ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

قیمت استرچ پالت

استرچ پالت

قیمت استرچ پالت

قیمت استرچ پالت که دستگاهی برای بسته بندی انواع کالا ها و محصولات بر روی پالت می باشد، بسیار مناسب و اقتصادی است که در ماشین سازی صنعت کاران مهر با بهترین کیفیت ارائه می شود.
استرچ پالت با توجه با کارایی مورد نیاز در مدل های متنوعی تولید شده و به فروش می رسد. قیمت استرچ پالت نسبت به کارایی که در صنایع مختلف دارد، بسیار مقرون به صرفه است.
جهت تهیه استرچ پالت برای مجموعه های تولیدی خود می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل نمائید.

دستگاه استرچ پالت

در بسته بندی های مختلف کارخانجات متوجه می شوید که بیشتر آن ها به وسیله ی سلفون پیچیده شده اند. دستگاه استرچ پالت با کاربرد سلفون کشی انواع محصول در سایز و اندازه های متفاوت تعادل محصولات را حفظ کرده و از بهم ریختگی آن ها جلوگیری کرده است.
حفظ تعادل و جلوگیری از بهم ریختگی محصولات همواره یکی از دغدغه‌ی کارخانجات تولیدی بوده است و برای حمل و نقل محصولات کوچک همواره سختی های وجود داشته است که به لطف این دستگاه، بسته بندی محصولات آسانتر شده و سبب می شود چند محصول کوچک با یک بسته بندی مرتب عرضه شود و محصول در پروسه تولید تا عرضه دچار آسیب دیدگی نشود.
در بحبوحه ی تولید انواع محصولات و دغدغه های بسته بندی این دستگاه کاربردی ،راه حلی دقیق و هوشمندانه می باشد تا با استفاده از رول پلاستیکی شفاف یا رول استرچ محصولات مرتب تر به دست مشتری برسند.

دستگاه استرچ پالت چطور کار می کند

زمانی که از دستگاه استرچ پالت اتوماتیک استفاده می کنید باید فیلم استرچ یا همان سلفون را به پایه پالت گره بزنید و دکمه استارت را بزنید. پس از شروع عملکرد دستگاه با توجه به پارامترهایی است که دریافت می کند مانند پیچش فیلم استرچ در قسمت پایین و یا قسمت بالا و تعداد رفت و برگشت عمودی سلفون روی پالت.
پس از آن با تنظیمات دو دستگاه اینورتر و میکروسوئیچ اورلپ و کنترل سیستم مکانیکی کشش فیلم، دستگاه شروع به استرچ پیچی می کند و تا انتهای عملیات استرچ پالت مشغول است.
پس از پایان کار و متوقف شدن دستگاه، فیلم به وسیله ی اپراتور دستگاه پاره می شود و با استفاده از لیفتراک، پالت انتقال داده می شود و دستگاه برای عملکرد دوباره راه اندازی می شود.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی