ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

سازنده سیل القایی با کیفیت

سازنده سیل القایی با کیفیت

سیل القایی از بهترین دستگاه های صنعتی می باشد که جهت پلمپ کردن انواع قوطی های پلاستیکی و شیشه ای استفاده نمود. از سیل القایی می توان در انواع کارخانه های بزرگ تا کارگاه های کوچک استفاده نمود. تیم صنعت کاران مهر سازنده سیل القایی با کیفیت در کرج می باشد که با استفاده از دانش فنی روز و بهترین نوع قطعات سیل القایی با کیفیت را طراحی و تولید می کند و در اختیار تمام تولید کنندگان عزیز قرار می دهد. شما مشتریان محترم می توانید جهت کسب اطالاعات بیشتر در مورد دستگاه سیل القایی با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمائید.
 

09124617975 | 026-34817497

سیل القایی چیست

می توان گفت سیل القایی دستگاهی است که با استفاده از آن می توان درب ظروف مختلف را پلمپ کرده و بسته بندی نمود. واشر سیل القایی از مهم ترین اجزای به کار گرفته شده در عملکرد دستگاه سیل القایی می باشد که جهت پوشش دهی و پک کردن درب شیشه ها و بطری های مختلف به کار گرفته می شود. سیل کردن درب ظروف قابلیت خوبی به بسته بندی ظروف می دهد.. به طور کلی می توان گفت که دستگاه سیل القایی از انواع دستگاه های بسته بندی و وکیوم محسوب می شود که کاربرد ویژه آن در صنایع مواد غذایی و دارویی می باشد. هدف سیل القایی را می توان محافظت از محتوی محصولات درون ظروف در برابر انواع آلودگی های محیط معرفی نمود. از پر کاربرد ترین دستگاه های سیل القایی، می توان به مدل دستی سیل القایی اشاره نمود که کاربرد آن در صنایع و کارگاه های کوچک بسیار است. جهت سیل نمودن ظروف از فویل آلومینیومی استفاده می کنند که هادی الکتریکی و انتقال حرارت القایی می باشند که آب بندی درب ظروف را به خوبی انجام می دهند.

 

سازنده سیل القایی با کیفیت

نحوه عملکرد سیل القایی

عملکرد سیل القایی را می توان این گونه توصیف نمود که ابتدا اپراتور دستگاه، واشر فویل را در ته درب ظروف قرار می دهد و پس از بستن درب، دستگاه سیل را بر روی درب قرار داده و سپس دکمه مربوطه دستگاه را فشار می دهد. در واقع میدان مغناطیسی ایجاد شده از دستگاه سیل القایی، سبب چسبیدن واشر به درب ظروف می شود. فرآیند پلمپ نمودن درب ظروف به صورت کاملاً بدون تماس بوده و بعد از مرحله پر کردن ظروف از محتویات انجام می شود. واشر زیر درپوش ظروف بر اثر حرارت و القای رسانای الکتریکی سبب بستن کامل درب می شود.

کاربرد سیل القایی

سیل القایی از پر کاربرد ترین دستگاه های صنعتی در صنایع بسته بندی به شمار می آید که جهت پلمپ انواع ظروف شیشه ای، بطری و پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از سیل القایی به دلیل ارزان بودن قیمت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. سیل القایی برای کسب و کار های کوچک بسیار مناسب می باشد. استفاده از سیل القایی و فویل آلومینیومی سبب ماندگاری بهتر محصول می شود. پلمپ کردن درب بطری و ظروف سبب عدم نفوذ اکسیژن و بخار آب و یا گرد و غبار به درون قوطی و ظروف می شود و با حفظ کیفیت محصولات و پیشگیری از نشت مواد، بهترین نوع محافظ و بسته بندی را برای محصولات فراهم می آورد.

 

نحوه عملکرد سیل القایی

در فرآیند پلمپ کردن ظروف با استفاده از دستگاه سیل القایی روند زیر انجام می شود:
جهت سیل کردن درب ظروف، با استفاده از فویل های آلومینیوم، با لامینت PV مورد استفاده قرار می گیرد. اپراتور پس از قرار دادن واشر فویل در ته درب و بستن درب ظرف یا بطری، دستگاه سیل را بر روی درب قرار داده و دکمه مربوطه که در بالای دسته دستگاه تعبیه شده را فشار می دهد. در زمان کوتاهی میدان مغناطیسی ایجاد شده باعث چسبیدن واشر فویل به درب ظرف می شود و بدین ترتیب عملیات پلمپ کردن انجام می پذیرد.

مزیت های سیل القایی

پلمپ کردن درب ظروف با استفاده از دستگاه سیل القایی فواید خوبی دارد از جمله:
باعث می شود مواد محصول تازه بماند.
از ورود اکسیژن، بخار آب، گرد و خاک و یا اشعه جلوگیری می کند.
کیفیت محصولات را حفظ می کند.
از نشت مواد پیشگیری می کند.
ماندگاری بالای محصول را سبب می شود.
به دلیل پلمپ شدن خوب درب محصول، از آسیب رسیدن به آن ممانعت می کند.
در بعضی از محصولات که نیاز است فشار هوای تعدیل شده و کنترل شده به خوبی حفظ شود، این امر را سبب می شود.
از مهم ترین مزیت های پلمپ کردن درب ظروف با سیل القایی، عدم نفوذ پذیری بسته بندی است.
از دستگاه سیل القایی دستی می توان در کارگاه های کوچک استفاده نمود.

مکانیزم سیل القایی

فرآیند بستن درب ظروف مورد نظر شما که درب دار هستند، بعد از پر کردن محتویات آن ها و کاملاً بدون تماس انجام می گیرد. با استفاده از واشر آلومینیوم که جنس آن از رسانای الکتریکی است و با حرارت دادن واشر زیر درب ظروف، درب ظروف کاملا پلمپ و بسته می شود. در طی رویه القای حرارت به واشر آلومینیومی، دستگاه یک میدان الکترو مغناطیسی قوی ایجاد می کند که سبب جذب درپوش می شود و جریان الکتریکی سبب القای حرارت به واشر زیر درپوش می گردد.

 

برچسب ها : پلمپ ظروف با سیل القایی ، سیل القایی چیست ، خرید سیل القایی در کرج ، قیمت سیل القایی در کرج ، مکانیزم سیل القایی ، مرکز فروش سیل القایی 

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی