ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

دستگاه پرکن پمپی چیست

دستگاه پرکن پمپی چیست

پرکن مایعات برای پر کردن مایعات رقیق و غلیظ، ساختار متفاوتی دارد و از مکانیزم های مختلفی برای پر کردن مایعات در ظروف استفاده می کند.
به طور کلی سه مکانیزم پرکن پمپی، پرکن ثقلی و پرکن سیلندر پیستونی برای تزریق مایعات با هر نوع گرانروی ای وجود دارد. هر کدام از این روش ها ممکن است برای مایعی مناسب و برای مایعی دیگر کارا نباشد. از این جهت انتخاب درست مکانیزم تزریق اهمیت ویژه ای دارد.
 مکانیزم پمپی برای انواع مایعات قابل استفاده است. اما به دلیل ماهیت کارکرد برای موادی همچون گریس سرد که چسبندگی زیادی دارند بسیار گزینه مطلوبی حساب می شود. پرکن پمپی جهت تامین انرژی برای تزریق مواد از پمپ استفاده می کند و دستگاه پرکن مایعاتی که از این مکانیزم بهره می برد را دستگاه پرکن پمپی می نامند.
 معمولا برای دستگاه پرکن عرقیات، دوغ، انواع شوینده ها و سایر مایعات از سیستم ثقل استفاده می شود. این سیستم ارزان قیمت ترین روش تزریق است و به کمک جاذبه و وزن خود مایعات عملیات پر کردن صورت می گیرد. این روش در بیشتر مایعات رقیق استفاده می شود.
پر کن سیلندر پیستون نیز روشی دیگر است که در ماشین آلات اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد و دقت بالایی دارد. به دلیل ثابت بودن حجم تعیین و تنظیم شده ،خطای مقدار تزریق مواد خیلی کم می باشد به همین علت در مایعات با غلظت زیاد از این روش استفاده می شود.

نحوه کار دستگاه پرکن مایعات پمپی

عملکرد دستگاه های پرکن مایعات به روش اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می شود و این موضوع جدا از نوع مکانیزم دستگاه می باشد. دستگاه پرکن پمپی نیز از این قاعده مستثنی نیست. دستگاه های پرکن پمپی اتوماتیک عموما بر اساس زمان کار می کنند. به این صورت که ظرفیت های مختلف از 450 سی سی تا عموما 20 لیتر را با استفاده از تعریف کردن زمان در سیستم یکپارچه دستگاه پرکن پمپی، به کار می گیرند.
به طور مثال دستگاه در طول ۵ ثانیه ۵۰۰ سی سی از مواد شما را می تواند در بطری تزریق کند. و هر چه زمان تزریق را بالاتر ببرید، دستگاه می تواند ظرفیتی بیشتر از ۵۰۰ سی سی را تزریق کند. از این رو از دستگاه پرکن پمپی، بجز پر کردن چند محصول با یک دستگاه، می توان در پر کردن محصولات در ظروف و بطری های مختلف با ظرفیت متفاوت نیز استفاده نمود.

کاربرد دستگاه پرکن پمپی

جهت تزریق مایعات غلیظ نظیر روغن، گریس، عسل و … از دستگاه پرکن پمپی استفاده می شود. پرکن پمپی در تزریق مایعات حباب دار و چسبنده به دلیل فشار و قدرت بالا بیشترین کاربرد را دارد. این نوع مکانیزم به دلیل کاربردهای بسیار زیادی که دارد عموما بیشترین طرفدار را نیز دارد. از طرفی قیمت پرکن پمپی باعث بالا رفتن کارایی این دستگاه شده است.

 

میکسر پودر

شیرینگ پک

لیبل شیرینگ

پرکن مایعات

نوار نقاله

سیل القایی

 

 

برچسب ها : پرکن پمپی ، قیمت دستگاه پرکن تک نازله ، قیمت دستگاه پرکن مایعات ، نازل پرکن مایعات ، قیمت دستگاه پرکن مایعات دست دوم ، سازنده دستگاه پرکن مایعات غلیظ ، قیمت دستگاه پرکن مایعات کوچک ، دستگاه پرکن مایعات تمام اتومات ، دستگاه پرکن مایعات خانگی 

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی