ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

شیرینگ پک تونلی

شیرینگ پک

خرید شیرینگ پک تونلی

خرید شیرینگ پک تونلی برای بسته بندی کردن انواع کالا و محصولات یک امر ضروری برای هر مجموعه تولیدی می باشد. انواع تولید کننده ها می توانند از دستگاه شیرینگ تونلی برای عرضه کالاهای خود به بازار استفاده نمایند. این دستگاه به گونه ای کالا را بسته بندی می نماید که علاوه بر این که پوششی برای کالا ایجاد می کند سبب تهیه یک بسته بندی ایده آل با قابلیت نمایش کالا به دور از نفوذ گرد و خاک می باشد. جهت خرید شیرینگ پک تونلی می توانید با مجموعه ماشین سازی صنعت کاران مهر تماس گرفته و سفارش خود را نیز ثبت نمائید. این مجموعه با کیفیت ترین شیرینگ پک ها را نیز تولید می نماید.

شیرینگ پک تونلی

همان طور که گفته شد، دستگاه شیرینگ تونلی، از دستگاه های پرکاربرد محسوب می شود که جهت بسته بندی انواع محصولات مختلف مورد استفاده کارگاه های نیمه صنعتی و کارخانجات بزرگ صنعتی قرار می گیرد.
با قرار گرفتن محصول داخل تونل دستگاه، حرارت لازم بر روی نایلونی که دور تا دور محصول پیچیده شده است، هدایت می شود که این گرما سبب چسبیدن فیلم شیرینگ به محصول و بسته بندی آن می گردد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی