ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

فروش ویژه دستگاه ریبون بلندر

میکسر پودر

فروش ویژه دستگاه ریبون بلندر 

فروش ویژه دستگاه ریبون بلندر که در صنعت با نام میکسر پودر نیز شناخته می شود در نمایشگاه بین المللی صنایع بسته بندی توسط مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر با کیفیت بالا و قیمت مناسبی نیز عرضه خواهد شد.
فروش ویژه دستگاه ریبون بلندر برای تمامی مجموعه ها و کارگاه های بزرگ و کوچک به منظور مخلوط و میکس نموده انواع محصولات مواد پودری، انجام می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمائید.

دستگاه ریبون بلندر

استفاده از مواد پودری در تولید و ساخت و به دست آوردن ترکیب های نو امری بدیهی است. در این بین نیز ترکیب ها برای داشتن نهایت دقت می بایست یکنواختی مناسبی داشته باشند. به کمک این ماشین U شکل که دستگاه ریبون بلندر نام دارد می توان انواع پودر ها و مواد گرانولی را در هم آمیخته و به درصد یکنواختی قابل قبولی رسید. صنایع غذایی و خوراکی، شیمیایی، صنایع رزین و صنایع مرتبط با محصولات آرایشی و بهداشتی می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

 

فروش ویژه دستگاه ریبون بلندر 

میکسر پودر بلندر

مواد پودری قابل استفاده در دستگاه ریبون بلندر می تواند طیف گسترده ای از صنایع خوراکی نظیر پودر کیک، پودر میوه، آرد، شکر، نمک و انواع ادویه جات باشد. یا مواد شیمیایی نظیر بی کربنات سدیم، پودر های شوینده و سایر مواد از این دست را شامل شود. پودرها در صنایع پزشکی نیز وجود دارند که در آن دقت میکس اهمیت بسیاری خواهد داشت.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی