ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

مزایای انواع بلندر

میکسر پودر

مزایای انواع بلندر

ریبون بلندر بهترین دستگاه مخلوط کردن انواع مواد پودری است که دارای انواع مختلفی می باد که هریک مزایا و کارایی ویژه ای نیز دارند.

بلندر به دستگاه میکسر گفته می شود که کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارد. بلندر یا ریبون بلندر در مخلوط کردن انواع مواد پودری کارایی دارند. با استفاده از این دستگاه می توان انواع مواد پودری با چگالی های مختلفی را با یکدیگر مخلوط کرده و یک ترکیب یکنواخت و همگن را نیز بدست آورد.
دستگاه بلندر در انواع مختلف با کارایی های متفاوت ساخته می شوند که مزایای بسزایی نیز دارند. که در اینجا به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

مزایای بلندر مخزن ثابت

در میکسر پودر مخزن ثابت، مخزن دستگاه ثابت و روی پایه هایش قرار می گیرد و فقط پره داخل دستگاه به گردش در می آید و فاصله پره ها از بدنه مخزن به کمترین شکل ممکن قرار دارد تا تمام پودر به گردش در بیاید. ساختار درب و پره های این دستگاه به صورتی می باشد که هیچ گردو غباری به وجود نمی آید
این نوع میکسر پودر بیشتر مورد توجه تولید کنندگان محتم قرار دارد و بازدهی بیشتری برای تولید دارد. مزیتی که این نوع میکسر پودر ها نسبت به نوع دیگر دارند پودر را در کمترین زمان ممکن به صورت کاملا یکنواخت میکس می کند.

مزایای میکسر V بلندر

موارد کاربردی این دستگاه برای میکس انواع پودرهای سبک و فرار هستند که در مجاورت ( اکسیژن) دچار آسیب می گردد.
مهم ترین مزایای میکسر V بلندر، تخلیه کامل مواد از داخل مخزن دستگاه می باشد.
همگن کردن چند نوع پودر حساس (به عنوان مثال پودرهای دارویی)
با کمک دستگاه V بلندر می توان انواع پودرهای رنگی را به صورت یکنواخت در چند نوع پودر دیگر میکس کرد.
بهترین راه برای بدست آوردن به یک حجم پودر که یک نوع مزه در تمام آن حجم به صورت یکسان وجود داشته باشد توسط میکسر دوار انجام می گیرد. با استفاده از این دستگاه می توان از هرگونه گرد و غبار، دود و یا مواد خطرناک از فرار آن به محیط زیست جلوگیری نمود.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی