مواد را از دور به مرکز و از مرکز به دور مخزن هدایت می کند تا همه محتویات به صورت یکنواخت با یکدیگر در هم آغشته شوند. یعنی حرکت این پره ها به صورت شعاعی و جانبی است.برای خرید دستگاه میکسر پودر در اراک  با ما در مجموعه صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید و بهترین میکسر پودر در اراک را خریداری نمایید.همچنین ارزانترین قیمت میکسر صنعتی را با ما می توانید تجربه کنید.

 

میکسر صنعتی در اراک

میکسر پودر چیست

از پر اهمیت ترین دستگاه ها در فرآیند تولید مواد غذایی و اعم محصولات پودری شکل،میکسر پودر است که به آن میکسر صنعتی نیز گفته می شود و به دلیل این که این قبیل دستگاه ها نقش مخلوط کردن و طعم دهی به محصولات غذایی را دارد این دستگاه ها در ظرفیت ها و ابعاد متنوعی تولید می شودند. ساخت مواد مختلف بدون مخلوط کردن چند ماده با یکدیگر تقریبا غیر ممکن است. هر ماده ایی برای ساخت و تولید نیازمند مخلوط کردن چندین ماده ی دیگر ، همگن شدن و در صورت عدم پراکندگی ، اجزای جامد در مایعات شسته میشوند و مواد جامد با هم مخلوط میشوند. فرایند مخلوط کردن یکی از مهمترین و اساسی ترین اعمال در همه ی زمینه های دارو سازی ( که بیشترین حساسیت در مقدار مواد را داراست ) ، شیمیایی ، مواد غذایی و… است.

خرید میکسر صنعتی در اراک

همانطور که خدمتتان اعلام شد ما در مجموعه صنعت کاران مهر انواع میکسر پودر ارزان و با کیفیت در ابعاد و گنجایش های مختلف را به صورت برقی،گاز سوز و دو گانه طراحی و تولید می کنیم شما مشتریان عزیز می توانید برای دریافت قیمت میکسر پودر در اراک و همچنین خرید میکسر پودر در اراک با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

بهترین میکسر پودر در اراک

خرید میکسر پودر در اراک

میکسر صنعتی در ارومیه

میکسر پودر

از پر اهمیت ترین دستگاه های در فرآیند تولید مواد غذایی و اعم محصولات پودری شکل دستگاه بلندر است که به آن میکسر صنعتی نیز گفته می شود و به دلیل این که این قبیل دستگاه ها نقش مخلوط کردن و طعم دهی به محصولات غذایی را دارد این دستگاه ها در ظرفیت ها و ابعاد متنوعی تولید می شودند . میکسرصنعتی وسیله ای برقیست که با انتقال قدرت از موتور به تیغه ها مواد را پودر می کند، این دستگاه معمولا برای مخلوط کردن مواد غذایی استفاده می شود که بنا به ضرورت رعایت بهداشت این دستگاه های بلندر از جنس استیل ضد زنگ در کارخانه صنعتی خرم ماشین تولید می شوداز این دستگاه معمولا در کارگاه ها ، کارخانه ها و از انواع دیگر آن در منازل جهت تولید مواد غذایی که نیاز به مخلوط شدن دارند، استفاده می شود . مانند مواد پودری : از قبیل زرد چوبه ، دارچین ، فلفل ، نشاسته ها، جوش شیرین ، قهوه  وغیره ... معمولا از این دستگاه ها در کارخانه ها در فرآیند تولید و بسته بندی گیاهان داروئی ، ادویه جات ، انواع طعم دهنده ها و چاشنی ها و بعضاً در خط تولید محصولاتی از قبیل شیر خشک و لبنیات بهره برداری می شود .برای خرید دستگاه میکسر صنعتی در ارومیه با مشاورین ما در صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید.
 

میکسر صنعتی در ارومیه    میکسر پودر در ارومیه

مزایای استفاده از میکسر صنعتی

  • کاهش زمان برای اختلاط مواد مختلف باهم
  • بالا رفتن راندمان تولید
  • کاهش تلفات ناشی از کارکردن با مواد خطرناک
  • مصرف پایین انرژی 
  • نصب و کارایی آسان

خرید میکسر صنعتی در ارومیه

میکسر استیل صنعتی در مواردی که تولیدکنندگان نیاز به ترکیب و شکست و همگن کردن مواد داشته باشند، استفاده می‌شود. یک میکسر می‌تواند شامل هر دستگاهی که مواد را مخلوط‏‏ یا همگن کند یا مواد متنوع ریز را به یک ماده واحد تبدیل مکند، باشد.میکسرها توانایی ترکیب کردن هر مایع یا جامدی را دارند تا در نهایت ماده مورد نیاز را تولید کنند. به طور استاندارد یک میکسر دارای یک محفظه یا مخزن اصلی بوده و با تیغه یا بیلچه دوار، مواد داخل آن مخلوط می‌شود. بسته به اینکه میکسراستیل برای چه موضوعی استفاده می‌شود، برای مخلوط کردن مواد ممکن است دارای پارویی پهن و یا تیغه تیز باشد.معمولا تیغه ها بر اساس خاصیت میکس شدن مواد به اشکال مختلفی طراحی و ساخته میشوند .برای خرید میکسر صنعتی در ارومیه با مشاورین ما در مجموعه صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید.

فروش میکسر صنعتی در ارومیه

میکسر پودر در ارومیه

شیرینگ پک تونلی در زاهدان

شیرینگ پک

شیرینگ پک دستگاهی است که در بخش بسته بندی کالا ها در صنایع مختلف کاربرد دارد،شیرینگ در لغت به معنی جمع شدن و پک به معنای بسته بندی است در نتیجه شرینگ پک به معنای کوچک کردن بسته بندی هاست به این صورت که پلایستیکی نازک در اطراف بسته بندی ها قرار می گیرد و موجب کنار هم قرار گرفتن چند کالا می شود در نتیجه حمل و نگهداری کالا شیرینگ شده به مراتب آسان تر می شود.برای خرید شیرینگ پک در زاهدان با ما در صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید.

فروش شیرینگ پک در زاهدان

عملکرد دستگاه شیرینگ پکبه این صورت است که کالا بر روی کانوایر دستگاه قرار می گیرد و کانوایر حرکت می کند در اولین قدم پلاستیک بر روی کالا قرار می گیرد و سپس به دون کوره ی شیرینگ پک هدایت می شود در کوره با گرمادهی مناسب پلاستیک کاملا اطراف کالا را پوشانده و محکم می شود سپس با هوادهی مناسب این پلاستیک سرد شده و به صورت محکم کالاها را در کنار هم نگه می دارد.

شیرینگ پک در زاهدان

خرید شیرینگ پک در زاهدان

شیرینگ پک تونلی بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار گرفته و در واقع در کارخانجات و کارگاه های بزرگ به کار برده می شود این دستگاه بیشتر در صنایع غذایی طرفداران زیادی دارد چون به راحتی می توان توسط این دستگاه کالا ها را در کنار هم محکم و بسته بندی کرد.شیرینگ پک تونلی از نظر مصرف سوخت به دو نوع تقسیم می شود شیرینگ پک برقی و شیرینگ پک گازی.

قیمت شیرینگ پک در زاهدان

شیرینگ پک تونلی به نسبت شیرینگ پک کابینی اندازه بزرگتری دارد و تفاوت این دستگاه با نمونه کابینی داشتن کانوایر و تونل حرارتی است.شیرینگ پک تونلی به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و ساخته می شود.

مزایای استفاده از شیرینگ پک تونلی

  • به دلیل وجود تونل حرارتی می توان از فیلم شیرینگ با ضخامت بالا استفاده کرد که همین امر موجب می شود بسته بندی کالا عایق ضربه باشد و کالا ها در حین حمل آسیب نبینند
  • با توجه به درخواست مشتری می توان شیرینگ پک تونلی را طوری طراحی کرد که به برق سه فاز نیز متصل شود.
  • نظم و ترتیب محصولات پس از شیرینگ شدن 
  • سرعت عملکرد بالا در نتیجه موجب بالای راندمان بالاتر در تولید و بسته بندی کالا می شود
  • عایق رطوبت و هرگونه آلودگی 

شیرینگ پک ارزان در زاهدان

شیرینگ پک تونلی در قزوین

شیرینگ پک 

شیرینگ پک دستگاهی است که در بخش بسته بندی کالا ها در صنایع مختلف کاربرد دارد،شیرینگ در لغت به معنی جمع شدن و پک به معنای بسته بندی است در نتیجه شرینگ پک به معنای کوچک کردن بسته بندی هاست به این صورت که پلایستیکی نازک در اطراف بسته بندی ها قرار می گیرد و موجب کنار هم قرار گرفتن چند کالا می شود در نتیجه حمل و نگهداری کالا شیرینگ شده به مراتب آسان تر می شود.

 

فروش شیرینگ پک در قزوین

عملکرد دستگاه شیرینگ پک به این صورت است که کالا بر روی کانوایر دستگاه قرار می گیرد و کانوایر حرکت می کند در اولین قدم پلاستیک بر روی کالا قرار می گیرد و سپس به دون کوره ی شیرینگ پک هدایت می شود در کوره با گرمادهی مناسب پلاستیک کاملا اطراف کالا را پوشانده و محکم می شود سپس با هوادهی مناسب این پلاستیک سرد شده و به صورت محکم کالاها را در کنار هم نگه می دارد.

خرید شیرینگ پک در قزوین

شیرینگ پک تونلی بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار گرفته و در واقع در کارخانجات و کارگاه های بزرگ به کار برده می شود این دستگاه بیشتر در صنایع غذایی طرفداران زیادی دارد چون به راحتی می توان توسط این دستگاه کالا ها را در کنار هم محکم و بسته بندی کرد.شیرینگ پک تونلی از نظر مصرف سوخت به دو نوع تقسیم می شود شیرینگ پک برقی و شیرینگ پک گازی.

قیمت شیرینگ پک در قزوین

شیرینگ پک تونلی به نسبت شیرینگ پک کابینی اندازه بزرگتری دارد و تفاوت این دستگاه با نمونه کابینی داشتن کانوایر و تونل حرارتی است.شیرینگ پک تونلی به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و ساخته می شود.

مزایای استفاده از شیرینگ پک تونلی

  • به دلیل وجود تونل حرارتی می توان از فیلم شیرینگ با ضخامت بالا استفاده کرد که همین امر موجب می شود بسته بندی کالا عایق ضربه باشد و کالا ها در حین حمل آسیب نبینند
  • با توجه به درخواست مشتری می توان شیرینگ پک تونلی را طوری طراحی کرد که به برق سه فاز نیز متصل شود.
  • نظم و ترتیب محصولات پس از شیرینگ شدن 
  • سرعت عملکرد بالا در نتیجه موجب بالای راندمان بالاتر در تولید و بسته بندی کالا می شود
  • عایق رطوبت و هرگونه آلودگی 

خرید شیرینگ پک تونلی در قزوین

قیمت شیرینگ پک تونلی در قزوین

دستگاه شیرینگ پک ارزان در کمالشهر

شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک در صنعت بسته بندی به عنوان یک دستگاه کلیدی محصوب می شود. معنی لغوی شیرینگ به معنی کوچک شدن است. در دستگاه شیرینگ برای بسته بندی معمولا از یک روکشی پلاستیکی جهت محافظت از محصول، زیباتر کردن محصول، دادن چیدمان مرتب و یکپارچه برای کنار هم قرار گرفتن محصولات و به عنوان محافظ در برابر اتفاقات ناگهانی در حمل نقل و .. استفاده می‌شود.ما در مجموعه صنعت کاران مهر طراح و سازنده انواع دستگاه شیرینگ پک در کمالشهر  می باشیم برای خرید دستگاه شیرینگ پک در کمالشهر  می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه شیرینگ پک در کمالشهر  را خریداری نمایید.

 

 

   شیرینگ پک در کمالشهر 

شرکت ماشین سازی صنعت کاران مهر با در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آماده همکاری با متقاضیان گرامی می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره به وب سایت  skmsazan.ir  مراجعه نموده و یا با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید.



 

فروش دستگاه شیرینگ پک در کمالشهر 

این دستگاه نیز مانند دستگاه های بسته بندی دیگر، بسته به نوع محصول ، ابعاد و زمان بسته بندی طراحی و تولید می شود. شرکت ماشین سازی صنعت کاران مهر با سالها تجربه در زمینه طراحی و تولید دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک، آماده ثبت سفارشات دستگاههای اختصاصی می باشد.تمامی دستگاههای ساخته شده توسط ماشین سازی صنعت کاران مهر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد .شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از قسمت تماس با ما اطلاعات فنی مورد نظر خود را دریافت نمایید.

خرید دستگاه شیرینگ پک در کمالشهر 

قیمت دستگاه شیرینگ پک در کمالشهر 

فروش استرچ پالت در کرج

استرچ پالت

تولید تجهیزات بسته بندی به کمک نایلون های شفاف که نزد عوام به سلفون پیچ معروف است گسترش زیادی پیدا کرده. مصرف روز افزون بسته بندی با این روش و رقابت آن با مصنوعات مشابه کاغذی و مقوایی این پراکندگی را در آینده بسیار بیشتر خواهد کرد. دستگاه استرچ پالت از جمله این ماشین آلاتی است که با راه بری ساده امکان بسته بندی و استرچ پیچی را فراهم آورده است. دستگاه مورد اشاره با درهم پیچیدن نایلون ها به دور کالا ضمن ایجاد پوششی محافظ سبب حفظ تعادل چندین کالای نا متعادل در کنار یکدیگر را امکان پذیز کرده است.ما در مجموعه صنعتکاران طراح و تولید کننده انواع دستگاه استرچ پالت در کرج می باشیم برای خرید دستگاه استرچ پالت در کرج با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه استرچ پالت را خریداری نمایید.
 

 09124617975     |     02634817497

فروش استرچ پالت در کرج

خرید استرچ پالت در کرج

در دستگاه استرچ پالت از نوار استرچ پالت استفاده می شود.در حقیقت خوراک تغذیه استرچ پالت رول های شفافی هستند که نایلون استرچ یا فیلم استرچ نام دارند. این رول ها از جنس هایی نظیر پلی وینیل کلراید (PVC) یا پلی وینیلیدین کلرید (PVdC) تولید می شوند. شفافیت و میزان استقامت کششی این فیلم ها در کیفیت نهایی کار تاثیر بسیار زیادی دارند. ضخامت ، طول و عرض رول ها از دیگر شاخصه های نایلون استرچ است که با توجه به نوع مصرف و توانایی دستگاه استرچ پالت انتخاب می شود.برای خرید دستگاه استرچ پالت در کرج با ما در صنعتکاران مهر تماس حاصل نمایید و بهترین استرچ پالت در کرج را خریداری نمایید.

کاربرد دستگاه استرچ پالت

یکی از روش های بسته بندی جهت محصولات غالبا حجیم و بزرگ روش استرچ پیچی یا به نقلی استرچ پالت یا استرچ رینگ می باشد. که این اتفاق به وسیله دستگاه استرچ و توسط فیلم مخصوص (فیلم استرچ) و با استفاده از چسبندگی فیلم مذکور صورت می پذیرد . این روش برای حفاظت پالت یا محصولات بزرگ از نور خورشید ، باران ، گرد و غبار ، رطوبت ، واژگونی ، سرقت و همچنین جهت حمل و نقل سریع و آسان و افزایش زیبایی بکار می رود. در بسته بندی پالت بشکه های ۳۰۰ لیتری ، پالت انواع رول ها فلزی ، پارچه ای ، کابل، پالت کشی و غیره از این گونه دستگاه ها استفاده می کنند. علاوه بر نفوذ گرد و غبار به محصولات و مواد غذایی با کمک این دستگاه استرچ پالت می توانیم از محصولات محافظت کنیم . در اکثر کارخانه و کارگاه های تولیدی فرآورده غذایی و خوارکی مانند تولید کنندگان آب معدنی ، کارخانه جات دوغ ، نوشابه ، رب ، و اکثر محصولات مشابه و در صنعت ساختمان سازی به منظور بسته بندی برخی مصالح مانند: محصولات مواد اولیه ساختمان سازی، گچ ، آجر ، سیمان ، ماسه و غیره… در تولیدی های سیم و کابل و غیره می توان با استفاده از دستگاه استرچ پالت، کابل های حجیم را سلفون کش کرد تا جابجایی آنها بسیار آسان و راحت تر شود .

خرید دستگاه استرچ پالت

ما در مجموعه صنعتکاران مهر انواع دستگاه استرچ پالت ارزان و با کیفیت را طراحی و تولید می کنیم برای دریافت قیمت دستگاه استرچ پالت با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید . بهترین دستگاه استرچ پالت را خریداری نمایید.