ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

فروش دستگاه پرکن ارده

فروش دستگاه پرکن ارده

قیمت دستگاه پرکن ارده به عنوان یکی از ماشین آلات پرکن مایعات، در مجموعه صنعت کاران مهر بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. این دستگاه که کاربرد بسیاری در صنایع غذایی دارد، جهت پرکردن ظروف مختلف از ارده ( مایعات غلیظ ) به کار برده می شود.
جهت اطلاع از نحوه سفارش و قیمت دستگاه پرکن ارده با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه پرکن ارده

دستگاه پرکن ارده به صورت اتومات و نیمه اتومات با تعداد نازل های متفاوت به صورت تمام استیل با قابلیت شستشو و عملکرد بالا ساخته شده و این دستگاه در کارخانه ها و کارگاه های تولید ارده و حتی مغازه های که درحضور مشتری ارده را تولید می کنند ( در مدل کوچکتر ) بسیار مناسب و کارآمد می باشد.
در واقع، دستگاه پرکن ارده به عنوان یکی از دستگاه های پرکن مایعات ( غلیظ )، از تجهیزات خطوط تولید صنایع غذایی محسوب می شود که قابلیت پر کردن دیگر مایعات غلیظ مانند عسل، مربا، کشک، سس و... در ظروف مختلف را دارا می باشد.

 

قیمت دستگاه پرکن ارده

انواع دستگاه پرکن ارده

انواع دستگاه پرکن ارده، به صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و تولید می شوند. هر مدل از این دستگاه ها، با توجه به درخواست مشتری و نیاز خطوط تولید، تعداد متفاوتی از نازل های تزریق را دارا می باشند. که سرعت هریک از این نازل ها نیز متفاوت است.
بدنه دستگاه پرکن ارده، از استیل تمام ساخته شده به گونه ای که شست و شوی کامل این دستگاه ها به آسانی امکان پذیر می باشد.

عوامل موثر بر قیمت پرکن مایعات

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی