ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

ساخت شیرینگ پک کفی دار

شیرینگ پک 

ساخت شیرینگ پک کفی دار

ساخت شیرینگ پک کفی دار در مجموعه صنعت کاران مهر به صورت سفارشی قابل انجام است. این مجموعه ماشین سازی بهترین نوع دستگاه شیرینگ پک از جمله شیرینگ پک کفی دار طراحی و تولید می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه سفارش دستگاه، با شماره تلفن های درج شده در قسمت ارتباط با ما تماس حاصل نمائید.

شیرینگ پک کفی دار

منظور از واژه شیرینگ، نوعی بسته بندی می باشد که پوششی از جنس پلاستیک نازک و شفاف به نام نایلون شیرینگ بر روی محصول ایجاد می کند. این پوشش سبب می شود که چند محصول را بتوان کنار هم بسته بندی کرد و از گرد و خاک و رطوبت محفوظ داشت.
شیرینگ پک کفی دار یکی از انواع مدل های دستگاه شیرینگ پک می باشد که کاربرد فراوانی در بسته بندی محصولات دارد. دستگاه شیرینگ پک کفی دار را می توان برای بسته بندی انواع کارتن ها در کمترین زمان استفاده نمود.

 

ساخت شیرینگ پک کفی دار

کاربرد دستگاه شیرینگ پک کفی دار

به طور کلی دستگاه شیرینگ پک قابلیت شیرینگ کردن محصولات کفی دار و بدون کفی را نیز دارا می باشد. دستگاه شیرینگ پک کفی دار برای شیرینگ کردن محصولاتی که به صورت چندتایی بسته بندی می شوند، بسیار پر کاربرد می باشد.
به طور مثال قوطی های رب را در نظر بگیرید. این محصول اکثرا در تعداد 12 تایی بسته بندی می شود. و برای استحکام بهتر بسته بندی، کفی مقوایی یا از هر جنس دیگری، در زیر قوطی ها به کار می رود. تا به خوبی بسته بندی شوند. و ظاهر مناسبی داشته باشند.
به طور کلی از شیرینگ پک کف دار می توان در بسته بندی های محصولات زیر استفاده نمود:
مواد غذایی، کارتن، کنسرو، بطری و شیشه، محصولات شیمیایی مثل قوطی های رنگ و...، صنایع دارویی، لوازم خانگی و...

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی