ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

فروش دستگاه میکسر پودر 800 لیتری

فروش دستگاه میکسر پودر 800 لیتری

فروش دستگاه میکسر پودر 800 لیتری در تمام شهر های کشور توسط مجموعه صنعت کاران مهر انجام می شود. فروش بهترین دستگاه های صنعتی قابل استفاده در صنایع مختلف، در این مرکز ماشین سازی امکان پذیر می باشد.
این مجموعه در راستای کمک به صنایع کوچک و بزرگ، محصولات صنعتی خود را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای عرضه می کند. میکسر پودر از بهترین و پر کاربرد ترین دستگاه های صنعتی است که در ظرفیت های مختلفی در بازار عرضه می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش ساخت انواع ظرفیت های دستگاه میکسر پودر با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

 

فروش دستگاه میکسر پودر 800 لیتری
 

ساخت میکسر پودر با ظرفیت های مختلف

ساخت دستگاه میکسر پودر در ظرفیت های مختلف در صنعت کاران مهر امکان پذیر می باشد. این مجموعه با بکارگیری دانش فنی و استفاده از متخصصین ساخت در امر تولید دستگاه های صنعتی پیشرفته، همواره در تلاش بوده که با طراحی و تولید دستگاه های صنعتی مختلف، و عرضه آن ها با قیمت مقرون به صرفه در بازار، کمکی با مجموعه های تولیدی کرده باشد.
طراحی و ساخت دستگاه میکسر پودر در ظرفیت های مختلف 100 لیتری تا 5000 لیتری در جنس استیل یا آهن با بالاترین کیفیت و مرغوبیت در صنعت کاران مهر انجام می گردد.

کاربرد میکسر پودر 800 لیتری

معمولا برای میکسر های پودر با ظرفیت های 800 لیتری به بالا از موتور های بسیار قوی استفاده می شود تا قادر باشند حجم بالایی از مواد پودری را با یکدیگر مخلوط کنند.
از این رو از این دستگاه در صنایع بزرگ برای مخلوط سازی موادی مانند بتن استفاده می شود. زیرا در صورت پایین بودن توان یا اسب موتور و استفاده از مواد سنگین برای ترکیب موتور دچار آسیب دیدگی زودرس خواهد شد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی