ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

میکسر پودر 700 لیتری

میکسر پودر 

میکسر پودر 700 لیتری

میکسر پودر 700 لیتری یکی از انواع دستگاه میکسر پودر می باشد که توسط ماشین سازی صنعت کاران مهر با کیفیت بالایی ساخته می شود. بدنه این نوع میکسر ممکن است بنا به نیاز مشتری از جنس آهن ساخته شود، اما به طو کلی بدنه میکسر پودر را از استیل می سازند. تا زمانی که در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، کاملا بهداشتی باشد.
میکسر پودر را می توانید در حجم های مختلف 100 لیتری، 200 لیتری تا حدود 5000 لیتری سفارش ساخت دهید تا با کیفیت بالا و رعایت استاندارد های تولید ساخته شود.
جهت استعلام قیمت میکسر پودر 700 لیتری با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه میکسر پودر

دستگاه میکسر پودر که امروزه در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد در حجم های مختلفی ساخته می شود تا بنا به نیاز مشتریان قادر باشد انواع مواد پودری را در چگالی های مختلفی با یکدیگر ترکیب نموده و یک ترکیب یکنواخت پدید آورد.
میکسر پودر که در صنایع با نام ریبون بلندر شناخته می شود، در صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی، بهداشتی و... کاربرد دارد.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی