ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۶ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

قیمت بلندر میکسر پودری

میکسر پودر 

قیمت بلندر میکسر پودر

قیمت بلندر میکسر پودر که از پر کاربرد ترین ماشین آلات صنعتی به شمار می آید، در شرکت صنعت کاران مهر بسیار مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رسد. از قابلیت های خوبی که دستگاه بلندر میکسر پودر دارا می باشد می توان به ویژگی اسانس پاشی آن اشاره کرد.
محصولات مختلفی هستند که برای رسیدن به ترکیب نهایی نیاز به مخلوط شدن با اسانس های مایع را دارند از این رو با استفاده از نصب اسانس پاش در مخزن دستگاه، می توان اسانس های مایع را بر روی مواد در حال میکس، به طور کاملاً یکنواخت اسپری نمود و ترکیب مطلوبی را فراهم آورد.

پرکن مایعات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

پرکن مایعات

پرکن مایعات ( اتوماتیک – نیمه اتوماتیک )

از انواع دستگاه پرکن مایعات می توان به دو مدل پرکن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک اشاره کرد که هریک کارایی به خصوصی دارد و با توجه به نیاز تولید مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه پرکن مایعات به عنوان یکی از پر کاربرد ترین ماشین آلات صنعتی کاربرد گسترده ای در صنعت دارد.

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک، دارای نوار نقاله و درب بندی است تا بسته بندی محصولات را به بهترین شیوه و با نیروی انسانی کمتر با راندمان بالا به انجام برساند. دستگاه درب بندی در انتهای خط تولید محصولات قرار می گیرد. دلیل این امر این مورد می باشد .

دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

از دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک می توان دو نوع دستگاه پرکن مایع نیمه اتوماتیک رومیزی و شاسی دار را معرفی کرد. هر دوی این دستگاه ها فضای نسبتا کمی را در محیط اشغال می کنند

پرکن کرم

پرکن مایعات

پرکن کرم و پماد

بسته بندی انواع کرم و پماد به صورت اتوماتیک در ظروف کاسه ای و یا بطری ها توسط دستگاه فیلر سیلر روتاری انجام می‌شود که می‌تواند با ظرفیتی بالا عملیات پر کردن و بسته بندی را انجام دهد.

از ماشین آلات بسته بندی پرکن می توان به دستگاه پرکن کرم و پماد اشاره کرد که در دسته بندی پرکن مایعات غلیظ به شمار می آیند. این دستگاه قادر است این مواد را با سرعت بسیار بالا در ظروف مختلف پت یا پلی اتیلن پر کند.
 

قیمت دستگاه پرکن کرم و پماد

دستگاه بسته بندی پرکن روتاری کرم و پماد به دلیل استفاده از فناوری روز دنیا و قطعات با کیفیت، و همچنین اتوماتیک بودن آن ها قیمت بالاتری نسبت به پرکن های معمولی و نیمه اتوماتیک دارند اما لازم به ذکر است که کارایی بسیار بالای این دستگاه، توجیه اقتصادی را در صنایع مختلف به دنبال دارد.

تولید کننده شیرینگ پک حرارتی

شیرینگ پک

تولید کننده شیرینگ پک حرارتی

تولید کننده شیرینگ پک حرارتی در ابعاد و اندازه مورد نیاز مشتری که دارای بهترین کیفیت باشد، مجموعه صنعت کاران مهر است. این شرکت با تولید بهترین دستگاه های بسته بندی شیرینگ پک در مدل های مختلف، کار بسته بندی محصولات را برای مشتریان مختلف در صنایع گوناگون راحت کرده است.

مزایا استفاده از شیرینگ پک حرارتی

  1. با استفاده از بسته بندی محصول با شیرینگ حرارتی، می توان از نفوذ رطوبت و تخریب کارتن و افت قیمت محصول جلوگیری نمود.
  2. شیرینگ کردن محصولات با استفاده از حرارت، می تواند آن ها را در جابجایی راحتتر قرار دهد.
  3. بسته بندی محصول با استفاده از نایلونو شیرینگ پک حرارتی زیباتر می شود.

قیمت ماشین شیرینگ پک

 شیرینگ پک 

قیمت ماشین شیرینگ پک

قیمت ماشین شیرینگ پک که از پر کاربرد ترین ماشین آلات صنعتی در زمینه بسته بندی کالا ها و محصولات می باشد، در صنعت کاران مهر بسیار مناسب و مقرون به صرفه عرضه می گردد.
 

شیرینگ پک یکی از بهترین دستگاه هایی صنعتی به شمار می آید که جایگاه ویژه ای در صنعت بسته بندی دارد. به روی کار آمدن دستگاه بسته بندی شیرینگ پک در صنایع مختلف، تحول خوبی به وجود آورد. زیرا تقریبا می توان گفت بسته بندی شیرینگ پک برای هر محصول، یک پک مناسب و ایده آل به وجود می آورد.

کاربرد دستگاه شیرینگ پک

  • مناسب برای استفاده در بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی
  • مناسب برای استفاده در بسته بندی محصولات دارویی
  • مناسب برای استفاده در بسته بندی لوازم التحریر

خرید استرچ پالت

 استرچ پالت 

خرید استرچ پالت

خرید استرچ پالت برای مراکز تولیدی و کارخانه هایی که نیاز به بسته بندی کالا ها و محصولات خود در ارتفاع زیاد بر روی پالت دارند، بهترین گزینه می باشد. استرچ پالت ها این قابلیت را فراهم می کنند که با استفاده از نایلون استرچ، محصولات و کالا ها را سلفون کشی کنند.
خرید استرچ پالت صنعتی می تواند الزامی باشد تا بتوان با استفاده از آن به خوبی کالاهای مختلف و حتی قطعات و محصولات بزرگ را نیز بسته بندی نمود.

کاربرد دستگاه استرچ پالت با توجه به محصول و مکان مورد نظر تعیین می گردد. به طور مثال از استرچ پالت فرودگاهی برای سلفون کشی چمدان ها و ساک و بار مسافران در فرودگاه و سالن های مسافربری استفاده بسیاری می شود.
بسته بندی انواع بطری در تعدادهای زیاد را می توان با استفاده از این دستگاه انجام داد.