ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

لیست قیمت (میکسر پودر)

میکسر پودر

لیست قیمت (میکسر پودر)

لیست قیمت میکسر پودر در مدل های مختلف را می توانید از ماشین سازی صنعت کاران مهر دریافت نمائید. این مجموعه با سابقه درخشانی که در تولید دستگاه های صنعتی دارد بهترین و استاندارد ترین دستگاه میکسر پودر را طراحی و تولید کرده و به فروش می رساند.
قابل ذکر است که قیمت میکسر پودر علی رغم کارایی و کاربردی که در صنایع بسیار دارد مناسب  و اقتصادی عرضه می شود.

قیمت فروش میکسر پودر

مجموعه صنعت کاران مهر میکسر پودر را با قیمت فروش مناسبی در بازار عرضه می کند که سبب استفاده فراوان آن در اکثر کارگاه های کوچک و مجموعه های تولیدی بزرگ می شود. این دستگاه برای مخلوط کردن انواع مواد پودری با چگالی های متفاوت نیز به کار می رود.
میکسر پودر این قابلیت را دارد که به خوبی دو یا چند ماده پودری را با یکدیگر مخلوط کرده و یک ترکیب همگن بدست آورد.

مکانیزم میکسر پودر

همان طور که اشاره شد، برخی از مواد پودری یا گرانولی برای رسیدن به خواص مورد نظر نیاز به ترکیب شدن دارند. نوع ترکیب برخی از پودرها باید به دقت انجام گیرد تا اجزای ترکیب با درصد قابل قبولی با هم آغشته شوند. دستگاه میکسر پودر از جمله ماشین های موثر در این زمینه است. به میکسر پودر، ریبون بلندر نیز گفته می شود.
میکسر پودر مجهز به تیغه مخلوط کن ویژه ای است. اندازه این تیغه به نحوی محاسبه شده است که تقریبا کل نواحی مخزن دستگاه را پوشش می دهد و با حرکات خطی و شعاعی تضمین به دست آمدن بهترین ترکیب را می دهد.
در واقع، پره های داخل مخزن میکسر دارای گردش خلاف یکدیگر هستند، یعنی برخی مواد را به داخل و برخی به بیرون می کشند که سبب ترکیب بهتر و دقیق تر مواد می شود.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی