ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

مکانیسم پرکن های سیلندر پیستونی اتوماتیک به این صورت می باشد که اپراتور ظروف را روی نوار نقاله قرار می دهد. دستگاه ظروف را به صورت2 تا 6 تایی (بسته به تعداد نازل ها) جدا کرده و در زیر نازل متوقف می کند.با حرکت پیستون بطرف جلو مواد داخل سیلندر به داخل ظرف تزریق می گردد.

هر کدام از نازل های دستگاه شامل یک محفظه استوانه ای (سیلندر) بوده که یک پیستون درون آن حرکت میکند.در دهانه پیستون شیری سه طرفه وجود دارد که در هنگام عقب رفتن پیستون مسیر مخزن به داخل سیلندر را باز میکند و در هنگام جلو آمدن پیستون مسیر سیلندر به نازل را باز میکند، تا مواد داخل سیلندر، به داخل ظرف تزریق گردد.

بعد از تخلیه سیلندر و پر شدن ظرف، پیستون به طرف عقب برگشته و خلا ایجاد شده در سیلندر باعث وارد شدن مواد از مخزن تغذیه به داخل سیلندر می گردد و سیکل بعد آغاز می گردد.
برای به حد اقل رساندن خطا اندازه و حجم سیلندر ها بستگی به اندازه ظروف داشته و برای هر ظرف از سیلندر پیستون مخصوص آن وزن استفاده می گردد.
این دستگاه دارای قابلیت پرکردن مایعات غلیظ براساس حجم سیلندر میباشد.دارای هد دربند جهت پرکردن مایع ظرفشویی می باشد کلیه قسمت های درگیر با مواد از جنس استنلس استیل می باشد نازل ها از استیل 316 ضد خورندگی با مواد اسیدی می باشد.

ساخت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

ساخت دستگاه  پرکن مایع ظرفشویی، بسته به نوع بسته بندی نهایی، شکل ظاهری ظرف مایع ظرفشویی و ظرفیت مورد نیاز مشتری  قابل ساخت است. تمامی دستگاههای ساخته شده توسط ماشین سازی صنعت کاران مهر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد .

 



دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات رومیزی

قیمت دستگاه پرکن مایعات کوچک

برچسب ها : پرکن مواد شوینده ، پرکن شامپو ، پرکن ، دستگاه پرکن مایعات غلیظ ، پرکن مایع دستشویی ، پرکن مایع ظرفشویی ، پرکن پت ، دستگاه پرکن مایعات ، دستگاه پرکن چسب مایع ، دستگاه پرکن مایعات رومیزی ، دستگاه پرکن مایعات خانگی ، قیمت دستگاه پرکن مایعات کوچک 

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی