ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

کانوایر یا نوار نقاله تسمه ای چیست

کانوایر یا نوار نقاله تسمه ای چیست

سازنده کانوایر تسمه ای که کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارد، مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر می باشد که با استفاده از تکنیک و دانش نوین در مهندسی کنترل سبب شده که کانوایر ها جزئی از سیستم انتقال مواد باشد و در زمره فناوری های مدرن قرار گیرند و دامنه کاربرد بسیاری داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر کانوایر ها می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.
 

09124617975 | 026-34817497

کانوایر چیست

سیستم حمل و نقل کانوایر که با اسم نوار نقاله نیز شناخته شده است به دلیل قابلیت خوبی که دارد بسیار کاربردی در صنایع بزرگ و کوچک و سیستم های انتقال مختلف می باشد. اگر در کسب و کار خود نیاز به سیستم حمل و نقل و جابجایی اجسام، وسایل، مواد اولیه و محصولات نهایی دارید، کانوایر ها بهترین گزینه می باشند که قادرند در مدل های متنوع مطابق با نیاز شما در کارخانه و کارگاه و یا هر مکان دیگری که نیاز به جابجایی باشد، مورد استفاده قرار گیرند. کانوایر ها سبب کاهش زمان و کاهش نیروی کار در جابجایی ها می شود. همچنین کانوایر ها برای حمل و نقل اجسام سنگین بسیار کاربردی می باشند مانند استفاده در جابجایی سنگ معادن، کیسه های سیمان و...که به خوبی قادر به حمل کردن آن ها هستند.

 

سازنده کانوایر تسمه ای

مدل کانوایر تسمه ای

کانوایر یا نوار نقاله ها به دلیل کاربرد های بسیاری که در صنایع مختلف دارند، در انواع مختلفی ساخته می شوند که می توان به مدل کانوایر تسمه ای اشاره کرد که به دو دسته اصلی تقسیم می شوند، نوع ثابت و نوع متحرک آن. 
نوار نقاله ثابت: این نوع نوار نقاله در مواردی که باید در یک محل و ارتفاع ثابت باشند استفاده می شود.
نوار نقاله متحرک: در نوار نقاله متحرک، مکان و ارتفاع قرار گرفتن کانوایر متغییر می باشد.
در تولید نوار نقاله تسمه ای، از جنس پلاستیکی استفاده می شود. این گونه تسمه ها ضخامت و عرض گوناگونی دارند و به شکل اتوماتیک ساخته می شود. نوع کانوایر تسمه ای مغناطیسی از بهترین نوع این کانوایر می باشد.

از مزایای کانوایر تسمه ای

کانوایر های تسمه از پر کاربرد ترین نوع کانوایر ها می باشند که بسیار در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از مزایای کانوایر تسمه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کانوایر تسمه ای برای انتقال و جابجایی مواد فله مواد معدنی، مواد کشاورزی، شیمیایی و غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرند.
اسکلت دستگاه نوار نقاله تسمه ای به صورت لوله، قوطی و یا ناودانی می باشد. این نوار نقاله ها در طول و عرض های مختلف ساخته می شود.
علاوه بر افزایش کارایی در کل سیستم حمل و نقل، ایمنی حمل و نقل محصولات را افزایش می دهند که سبب جلوگیری از بروز حوادث و صدمات احتمالی به محصولات می گردد.
به دلیل تنوع در انتخاب سیستم نوار نقاله ها مانند نوار نقاله های هیدرولیکی، مکانیکی و تمام اتوماتیک بر اساس نیاز هر مجموعه، کارایی آن ها سازگار با محیط قابل استفاده می باشد که به خوبی وظیفه جابجایی ها را بر عهده دارند.

 

کانوایر یا نوار نقاله تسمه ای چیست

 

جهت هماهنگی سفارش و یا خرید از مجموعه صنعت کاران مهر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمائید.

09124617975

02634817497

 

سازنده کانوایر تسمه ای ، فروش کانوایر تسمه ای در کرج ، انواع کانوایر ثابت ، کانوایر متحرک در کرج ، مرکز فروش انواع کانوایر ، نوار نقاله مدولار ، قیمت نوار نقاله ارزان

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی