ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

پرس درب ظروف شیشه ای

پرس درب ظروف شیشه ای

جهت پرس درب ظروف شیشه ای و پت می توان از دستگاه سیل القایی استفاده نمود که فرآیند آن سیل و بسته بندی درب ظروف می باشد که روشی بسیار کاربردی است که در صنایع بسیاری رواج یافته است. ما در تیم صنعت کاران مهر با طراحی و ساخت دستگاه سیل القایی و عرضه آن در سراسر کشور بهترین نوع سیل القایی را برای شما مشتریان عزیز فراهم می کنیم. کافیست جهت کسب اطلاعات فنی بیشتر در مورد سیل القایی و نحوه خرید آن با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

 

09124617975 | 026-34817497

سیل القایی چیست

در واقع دستگاه سیل القایی با گرما و حرارت کنترل شده ای که توسط هد دستگاه به فویلی که بر روی دهانه ظروف قرار می گیرد انتقال می دهد سبب پرس درب ظروف می شود. سیل کردن و پرس درب انواع ظروف شیشه ای، پلی اتیلن، پت و... سبب عدم نفوذ هوا و گرد و غبار به درون ظروف می شود. از دیگر ویژگی های  سیل القایی می توان به جلوگیری از نشت و بهداشتی بودن اشاره کرد.

 

پرس درب ظروف شیشه ای

نحوه کار سیل القایی

دستگاه سیل القایی جهت سیل کردن از فویل آلومینیومی استفاده می کند که طی فرآیندی باید این فویل بر روی درب بطری یا ظروف قرار گیرد . سپس با استفاده از هد دستگاه سیل القایی که توسط امواج الکترومغناطیسی فویل را گرم می کند و به دهانه ظرف می چسباند. دلیلی استفاده از فویل آلومینیومی به این دلیل است که الکترو مغناطیس فقط بر روی فلزات تاثیر دارد. با این روش دیگر هوا به داخل ظرف نفوذ نمی کند و مواد نیز از داخل به سمت بیرون نشت پیدا نمی کند.

مزایای استفاده از سیل القایی

  • این روش افزایش سرعت در بسته بندی را به همراه دارد.
  • با مهر و موم شدن درب ، ماندگار محصول افزایش پیدا می کند.
  • با پرس درب ظروف در برابر فساد محصول محافظت انجام می شود.
  • سیل القایی با استفاده از فویل آلومینیومی سبب پرس درب ظروف می شود که عدم نفوذ هوا به داخل ظرف را در پی دارد.
  • محصولی که با روش سیل القایی پرس درب آن انجام شده است با اطمینان بیشتری به دست مشتری می رسد.

کاربرد استفاده از سیل القایی

همان طور که گفتیم، از سیل القایی در صنایع مختلفی استفاده می شود که به معرفی مختصری از آن ها می پردازیم.

  • در صنعت کشاورزی جهت بسته بندی کود ها و حشره کش ها و مواد شیمیایی دیگر در بطری و یا ظروف شیشه ای و پت استفاده می شود.
  • برای بسته بندی روغن موتور و ضد یخ در صنعت ماشین آلات استفاده بهینه ای می شود.
  • جهت بسته بندی اسید ها و سفید کننده ها نیز می توان در صنعت تولید مواد شیمیایی استفاده نمود.
  • در صنعت دارویی جهت بسته بندی قوطی های دارویی که نباید در معرض هوا باشند از دستگاه فویل سیل القایی استفاده بسیار می شود.
  • در صنعت مواد غذایی نیز از سیل القایی در ابعاد و اندازه بزرگتر استفاده می نمایند که در جهت سیل کردن ظروف ماست، شیر، روغن و... استفاده می شود.

برچسب ها : پرس درب ظروف شیشه ای ، نحوه کار سیل القایی ، سیل القایی ارزان ، خرید سیل القایی ، فویل سیل القایی ، قیمت سیل القایی ، پرس ظروف با سیل القایی ، مرکز فروش سیل القایی ، خرید سیل القایی ارزان 

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی