ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

فروش لیبل شیرینگ

فروش لیبل شیرینگ 

مجموعه صنعت کاران مهر با سابقه سال ها تجربه در زمینه ساخت ماشین آلان صنعتی بهترین و با کیفیت ترین دستگاه لیبل شیرینگ را می سازد که کاربرد بسیار در صنایع مختلف برای محصولات متنوع دارد. فروش لیبل شیرینگ در این مجموعه در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید با شماره تلفن های مجموعه تماس گرفته و از نحوه خرید لیبل شیرینگ و قیمت آن مطلع شوید.

جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

09124617975  |  02634817497

 

چاپ لیبل شرینگ حرارتی 

لیبل شیرینگ حرارتی، روکش جمع شده ای است که برای سیم، کابل و... استفاده می شود؛ این لیبل ها به کمک حرارت چسبانده و محکم می شوند. البته نه هر حرارتی، با سشوار های صنعتی و همچنین دقت بالا در دادن حرارت به آن ها. با کمک دستگاه لیبل شیرینگ می توانید لیبل های خود را به خوبی به محصولات خود بچسبانید.
شرکت صنعت کاران مهر، با وجود تیمی مجرب و متخصص، بهترین و دقیق ترین دستگاه های لیبل شیرینگ را طراحی و تولید می کند. این شرکت، بادوام ترین دستگاه لیبل شیرینگ را تولید کرده که شما با خرید این دستگاه، دیگر احتیاجی به تعمیرات ندارید. 

قیمت چاپ لیبل شیرینگ

این دستگاه، کیفیت بالا و دوام عالی دارد. شما می توانید دستگاه لیبل شیرینگ را در شرکت صنعت کاران مهر، با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بی نظیر خریداری کنید.
دستگاه لیبل شیرینگ قیمت های متفاوتی دارد اما در شرکت صنعت  کاران مهر، قیمتی بسیار عالی و مناسب دارد.

نحوه ی کارکرد لیبل شیرینگ

در ابتدا، غلاف های نازک برش داده می شوند؛ به سه شکل، روی محصول، دور محصول یا قسمتی از محصول، بعد از برش دادن در کوره حرارتی یک لایه حرارت می بیند، آن را داخل دستگاه قرار داده و با حرارت دستگاه روی محصول جمع شده و به شکل محصول در می آید.
نحوه ی کارکرد دستگاه های لیبل شیرینگ مانند هم می باشند اما کیفیت قطعات آن ها با هم فرق می کنند؛ دستگاه لیبل شیرینگ شرکت صنعت کاران مهر، دارای قطعات بسیار با کیفیت و با دوام می باشد که خیال شما را راحت می کند و با استفاده ی طولانی از این دستگاه ها احتیاجی به تعمیر آن ها پیدا نمی کنید.
مزایای استفاده از لیبل شیرینگ
معرفی محصول شما
تبلیغ شرکت شما
معرفی برند شما
آسان سازی بسته بندی
قابل شکل دهی و حرارت
قابل طرح دادن به لیبل شما
قابل استفاده در محصولات متنوع

بهترین کاربرد لیبل شیرینگ

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی