ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

قیمت استرچ پالت دروازه ای

قیمت استرچ پالت دروازه ای

از دستگاه استرچ پالت دروازه ای برای سلفون پیچی پالت های بزرگ و سنگین محصولات استفاده می شود. در واقع استرچ پالت دروازه ای همان مدل دکل گردان استرچ پیچ است که با چرخیدن سینی دستگاه، فیلم استرچ بر روی محصولات کشیده می شود. مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر با طراحی انواع دستگاه استرچ پالت و عرضه آن با قیمت مناسب بهترین امکان خرید را برای شما مشتریان عزیز فراهم می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

09124617975 | 026-34817497

دستگاه استرچ پالت

دستگاه کاربردی که جهت سلفون کشی برای انواع پالت های فلزی، چوبی و پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه استرچ پالت نام دارد که می توان انواع محصولات بزرگ را با آن سلفون پیچی نمود. با استفاده از دستگاه استرچ پالت می توان تعادل محصولات بر روی پالت را حفظ نمود و از بهم ریختگی آن جلوگیری نمود. فرآیند سلفون کشی در این دستگاه به وسیله رول های پلاستیکی شفاف می باشد که فیلم استرچ نام دارد و محصولات را به صورت دقیقی سلفون پیچی می نماید. دستگاه استرچ پالت را می توان یکی از پر استفاده ترین دستگاه های بسته بندی دانست زیرا قیمت مناسب و استهلاک کمی دارد و مقرون به صرفه می باشد.



 

قیمت استرچ پالت دروازه ای

استرچ پالت دروازه ای چیست

مدل دروازه ای یکی از مدل های استرچ پالت می باشد که چرخش ستون آن به دور پالت می باشد. استرچ پالت دروازه ای دارای یک فضای بسته می باشد که پالت های محصولات توسط لیفتراک و یا جک پالت وارد قسمت مرکزی دستگاه می شود و پالت در جای مخصوص خود قرار می گیرد. به دلیلی اینکه این نوع استرچ پالت حالت بسته و درب ورودی دارد به آن دروازه ای می گویند. در استرچ پالت دروازه ای می توان سرعت دکل گردان را تنظیم کرد و همچنین سرعت حرکت سلفون به بالا و پایین  و تعداد لایه هایی که به دور محصولات می پیچد را کنترل نمود. به طور کلی چون امکان حمل و نقل و جابجایی محصولات سنگین و بزرگ با استرچ پالت معمولی وجود ندارد از استرچ پالت دروازه ای استفاده می کنند. از این رو جهت استفاده از استرچ پالت دروازه ای اپراتور دستگاه پالت های محصولات را به کمک لیفتراک درون چهارچوب دستگاه گذاشته و عملیات استرچ کشی محصول به صورت 360 درجه خواهد شد. غالبا محصولات با ارتفاع بالاتر از 2.5 متر را می توان با این دستگاه بسته بندی نمود.

ویژگی های استرچ پالت دروازه ای

عدم محدودیت در وزن پالت هایی که با این دستگاه سلفون پیچی می شوند مانند پالت های فوق سنگین انواع سنگ و سرامیک.
استفاده از استرچ پالت دروازه ای برای استرچ پالت های قوطی ها، نوشابه های خانواده و...
بسته بندی مناسب محصولات و استرچ کشی بر روی پالت ها که از نفوذ نور آفتاب، باران، گرد و غبار و رطوبت جلوگیری می کند و حمل و نقل محصولات را بسیار آسان تر می کند.
می توان بنا به نیاز مشتری، نوار نقاله ای تعبیه کرد که دستگاه استرچ پالت دروازه ای را به خط تولید وصل کرد و به راحتی عملیات سلفون کشی بر روی پالت های محصولات را انجام داد.

برچسب ها : قیمت استرچ پالت دروازه ای ، دستگاه استرچ پالت ، قیمت استرچ پالت ، استرچ پالت دروازه ای ارزان ، مرکز فروش استرچ پالت دروازه ای ، استرچ پالت در کرج ، خرید استرچ پالت با کیفیت 

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی