ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

۳۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

خرید شیرینگ پک در اصفهان

خرید شیرینگ پک

ما در مجموعه صنعتکاران مهر طراح و سازنده انواع شیرینگ پک در اصفهان می باشیم. شما همشهریان اصفهانی عزیز می توانید برای خرید شیرینگ پک در اصفهان با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه شیرینگ پک را خریداری نمایید.واژه انگلیسی شرینک (shrink) به معنای کشیده شدن است. پک (pack یا packing) به معنی بسته هست. در همین راستان شرینک پک (shrink pack) به نوعی بسته بندی اطلاق می شود که پوششی از جنس پلاستیک نازک و شفاف به نام نایلون شرینک دور کالا کشیده می شود تا ضمن بسته بندی و نگهداری چند محصول در کنار هم، آن را هم از مواردی چون آب و گرد و خاک محافظت کند. البته نام صنعتی و اصلی دستگاه شرینک پک ، Shrink Wrap Machine است.برای خرید دستگاه شیرینگ پک در اصفهان با ما در مجموعه صنعتکاران مهر تماس حاصل نمایید.

09124617975  |    02634817497

خرید شیرینگ پک در اصفهان

نحوه کارکرد دستگاه شیرینگ پک

عملیات بسته بندی یا همان شرینک به وسیله ماشین شرینک پک انجام می شود، به این صورت که محصول و کالای مورد نظر توسط دستگاه نقاله به درون محفظه ماشین شرینگ روانه می شود. و سپس مقداری رول شرینگ دور محصول قرار می گیرد . محصول تولید شده از درون تونلی به نام کوره عبور می کند . و در این کوره یک لایه پلاستیک از جنس نایلون که قرار است به دور محصول پیچیده شود گرما و حرارت داده می شود تا کمی نرم و داغ و پخته شود. و سپس بعد از این مرحله کوره فن های خنک کننده قرار دارند تا به بسته ها هوا بدهد و لایه شرینگ را به خوبی منقبض کند تا به دور محصول کاملا بچسبد و پوشیده شود. بعد از این مرحله تقریبا کار به اتمام رسیده و محصول ما درون یک پوشش شفاف قرار گرفته است. میزان رول شرینگ و همینطور حجم و زمان حرارت داده شده به محصول توسط کنترل کننده ماشین شرینگ انجام میشود. به طور کلی به این مدل دستگاه های شرینگ که حاوی کوره های بزرگ می باشند شرینگ پک تونلی می گویند که در ابعاد مختلف و قطعات بزرگ و کوچک بر اساس سفارشی مشتری تولید خواهد شد.

مزایای استفاده از دستگاه شیرینگ پک

  • مانع از نفوذ گرد و غبار و رطوبت شده و همچنین از کاهش قیمت محصول و نیز خرابی کارتن جلوگیری خواهد نمود.
  • جابه جایی و حمل و نقل محصولات ساده تر و با سرعتی بیشتر انجام می گردد.
  • بسته بندی محصولات، ظاهر شیک و زیباتری به خود خواهد گرفت.
  • از شکستگی، ترک خوردگی، و یا لب پر شدن محصول ممانعت می نماید چرا که به خوبی بسته بندی را کیپ خواهد نمود.
  • می توان محصولات را برای مدت بیشتری و با حفظ کیفیت آن ها نگهداری نمود و انبارداری نیز راحت تر می گردد.
  • می توان بر روی فیلم شرینگ تبلیغات چاپ نمود.
  • در مقایسه با بسته بندی با کارتن کاهش هزینه 70 درصدی را به ارمغان خواهد آورد.
  • مانع از آسیب دیدن محصولات به وسیله حشرات یا حیوانات موزی می شود.

انواع دستگاه شیرینگ پک

ما در مجموعه صنعتکاران مهر انواع دستگاه شیرینگ پک را طراحی و تولید می کنیم شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید دستگاه شیرینگ پک در اصفهان با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین شیرینگ پک را خریداری نمایید.
 

دستگاه شرینگ پک تمام اتوماتیک

این دستگاه به صورت خطی بوده و دارای یک کانوایر ورودی است. به راحتی می‌توانید آن را به خطوط تولیدتان متصل کنید تا بدون نیاز به اپراتور، محصول وارد دستگاه دوخت شود. متناسب با کارخانه و کارگاه شما، محصول از طریق خط تولید وصل شده به دستگاه یا توسط اپراتور وارد دستگاه می‌شود. به محض قرار گرفتن محصول بر روی کانوایر ورودی، سنسورهای دستگاه، محصول را تشخیص می‌دهند. سپس به شکل اتوماتیک فیلم دور محصول پیچیده می‌شود و عمل دوخت، صد در صد بدون خطا، انجام می‌شود. محصول توسط کانوایر خروجی به سمت تونل حرارتی هدایت می‌شود. در بخش تونل، عمل شرینک انجام می‌شود و پلاستیک دور محصول حرارت می‌بیند و کاملاً اندازه محصول می‌شود.  این تونل حرارتی هم دارای یک دستگاه اینورتر جهت تنظیم سرعت کانوایر است. میله‌های کانوایر با روکش سیلیکونی که به صورت غلطان حرکت می‌کنند برای شرینک کردن هر چه بهتر محصول کارایی دارد. دستگاه تونل حرارتی، دارای یک ترموستات اتوماتیک جهت کنترل دمای داخل تونل است.
 

دستگاه  شرینگ پک نیمه اتومات

اپراتور، جعبه محصول را بعد از قرار دادن درون فیلم شرینک داخل ورودی دستگاه دوخت می‌گذارد. اپراتور دستگیره دوخت را می‌کشد و محصول را دوخت می‌زند. محصول از طریق کانوایر به سمت تونل حرارتی می‌رود. زمان حرکت کانوایر و زمان دوخت دستگاه های دوخت قابل تنظیم است. بر خلاف دستگاه شیرینگ پک کابینی، در بخش تونل حرارتی نیازی به اپراتور نیست. محصول وارد تونل حرارتی می‌شود. در تونل حرارتی، پلاستیک دور محصول حرارت می‌بیند و کاملاً اندازه محصول می‌شود. تنظیم حرارت و سرعت کانوایر دستگاه تونل حرارتی نیز قابل تنظیم است.

قیمت شیرینگ پک در اصفهان

شیرینگ پک ارزان در اصفهان

پرکن مایعات در شهرکرد

پرکن مایعات

استفاده ازدستگاه پرکن مایعات باعث بالا رفتن دقت در بسته‌بندی و همچنین افزایش بهره‌وری خطوط تولید می‌گردد. یکی از مهمترین نیازهای خطوط تولید در زمان بسته‌بندی ریختن مایعات در ظروف و بطری‌ها می‌باشد که با استفاده از دستگاه پرکن مایعات این عمل ضمن برخورداری از دقت و سرعت بالا، به صورت ساده، موثر و بدون دردسر انجام می‌گردد. از این دستگاه جهت پرکردن انواع مایعات غلیظ و رقیق در ظروف مختلف استفاده می‌شود. استفاده از ماشین آلات پرکن ضمن افزایش بهره وری کمک زیادی به دقت بسته بندی می کند. مایعات مختلف به منظور ریخته شدن در ظروف و بطری ها نیازمند روشی هست که ضمن داشتن دقت و سرعت عمل، مکانیزم موثر، ساده و بدون درد سری داشته باشند. از این رو با به کارگیری دستگاه پرکن مایعات می توان این نیاز را رفع نمود.ما در مجموعه صنعت کاران مهر انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ارزان در ابعاد و گنجایش های مختلف را طراحی و تولید می کنیم شما عزیزان جهت دریافت قیمت پرکن مایعات رقیق می توانید با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین پرکن مایعات رقیق را خریداری نمایید.

پرکن مایعات در شهرکرد

خرید پرکن مایعات در شهرکرد

به طور کلی سه مکانیزم پرکن پمپی، پرکن ثقلی و پرکن سیلندر پیستونی برای تزریق مایعات با هر نوع گرانروی ای وجود دارد. هریک از این روش ها ممکن است برای مایعی مناسب و برای مایعی دیگر کارا نباشد. از این رو انتخاب درست مکانیزم تزریق اهمیت به سزایی دارد.مکانیزم پمپ معمولا دقت چندانی ندارد و می توان برای انواع مایعات استفاده نمود. اما به دلیل ماهیت کارکرد برای موادی همچون گریس سرد که چسبندگی زیادی دارند  بسیار گزینه مطلوبی به شمار می رود.معمولا برای دستگاه پرکن عرقیات، دستگاه پرکن دوغ، انواع شوینده ها و سایر مایعات این چنینی از سیستم ثقل استفاده می شود. این سیستم ارزان قیمت ترین روش تزریق است و به کمک جاذبه و وزن خود مایع عملیات پرکردن صورت می گیرد. روش ثقل در بسیاری از دستگاه پرکن مایعات رقیق استفاده می شود. پرکن سیلندر پیستون نیز روشی دیگری است که در ماشین آلات اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد و دقت بالایی دارد. این روش بهترین گزینه برای مایعات غلیظ است. به دلیل ثابت بودن حجم تعیین و تنظیم شده، خطای مقدار تزریق مواد بسیار بسیار کم است به همین علت در مایعات با غلظت زیاد از این روش استفاده می شود. برای خرید دستگاه پرکن مایعات رقیق با ما در صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید.

انواع دستگاه پرکن مایعات

ما در این مجموعه انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق را طراحی و تولید می کنیم شما عزیزان می توانید جهت خرید دستگاه پرکن مایعات رقیق ارزان با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه پرکن مایعات رقیق را خریداری نمایید.سیستم تزریق در پرکن مایعات می تواند به روش پمپ، ثقل و یا سیلندر پیستون طراحی شود. پرکن مایعات نیمه اتوماتیک در دو نوع رومیزی و شاسی دار ساخته می شوند. حجم کاری این ماشین ها متوسط و با توجه به تعداد نازل ها است.تهیه خط کامل پرکن مایعات یکی از شرایط لازم بسته بندی با کیفیت با تیراژ انبوه است. تولید کنندگان محصولات مایع به کمک پرکن مایعات اتوماتیک می توانند تا 2000 بطری 1 لیتری را با درصد خطای 0/1 در هر ساعت پر کنند.

خرید دستگاه پرکن مایعات در شهرکرد

قیمت دستگاه پرکن مایعات در شهرکرد

دستگاه میکسر پودر ارزان در ساوه

میکسر پودر

امروزه در اکثر کارخانجات و کارگاه های تولیدی و صنایع برای مخلوط کردن انواع پودر ها از انواع دستگاه میکسر پودر استفاده می شود.دستگاه میکسر پودر ارزان از جمله ماشین های موثر در این زمینه است. دستگاه ریبون بلندر نام تجاری این ماشین است. دستگاه میکسر پودر ارزان مجهز به تیغه مخلوط کن ویژه ای است که Ribbon Blade نام دارد. اندازه این تیغه به نحوی محاسبه شده است که تقریبا کل نواحی مخزن دستگاه را پوشش می دهد و با حرکات خطی و شعاعی تضمین به دست آمدن بهترین ترکیب را می دهد. به تعریف ساده تر، پره های داخل مخزن دارای گردش خلاف یکدیگر هستند، یعنی برخی مواد را به داخل و برخی به بیرون می کشند که سبب ترکیب بهتر و دقیق تر مواد می شود. پره ها و جنس مخزن بلندر به گونه ای در نظر گرفته می شود که قابلیت شست و شو با آب را داشته باشند. برای خرید دستگاه میکسر پودر ارزان با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. با اعتماد به ما در مجموعه صنعت کاران مهر  بهترین میکسر پودر و همچنین میکسر پودر ارزان را خریداری نمایید. برای خرید میکسر پودر ارزان با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
 

 09124617975  |  02634817497

دستگاه میکسر پودر ارزان در ساوه

 

قیمت دستگاه میکسر پودر در ساوه

میکسر پودر ارزان، متشکل از موتور گیربکس، مخزن در حجم های مختلف (۵۰ تا ۵۰۰۰ لیتر)، شافت مرکزی و دو جفت پره میباشد. قطر شافتِ اصلیِ حاملِ پره ها به عواملی مانند چگالی (وزن مخصوص) ، دانه بندی و نوع مواد(میزان چسبندگی) ، بستگی دارد. قطر شفت معمولا بین ۳۵ تا ۱۵۰ میلیمتر در نظر گرفته می شود. شافتِ اصلی، شافت های فرعی و پره های ریبونی اغلب از جنس استنلس استیل ساخته میشود. در صورتی که مواد حاوی سیلیس و دارای خاصیت سایش باشد، برای ساخت مخزن از آهن و برای پره ها و شافت ها از استنلس استیل ۳۱۶ استفاده می گردد. برای دریافت قیمت میکسر پودر ارزان با ما در مجموعه صنعت کاران مهر  تماس حاصل نمایید و بهترین میکسر پودر در ساوه را خریداری نمایید.

 

بهترین میکسر پودر در ساوه

جنس بدنه دستگاه میکسر پودر به گونه ای انتخاب شده است که می توان آن را در تماس با آب قرار داد و به راحتی شستشو و تمیز کرد. از این رو مخزن می تواند بر اساس فاکتورهایی نظیر جنس پودر از متریالی مانند ورق آهنی یا استیل انتخاب شود. قدرت الکتروموتور و گیربکس مخلوط کن بستگی به حجم مخزن بلندر و وزن پودر دارد. هر چقدر مخزن بزرگتری انتخاب شود طبیعتا قدرت موتور نیز افزایش می یابد.برای خرید بهترین میکسر پودر در ساوه با مشاوران ما در مجموعه صنعت کاران مهرتماس حاصل نمایید و بهترین میکسر پودر در ساوه را خریداری نمایید.
 

دستگاه میکسر پودر در ساوه

قیمت دستگاه میکسر پودر در ساوه

شیرینگ پک اتومات در تهران

شیرینگ پک 

مجموعه صنعت کاران مهر طراح و سازنده انواع دستگاه شیرینگ پک اتومات در تهران آماده ی خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز در خصوص خرید دستگاه شیرینگ پک اتومات در تهران می باشد. برای اطلاع از قیمت شیرینگ پک اتومات در تهران با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.همانگونه که از معنای لغوی کلمه شیرینگ “یعنی کوچک شدن، کاهش حجم مواد” برمی آید متوجه می شویم که شیرینگ پک عمل جمع شوندگی پلاستیک بر اثر حرارت دور تا دور محصول می باشد. دستگاه های شرینگ خود در انواع مختلف رومیزی، تونلی و کابینی ساخته می شوند که هریک از آن ها با توجه به اندازه و ابعادهای گوناگون و در موارد مختلف کاربرد دارند. برای خرید شیرینگ پک اتومات در تهران با ما در صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید.

 

09124617975    |    02634817497
 

 

شیرینگ پک اتومات در تهران

 

دستگاه شیرینگ پک اتومات در تهران

با گسترش صنعت،تولیدات کارخانجات نیز رو به افزایش است و به همین دلیل شیرینگ نمودن محصولات طرفدار زیادی پیدا کرده است.
شیرینگ نمودن دسته ای بسته بندی گسترده ی محصولات می باشدکه در آن محصولات بعد از تولید به صورت دسته های چند تایی روانه بازار می شوند. مثال آن بطری های آب معدنی ، قوطی های اسپری،قوطی های رب و … است که با قرار گرفتن در دستگاه شرینک پک محافظت می شوند. از دلایل مهم محبوبیت شیرینگ پک ، در معرض نمایش گرفتن پوشش اصلی کالا پشت لایه شفاف شرینگ است. این دقیقا بر خلاف بسته بندی در کارتن است که محتویات بسته ها قابل رویت نیستند.برای خرید دستگاه شیرینگ پک اتومات در تهران با ما در صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید.
 

انواع دستگاه شیرینگ پک

شیرینگ پک کابینی

مناسب جهت بسته هایی تا ابعاد 40*55 در ارتفاع 15سانت بدون نیاز به دستگاه دوخت ال ،کارایی سریع و ساده

شیرینگ پک تونلی

مناسب جهت بسته های بزرگ و سنگین وزن ،قابلیت تنظیم سرعت و حرارت داخل تونل

شیرینگ پک دستی

مناسب جهت کالاهای کوچک و با ابعاد محدود،کارایی ساده و قیمت مناسب

کاربرد شرینک پک

  • به کمک شرینک کردن می توان چندین محصول را که از جهت تعادل ناپایدار هستند در کنار یکدیگر قرار داد. شرینک بطری های آب نمونه بارز این استفاده است.
  • پلاستیک عایق خوبی برای رطوبت است، با شرینک کردن از ورود خیسی و نم به کالا می توان جلوگیری نمود.
  • شرینک بر خلاف بسته بندی با کارتون و مقوا، پوششی شفاف است که ظاهر محصول به راحتی در آن نمایان است. شاید این ویژگی جذاب سبب رونق و پیشرفت شرینک های رنگی و چاپی شده باشد.
  • در برخی موارد برای نمایش اندازه و شکل کالا نیاز است محصول داخل پوششی نازک قرار بگیرد، پس شرینک کردن تنها گزینه خواهد بود.

 

تولید کننده دستگاه شیرینگ پک اتومات در تهران

دستگاه شیرینگ پک ساخته شده توسط ماشین سازی صنعت کاران مهر دارای طراحی جدید و منحصر به فرد بوده است . و تمامی قطعات ساخته شده و بکار رفته در  این دستگاه از بروز ترین و  و با کیفیت ترین قطعات در نوع خود می باشد. دستگاه شیرینگ پک به دلیل سبک ساختاری، می تواند در صنایع مختلف در قسمت بسته بندی کاربرد داشته باشد.
 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید   09124617975

 

دستگاه شیرینگ پک ارزان

شیرینگ پک

دستگاه شرینگ پک از نقطه نظر حرارت دهی به فیلم شرینک به دو دسته شرینگ پک تونلی و شرینگ پک کابینی تقسیم بندی می شود. در مدل تونلی، محصول از داخل کوره ای که در آن حرارت در حال تابش است عبور می کند تا لایه شرینگ را جذب خود کند. دستگاه های شیرینگ تونلی به علت نداشتن فک دوخت، سرعت بیشتری نسبت به مدل کابینتی دارند. مورد استفاده این نوع دستگاه شیرینگ در بنگاه‌های صنعتی می باشد.شیرینگ تونلی دارای محفظه پخت فیلم شیرینگ است به دلیل اینکه این محفظه از بخش های اصلی دستگاه به شمار می‌رود دیواره های آن برای جلوگیری از هدر رفتن گرما توسط پشم سنگ عایق کاری می‌شود اما در مدل شرینگ پک کابینی محصول داخل محفظه ای کابینی شکل گذاشته و در آن بسته می شود. در این محفظه، توسط المنت برقی حرارت مورد نیاز برای انقباض فیلم شرینک تامین می گردد. بعد از چند ثانیه نیز درب به منظور برداشت کالای شرینک شده باز می گردد. کاربرد دستگاه شیرینگ کابینی در صنایع غذایی، خصوصا رستوران ها و هتل ها بیشتر از این نوع شیرینگ برای مصارف کارگاهی و خانگی است.دستگاه شیرینک کابینی عملیات دوخت و بسته بندی را در یک مرحله انجام می دهد و برای همه نوع فیلم های شرینک از قبیل PVC, PO, PP و غیره مناسب است. ما در مجموعه صنعتکاران انواع دستگاه شیرینگ پک ارزان را  به سه صورت دستگاه شیرینگ پک اتومات،دستگاه شیرینگ پک نیمه اتومات و دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز در ابعاد مختلف در جهت جلب رضایت شما عزیزان طراحی و تولید کرده است جهت مشاوره در خصوص انواع دستگاه های شیرینگ پک ارزان با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید   09124617975




دستگاه شیرینگ پک ارزان


 

مزایای دستگاه شیرینگ پک ارزان 
 

  • شیرینگ کردن سبب جلوگیری از نفوذ گرد غبار به داخل کارتن های محصولات و یا نشستن غبار بر روی لیبل محصول می شود .
  • این کار باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت به سطح محصول و یا کارتن و در نتیجه غیر قابل قبول بودن شکل ظاهری آن می گردد.
  • به کمک شیرینگ کردن می توان تبلیغ و یا سایر نوشته های مورد نظر را روی بسته بندی درج نمود.
  • به دلیل استحکام بخشی به بسته، در زمان جابجایی های متعدد شکل کارتن یا محصول دفورمه نمی شود و همچنان تا زمان استفاده محصول به همان شکل اول باقی می ماند .
  • از مهمترین محاسن دیگر شیرینک کردن محصول مقرون به صرفه بودن آن نسبت به کارتن است . مثلا در محصول رب های قوطی یا رنگ های ساختمانی و یا مایعات نوشیدنی اگر به جای شیرینک کردن از بسته بندی کارتنی استفاده شود هزینه ها از لحاظ مواد اولیه و هم از نظر استفاده از نیروی انسانی تا چند برابر بالاتر می رود.

خرید دستگاه شیرینگ پک ارزان در کرج

بهترین دستگاه میکسر پودر

میکسر پودر

ماشین سازی صنعت کاران مهر طراح و سازنده بهترین دستگاه میکسرپودر (ریبون بلندر) با متد های جدید در کرج می باشد که تیغه این دستگاه های میکسر پودر از جنس فولاد ضدخش می باشد و بسیار مقاوم است.در دستگاه های ریبون بلندر سیستم اسانس پاش در تمامی مدل های میکسر قابلیت نصب را دارد که با یک مخزن مواد تغذیه می شود و توسط یک پمپ مواد به داخل مخزن بلندر پمپاژ می گردد تا با پودر داخل دستگاه میکس شود.ریبون بلندر یا دستگاه میکسر پودر قابلیت میکس کردن انواع مواد پودری مانند: ادویه جات، قهوه، ریز دانه ها،خمیر های کم تراکم ، کود های شیمیایی و پودر های مختلف با چگالی و دانسیته های متنوع به صورت ۱۰۰% دارا می باشد.

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید 09124617975
 

خرید بهترین میکسر پودر در کرج

میکسر پودر ، متشکل از موتور گیربکس، مخزن در حجم های مختلف (۵۰ تا ۵۰۰۰ لیتر)، شافت مرکزی و دو جفت پره میباشد.قطر شافتِ اصلیِ حاملِ پره ها به عواملی مانند چگالی (وزن مخصوص) ، دانه بندی و نوع مواد(میزان چسبندگی) ، بستگی دارد.قطر شفت معمولا بین ۳۵ تا ۱۵۰ میلیمتر در نظر گرفته می شود.شافتِ اصلی، شافت های فرعی و پره های ریبونی اغلب از جنس استنلس استیل ساخته میشود.شرکت ماشین سازی صنعت کاران مهر با در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آماده همکاری با متقاضیان گرامی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره به وب سایت skmsazan.ir مراجعه نموده

قیمت میکسر مواد پودری

قیمت میکسر مواد پودری

دستگاه میکسر پودر مجهز به تیغه مخلوط کن ویژه ای است که Ribbon Bladeنام دارد. اندازه این تیغه به نحوی محاسبه شده است که تقریبا کل نواحی مخزن دستگاه را پوشش می دهد و با حرکات خطی و شعاعی تضمین به دست آمدن بهترین ترکیب را می دهد. به تعریف ساده تر، پره های داخل مخزن دارای گردش خلاف یکدیگر هستند، یعنی برخی مواد را به داخل و برخی به بیرون می کشند که سبب ترکیب بهتر و دقیق تر مواد می شود. پره ها و جنس مخزن بلندر به گونه ای در نظر گرفته می شود که قابلیت شستسو با آب را داشته باشند.

خرید شیرینگ حرارتی ارزان

شیرینگ پک

در صنعت برای بالا رفتن کیفیت بسته بندی و همچنین افزایش سرعت بسته بندی کالا از دستگاه های بسته بندی که مطابق با پیشرفت و فناوری روز دنیا طراحی و تولید می شوند استفاده می شود. دستگاه شیرینگ حرارتی نمونه ای از دستگاه های بسته بندی کالا است که امروزه در اغلب کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد.در دستگاه شیرینگ حرارتی کالا ها درون دستگاه قرار گرفته و نوعی نایلون که به آن فیلم شیرینگ می گویند از طریق حرارت دهی بر روی کالا فیکس شده و دور آن را احاطه می کند و باعث ایجاد بسته بندی مرتب و نظم دهی و چیدن کالا می شود همچنین حمل و نقل کالا را نیز سهولت می بخشد. ما در مجموعه صنعتکاران انواع شیرینگ حرارتی را مطابق با نظر و سلیقه شما عزیزان طراحی و تولید می کنیم می توانید برای خرید شیرینگ حرارتی ارزان و سفارش آن با شماره های زیر تماس گرفته و ثبت سفارش خود را انجام دهید.
 

09124617975    |    02634817497
 

مشخصات فنی دستگاه شیرینگ حرارتی

  •  دارای المنتهای کمکی در هر طرف تونل
  •  تونل سه جداره با عایق بندی مناسب جهت جلوگیری از اتلاف انرژی.
  • قابلیت طراحی و ساخت طبق ابعاد سفارشی
  • دارای قابلیت تعویض آسان المنت ها.
  •  سیستم انتقال نیرو موتور گیربکس با اینورتور.
  •  دارای سیستم کنترل حرارت تونل.
  •  دارای دو فن خنک کننده در دهانه خروجی

 مزایای استفاده از دستگاه شیرینگ حرارتی

شیرینک کردن سبب جلوگیری از نفوذ گرد غبار به داخل کارتن های محصولات و یا نشستن غبار بر روی لیبل محصول می شود .این کار باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت به سطح محصول و یا کارتن و در نتیجه غیر قابل قبول بودن شکل ظاهری آن می گردد.به کمک شیرینگ کردن می توان تبلیغ و یا سایر نوشته های مورد نظر را روی بسته بندی درج نمود.به دلیل استحکام بخشی به بسته، در زمان جابجایی های متعدد شکل کارتن یا محصول دفورمه نمی شود و همچنان تا زمان استفاده محصول به همان شکل اول باقی می ماند .از مهمترین محاسن دیگر شیرینک کردن محصول مقرون به صرفه بودن آن نسبت به کارتن است . مثلا در محصول رب های قوطی یا رنگ های ساختمانی و یا مایعات نوشیدنی اگر به جای شیرینک کردن از بسته بندی کارتنی استفاده شود هزینه ها از لحاظ مواد اولیه و هم از نظر استفاده از نیروی انسانی تا چند برابر بالاتر می رود.

 

خرید دستگاه شیرینگ حرارتی ارزان

 

انواع دستگاه شیرینگ حرارتی

شیرینگ پک اتومات

شیرینگ پک نیمه اتومات

شیرینگ پک دوگانه سوز

قیمت دستگاه شیرینگ حرارتی

خرید دستگاه شرینگ حرارتی در کرج

ارزانترین دستگاه شیرینگ حرارتی

قیمت دستگاه پرکن مایع ضدعفونی

پرکن مایعات

باتوجه به شیوع بیماری های متعدد در جامعه و ضرورت استفاده ی مکرر از انواع مایع ضدعفونی،مجموعه صنعتکاران با طراحی و تولید انواع دستگاه پرکن مایع ضدعفونی کننده تلاش برای رفع کمبود ها در این زمینه دارد. دستگاه پرکن مایع ضدعفونی کننده در این مجموعه قابلیت ارتقا و ساخت در حجم های مختلف را بنا به سلیقه شما عزیزان دارد. ما در مجموعه صنعتکاران مهر ماندگار آماده ی همکاری با انواع کارخانجات تولید کننده مواد ضدعفونی کننده در راستای راه اندازی خط بسته بندی مایع ضدعفونی کننده می باشیم. شما عزیزان با استفاده از دستگاه پرکن مایع ضدعفونی سرعت بسته بندی و همچنین راندمان مجموعه را نیز افزایش می دهید.برای مشاوره در خصوص دستگاه پرکن مایع ضدعفونی کننده و دریافت قیمت دستگاه پرکن مایع ضدعفونی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
 

09124617975     |    02634817497

تصاویر انواع دستگاه پرکن 
 

خرید دستگاه پرکن مایع ضدعفونی 

دستگاه پرکن مایع ضدعفونی، جهت پرکردن انواع مایعات غلیظ و  مایعات پاک کننده و انواع مایع ها با چگالی کم و متوسط کاربرد دارد. دستگاه های پرکن مایع ضدعفونی و سایر مایعات با غلظت بالا و حتی مایعات رقیق تر، در صنعت مصارف زیادی دارد. این دستگاه ها که برای پرکردن سیلندرها و ظروف حاوی مواد گوناگون طراحی و ساخته می شوند، متناسب با کاربردها و قابلیت های آنها قیمت گذاری می شوند. دستگاه های پرکن مایع ضدعفونی می توانند به صورت دستی، نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک، در خدمت صنعت باشند و با امکانات مختلف خود کلیه مایعات رقیق تا مواردی با غلظت بیشتر مثل انواع مواد و لوازم آرایشی و بهداشتی را در سریع ترین زمان، به بهترین شکل در ظروف مخصوص خود پر و عرضه نمایند.برای خرید دستگاه پرکن مایع ضدعفونی کننده با شماره های اعلام شده تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

ویژگی دستگاه پرکن مایع ضدعفونی

دستگاه پرکنمایع ضدعفونی،در اکثر موارد به صورت تمام استیل و در برخی موارد به صورت نیمه استیل ساخته می شود. این دستگاه ها دارای سیلندر پیستون هستند که عمل تزریق محصول به داخل ظرف را انجام می دهد. سیلندر پیستون ها از قسمت مخزن، محصول را به داخل قالب خود کشیده، در بطری، ظرف و یا هرچیزی که ما محل خروج محصول در نظر گرفته ایم تخلیه می کند. دستگاه های پرکن مایع ضدعفونی، دارای پی ال سی با منوی فارسی هستند. از این طرق ما میتوانیم مقدار و زمان کار دستگاه را تعیین کنیم. دستگاه پرکن مایع ضدعفونی، دارای یک یا چند نازل است که با افزایش تعداد نازل ها سرعت عملکرد دستگاه بالاتر می رود.

 

قیمت دستگاه پرکن مایع ضدعفونی

 

ارزانترین دستگاه پرکن مایع ضدعفونی در کرج

بهترین دستگاه پرکن مایع ضدعفونی کننده

دستگاه پرکن الکل

خرید دستگاه میکسر صنعتی

میکسر پودر

میکسر صنعتی (Industrial Mixer) زمانی که تولیدکنندگان نیاز به ترکیب و شکست مواد داشته باشند، استفاده می‌شود. یک میکسر می‌تواند شامل هر دستگاهی که مواد را مخلوط‏‏ یا همگن می‌کند یا مواد متنوع ریز را به یک ماده واحد تبدیل می‌کند، باشد. میکسرها توانایی ترکیب کردن هر پودری را دارند تا در نهایت ماده مورد نیاز را تولید کنند. به طور استاندارد یک میکسر دارای یک محفظه یا مخزن اصلی بوده و با تیغه یا بیلچه دوار، مواد داخل آن مخلوط می‌شود.دستگاه میکسر صنعتی را می توان یکی از رایج ترین دستگاه ها در فرآیند تولید مواد غذایی و کلیه محصولات پودری به شمار آورد که به منظور مخلوط کردن و طعم دهی به محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرند و تولید آن ها در ابعاد و ظرفیت متنوع انجام خواهد شد. ما در مجموعه صنعتکاران مهر انواع میکسر پودر صنعتی را بنا به درخواست مشتریان عزیز در ابعاد و حجم های سفارشی طراحی و تولید می کنیم . برای خرید دستگاه میکسر صنعتی ارزان قیمت می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و انواع میکسر صنعتی پودری را در کرج به راحتی خریداری نمایید.

 

09124617975    |    02634817497

مشخصات دستگاه میکسر صنعتی

دستگاه میکسر صنعتی در واقع وسیله ای برقی می باشد که برای مخلوط کردن مواد پودری، قدرت موتور را به تیغه ها انتقال خواهد داد، به طور معمول استفاده از این دستگاه جهت میکس کردن مواد غذایی می باشد و اغلب در کارخانه های تولیدکننده برای حفظ بهداشت در ساخت این دستگاه ها از استیل ضد زنگ استفاده می کنند.ماشین سازی صنعت کاران مهر طراح و سازنده انواع دستگاه میکسرپودر (ریبون بلندر) با متد های جدید در ظرفیتهای ،100، 300 ،200، 400، 600 ، 800 ، 1000، 1500، 2000 ،3000  5000، لیتری می باشد.سیستم اسانس پاش در تمامی مدل های میکسر قابلیت نصب را دارد که با یک مخزن مواد تغذیه می شود و توسط یک پمپ مواد به داخل مخزن بلندر پمپاژ می گردد تا با پودر داخل دستگاه میکس شود.

 

خرید دستگاه میکسر پودر صنعتی

 

کاربرد دستگاه میکسر صنعتی

اغلب میکسرهای صنعتی به علت ماهیت بهداشتی و مقاومت در برابر خوردگی، از فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند. مواد دیگری که ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد، آلومینیوم، چدن، فولاد یا تیتانیوم است.میکسر می‌تواند در بسیاری از موارد طی پردازش و یا مراحل تولید محصول با استفاده از تیغه‌های موتوری قدرتمند خود، ترکیب انواع مواد را به مرحله ذوب شدن برساند.صنایعی از قبیل خودرو، تصفیه آب، خمیر و کاغذ، کشاورزی، شیمیایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی از میکسرها برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند. این محصولات عبارتند از پلی اورتان، سیلیکون، فرآورده‌های نفتی، خمیر دندان، مواد شوینده، شامپو، ویتامین ها، لوسیون، کرم، پماد، شیره گیاهی، شربت، دارو، مواد شیمیایی خشک و مرطوب، بیودیزل و سیمان.

انواع میکسر صنعتی

  • میکسر پودر عمودی
  • میکسر بشکه ای
  • میکسر دایره ای
  • میکسر V شکل
  • توربو میکسر
  • میکسر های دبل شفت
  • میکسر آزمایشگاهی
  • ریبون بلندر یا میکسر افقی پودر

خرید میکسر صنعتی ارزان 

بهترین میکسر صنعتی

تولید کننده میکسر صنعتی

میکسر پودر کوچک در قزوین

میکسر پودر 

دستگاه میکسر پودر یا ریبون بلندر دستگاهی جهت مخلوط کردن چند پودر با ساختاری یکنواخت و در نسبت های مختلف می باشد. از میکسر پودر می توان براحتی در منزل، کارگاه های کوچک و کارخانه ها استفاده کرد. یکی از کاربردهای مهم میکسر پودر، مخلوط کردن موادی همچون فلفل، قهوه، جوش شیرین، دارچین، زردچوبه و انواع مواد پودری غذایی و دارویی می باشد. خیلی از صنایع و کسب و کارها نیازمند آن هستند که متریال مورد استفاده را به شکلی یکنواخت با هم ترکیب سازند. در واقع در فرمول به کار برده شده در ساخت این محصولات دقت و یکنواختی چگالی، فاکتوری مهم به شمار می آید. در صورت پودری بودن این متریال بهترین انتخاب برای تولیدکنندگان دستگاه میکسر پودر می باشد. ما در مجموعه صنعت کاران مهر طراح و سازنده انواع ماشین آلات بسته بندی در قزوین می باشیم شما عزیزان و صنعتگران گرامی می توانید برای خرید دستگاه میکسر پودر کوچک قزوین با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید. بهترین دستگاه های میکسر پودر کوچک در قزوین را از ما در این مجموعه بخواهید.

خرید میکسر پودر کوچک در قزوین

دردستگاه میکسر پودر دو نوع پره وجود دارد .بدلیل کشیده شدن دو جهت پره حول محور یک شفت در دو مسیر جداگانه جهت ترکیب دو یا چند نوع پودر در زمان کوتاه باعث میکس دقیق مواد می‌شود .  .در این نوع میکسر ها به دلیل پره کشی بصورت مارپیچی و رفت و برگشتی در تمام جهات حرکت کرده و مواد مختلف را  با درصد بالا و در زمان کوتاه به صورت کاملا یکنواخت با هم ترکیب نموده تا در نهایت یک مخلوط همگن و خمیری شکل بدست آید .قطر شافت اصلی حامل پره ها بسته به عواملی مانند چگالی، دانه بندی و نوع مواد دارد. برای خرید میکسر پودر در قزوین با مشاورین ما در ماشین سازی صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید.

 

میکسر پودر کوچک در قزوین

قیمت میکسر پودر کوچک در قزوین

دستگاه میکسر پودر یا دستگاه ریبون بلندر با پره های پروانه ای شکل مخصوص، برای ترکیب چند نوع مواد گرانولی و پودری با یکدیگر به کار می رود. استفاده از این مخلوط کن برای صنایع خوراکی، شیمیایی و صنعتی بلامانع است. سیستم تعیین و قطع پر کردن در این ماشین آلات به وسیله حسگر وزن ( لودسل ) و یا مکانیزم کانتر به کمک ماردون صورت می پذیرد. پره های میکسر پودر تمام محیط مخزن بلندر را پوشش می دهد. طراحی این پره ها به گونه است که مواد را از دور به مرکز و از مرکز به دور مخزن هدایت می کند تا همه محتویات به صورت یکنواخت با یکدیگر در هم آغشته شوند. یعنی حرکت این پره ها به صورت شعاعی و جانبی است.برای خرید دستگاه میکسر پودر کوچک در قزوین با ما در مجموعه صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید و بهترین میکسر پودر کوچک در قزوین را خریداری نمایید.همچنین ارزانترین قیمت میکسر پودر کوچک در قزوین را با ما می توانید تجربه کنید.

مرکز فروش میکسر پودر کوچک در قزوین

قیمت میکسر پودر کوچک در قزوین