ماشین سازی صنعت کاران مهر

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر(ساخت ماشین آلات بسته بندی)

ماشین سازی صنعت کاران مهر با مدیریت مهندس مهدی دارابی فعالیت خود را از سال 1385 در زمینه طراحی و مشاوره وساخت ماشین الات صنعتی و بسته بندی آغاز نمود. این مجموعه سازنده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق ،غلیظ ،و اسیدی ،پرکن آب معدنی، پرکن انواع پودر ،کیسه پرکن ،درب بند، درب گذار ،میکسرپودر (ریبون بلندر ) ،نوار نقاله، شیرینگ ،شیرینگ لیبل، لیبل زن ، سیل القایی ،استرچ پالت، دستگاه سشتشوی میوه و سبزیجات و.......آماده همکاری میباشد.
دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.
تمامی دستگاهها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد .
هدف ما جلب رضایت و اطمینان شماست این هدف بزرگ نشان دهنده آن است که ماشین سازی صنعت کاران مهر به مشتریان خود که دوستان ما هستند همواره وفادار خواهد ماند

فروش استرچ پالت در کردستان

استرچ پالت 

فروش استرچ پالت در کردستان

استرچ پالت از ماشین آلات قدرتمند محسوب می شود که توسط مجموعه صنعت کاران مهر در کردستان به فروش می رسد. فروش استرچ پالت در کردستان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای صورت می گیرد.
این مجموعه انواع دستگاه استرچ پالت بسته بندی را با گارانتی و خدمات پس از فروش در بازار عرضه می کند.

مزایای استفاده از استرچ پالت

افزایش کارایی و اثربخشی

استفاده از استرچ پالت مناسب که استحکام و عملکرد مناسب را برای بسته شدن کالاها فراهم کند بسیار اهمیت دارد. استفاده از استرچ پالت در بسته بندی کالاهای موجود بر پالت ها، سبب سرعت بخشید و افزایش کارایی کلی بسته بندی می گردد.

جلوگیری از تداخل محصول

این روش شامل پوشاندن قسمت بالایی پالت با ورق های پلی اتیلن است. این دستگاه از محصولات محافظت می کند و نیروی رو به پایین بر روی بار پالت ایجاد می کند. هنگام همپوشانی دستی نوارهای پالت، به کاربران توصیه می شود که اجازه دهند محصولات تا 50٪ همپوشانی داشته باشند. 

اتصال ایمن و کارآمد 

برای ایمن سازی ایمن و کارآمد محصولات، حجم محصولات بسته بندی شده با استرچ پالت در دستگاه را در نظر بگیرید، همچنین وزن بار (معمولاً در هر پالت) و مشخصات بار را در نظر بگیرید و روند حمل و  نقل را تعیین کنید.

  • صنعت کاران مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی