ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

دستگاه لیبل شیرینگ بخار

دستگاه لیبل شیرینگ بخار

دستگاه لیبل شیرینگ بخار به منظور استفاده در صنایع مختلفی چون صنایع غذایی و همچنین انواع شرکت های صنایع شیمیایی طراحی شده است. از دستگاه لیبل شیرینگ بخار که قابلیت شیرینگ PVC به صورت دستی را دارا می باشد، می توان بر روی انواع ظروف و بطری با اشکال ساده و خاص و متنوع با جنس pet، شیشه و فلز و ... در این صنایع استفاده گردد. 
دستگاه لیبل شیرینگ بخار یکی از دستگاه های پر کاربرد در صنعت می باشد که ویژگی منحصر به فردی دارد.

دستگاه لیبل بخار

همان طور که می دانید، لیبل به برچسبی گفته می شود که برای معرفی و نمایش مشخصات محصول و درج اطلاعات مورد نیاز مشتری، کارایی دارد. برای انجام فرآیند لیبل زنی دستگاه های مختلفی در بازار موجود است که یکی از این دستگاه های قابل استفاده دستگاه لیبل بخار و یا شیرینگ لیبل بخار می باشد. که به منظور پلمپ کردن درب های انواع بطری ها در صنعت مواد غذایی و یا شیمیایی کاربرد دارد.
می توان از لیبل شیرینگ برای پوشاندن ارتفاع کل ظرف که حاوی مشخصات محصول است، استفاده نمود. زمانی که محصولی به بازار معرفی می شود در ابتدا لیبل و مشخصات ظاهری محصول جلب توجه می کند، از آنجایی که برای لیبل زدن ظروف دستگاه های متفاوتی از قبیل لیبل زن پشت چسب دار یا لیبل زن OPP  در بازار وجود دارد، یکی از مقرون به صرفه بودن دستگاههای لیبل زنی، دستگاه لیبل بخار (شیرینگ لیبل بخار) با ظاهری شکیل و قیمت مناسب برای تولید کننده می باشد.

 

دستگاه لیبل شیرینگ بخار

نحوه کار دستگاه لیبل شیرینگ بخار

نحوه عملکرد دستگاه لیبل بخار به این صورت می باشد که در این دستگاه، اپراتور لیبل برش خورده را روی محصول قرار می دهد و سپس محصول بر روی نوار نقاله هدایت تا با عبور از دهانه حرارتی (بخار) چسبانده شود .دستگاه، قابل استفاده برای ظروف با اشکال و ابعاد مختلف بوده و دارای ریل های قابل تنظیم برای انواع ظروف می باشد این دستگاه مناسب برای شیرینگ کردن تمام قد برای ظرف مورد نظر است.

ویژگی دستگاه لیبل بخار

دستگاه شیرینگ لیبل بخار اتومات دارای رول بازکن و مکانیک برش اتوماتیک لیبل به روش تشخیص ناحیه شفاف بین دو لیبل یا تعیین طول مورد نظر برای برش و هولدر جهت هدایت لیبل بر روی ظروف می باشد.
سیستم کنترل کاملا اتوماتیک بوده و مجهز به کنترل الکترونیکی، موتور، کنترل دور الکترونیکی با صفحه کلید لمسی می باشد.
دستگاه مجهز به خطایابی هوشمند بوده و با اعلام هشدار، اپراتور را از اشکالات و خطاهای پیش آمده آگاه می سازد تا با رفع سریع آنها باعث کمترین ضایعات در حین تولید گردد.
دستگاه لیبل شرینگ در سه مدل کاوردار، بدون کاور و پرتابل به همراه تونل حرارتی یا بخار به همراه ژنراتور تولید بخار ( در صورت نیاز ) قابل ارائه می باشد.
سرعت دستگاه شیرینگ اتومات و با تونل بخار متناسب با ابعاد ظرف، ارتفاع لیبل و محل نصب آن قابل تنظیم می باشد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی