ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

میکسر پودر ژله در کرج

میکسر پودر 

امروزه، ژله یکی از دسر هایی است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. کارخانه ها و صنایع، پودر های ژله را با دستگاه هایشان درست می کنند. یکی از مهم ترین این دستگاه ها، میکسر پودر ژله می باشد؛ این دستگاه با پودر کردن و هم زدن آن، دسر را یکسان می کند تا بهترین و با کیفیت ترین دسر را به ما ارائه دهد. شرکت صنعت کاران مهر، با طراحی و تولید دقیق این دستگاه ها، این امکان را به شما می دهد تا در تولید ژله ها، به بهترین شکل ممکن آن ها را یکسان و یکنواخت کنید.

نحوه عملکرد دستگاه میکسر پودر ژله:

پودر ژله، داخل یک مخزن ریخته می شود و پس از راه اندازی دستگاه، مواد پودری ای که مخلوط شده، از طریق دریچه ی آن آماده ی استفاده است.
مزایا ی استفاده از میکسر پودر ژله:
•    می توانید در قسمت زیرین دستگاه و کارد خودکار تخلیه بالابر نصب کنید.
•    جنس بدنه ی آن استیل می باشد.
•    دارای الکترو گیربکس حلزونی می باشد.
•    درب های درز گیر دارند.( برای جلوگیری از ورود گرد و غبار).
•    شاسی مقاوم دارند که باعث می شود هنگام استفاده، دستگاه نلرزد.
•    تابلو برق مجزا دارد که در آن اپراتور رعایت شده است.
•    انواع پودر در چگالی های مختلف را با هم ترکیب می کند.
•    دارای لیزر برش می باشد.
میکسر پودر ژله در کرج

خرید میکسر پودر ژله:

میکسر پودر ژله، دارای تیغه هایی با گردش خاص می باشد که مواد پودری را به خوبی به هم می زند. به دلیل اینکه مواد دسری مانند ژله، باید به خوبی هم بخورد تا مزه و خروجی بسیار خوبی داشته باشد، احتیاج به یک دستگاه میکسر پودر ژله ی دقیق و با کیفیت خوب داریم. شرکت صنعت کاران مهر، با فروش در سراسر ایران و بین الملل، رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کرده است.

قیمت میکسر پودر ژله:

در کرج، ایران و سراسر بین الملل، میکسر پودر های زیادی طراحی و تولید می شود، اما میکسر پودر های شرکت صنعت کاران مهر، با بهترین کیفیت و بهترین دوام به شما ارائه داده می شود.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی