ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

دستگاه میکسر پودر ارزان در ساوه

میکسر پودر

امروزه در اکثر کارخانجات و کارگاه های تولیدی و صنایع برای مخلوط کردن انواع پودر ها از انواع دستگاه میکسر پودر استفاده می شود.دستگاه میکسر پودر ارزان از جمله ماشین های موثر در این زمینه است. دستگاه ریبون بلندر نام تجاری این ماشین است. دستگاه میکسر پودر ارزان مجهز به تیغه مخلوط کن ویژه ای است که Ribbon Blade نام دارد. اندازه این تیغه به نحوی محاسبه شده است که تقریبا کل نواحی مخزن دستگاه را پوشش می دهد و با حرکات خطی و شعاعی تضمین به دست آمدن بهترین ترکیب را می دهد. به تعریف ساده تر، پره های داخل مخزن دارای گردش خلاف یکدیگر هستند، یعنی برخی مواد را به داخل و برخی به بیرون می کشند که سبب ترکیب بهتر و دقیق تر مواد می شود. پره ها و جنس مخزن بلندر به گونه ای در نظر گرفته می شود که قابلیت شست و شو با آب را داشته باشند. برای خرید دستگاه میکسر پودر ارزان با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. با اعتماد به ما در مجموعه صنعت کاران مهر  بهترین میکسر پودر و همچنین میکسر پودر ارزان را خریداری نمایید. برای خرید میکسر پودر ارزان با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
 

 09124617975  |  02634817497

دستگاه میکسر پودر ارزان در ساوه

 

قیمت دستگاه میکسر پودر در ساوه

میکسر پودر ارزان، متشکل از موتور گیربکس، مخزن در حجم های مختلف (۵۰ تا ۵۰۰۰ لیتر)، شافت مرکزی و دو جفت پره میباشد. قطر شافتِ اصلیِ حاملِ پره ها به عواملی مانند چگالی (وزن مخصوص) ، دانه بندی و نوع مواد(میزان چسبندگی) ، بستگی دارد. قطر شفت معمولا بین ۳۵ تا ۱۵۰ میلیمتر در نظر گرفته می شود. شافتِ اصلی، شافت های فرعی و پره های ریبونی اغلب از جنس استنلس استیل ساخته میشود. در صورتی که مواد حاوی سیلیس و دارای خاصیت سایش باشد، برای ساخت مخزن از آهن و برای پره ها و شافت ها از استنلس استیل ۳۱۶ استفاده می گردد. برای دریافت قیمت میکسر پودر ارزان با ما در مجموعه صنعت کاران مهر  تماس حاصل نمایید و بهترین میکسر پودر در ساوه را خریداری نمایید.

 

بهترین میکسر پودر در ساوه

جنس بدنه دستگاه میکسر پودر به گونه ای انتخاب شده است که می توان آن را در تماس با آب قرار داد و به راحتی شستشو و تمیز کرد. از این رو مخزن می تواند بر اساس فاکتورهایی نظیر جنس پودر از متریالی مانند ورق آهنی یا استیل انتخاب شود. قدرت الکتروموتور و گیربکس مخلوط کن بستگی به حجم مخزن بلندر و وزن پودر دارد. هر چقدر مخزن بزرگتری انتخاب شود طبیعتا قدرت موتور نیز افزایش می یابد.برای خرید بهترین میکسر پودر در ساوه با مشاوران ما در مجموعه صنعت کاران مهرتماس حاصل نمایید و بهترین میکسر پودر در ساوه را خریداری نمایید.
 

دستگاه میکسر پودر در ساوه

قیمت دستگاه میکسر پودر در ساوه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی