ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

دستگاه میکسر پودر چیست

دستگاه میکسر پودر powder-mixer-machine

دستگاه بلندر یا میکسر پودر

امروزه در اکثر صنایع برای مخلوط کردن انواع پودر ها از دستگاه میکسر پودر استفاده می شود. میکسر پودر یکی از دستگاه های مهم در صنعت می باشد که به جهت مخلوط سازی مواد پودری مورد استفاده قرار می گیرد.ما در مجموعه صنعت کاران مهر انواع  میکسر پودر را طراحی و تولید می کنیم.برای خرید میکسر پودر با تخفیفات ویژه با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.ماشین سازی صنعت کاران مهر طراح و سازنده انواع دستگاه میکسرپودر ( ریبون بلندر )با متد های جدید در ظرفیتهای میکسر پودر 100،میکسر پودر  300 ، میکسر پودر 200، میکسر پودر 400،میکسر پودر  600 ،میکسر پودر  800 ، میکسر پودر 1000،میکسر پودر 1500، میکسر پودر 2000 ،میکسر پودر3000 و میکسر پودر 5000، لیتری می باشد.

09124617974

 

نحوه کارکرد دستگاه میکسر پودر ribbon belender

در این نوع میکسر ها دو نوع پره وجود دارد .بدلیل کشیده شدن دو جهت پره حول محور یک شفت در دو مسیر جداگانه جهت ترکیب دو یا چند نوع پودر در زمان کوتاه باعث میکس دقیق مواد می‌شود . در این نوع میکسر ها به دلیل پره کشی بصورت مارپیچی و رفت و برگشتی در تمام جهات حرکت کرده و مواد مختلف را  با درصد بالا و در زمان کوتاه به صورت کاملا یکنواخت با هم ترکیب نموده تا در نهایت یک مخلوط همگن و خمیری شکل بدست آید .قطر شافت اصلی حامل پره ها بسته به عواملی مانند چگالی، دانه بندی و نوع مواد دارد

دستگاه میکسر پودر ( ریبون بلندر ) 

 میکسرپودر ، ریبون بلندر ، ساخت ماشین سازی صنعت کاران مهر تماما  از جنس استیل 316 (st) و یا 304 (st )  است . که ( ضدزنگ و ضدخش می باشد)  که بنا به سفارش مشتری از جنس آهن نیز ساخته می‌شود. برای جابجایی دستگاه و سهولت حرکت دادن آن از چرخ در زیر پایه ها استفاده شده است .جهت ترکیب پودر با مایعات اسانسی این دستگاه قابلیت نصب نازلها ی مه پاش  جهت مایعات رقیق را داشته و با توجه به تغییر ویسکوزیته مواد و نوع و حجم مایع  در نوع نازل و نوع پمپ می توان تغییراتی ایجاد کرد تا بتوان به مرحله  اسانس پاشی به صورت افشان رسید.

سیستم اسانس پاش در تمامی مدل های میکسر  قابلیت نصب را دارد که با یک مخزن مواد تغذیه می شود و توسط یک پمپ مواد به داخل مخزن بلندر پمپاژ می گردد تا با پودر داخل دستگاه میکس شود.

  1. دریچه تخلیه دستگاه میکسر به دو صورت  (دستی ) و یا  اتوماتیک (دارای جک پنوماتیک ) می باشد.
  2. در صورت سفارش و نیاز مشتری این دستگاه به صورت دوجداره ساخته می شود .
  3. همچنین قابلیت نصب سنسور به منظور ایجاد ایمنی بیشتر در هنگام کار و اینورتور جهت کنترل سرعت را دارا می باشد .
  4. پره های کوچکتر جهت بهتر مخلوط کردن کلوخها و پودرهای بهم چسبیده  در داخل دستگاه قرار دارد  .
  5. دستگاه  فاقد هرگونه سر و صدای اضافی و لرزش می باشد .
  6. ضمانت نامه این دستگاه شامل تمامی قطعات از جمله موتور و گیربکس می باشد .
  7. از کاربرد دستگاه میکسر پودر (ریبون بلندر ) می توان در خط تولید محصولات زیر اشاره کرد :
  8. صنایع غذایی ، مواد دارویی ، خوراکی ،  مواد  شیمیایی ، پودر های گیاهی ، پودر های  صنعتی  ، پودر های شیمیایی  و محصولات  بهداشتی ، پودر های خمیری ، کودهای شیمیایی ، پودرهای مختلف با  چگالی های متنوع  ...

میکسر پودر

انواع دستگاه های میکسر پودر (ریبون بلندر )

این دستگاه در مدلهای زیر ساخته ساخته می شود :

  • میکسر افقی با مخزن U شکل با پره های ریبونی و یا پدالی
  • میکسر افقی با مخزن بشکه ای
  • میکسر افقی مخصوص محیطهای آزمایشگاهی
  • میکسر V  شکل 
  • میکسر افقی با مخزن متحرک 

طرز کار میکسر پودر

دستگاه میکسر پودر، به کمک موتور گیر بکس قدرت را انتقال می دهد و در درون خود پره یا تیغه دارد. این دستگاه، دارای یک مخزن می باشد که پودر ها پس از یکنواخت شدن وارد آن می شوند. ابتدا پره های کوچک، سپس پره های بزرگ تر پودر را مخلوط می کنند. برای طراحی و ساخت میکسر پودر، باید تکنیک های ریز و تخصصی به کار گرفته شود که شرکت صنعت کاران مهر، با وجود متخصصین مجرب، با کیفیت ترین و بهترین میکسر پودر در هشتگرد و سراسر کرج و ایران را تولید می کند.

دستگاه میکسر پودر

ریبون بلندر افقی و عمودی

طراحی و تولید ریبون بلندر ها در دو نوع افقی و عمودی است که باعث می شود قابلیت های مختلفی داشته باشند. به طور مثال برای ترکیب مواد نیاز است که در هنگام مخلوط کردن دمای معین و کنترل شده ای به آن داده شود تا بهتر میکس شوند. تولید و ساخت ریبون بلندر های دوجداره به همین دلیل است. نوع دیگری است که ریبون بلندر با یک مخزن گردان طراحی و تولید می شود که با چرخشی که هنگام میکس به حرکت در می آورد مواد پودر و گرانولی به طور کامل مخلوط شده و در ته مخزن چیزی باقی نمی ماند.
 


 ریبون بلندر

نحوه عملکرد ریبون بلندر

جنس دستگاه ریبون بلندر از استیل است که بنا به نیاز شما می تواند از جنس آهن ساخته شود. همچنین جنس پایه های بلندر از آهن می باشد. این دستگاه مخزنی دارد که مواد پودری در داخل آن قرار گرفته و با چرخش پره یا تیغه های مخزن که حول یه شفت می چرخند، عمل میکس کردن انجام می شود. در قسمت زیرین میکسر پودری، دریچه ای جهت خروج مواد تعبیه شده است. از مهم ترین قسمت های این دستگاه می توان به پره های آن اشاره کرد که باید دارای طراحی اصلی و ویژه ای باشند زیرا درصد دقت بالا و میکس یکنواخت تر مواد به دلیل کارایی این پره ها است که به خوبی می توانند فرآیند مخلوط کردن مواد پودری را انجام دهند.

کاربرد ریبون بلندر در صنعت

از آنجا که صنایع مختلفی جهت به دست آوردن ترکیب و محصول خود، نیاز به مخلوط کردن مواد پودری دارند، کاربرد ریبون بلندر ها بسیار گسترده است. از صنایع مورد استفاده از ریبون بلندر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
صنایع غذایی و خوراکی مثل مخلوط کردن ادویه ها، پودر کیک، پودر ژله و...
صنایع آرایشی و بهداشتی مانند ترکیب پودر های آرایشی و مواد بهداشتی و...
صنایع شیمیایی مانند مخلوط کردن پودر های شوینده، پودر های شیمیایی، پودر های حشره کش و...
صنایع دارویی مانند میکس کردن پودر های دارویی، مکمل ها و...
و صنایع مختلفی که برای دست یابی به محصول نهایی مورد نظر خود، نیاز به یک ترکیب همگن و یکنواخت دارند که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و مطلوب مشتری و تولید کننده ها نیز باشد.

 

ویژگی های دستگاه میکسر پودری

  • ریبون بلندر از اجزای مختلفی چون پره های میکسر، موتور و گیربکس، پایه دستگاه، شفت یا محور دستگاه و... تشکیل شده است.
  • دریچه ای که جهت تخلیه مخزن دستگاه در آن تعبیه شده به صورت دستی و یا اتوماتیک است.
  • جهت سهولت بخشیدن به حمل و نقل در قسمت پایه این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که جابجایی آن را به راحتی انجام می دهد.
  • طراحی و ساخت این دستگاه در ابعاد و اندازه های متفاوت انجام می شود.
  • بنا بر نیاز مشتری می توان بدنه دستگاه میکسر پودری را دوجداره ساخت.
  • پره ها از دو دسته پره بزرگ و پره کوچک تشکیل شده است، پره کوچک برای مخلوط کردن مواد پودری از مرکز مخزن به سمت کناره ها و پره بزرگ جهت برهم زدن مواد از کناره ها به سمت مرکز مخزن استفاده می شوند.
  • از پره کوچکتر جهت ترکیب کردن کلوخ های بهم چسبیده و بهتر مخلوط کردن آن ها استفاده می شود.
  • از میکسر پودری در صنایع مختلفی چون غذایی و خوراکی، صنعتی، شیمیایی و... استفاده گوناگونی می شود.

میکسر پودری

 

فروش ریبون بلندر 

میکسر پودر، بلندر، ریبون بلندر، ساخت ماشین سازی صنعت کاران مهر تماما از جنس استیل  304 (st) و یا 316 (st) میباشد که( ضدزنگ و ضدخش می باشد)  که بنا بر سفارش مشتری از جنس آهن نیز ساخته می‌شود. برای جابجایی دستگاه و سهولت حرکت دادن آن از چرخ در زیر پایه ها استفاده شده است.جهت ترکیب پودر با مایعات اسانسی این دستگاه قابلیت نصب نازلها ی مه پاش  جهت مایعات رقیق و با توجه به تغییر ویسکوزیته مواد در نوع نازل و نوع پمپ می توان تغییراتی ایجاد کرد تا بتوان به نخوه اسانس پاشی به صورت افشان و اسپری  رسید.همچنین قابلیت نصب سنسور به منظور ایجاد ایمنی بیشتر در هنگام کار و اینورتور جهت کنترل سرعت را دارا می باشد.سیستم اسانس پاش در تمامی مدل های میکسر  قابلیت نصب را دارد که با یک مخزن مواد تغذیه می شود و توسط یک پمپ مواد به داخل مخزن بلندر پمپاژ می گردد تا با پودر داخل دستگاه میکس شود.

 

09124617975 | 02634817497

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی