ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

پرکن مایعات در شهرکرد

پرکن مایعات

استفاده ازدستگاه پرکن مایعات باعث بالا رفتن دقت در بسته‌بندی و همچنین افزایش بهره‌وری خطوط تولید می‌گردد. یکی از مهمترین نیازهای خطوط تولید در زمان بسته‌بندی ریختن مایعات در ظروف و بطری‌ها می‌باشد که با استفاده از دستگاه پرکن مایعات این عمل ضمن برخورداری از دقت و سرعت بالا، به صورت ساده، موثر و بدون دردسر انجام می‌گردد. از این دستگاه جهت پرکردن انواع مایعات غلیظ و رقیق در ظروف مختلف استفاده می‌شود. استفاده از ماشین آلات پرکن ضمن افزایش بهره وری کمک زیادی به دقت بسته بندی می کند. مایعات مختلف به منظور ریخته شدن در ظروف و بطری ها نیازمند روشی هست که ضمن داشتن دقت و سرعت عمل، مکانیزم موثر، ساده و بدون درد سری داشته باشند. از این رو با به کارگیری دستگاه پرکن مایعات می توان این نیاز را رفع نمود.ما در مجموعه صنعت کاران مهر انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ارزان در ابعاد و گنجایش های مختلف را طراحی و تولید می کنیم شما عزیزان جهت دریافت قیمت پرکن مایعات رقیق می توانید با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین پرکن مایعات رقیق را خریداری نمایید.

پرکن مایعات در شهرکرد

خرید پرکن مایعات در شهرکرد

به طور کلی سه مکانیزم پرکن پمپی، پرکن ثقلی و پرکن سیلندر پیستونی برای تزریق مایعات با هر نوع گرانروی ای وجود دارد. هریک از این روش ها ممکن است برای مایعی مناسب و برای مایعی دیگر کارا نباشد. از این رو انتخاب درست مکانیزم تزریق اهمیت به سزایی دارد.مکانیزم پمپ معمولا دقت چندانی ندارد و می توان برای انواع مایعات استفاده نمود. اما به دلیل ماهیت کارکرد برای موادی همچون گریس سرد که چسبندگی زیادی دارند  بسیار گزینه مطلوبی به شمار می رود.معمولا برای دستگاه پرکن عرقیات، دستگاه پرکن دوغ، انواع شوینده ها و سایر مایعات این چنینی از سیستم ثقل استفاده می شود. این سیستم ارزان قیمت ترین روش تزریق است و به کمک جاذبه و وزن خود مایع عملیات پرکردن صورت می گیرد. روش ثقل در بسیاری از دستگاه پرکن مایعات رقیق استفاده می شود. پرکن سیلندر پیستون نیز روشی دیگری است که در ماشین آلات اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد و دقت بالایی دارد. این روش بهترین گزینه برای مایعات غلیظ است. به دلیل ثابت بودن حجم تعیین و تنظیم شده، خطای مقدار تزریق مواد بسیار بسیار کم است به همین علت در مایعات با غلظت زیاد از این روش استفاده می شود. برای خرید دستگاه پرکن مایعات رقیق با ما در صنعت کاران مهر تماس حاصل نمایید.

انواع دستگاه پرکن مایعات

ما در این مجموعه انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق را طراحی و تولید می کنیم شما عزیزان می توانید جهت خرید دستگاه پرکن مایعات رقیق ارزان با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین دستگاه پرکن مایعات رقیق را خریداری نمایید.سیستم تزریق در پرکن مایعات می تواند به روش پمپ، ثقل و یا سیلندر پیستون طراحی شود. پرکن مایعات نیمه اتوماتیک در دو نوع رومیزی و شاسی دار ساخته می شوند. حجم کاری این ماشین ها متوسط و با توجه به تعداد نازل ها است.تهیه خط کامل پرکن مایعات یکی از شرایط لازم بسته بندی با کیفیت با تیراژ انبوه است. تولید کنندگان محصولات مایع به کمک پرکن مایعات اتوماتیک می توانند تا 2000 بطری 1 لیتری را با درصد خطای 0/1 در هر ساعت پر کنند.

خرید دستگاه پرکن مایعات در شهرکرد

قیمت دستگاه پرکن مایعات در شهرکرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی