ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

(میکسر پودر) صنعتی در زنجان

 میکسر پودر 

(میکسر پودر) صنعتی در زنجان

مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر با سابقه ای درخشان در امر طراحی و ساخت انواع دستگاه میکسر پودر آماده ی خدمت رسانی به شما تولیدکنندگان گرامی می باشد. همانطور که می دانید دستگاه میکسر پودر یکی از مهم ترین دستگاه های صنعتی در امر مخلوط سازی پودر ها با یکدیگر می باشد که بنا به نیاز مشتری در ابعاد و گنجایش های مختلف و با قابلیت های متفاوت قابل طراحی و ساخت است.

فروش میکسر پودر در زنجان، برای استفاده در صنایع غذایی، شیمیایی، بهداشتی، دارویی و... می باشد. در این صنایع جهت بدست آوردن و فراهم نمودن محصول نهایی، نیازمند ترکیب دو یا چند ماده پودری می باشد تا هم کلوخ آن ها باز شود و هم یک ترکیب یکنواخت از آن ها بدست آید. به عنوان مثال با مخلوط کردن دو یا چند ماده پودری دارویی می تواند یک داروی اصلی را فراهم نمود و یا در صنایع غذایی برای بدست آوردن ادویه نیازمند مخلوط نمودن و باز کردن کلوخ های ان ها از همدیگر است که تمامی این عملیات ها توسط دستگاه میکسر پودر صنعتی انجام می شود.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی